quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:23 schreef ApproachingSilence het volgende:
tvp enzo![]()
Die moet eigenlijk komen van Onkjoe, maar die is misschien wel offline...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:31 schreef ApproachingSilence het volgende:
Noem mij gek, onoplettend, seniel of gewoon alle drie, maar... is er geen vraag?![]()
Welk nummer en welke artiest...quote:I've got a message and tonight I'm gonna send it
I had a body, men with knives wanted to lend it
Sold my body to the company so
I got the money now away I go - thank you Mr. CEO...
Da's een makkie: Die, Alright van The Hivesquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:44 schreef belsen het volgende:
Ik doe er nog wel een:
[..]
Welk nummer en welke artiest...
Ik heb al een vraag gesteld... :'(quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:50 schreef onkjoe het volgende:
Ik ben er nog.. . verbinding is slecht.
Ik was jullie dus even kwijt..
Ok. Stel jij maar een vraag AS.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb al een vraag gesteld...
Vecht maar met ApproachingSilence uit wie de nieuwe stelt.
Inderdaad Die alright, sorry Sack Blabbath...
ApproachingSilence +1
Das idd aardig:quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:56 schreef ApproachingSilence het volgende:
wahey een punt!
Onkjoe mag de vraag stellen... zo aardig ben ik dan ook weer
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:56 schreef ApproachingSilence het volgende:
wahey een punt!
Onkjoe mag de vraag stellen... zo aardig ben ik dan ook weer
Moet ik er nu wéér een doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:56 schreef onkjoe het volgende:
[..]
Ok. Stel jij maar een vraag AS.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:58 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
Moet ik er nu wéér een doen.
Hmphs... ik ken die kop... maar wie is het ook alweerquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:58 schreef onkjoe het volgende:
[..]
Das idd aardig:
Komtie
[afbeelding]
Wie is dit?
Jezus, wat een jaren 70 hoofd.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:58 schreef onkjoe het volgende:
[..]
Das idd aardig:
Komtie
[afbeelding]
Wie is dit?
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Jezus, wat een jaren 70 hoofd.
oh... natuurlijk...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:06 schreef onkjoe het volgende:
[..]
Hint: Ramon & Pepe
wat zeg ik nu weer...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:25 schreef ApproachingSilence het volgende:
Ow ja!!!! um... hoe heet ie ook al weer... Paco... nog wat...![]()
Helemaal goed.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:32 schreef ApproachingSilence het volgende:
paco de lucia!!!! (toch?)
goede titel van een liedje, maar verkeerde artiestquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:40 schreef belsen het volgende:
Nick Cave & The Bad Seeds - The good son?
David Sylvian - Blemishquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:37 schreef ApproachingSilence het volgende:
Het moest van ver komen, maar dan heb je ook wat![]()
OK... nieuwe vraag:
Welke album is dit en welke artiest:
1. blmsh
2. thgdsn
3. thnldghtr
4. thknwsbttr
5. shsnt
6. ltnghtshppng
7. hwlttlwndtbhpp
8. frnthfrst
helemaal goed!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:43 schreef onkjoe het volgende:
[..]
David Sylvian - Blemish
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:38 schreef ApproachingSilence het volgende:
[..]
David Sylvian - Darkest dreaming![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Thindersticks - a marriage made in heavenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:48 schreef onkjoe het volgende:
She fell in love with my singing
She knew the bells started ringing
She thought there was only her there
But, me, I just live for the clapping
Titel en Uitvoerende?
hahaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:50 schreef ApproachingSilence het volgende:
[..]
Thindersticks - a marriage made in heaven
zit jij in mijn CD collectie te snuffelen ofzo?
geen idee, maar slaap heerlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2004 02:12 schreef ApproachingSilence het volgende:
Aangezien ik zo ga slapen (ja... ouderwets, ik weet het) post ik het tweede couplet
Change my course, but I can't change my ways
D I V O R C E
Will you count the days
What if, when I find myself? (Change my tune)
I don't really like myself? (But I stand on shifting sand)
What if when I look inside? (When I change my name)
I don't like much what I find?
Baby you'll never understand
nog een hint: UK... pinkpop favoriet (geloof ik)
Yups... maar titel nummer en album?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 02:15 schreef belsen het volgende:
Moloko?
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 02:23 schreef ApproachingSilence het volgende:
Vooruit... ik keur Moloko alleen goed...
Het lied was "Remain the same" van Things to make and do
+1 Belsen
slaap ze![]()
Ramones bezighedenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:38 schreef Mark het volgende:
Het was wel ff zoeken, maar de wetenschap dat er weinig mensen online zijn geeft toch wat rust
Wat hebben ze gemeen?
-jouw vriendje zijn
-wat lijm snuiven
-verdoofd zijn
-gewoon iets te doen hebben
-jij in de buurt
-leven
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:44 schreef Doc het volgende:
Ramones bezigheden
(althans dingen die ze willen doen)
Nopequote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Thelonious Monster?
Hint:quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:51 schreef Doc het volgende:
Wat is de link tussen deze 6 heren
Bob Forrest
Joshua Blum
Josh Klinghoffer
John Frusciante
Kevin Fitzgerald
Mark Hunter
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:56 schreef Mark het volgende:
Vast een stoner CD
Dat laatste klopt, maar het antwoord is niet correctquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:20 schreef Mark het volgende:
Mansun - Attack of the Grey Lantern? Die hebben we van julie gekregen en is in verschillende uitvoeringen uitgekomen....
Nope. De bandnaam is de vertaling van de Italiaanse titel van de film.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:23 schreef Mark het volgende:
Novecento?
Iggy +1quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:47 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Roberto Jacketti & The Scooters
Ze hebben ook op Crossing Borders gespeeld in het jaar dat Eels daar ook speelde.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Opgezocht en nog nooit van gehoord.
I second thatquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Opgezocht en nog nooit van gehoord.
Je mag opzoeken, maar daarmee diskwalificeer je jezelf en mag je het correcte antwoord niet gevenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:54 schreef ApproachingSilence het volgende:
Hmm... mag je opzoeken dan?en ik maar moeilijk doen (=nadenken auw auw)
Opzoeken mag echter je sluit jezelf uit van het geven van een antwoordquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:54 schreef ApproachingSilence het volgende:
Hmm... mag je opzoeken dan?en ik maar moeilijk doen (=nadenken auw auw)
Heeft niemand die briljante Loladamusica uitzending die minstens twee maal uitgezonden is gezien?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:54 schreef bigshadow het volgende:
[..]
I second that![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Heeft niemand die briljante Loladamusica uitzending die minstens twee maal uitgezonden is gezien?
Ah zo... Ik weet het antwoord, maar aangezien ik het heb opgezocht...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Je mag opzoeken, maar daarmee diskwalificeer je jezelf en mag je het correcte antwoord niet geven
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:42 schreef belsen het volgende:
Bart Smit! (s)...
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:45 schreef belsen het volgende:
Bart Smits, natuurlijk.
Oh, ik dacht dat handelen met voorkennis verboden was.......quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:49 schreef Doc het volgende:
(Mark, waarom ben je nou niet online wanneer ik zo'n fraaie vraag stel?)
Nee, handelen met nakennis is verboden. Ergo: opzoeken...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat handelen met voorkennis verboden was.......
Groeten van Bart dan maar!
Over welk nummer gaat het hier?quote:John Lennon once noted that the emotional stress of the Beatles' years in the mid-'60s could be glimpsed in his lyrics; after all, he had titled one of his major songs "Help!" Much the same thing could be said aboutof the
, one of whose major songs was called
. The second biggest hit of the group's career,
came at a time of amazing creativity and overwhelming psychological turmoil for
.
quote:John Lennon once noted that the emotional stress of the Beatles' years in the mid-'60s could be glimpsed in his lyrics; after all, he had titled one of his major songs "Help!" Much the same thing could be said aboutof the
, one of whose major songs was called
. The second biggest hit of the group's career,
came at a time of amazing creativity and overwhelming psychological turmoil for
.
quote:'s songwriter and producer as well as a singer and bass player,
was trying to come up with enough material to fill three albums and four singles per year, material good enough to compete with the Beatles, all while undertaking grueling tours with the group. Though best known as a composer, not a lyricist, by mid-1964,
often was writing his songs alone...
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:15 schreef ApproachingSilence het volgende:
Procol Harum - Whiter shade of pale?
Hé, hé, doe eens rustig aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:22 schreef Mark het volgende:
Wilde gok op The Kinks en "You really got me"
En dat is hem dus ook. De verwijzing naar Help! van The Beatles komt dus niet uit de lucht vallen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:26 schreef Mark het volgende:
Bij nader inzien zou het wel eens over Brian Wilson van The beach Boys kunnen gaan.
"Help me, Rhonda" zou dan wel toepasselijk zijn.
Lol! Karen Young had ik als eerste op mijn lijstjequote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Glenn Frey - Heat is On
Jamiroquai - Canned Heat
Buster Pointdexter - Hot Hot Hot
Wee Papa Girl Rappers - Heat It Up
Sandra - In the heat of the night
Karen Young - Hot Shot
Nelly - Hot In Here
Donna Summer - Hot Stuff
Ini Kamoze - Here comes the hotstepper
Level 42 - Hot Water
Op deze pagina staan alle smileys: FAQ Ouder(s), de huisregels en smileyoverzicht.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:37 schreef ApproachingSilence het volgende:
even een erge off-topping vraag: hoe maak je die super coole smiley met de pompoms? is er ergens een lijst met extra smileys?
Valsspelen! Da's geen code, maar een url!quote:
Duizend miljoen maal dankquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
Op deze pagina staan alle smileys: FAQ Ouder(s), de huisregels en smileyoverzicht.
en ik een tvp
Je moet de spaties er tussen uit halen......quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:14 schreef Z het volgende:
Laat maar, lukt niet om één of ander reden...
Amen!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:14 schreef Z het volgende:
On topic: Vraag!
Mijn favorieten:quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:46 schreef belsen het volgende:
Maar laten we ook deze niet vergeten:
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat is Rattlehead
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij is dat de lieftallige Miss Kittin, toch?
nog 16 daagjes en we zullen elkaar weer zien op lowlands
quote:Among the myriad singers and musical groups in modern Japanese culture, most can be sorted into two rather stereotypical categories: J-Pop and J-Rock. And for the most part, the majority of female Japanese artists fall under J-Pop, and male artists under J-Rock. There are, of course, a great many exceptions to this hyper-generalisation, and one of them is.
is, plain and simply, a rocker. While she does have her fair share of soft songs (such as 'Dandelion' and the contents of The Last Quarter), and fun songs ('Break Out,' 'Cosmic Love'), a good portion of her collection (and, indeed, the majority of her most popular songs) fall firmly under the rock category.
After she released her first single in November, 1995, she released three more singles, and then her first full album Red in 1996, which sold more than two million copies in its first month. That album won her an invitation to perform in a New Year's Eve singing contest between male and female teams of popular singers sponsored by NHK (one of Japan's television companies). Since then, she's released an album each year, plus an average of three mini- or maxi-singles3. Her second album, Paradox, was released in July 1997, selling 1.8 million copies, and coincided with her first concert tour 'Live Emotion '97' (consisting of 20 concert dates, attracting a total of 65,000 fans, according to Avex.) July 1998 saw her third album Crimson, and another concert tour with over 40 concert dates. Her 1999 release, I.D., was a compilation album, but it debuted at number one on the Rock chart, her fourth consecutive album to release in the number one slot. In 2001, she also released a 'mini-album', something between a full album and a single, of uncharacteristically soft, though lovely, ballad-style music, recorded during her later months of pregnancy.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:31 schreef ApproachingSilence het volgende:
kijkt uit het raam of het geen ijsco kar is
Dat zeg ik sciscor sisters (of hoe je het ook schrijft).quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:20 schreef bartrid het volgende:
nee, zoek het meer in de electroclash hoek. Denk ook pink floyd.....
scissor sisters dus, klopt volgens mijquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat zeg ik sciscor sisters (of hoe je het ook schrijft).
Nou, ik weet niets van de Wutang Clan, maar dat dan weer net wel; best een leuk nummer overigens...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:48 schreef UIO_AMS het volgende:
belsen + 1
weer een te makkelijke vraag mijnerzijds
Precies ook mijn gedachte: Verrek, wat een leuk nummer.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:49 schreef belsen het volgende:
Nou, ik weet niets van de Wutang Clan, maar dat dan weer net wel; best een leuk nummer overigens...
Eh, ja...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:56 schreef UIO_AMS het volgende:
weezer?
ik weet nog wel ietsquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:57 schreef belsen het volgende:
Damn, ik dacht dat-ie toch moeilijker was...
nee, tot een minuut geleden ook nooit van die dion gehoordquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:05 schreef belsen het volgende:
Dion?
Dat kan heel goed, ja...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:09 schreef ranja het volgende:
Dick Dale?
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:09 schreef ranja het volgende:
Dick Dale?
Waar gaat dit over?quote:albums:
1978 20 Grootste successen
1978 Wereldhits
1979 De mooiste kerstliederen
1979 28 beroemde melodien
1985 20 wereldberoemde melodien
De meeste verkochte verzamel album van het jaar?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:35 schreef ranja het volgende:
Even een stukje hitdossier gekopieerd:
[..]
Waar gaat dit over?
EEK!!!! Wil je dat nooit meer on aangekondigd doen? Nu kan ik weer niet slapen vannachtquote:
Wiens ouders heeft er geen in de kast staan...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:29 schreef belsen het volgende:
Fisher Chöre, schiet ook door mijn hoofd.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Wiens ouders heeft er geen in de kast staan...
Belsen +1
Ik heb een dvd (Later with Jools Holland) waar oa 1 nummer van hem op staat, dus die recente foto herkende ik wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:36 schreef againstthegrain het volgende:
Ziet die er zo uit?
Aha...
Weer wat geleerd
Ik achteraf gezien ook wel...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb een dvd (Later with Jools Holland) waar oa 1 nummer van hem op staat, dus die recente foto herkende ik wel.
Best wel ja...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:49 schreef ranja het volgende:
ehm... nee
is dat erg?
nou ja zal vast een 'oja' worden.
Ja... maar ik kan niet op de naam komenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik achteraf gezien ook wel...
[afbeelding]
Herinnert u zich deze nog, nog, nog, nog?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:57 schreef ranja het volgende:
Roman holiday?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:04 schreef ranja het volgende:
Tenpole tudor?
En dat is goedquote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:22 schreef bartrid het volgende:
ms dynamite.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:09 schreef bartrid het volgende:
en het blijft een 1-2tje: the housemartins
Picture of youquote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:41 schreef Mark het volgende:
Gelukkig was ik gisteren nauw bij die vraag betrokken
Naar aanleiding van het overlijden van Henri Cartier-Bresson: noem 10 nummers of artiesten gerelateerd aan foto's (ja,ja, we beginnen meteen lastig)
En dat is de 10e!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:51 schreef Berkery het volgende:
China Crisis - Black Man Ray
quote:....a song so affectingly pathetic that it could make even someone as nerdy as you feel like you had someone to laugh at. It found a substantial audience among teenage girls who needed someone to feel sorry for, teenage boys who wanted to nail said teenage girls (or who were captivated by those exiting two seconds before the chorus where it sounds likedrops his guitar), and denim-jacketed indie-loving radio DJs who are always in search of the "Next Bleak Thing." As for the album that spawned this single,
, let’s just say that even with the current
craze in full effect, no revisionist guitar-band historians have dared to step up and claim that it was any good. It’s best to just pretend it didn’t exist.
Iets te makkelijk dusquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:24 schreef Mark het volgende:
Creep van Radiohead?
Tja als zelfs Mark het binnen 5 minuten weet....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:29 schreef Berkery het volgende:
Iets te makkelijk dus
En die is het!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:46 schreef bartrid het volgende:
manu chao.
Zullen we het nog eens over aardrijkskunde hebben?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:38 schreef ranja het volgende:
Tja als zelfs Mark het binnen 5 minuten weet....
quote:Stel je benten je weet dat mensen je al snel niet serieus zullen nemen. Simpel, je brengt een super-goed-origineel-niet voor de hand liggend album uit en laat zien dat jij (in tegenstelling tot
) wél talent hebt met daar boven op een hele lading stijl. Laat dat nou net toevallig zijn gebeurd met
. En is ze goed? Jaaaaa, ze is zeker goed!!
quote:Wow, deze sounds zijn zeldzaam mooi!heeft een heel ander soundje dan de rest van de Rock/poppers en dat bevalt me heel erg. Een mooie stem, mooie teksten en pakkende melodietjes.. kortom alles wat je wilt horen!
quote:vet goed, ik ga naar haar concert in leeuwarden en heb er vet zin in! Iedereen moet deze cd hebben!
quote:RETEGOED!!!!!
Een nieuwe ROCKCHICK is geboren! Ik heb de cd nu opstaan en ik geniet van elk nummer!, ga zo door!
Iets van Irene Moors?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:27 schreef ranja het volgende:
Ik heb de cd thuis
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:32 schreef againstthegrain het volgende:
Birgit - Few like me?
quote:Stel je bent het kleine zusje van de eigenaresse van het grootste kapsel van onze vaderlandse showbiz en je weet dat mensen je al snel niet serieus zullen nemen.
Sita met Happy, dan, maar dat is 2002, toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sita
Ik heb hem ook hier...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:35 schreef Mark het volgende:
Had er wel aan gedacht, maar zo goed vind ik die CD niet bepaald
Grappig mannetje ja, the Errorist.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:45 schreef againstthegrain het volgende:
J. Perkin is toch die Michiel nogwat toch?
Goeie stem
Laat mij je bericht nu echt niet snappen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
NEWSFLASH
*** voor liefhebbers van zwart-met-rode-letter-bands: op dit moment is op de Nieuwmarkt een braderie met veel platen van dit soort bandjes ***
mochten jullie dit niet al weten
Is dat A Balladeer?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:57 schreef againstthegrain het volgende:
De winnaar van de 3FM Popaward 2002 mocht (als prijs) naar Londen om daar een dagje op te nemen in Abbey Road Studio (Studio 2). Onder andere J. Perkin ging met hem mee als muzikant.
Wie was die 3FM Popaward winnaar? Of liever gezegd, hoe heet het pseudoniem waaronder hij bekend staat?
Ter verduidelijking: de Nieuwmarkt is een plein in Amsterdam.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:57 schreef belsen het volgende:
Laat mij je bericht nu echt niet snappen.
Correct! Te makkelijk?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:58 schreef belsen het volgende:
Is dat A Balladeer?
Nee, maar dit:quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:08 schreef againstthegrain het volgende:
[..]
Correct! Te makkelijk?
Verraadde het een beetje voor mij.quote:Of liever gezegd, hoe heet het pseudoniem waaronder hij bekend staat?
Ehm, nee verre van dat. Ze lijken zelfs totaal niet op Blur...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:33 schreef ApproachingSilence het volgende:
Om de een of andere reden doet me dit aan Blur denken... zal wel totaal fout zijn, maar goed
Jij hebt deze band vast wel eens gezien...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:35 schreef againstthegrain het volgende:
Die zijn toch niet met zoveel?
Kale zanger, kale zanger... uhhh...
Zo me zwaar verbazen. Ik weet er in ieder geval niets van.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:46 schreef againstthegrain het volgende:
Hebben die momenteel dat hitje met die Black Betty-cover? Of haal ik nu iets door de war...
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:42 schreef Doc het volgende:
SKIDMARKS
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:46 schreef dolle_hond het volgende:
rem
Ik kende de CD, ik denk dat ik anders er iets langer over gedaan zou hebben (hoewel er natuurlijk niet veel kalezangers door van dat soort microfoon dingen schreeuwenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:51 schreef belsen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Herkende je de CD voorkant, of haalde je ze gewoon uit het plaatje?
Een puntje erbij voor Doc!
Tja... je kan natuurlijk een dolle aardappel tegenkomen op straat. Dan is het handig om een aardappelschilmesje bij je te hebben toch? en als je dan ook nog een friet-craving hebt, dan is die connectie met Michael Stipe snel gemaakt eigenlijk...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:52 schreef belsen het volgende:
[..]Ik zie Michael Stipe al zo met een mes lopen.
Zou die CD wel 8 nummers kunnen bevattenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:57 schreef ranja het volgende:
Best of Spargo(you and me)
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:07 schreef belsen het volgende:
Zullen we maar met de volgende gaan beginnen?
Fok! Muziek Trivia deel CCXXIII
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |