abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21105894
Zoals jullie waarschijnlijk al is opgevallen, wil ik graag positief bijdragen aan fok alszijnde moderator. Hiervoor heb ik na lang observeren gekozen voor DIG, en het is onmogelijk dit ooit uit mijn hoofd te praten.

Om te beginnen zal ik duidelijk maken op basis van welke gronden ik mijn beslissing heb gemaakt. Zoals gezegd heb ik het forum al tijden geobserveerd. Hierbij is het mij opgevallen dat ik het meestal wel eens was met modjes uit verscheidene fora. De manier van moderaten in DIG echter, vind ik onbehoorlijk en getuigen van weinig inzicht. Doordat ik het met andere modjes wel eens ben, kan ik twee conclusies trekken. De huidige manier van moderaten in DIG is onprofessioneel, en ik ben de persoon die dit op één lijn zou kunnen brengen met de andere fora.
Naast dat ik beter zal kunnen moderaten, denk ik ook meer kennis van zaken te hebben. Ik ben 37 jaar oud en ongeveer 15 jaar werkzaam in (raakvlakken van) de ICT. Ik ben breed georiënteerd, en heb de middelen veel situaties na te bouwen. Dat lijkt mij een grote pre ten opzichte van de huidige moderators, die het antwoorden aan derden overlaten wanneer ze er zelf niet uitkomen. Door mijn sterk analytische vermogen trek ik snel heldere en juiste conclusies, en houd ik overzicht in lange threads. Vanuit het bedrijfsleven word ik vaak geprezen vanwege mijn snelle correcte beslissingen en mijn sterke gevoel voor rechtvaardigheid. Stuk voor stuk redenen om mij moderator te maken.
Toch zijn er ook redenen mij links te laten liggen. Te beginnen met de belangrijkste, ben ik geestelijk labiel. In enkele real-life situaties reageer ik uitermate agressief op doodnormale dingen. Ik ben van mening dat dit voor dit forum niet van belang is, omdat dit soort vreemde situaties zich on-line nog niet hebben voorgedaan (en ik ben al on-line sinds de tijd van de BBS'en). Een tweede, tevens laatste, reden om mij geen moderator te maken is dat ik lijd aan een sterke vorm van autisme. Enkele mensen die ik goed ken wil ik voor geen goud kwijtraken, terwijl ik sterke afkeur heb tot het leren kennen van nieuwe mensen. Ik zal daarom nooit hier mijn adres plaatsen uit angst dat iemand mij voor de gezelligheid op komt zoeken. Ook maak ik gebruik van proxies om opsporing door middel van IP-adres te voorkomen. Dit doe ik niet alleen op fok, maar ook op andere sites. Maar anonimiteit kan toch geen reden zijn om een moderator te weigeren?

Al met al zijn er genoeg redenen om mij moderator van DIG te maken. Het huidige beleid daar past niet bij de andere fora, en ik kan daar duidelijk verandering in brengen.

Het vorige topic ging op slot, gelieve vanaf nu eerst nadenken voordat je een topic sluit dat aanvangt met een betoog van 450 woorden
1337ness straal je uit....
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 21:11:35 #2
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_21105966
dit is niet bepaald een R&P geval is t wel?
OJAAJOH?
pi_21105977
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 21:11 schreef hellmondunited het volgende:
dit is niet bepaald een R&P geval is t wel?
Nee, het staat hier wel goed. Iemand die deze man kan helpen met z'n afwijking ?
pi_21105986
!
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 21:13:41 #5
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_21105998
Mail dit anders even naar de crew... Die willen het vast wel voor je doorlezen
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_21106005
Aan die nick te zien pas je beter bij tweakers .
pi_21106011
quote:
De huidige manier van moderaten in DIG is onprofessioneel,
Nee dan in V&A, daar gaat het er lekker aan toe
[TK] Grote B&W speakers gezocht.

vrijdag 6 augustus 2004 @ 21:14:37 #8
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_21106018
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 21:07 schreef 1337Wolf het volgende:Het vorige topic ging op slot, gelieve vanaf nu eerst nadenken voordat je een topic sluit dat aanvangt met een betoog van 450 woorden
dude ik kan ook wel een betoog van 4500 woorden gaan typen over het vergassen van joden, het uitmoorden van negers en het stenigen van homo's maar dan wordt het toch ook dichtgetiefd.
Saubere Schuhe gefallen jedem!
pi_21106057
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 21:14 schreef gfree het volgende:
maar dan wordt het toch ook dichtgetiefd.
Wat jammer zou zijn. In jou geval dan
pi_21106076
quote:
dude ik kan ook wel een betoog van 4500 woorden gaan typen over het vergassen van joden, het uitmoorden van negers en het stenigen van homo's maar dan wordt het toch ook dichtgetiefd
Onreëel voorbeeld, omdat dat in strijd is met onze grondwet. Wanneer het beschouwend zou zijn is er trouwens niks mee.
pi_21106087
quote:
Een tweede, tevens laatste, reden om mij geen moderator te maken is dat ik lijd aan een sterke vorm van autisme. Enkele mensen die ik goed ken wil ik voor geen goud kwijtraken, terwijl ik sterke afkeur heb tot het leren kennen van nieuwe mensen
(crew)-meets zijn verplicht voor modjes..
Daaaaaaag
pi_21106099
Meesterlijk

Succes kerel, mijn stem heb je!

Live it!
pi_21106101
quote:
(crew)-meets zijn verplicht voor modjes
Dan zullen ze een uitzondering maken
pi_21106107
quote:
Hiervoor heb ik na lang observeren gekozen voor DIG, en het is onmogelijk dit ooit uit mijn hoofd te praten.
Ik wil even van de mogelijkheid gebruik maken om Lucille, Slarioux en Quit_Guy heel veel sterkte toe te wensen de komende tijd.
Het was leuk jullie gekend te hebben
pi_21106123
quote:
Succes kerel, mijn stem heb je!
Bedankt.
pi_21106131
quote:
Ik wil even van de mogelijkheid gebruik maken om Lucille, Slarioux en Quit_Guy heel veel sterkte toe te wensen de komende tijd.
Nee, Slarioux niet. Met die wil ik samen moderaten.

[ Bericht 0% gewijzigd door 1337Wolf op 06-08-2004 21:20:34 (typo) ]
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 21:21:06 #17
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_21106152
uitzwaai topic
OJAAJOH?
pi_21106161
Altijd leuk dat sommigen mensen overal serieus op ingaan...
Vooral de TS..
pi_21106174
hellmondunited en DJKoster: ga TERUG naar ONZ.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 21:22:35 #20
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_21106184
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 21:22 schreef 1337Wolf het volgende:
hellmondunited en DJKoster: ga TERUG naar ONZ.
ik kom daar nooit
OJAAJOH?
pi_21106233
Dit is het lastigste van deze TS... het is een kloon of een echte autist...
pi_21106242
Ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat, ik stop graag pindakaas in mijn neusgat.

Gelieve deze post serieus te nemen, hij bevat immers meer dan 450 woorden.
pi_21106264
Nou, als ik danny was dan wist ik het wel, dan schopte ik die kreupele Lucille en die infantiele QG er meteen uit
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 21:26:28 #24
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_21106271
ik stop teminste wel pindakaas in mijn neusgat!
OJAAJOH?
pi_21106336
Waarom moeten 3 mensen mijn topic nou weer *****
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')