Ze zijn allemaal (op één na) opgegeten door de Stegosaurus.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:45 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Waar blijven die kut GPD-ers?
Nou, vooruit dan, omdat het zo vervelend is steeds in en uit te loggen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:49 schreef ModieusSpaFlesje het volgende:
Hoi , mag ik meeposten hier?
Groetjes,
ModieusSpaFlesje.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:37 schreef Querk het volgende:
![]()
Ushi says 'Hi ! 'quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:09 schreef Querk het volgende:
SILVIE
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ushi says 'Hi ! '
ik daarentegen zeg gewoon hallo![]()
ohja en sw mag ik van hemzelf ook niet vergeten![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ben je er weer waailap??quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:51 schreef Zwansen het volgende:
Goed weer hier!
ben je al zo bruin als je avatar ?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:52 schreef Zwansen het volgende:
Jawohl!
Nee ik word niet snel bruin, boeit me ook geen fuck eik!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ben je al zo bruin als je avatar ?
NeP BrEEzAh BoY...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee ik word niet snel bruin, boeit me ook geen fuck eik!
Zondag nog in emmen geweest?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:56 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
NeP BrEEzAh BoY...
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee ik word niet snel bruin, boeit me ook geen fuck eik!
Jep, kratje lappen natuurlijk...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zondag nog in emmen geweest?
Als PP het hier mag, doe ik het ook!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]wat een ruige woorden bezigt u zwans
Das nie duur!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep, kratje lappen natuurlijk...
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Das nie duur!
Niet zoveel zuipen, daar ga je van lallen...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:17 schreef Bosbeetle het volgende:
*lalalalalalaaaaaaaaa
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:18 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Niet zoveel zuipen, daar ga je van lallen...
* SuperWeber al zin heeft aan lowlandsquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]het is zo bissingh !
lowlands eindelijk zegt die me bug swat zinnigsquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
* Bosbeetle al zin heeft aan lowlands
* Alle niet meegnagers maar waailappen vind*
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
lowlands eindelijk zegt die me bug swat zinnigs
ech nie!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als PP het hier mag, doe ik het ook!
duh!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:40 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Smeer ze gewoon wat rommel aan PP.
daarstraks !quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:02 schreef Dance-Commander het volgende:
nu?
ja, hopelijk zo rond 20 augustus weer!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:10 schreef Zwansen het volgende:
Nederland is vrij warm!
as if..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:05 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
*insert niveau.
Nee straks... Leuk vooruitzicht eigenlijk, je weet dat je naar de kroeg gaat om bier te drinken en te darten én dat je morgen vrij bent!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:48 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Darten.
Bier.
Proost trouwens.
polemischquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:19 schreef JaWi het volgende:
Subjectief.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:34 schreef JaWi het volgende:
Toffe zinspeligheid.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
WAAM, weer, bleh!
Ik hoop dat je geflitst bent.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:09 schreef Zwansen het volgende:
Inmiddels al de 8000 gepasseerd!
Met 8000 zijn die platen echt niet meer te lezen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:15 schreef JaWi het volgende:
Op de bon
Maar kan de politie de snelheidsduivel dan ook op de bon slingeren? Natuurlijk, want de snelheidsbeperkingen gelden voor alle weggebruikers. In de praktijk schrijft de politie weinig processen-verbaal uit voor te snel rijdende fietsers. Omdat hun tweewieler geen nummerplaat heeft, zijn ze ook niet op te sporen als ze geflitst zijn.
correctquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:51 schreef FlyingFox het volgende:
Reeks.
De atmosfeer staat op ontploffen (deel 45)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:51 schreef FlyingFox het volgende:
Reeks.
Ga je voortaan op de fiets naar Emmenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik breng zometeen de auto terug naar de garage..
Boei... Ik heb het nog niet eens gelezen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:30 schreef Bosbeetle het volgende:whehe ik heb het hele honingdropje kloon verhaal gemist
wel een briljante croupouque actie die ik gemist heb !
ik ook niet dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:36 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Boei... Ik heb het nog niet eens gelezen...
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:52 schreef SuperWeber het volgende:
Waarom 1337Wolf moderator moet worden [2].![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik vond het eerste topic van die wolf al niet leuk en dit is precies hetzelfde ideequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:57 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Ik vind het echt lachen, vooral als je weet dat ie eerst in R&P stond
Die gast meent het serieus mêb...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik vond het eerste topic van die wolf al niet leuk en dit is precies hetzelfde idee
nope is gewoon een mislukte grapjasquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die gast meent het serieus mêb...
Tsssssssssk...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nope is gewoon een mislukte grapjas
oh das ook niet leuk dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tsssssssssk...
Daarvoor gaat ie te quasi lang niet leuk door....
Boei ook... Ik vermaak me er wel meequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oh das ook niet leuk dus
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Boei ook... Ik vermaak me er wel mee
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wopwop .. moeten we nog es een keer een pre-LL meet doen ... dan kunnen we ff afspreken hoe en wat ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hmmmm... Wanneer moet dat gaan gebeuren??quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wopwop .. moeten we nog es een keer een pre-LL meet doen ... dan kunnen we ff afspreken hoe en wat ?
hmmm ik moet jullie eik nog een rol afzet lint pasen ... aangezien ik later kom (ga om 14:00h weg)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hmmmm... Wanneer moet dat gaan gebeuren??
* Bosbeetle eik al niet meer kan...
warken doordeweeks, dit en volgend weekend zit vol...
Zullen we er maar een GPD topic voor aanmaken :')
Die pan komt natuurlijk weer op mijn rekeningquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmmm ik moet jullie eik nog een rol afzet lint pasen ... aangezien ik later kom (ga om 14:00h weg)
Jij neemt de tent mee ofnie ?
Ik neem wel weer het pitje mee , als iemand anders een pannetje regelt . Ohja en ik neem weer eenstoel
mee !!
ja ik neem wel afzet lint mee en een mobiele telefoon (alleen om jullie locatie te bepalen )quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die pan komt natuurlijk weer op mijn rekening
* Bosbeetle LL pan weer onder het stof vandaan zal halen...
Rol afzetlint moet je maar ff bekijken...
Maar als jij later komt lijkt het mij handig om een phone mee te nemen zodat oe ons minimaal 1 maal kan bellen. Dan zal ik PP bellen, of andersom natuurlijk, om afspraken te maken over hoe en wat...
Dat afzet lint is dan het enige probleem...
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja ik neem wel afzet lint mee en een mobiele telefoon (alleen om jullie locatie te bepalen )
jullie moeten maar een plekje bij de tieltent in de buurt zoeken !!!
slaap wel weber !quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]nu slapen...
om 10:40 klaar zijn met je werk is okatquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:05 schreef Bosbeetle het volgende:
WopWopmorgen weer aan t werk
Ey nouk !quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:44 schreef Nouk het volgende:
IK BEN ER WEEEEEEEEEEEEEEER!
TURKENLAND WAS TOP!
IK BEN BRUIN
Doe eens wat gebruinde Nouk foto's.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:44 schreef Nouk het volgende:
IK BEN ER WEEEEEEEEEEEEEEER!
TURKENLAND WAS TOP!
IK BEN BRUIN
sieraden , tassenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:46 schreef Nouk het volgende:
Turken zijn best leuk
En mooi weer, mooi strand, mooie sieraden, mooie tassen, mooie lege portomonnee nu.
en gelijk al op Fok! ... verslaafde !quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:51 schreef Nouk het volgende:
Skaai? In GPD?!.
Ik heb nog geen foto's, ik ben net thuis!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sieraden , tassen
maar goed dat ik nooit met vrouwen op vakantie ga!
neen , alleen honingdropje is ontmaskert maar verder niksquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:52 schreef Nouk het volgende:
[..]Echt veel te veeel gekocht. Maar echt leuke obers ook ontmoet en mee uitgeweest enzo, het was echt superbruut. Echt kewl. Wats hier nog gebeurd?
Ja, dat zie je goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:51 schreef Nouk het volgende:
Skaai? In GPD?!.
Ik heb nog geen foto's, ik ben net thuis!
Whehehe, Anoukie poekie!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:06 schreef Nouk het volgende:
Fraaaaaaaaans
Aardbevingen zijn kewl man!
Ja, ik lag op het strand, ineens alles heen en weer bewegen enzo, echt vet tof. Ik ben best bruin! En heb leuke obers ontmoet en van iedereen foto's gemaakt dus die post ik nog wel ff. We gingen elke avond uiteten enzo en dan wat drinken bij die leuke obers en dan uit, echt kewl. Ik heb ook nog een D&G tas gekocht en een ring, twee armbanden, en nog veeeeeeel meer troep. En nee zo bruin als je vriendin zal ik nooit worden, maar voor mijn doen ben ik best bruinquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:09 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Whehehe, Anoukie poekie!Nee mên, er waren zelf 25 licht-gewonden gevallen. Mensen sprongen uit 't raam van de angst!
Hoe wast verder, ben je een beetje bruin? Lijk je al een beetje om m'n vriendin?
Ben je ook tempels gaan bekijken, heb je ook nederzettingen bezocht of iets anders cultureels? Nee zeker.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja, ik lag op het strand, ineens alles heen en weer bewegen enzo, echt vet tof. Ik ben best bruin! En heb leuke obers ontmoet en van iedereen foto's gemaakt dus die post ik nog wel ff. We gingen elke avond uiteten enzo en dan wat drinken bij die leuke obers en dan uit, echt kewl. Ik heb ook nog een D&G tas gekocht en een ring, twee armbanden, en nog veeeeeeel meer troep. En nee zo bruin als je vriendin zal ik nooit worden, maar voor mijn doen ben ik best bruin.
Een fake. Ze mag van geluk spreken dat ze Nederland weer binnen is gekomen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:12 schreef Zwansen het volgende:
Een D & G tas van 5 euro?
He joh, ga jij eens gauw vakantie vieren ipv internettenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:14 schreef Nouk het volgende:
Tis echt lamsleer joh, haske duur. Alleen t embleem is nep.
Let eens op, mevrouw is net terug.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
He joh, ga jij eens gauw vakantie vieren ipv internetten![]()
Tempels in Turkije? Cultureel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:13 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ben je ook tempels gaan bekijken, heb je ook nederzettingen bezocht of iets anders cultureels? Nee zeker.![]()
Welke plaats zat je ook weer?
Ik heb de hele nacht niet geslapen en toch ben ik hier op fok, liev haequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
He joh, ga jij eens gauw vakantie vieren ipv internetten![]()
Da Aya Sofia (ofzo) staat daar toch ergens?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Tempels in Turkije? Cultureel?
In Bodrum-Gumbet, echt vet leuk, een boulevard met allemaal restaurants aan het strand, en dan kan je zo op het strand eten,
Whehehequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:16 schreef Nouk het volgende:
We wilden er bijna pot voor worden zo romantisch.
Goed! Jammer dat ik geen vrijgezel was!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:18 schreef Nouk het volgende:
Ja, hier is het ranzig idd. Hoe was jouw vakantie Zwans?
Echt leuk dat je nog smsde btw. Ja maar in Turkije wordt je echt zo fijn bewonderd door al die geile turken, echt fantastisch is dat, ga er denk heen verhuizen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:18 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Da Aya Sofia (ofzo) staat daar toch ergens?Naja, ja zal wel weer heerlijk de tourist hebben uitgehangen daar.
En ik lach je uit, want hier was 't (op vanmorgen na) ook heel goed weer en hier heb je ook restaurants en winkels. (alleen geen zee
)
[..]
Whehehe!
Ja he, je bent dus niet vreemdgeweest m'n schatquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Goed! Jammer dat ik geen vrijgezel was!
Mijn vriendin was mee...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:21 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja he, je bent dus niet vreemdgeweest m'n schat?
Ik was bang dat je dood was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:20 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt leuk dat je nog smsde btw.
Ik heb haar de omgeving laten zien. En België. Verder hebben we vrij weinig gedaan, maar wel gewoon lekekr vee lbij elkaar geweest. (niet genoeg). Morgen gaan we samen naar de Efteling.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:20 schreef Nouk het volgende:
!
Wat heb jij allemaal voor leuks gedaan met M>?
Oh was t wel leuk?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mijn vriendin was mee...
Het was zeker wel leuk! En zo lang heb ik ook nog geen verkering... Weet eik niet eens sinds wanneer!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh was t wel leuk?
Ik wist niet eens dat je een vriendin had
Dat ik dood was? wehhehe. Welnee. Oh dat was het dus dat ze had gefietst naar Belgie ofzo, sportief zeg. De efteling is ook wel leuk iig en dat phantasialand ? is nou ook helemaal in trek, ik weet alleen niet wat het voorstelt. Wel leuk dat alles nog steeds goed gaat gewoon!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:22 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik was bang dat je dood was.![]()
[..]
Ik heb haar de omgeving laten zien. En België. Verder hebben we vrij weinig gedaan, maar wel gewoon lekekr vee lbij elkaar geweest. (niet genoeg). Morgen gaan we samen naar de Efteling.
Verkering! Je zit niet meer in groep 8 men!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het was zeker wel leuk! En zo lang heb ik ook nog geen verkering... Weet eik niet eens sinds wanneer!
Uhu. En we kwamen onderweg Nolius tegen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:24 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat ik dood was? wehhehe. Welnee. Oh dat was het dus dat ze had gefietst naar Belgie ofzo, sportief zeg. De efteling is ook wel leuk iig en dat phantasialand ? is nou ook helemaal in trek, ik weet alleen niet wat het voorstelt. Wel leuk dat alles nog steeds goed gaat gewoon!
Oh, heeft ie nou al gesext met ChrisJX? Succes bij de AH.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:26 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Uhu. En we kwamen onderweg Nolius tegen!Maar goed, ik ga nu kaartjes halen bij de Appie.
Op Fok! blijf ik vrijgezel... Je weet maar nooit wat je tegen komt en je moet altijd wat achter de hand houden he!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
Verkering! Je zit niet meer in groep 8 men!
Maar wel leuk hoor, saaaampjes romantisch. Maar je weet niet sinds wanneer? Ongeveer dan? En hoe heet ze?
Ja, backupsex is okay!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op Fok! blijf ik vrijgezel... Je weet maar nooit wat je tegen komt en je moet altijd wat achter de hand houden he!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:27 schreef FlyingFox het volgende:
Hoi Peter ''meelurk'' Rabbit.
Leer Lezen !!! En dr is een zoek functie ...honingdropje bij topicstarter invoeren laatste topic bekijken ... ik ga niet alles voor je voorkouwenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:33 schreef Nouk het volgende:
BB IK VRAAG AL 2 KEER WAT!
En waar is PP m'n schatje.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:36 schreef Nouk het volgende:
Ik heb de hele nacht niet geslapen he, m'n scherpte is verloren.
Ik ben afgevallen trouwens he.
Was je te dik dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:36 schreef Nouk het volgende:
Ik heb de hele nacht niet geslapen he, m'n scherpte is verloren.
Ik ben afgevallen trouwens he.
nee ik ga gewoon minder etenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:42 schreef Nouk het volgende:
En BB, je moet echt veel water drinken, 2 liter per dag, afvallen als een gek!
Niet van die blokjes?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:48 schreef Nouk het volgende:
Ik vind een buikje wel zwaar okay. Maarja, wie ben ik.
STERF!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:34 schreef Zwansen het volgende:
PP is met zijn ouders naar de dierentuin in emmen.
Onze eigen lurkturk, schattig he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
bewegen *plotseling stuipen krijgt en begint te kokhalzen bij het idee nog minsten half uur zal ik narillen bij dit idee!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:54 schreef Zwansen het volgende:
Minder eten is het belangrijkste...
En bewegen. Gewoon zorgen dat er meer uit gaat dan erin...
Is die kuttour nou nog nie afgelopen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:56 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga wielrennen kijken!
Na de Tour is het wielerseizoen nog niet afgelopen! Classica San Sebastian!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:03 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Is die kuttour nou nog nie afgelopen?
Owzo, ik ben een echte tour-de-francekijker. De rest kan me gestolen worden, qua wielrennen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Na de Tour is het wielerseizoen nog niet afgelopen! Classica San Sebastian!
Volgende week! Olympische Spelen! Met Boogerd, Dekker, Knaven etc...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:05 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Owzo, ik ben een echte tour-de-francekijker. De rest kan me gestolen worden, qua wielrennen.
Jij bent geen sportliefhebber! OS is historie! Nostalgie!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Olympische spelen ... zie sig
Een stomme Drenthse boer is 't!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij bent geen sportliefhebber! OS is historie! Nostalgie!
OS is heel veel non-sporten bij elkaar atheletiek, windsurfen, 600 klassen bootje varen, canadese kano klassequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij bent geen sportliefhebber! OS is historie! Nostalgie!
Niks mis met Drenthe he! Reserve-Belg!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:11 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Een stomme Drenthse boer is 't!
Athletiek een nonsport? Athletiek is de moeder aller sporten!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
OS is heel veel non-sporten bij elkaar atheletiek, windsurfen, 600 klassen bootje varen, canadese kano klasse, basketbal (altijd die amerikanen), wielrennen , voetbal
als ze elke sport gewoon hun eigen plekkie geven tour de france , wk voetbal , enz !!
jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Athletiek een nonsport? Athletiek is de moeder aller sporten!
Omdat je niet kunt winne. HA! Dat is 't 'm!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:17 schreef Bosbeetle het volgende:
m.a.w. ik vind sport vervelend
ik hou niet van competitie !quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:18 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Omdat je niet kunt winne. HA! Dat is 't 'm!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:32 schreef Nouk het volgende:
Mijn konijn en ik!
Wat een kutnummer, echt een lloretnummer.
Jij kennem he? Nog wat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
![]()
Walgelijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:49 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jij kennem he? Nog wat.
Die Remix van California Dreamin, dat nummer van The mamma's en the pappa's. Kan je die ff dcc-en of tenminste de titel & artiest geven, thanx
California Dreaming - Royal Giggolo'squote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:49 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jij kennem he? Nog wat.
Die Remix van California Dreamin, dat nummer van The mamma's en the pappa's. Kan je die ff dcc-en of tenminste de titel & artiest geven, thanx
Nee die lange klaas ofzo met Moppie die slaat echt alles!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:50 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Walgelijk.
net als ''Muggen hier! Muggen daar!'' van dat Roemeense nummer.
Lange Frans, das dan wel weer tof.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee die lange klaas ofzo met Moppie die slaat echt alles!![]()
Okay, what happened to good old Asca en de Munnik dan. Zo goed. Of luister je daar alleen in de winter naar?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:54 schreef Nouk het volgende:
Leipe Mocro's roeleert de pan uit man. Thanx Zwans. En FF, doe niet zo hopeloos ouderwets, je bent nog geen 60!
Mooie uitspraak voor op een scheurkalender.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:58 schreef Zwansen het volgende:
Goede muziek moet je ook niet te vaak luisteren!
Ik hou mn hart vast.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:07 schreef Nouk het volgende:
Ik zal es even een hartig woordje met d'r gaan spreken, dan moet t lukken.
Welnee. Zo'n bemoeial ben ik toch niet. Doek heus nie johhhh!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:08 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik hou mn hart vast.
Jeus... Kun je die nie eens vinduh??quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:09 schreef Nouk het volgende:
Zwans, kan je dat nr ff DCC-en?
Als je nou eens Post Icons gebruikte kon ik nu zien of je dit meent ofdat je fucking sarcastisch bezig bent.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:10 schreef Nouk het volgende:
[..]
Welnee. Zo'n bemoeial ben ik toch niet. Doek heus nie johhhh!
Jij mag m ook ff DCC-en. Ik heb nu 6 versies maar die bedoel k niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jeus... Kun je die nie eens vinduh??
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:11 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Als je nou eens Post Icons gebruikte kon ik nu zien of je dit meent ofdat je fucking sarcastisch bezig bent.
Mijn DCC doet het hier niet...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:12 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jij mag m ook ff DCC-en. Ik heb nu 6 versies maar die bedoel k niet.
altijd al geweest!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:17 schreef FlyingFox het volgende:
PP is in, FF is uit.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
altijd al geweest!
Er zijn zoveel mogelijkheden...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:33 schreef Nouk het volgende:
Ik heb echt niks aan je he SW.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:58 schreef FlyingFox het volgende:
[..]!!!
dcc slecht? leer een router configureren mêbquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mogelijkheden...
Maja... DCC is de allerslechtste... MSN bijvoorbeeld...
nerd!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dcc slecht? leer een router configureren mêb
ja...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:00 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
nerd!
* SuperWeber zijn DCC in Grun'n functioneert... DCC hier is dichtgetimmerd...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dcc slecht? leer een router configureren mêb
iddquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:03 schreef Cynic het volgende:
Jeh!
Best lekker warm enzo
Jij dusquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
wil iemand trouwens nou eens een goeie Oppo online zetten?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:06 schreef Cynic het volgende:
Maar gelukkig wordt het volgende week nog warmer, anders zou het haast nog te doen zijn om te werken
Hmmmmm...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
en tijdens LL, dan zal het wel weer hozen zeker!? :
Denk utquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:13 schreef Zwansen het volgende:
Het is mooi Op-de-fiets-van-Erica-naar-Emmen-en-terug-met-je-dronken-hoofd-weer!
wie?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:16 schreef Zwansen het volgende:
Welke discotheken zijn er op dit moment hot in de Krim Dance-Commander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |