Allemaal Xbox. Dit is waarschijnlijk geen landelijke aktie. Heb het gezien bij de FRS in Den Haag (centrum).quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Misschien leuk om ff te melden:
GUNVALKYRIE
Jet Set Radio Future
Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex
Sega GT (weet het niet zeker)
Star Wars: JEdi Starfighter
Amped
Nog 2 tennis games (nee, niet Top Spin)
Silent Hill 2
Zijn per 2 25 euro bij de FRS.
Welk platform?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:39 schreef P8R het volgende:
Glitch in the System, net voor 19,95 gekocht bij Toys'r'us Groningen.
Volgens mij bedoel jij Rainbow Six 3: Black Arrow en degene hierboven de eerste Rainbow Six 3quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:52 schreef taart het volgende:
[..]
30,- FRS
spam! spam!quote:
Zeikerd, site is iig stuken beter als dit topic.quote:Op maandag 28 februari 2005 16:47 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
daar staan niet altijd de aanbiedingen op die je wel in de winkel ziet...
ik kraak die site toch niet af?quote:Op maandag 28 februari 2005 18:10 schreef Roi het volgende:
[..]
Zeikerd, site is iig stuken beter als dit topic.
quote:Op maandag 28 februari 2005 17:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
Just kiddin. Verdomd handige site.![]()
maar als er ergens in een bepaalde stad/dorp een aanbieding is zetten jullie die erop dan?quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:21 schreef Wings_of_Gokd het volgende:
Ik ben de webmaster van budgetgaming.nl en ik ben blij dat de site in goede aarde valt. Verder zag ik dat iemand vertelde dat wij geen tijdelijke aanbiedingen meldden.. dat is niet waar.. wij proberen ook die zo goed mogelijk in beeld te brengen.
Verder @ Vaati als een prijs niet meer klopt vertel het ons dan ook gewoon op het forum of pm(yorn@budgetgaming.nl) ons zodat wij er wat aan kunnen doen. Als je het alleen hier zegt zonder argumenten, kunnen wij helaas niks met deze info terwijl juist die info erg handig kan zijn om de site zo up to date mogelijk te houden.
Vaak zijn er ook aanbiedingen die men niet kan vinden op de site, maar die wij wel gevonden hebben. Ze denken al gauw oooh deze site klopt niet! terwijl dat geheel onjuist is.
Kortom help ons door aan te geven wat er dan neit klopt ipv alleen te zeggen dat er iets niet klopt.
We doen echt ons best jullie portemonnee zo goed mogelijk te beschermen, maar soms missen we wel is iets ja
Als aanbiedingen slechts plaatselijk zijn kan je het altijd melden op het forum, daar zijn we alleen maar blij mee... op die manier kan men reageren op jou post. Stel jij ziet iets in Middelburg dan kan iemand anders kijken of het in zijn plaats ook het geval is (die aanbieding) op die manier kunnen we er achter komen of een aanbieding nationaal is of niet. Plus mensen van middelburg kunnen op het forum lezen dat bij hun een bepaalde game extra cheap is.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:14 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
maar als er ergens in een bepaalde stad/dorp een aanbieding is zetten jullie die erop dan?
in middelburg bij de dixons zijn er aanbiedingen die niet voor alle dixons gelden dus dan is het niet handig om die op jullie site te zetten (toch?)
daar doelde ik meer op
no offence
maar dat gebeurt hier dus ookquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:47 schreef Wings_of_Gokd het volgende:
[..]
Als aanbiedingen slechts plaatselijk zijn kan je het altijd melden op het forum, daar zijn we alleen maar blij mee... op die manier kan men reageren op jou post. Stel jij ziet iets in Middelburg dan kan iemand anders kijken of het in zijn plaats ook het geval is (die aanbieding) op die manier kunnen we er achter komen of een aanbieding nationaal is of niet. Plus mensen van middelburg kunnen op het forum lezen dat bij hun een bepaalde game extra cheap is.
In de winkel zelf kan je zowiezo nooit zien of een aanbieding nationaal is of niet maar met meerdere mensen kan je dan alsnog er achter komen of het zo is of niet:)
Ik ben ook ooit met een topic begonnen zoals deze.. althans soort van.. het is een goed initiatitief, dat zeker:)quote:maar dat gebeurt hier dus ook
ben niet geregisteerd bij jullie
maar dat was mijn enige aanmerking op de site
verder niks mis mee![]()
Probeer eens bij Bart Smit? Daar lagen ze een maand of twee/drie geleden voor 7,50 per stuk.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:56 schreef RealKnuckles het volgende:
Weet één van jullie waar Silent Hill 2 en 3 te krijgen zijn
Kan ze nergens vinden en wil ze toch wel graag hebben.
Maar is het ook zo als je 6 spellen inleverd, dat je een nieuw spel krijgt.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:01 schreef Kiff het volgende:
Wellicht is het interessant voor dit topic dat Free Record Shop structureel aan inruilgames gaat doen?
Je kunt er nu Nintendo DS, ps2, PSP, Xbox en Gamecube spellen inruilen en andere 2dehands spellen kopen.
Ze hanteren (o.a.) de volgende voorwaarden:
"Is de game jonger dan een half jaar?" : dan krijg je 15 euro cash of 20 euro korting bij aanschaf van een nieuwe game.
"Is de game ouder dan een half jaar?" : dan krijg je 7,50 euro cash of 10 euro korting bij aanschaf van een nieuwe game.
(bron info: flyer FRS)
Thnx, 3 heb ik vandaag gekocht bij Bart Smitquote:Op maandag 7 maart 2005 06:37 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Probeer eens bij Bart Smit? Daar lagen ze een maand of twee/drie geleden voor 7,50 per stuk.
waar is hier?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:39 schreef Roi het volgende:
Al maanden hier in de Intertoy's.
dat klinkt niet in de buurt...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:16 schreef Roi het volgende:
Hillegom
Oh ok, dan kan ik die beter overslaan.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Unreal II op de Xbox is echt een slechte conversie (van een matige game). Kan je beter voor de pc versie gaan want het ziet er echt bedroevend uit op de Xbox.
Is dat met of zonder BTW, want in de folder staan de prijzen altijd groot excl. en heel klein incl. BTW eronder.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:50 schreef kepler het volgende:
BiA: 40 voor de pc-versie en 50 voor de Console versie
GT4: 50 euro
allen bij de Makro
khad het verkeerd onthoudenquote:Op zondag 20 maart 2005 11:34 schreef washandje het volgende:
[..]
Is dat met of zonder BTW, want in de folder staan de prijzen altijd groot excl. en heel klein incl. BTW eronder.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:03 schreef lizardtattoo het volgende:
Kruidvat
PS2
Men in Black II Alien Escape
Kya Dark Lineage
Terminaor 3 Rise of the Machines
Hulk
Silent Hill 3
Xbox
Terminaor 3 Rise of the Machines
Unreal II The Awakening
Spy Hunter
Mace Griffin Bounty Hunter
Knights of the Temple Infernal
Allemaal 12.49, vanaf dinsdag
Kya lijkt me wel een leuk spel voor die prijs
Intertoys: adventureliefhebbers opgeletHet relatief onbekend maar alleraardigste Microïds adventure Fish Files voor de GBC ligt voor 5 euro in de budgetbakken.
Maakt onderdeel uit van de bol.com-bestaat-6-jaar-actie, onderstaande lijstje met alle aanbiedingen hieruit schaamteloos gekopieerd van budgetgaming:quote:Op maandag 4 april 2005 20:21 schreef Roelieh het volgende:
Half-Life 2 afgeprijst bij Bol.com
hier
¤ 39,99
Ook bij de Media Markt (2e halve prijs).quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:50 schreef Egamer het volgende:
E-Plaze Aanbiedingen:
Xbox classics, 2e halve prijs
Counter Strike: ¤ 29.95
Dead or Alive 3: ¤ 29.95
Halo: ¤ 29.95
Ninja Gaiden: ¤ 29.95
Project Gotham racing 2: ¤ 29.95
Rallisport Challenge 2: ¤ 29.95
Bedankt voor de tip, deze week eens gaan kijken.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:55 schreef WernerVonPinky het volgende:
Voor de mensen in de omgeving Parkstad Limburg. Bij de Media Markt Herzogenrath (Duitsland) hebben ze de volgende GBA-spellen in de aanbieding:
Mario Golf Advance Tour ¤9,99
Mario VS Donkey Kong ¤9,99
Mario Pinball ¤9,99
Final Fantasy I & II ¤9,99
Zelda (NES classic) ¤5,00
Thnx voor de tip.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:23 schreef tetter het volgende:
Nee daar niet bestellen! zie het 59 pagina tellende topic over oplichtingspraktijken van kingofgames:
http://opgelicht.net/viewtopic.php?t=2024&highlight=kog
Het blijkt dat je de code maar 1x per e-mailadres kunt gebruiken. Wil je meerdere items met korting bestellen, dan moet je je even met een ander e-mailadres registreren bij Bol.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:29 schreef tetter het volgende:
Alweer tijdje geleden dat hier iets is gepost, maar ik lees net op budgetgaming dat je via onderstaande bol.com link en daarna de coupon code te gebruiken 4,50 korting krijgt op alles (behalve Nederlandstalige boeken, daar krijg je maar 1.95 korting). Wilde het jullie niet onthouden.
bol.com
coupon code: NEVOBO-92834 (geldig tot 31 juli 2006)
Jij kan het nog na-vertellen, dus zoooo erg is het niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:07 schreef Thomper het volgende:
KOOP NIET RISE OF THE IMPERFECTS OF JE ZAL EEN LEVEN IN MISERE LIJDEN.![]()
motocross maddness 2 euroquote:Op zondag 22 januari 2006 19:14 schreef =HellFire= het volgende:
Hehe, zo had ik ook ooit eens Beyond Good&Evil voor 3 euro bij de Bart Smit gekocht. Coole winkel is dat toch.
Ik geloof dat ik daar al maanden geleden voor had gewaarschuwdquote:Op zondag 22 januari 2006 20:07 schreef Thomper het volgende:
KOOP NIET RISE OF THE IMPERFECTS OF JE ZAL EEN LEVEN IN MISERE LIJDEN.![]()
bedoel jke soms de mmorpg guild wars?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef Logitik het volgende:
Guils Wars voor de pc bij de makro: 10 euro
Niet te geloven!
bol.com heeft best veel leuke titels voor ongeveer 15 euro. Heb net viewtiful joe binnen voor die prijsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:08 schreef CittaR het volgende:
fight night 2 voor xbox en gamecube 13,49 @ bol.com
Werk zelf bij de Intertoys. Volgens mij is ie bij ons standaard 29 Euro.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:43 schreef outcast_within het volgende:
Command & Conquer First Decade (PC) Aanbieding
Niet een aanbieding per se. Maar vroeg me af of er animo voor deze pack is.
stelt zich Red alert fok online meets voor ^-^
ik heb 'm aangeschaft mede voor Red Alert 1, alleen nu blijkt dat de muis (MX510) het maar half doetquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:43 schreef outcast_within het volgende:
Command & Conquer First Decade (PC) Aanbieding
Niet een aanbieding per se. Maar vroeg me af of er animo voor deze pack is.
stelt zich Red alert fok online meets voor ^-^
Geen idee heb em nog niet gekocht. Als ik een maat zo ver krijg om em ook te halen. Dan haal ik em ook. Intussen je muis probleem al opgelost?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:03 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
ik heb 'm aangeschaft mede voor Red Alert 1, alleen nu blijkt dat de muis (MX510) het maar half doet![]()
ik kan nog niet eens een iets aanklikken in elk menu, en groepen selecteren gaat ook niet![]()
zijn er nog meer mensen met dit probleem ?
kijk eens op www.planetcnc.comquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:03 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
ik heb 'm aangeschaft mede voor Red Alert 1, alleen nu blijkt dat de muis (MX510) het maar half doet![]()
ik kan nog niet eens een iets aanklikken in elk menu, en groepen selecteren gaat ook niet![]()
nope nog nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Geen idee heb em nog niet gekocht. Als ik een maat zo ver krijg om em ook te halen. Dan haal ik em ook. Intussen je muis probleem al opgelost?
thx for de info, ik ga meteen ff kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk eens op www.planetcnc.com
hier kan je misschien meer info erover vinden.
Ik heb zelf geen last van de muis, heb een gewone optische muis. Wel moest ik de scrollrate helemaal laag zetten anders vloog ik alle kanten op met het beeld.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:03 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Ik kan nog niet eens iets aanklikken in elk menu, en groepen selecteren gaat ook niet![]()
Ik heb het met 3 verschillende muizen geprobeerd, maar tevergeefsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:50 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen last van de muis, heb een gewone optische muis. Wel moest ik de scrollrate helemaal laag zetten anders vloog ik alle kanten op met het beeld.
Red Alert 1
![]()
Al een tidje 4,99 bij de Intertoys en zag dat ie laatst afgeprijsd was naar 2,98quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:50 schreef Morthill het volgende:
Tron 2.0 ¤7,90 bij de V&D
Lol 3 euro is ook niksquote:Op woensdag 5 april 2006 00:19 schreef Slomy het volgende:
[..]
Al een tidje 4,99 bij de Intertoys en zag dat ie laatst afgeprijsd was naar 2,98
Damnquote:Op woensdag 5 april 2006 00:19 schreef Slomy het volgende:
[..]
Al een tidje 4,99 bij de Intertoys en zag dat ie laatst afgeprijsd was naar 2,98
Jammer alleen dat Children of Mana JP is, RPG's bevatten over het algemeen nogal wat tekstquote:Op woensdag 5 april 2006 12:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Call of Duty 2 (PC) ¤26.50
PoP: Revelations (PSP) ¤19.99
King Kong (PSP) ¤19.99
Burnout 3: Takedown (XBOX) ¤4.99
Seiken Densetsu DS - Children of Mana $19.90
vooral call of duty 2 vind ik een perfect koopje, kheb het daar ook gekochtcheck site in sig om te zien bij welke winkel je kan bestellen.
ik zag tron 2.0 trouwens voor ¤1.99 bij intertoys![]()
Landelijk?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:40 schreef BMH het volgende:
Donkey Kong Bongo's voor de Gamecube ¤15 bij de Media Markt.
klinkt alsof het veel is.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:27 schreef Ardenlyn het volgende:
The Elder Scroll III: Morrowind + Bloodmoon + Tribunal 5 euro bij Bart Smit
Vergeet niet dat er ook een multiplayer is van Unreal II. Deze moet echter apart gedowload worden.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:48 schreef gijsje79 het volgende:
Die Unreal II The Awakening lijkt me wel een aardig spel.
Van de week es kijken bij de kruidvat.
Duuhhh Morrowind is fucking de bomquote:Op woensdag 5 april 2006 23:50 schreef outcast_within het volgende:
[..]
klinkt alsof het veel is.
Is het ook een aanrader?
Pro Skater 2? Die game is al 4/5 jaar oud ofzo, moeten ze ook niet veel meer dan 5 euro voor durven vragen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:21 schreef Kiff het volgende:
Was Tony Hawk Pro Skater 2 voor Xbox voor 5 euro al genoemd? Zo te zien niet he? Geinig spelletje voor die prijs; alleen de muziek is het al waard. Verkrijgbaar voor dit hilarische bedrag bij de Intertoys.
Niet goedkoopquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:51 schreef mschol het volgende:
Media markt
MS Flight simulator 2004 ¤ 15
Halflife 2 GoTy edition: ¤39.99
Guildwars: ¤39.99
beide zijn bij andere zaken 50 euro dus wel goedkoopquote:
Guild Wars 29 euro.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:01 schreef mschol het volgende:
[..]
beide zijn bij andere zaken 50 euro dus wel goedkoop
ten zij je anders kan bewijzen...
ow en nog iets
vergelijk.nl
alleen van guiild wars kan je het afvragen of het goedkoop is.. weet namelijk niet zeker welke editie het is...
staat er niet tussen want het igaat om The game of the year editionquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:06 schreef Thomper het volgende:
[..]
Guild Wars 29 euro.
Je Half-Life 2: geen idee welke het is, zoek hier maar uit hier dus. Ook niet duurder dan 40 iig.
Guild Wars Limited Edition = 34 euro bij dynabyte. Dus met: Poster, 1 muziek cd, 1 downloadbare muziek cd, extra unlockables ingame etc.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
staat er niet tussen want het igaat om The game of the year edition
en ik vraag me sterk af bij welke MM ze kijken want dat wordt niet vermeldtincomplete site dus...
Even goed kijken dan:quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
staat er niet tussen want het igaat om The game of the year edition
en ik vraag me sterk af bij welke MM ze kijken want dat wordt niet vermeldtincomplete site dus...
quote:Op maandag 24 april 2006 17:27 schreef YoshiBignose het volgende:
hmmm om dit topic maar weer is een kickje te geven.
uitverkoop bij zuiderpark: http://zuiderpark-computers.nl/index.php?cPath=2305
bijvoorbeeld:
The Legend of Zelda (NES Classics) (GBA) ¤14,98
Prince of Persia - The Sands of Time (GBA) ¤14,98
Lord of the Rings - Battle for Middle Earth (PC) ¤9,98
Lara Croft Tomb Raider Collection (PC) ¤14,98 en bij de FRS 10:99 en bij de rest nog goedkoper
Rayman (NDS) ¤14,98
Empire Earth - Gold Edition (PC) ¤9,98
DTM Race Driver 2 (PC) ¤9,98
Commandos 3 - Destination Berlin (PC) ¤9,98 10 Euro voor alle delen uit de serie bij bart smit en eplaza
Championship Manager 5 (PC) ¤9,98
voor meer goedkope games check sig
dat is niet duurquote:Op donderdag 27 april 2006 22:52 schreef Gamedemon het volgende:
WW2 pack 7.99
* Gamedemon bestelt heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Omdat er nieuw leven in is geblazen: [360] Pricewatch - nieuwe kansen, nieuwe aanbiedingenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom is dit topic zo enorm dood?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |