Tis ook niet dat het een koopjes ding is vroeg me gewoon ook die andere dingen in OP af.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:41 schreef disjfa het volgende:
[Games] Meld hier Koopjes / Games Pricewatch
Hij kost verder over het algemeen gewoon 30 euro dus 28 is niet echt speciaal
Waarom moet je nu weer zo'n asociale opmerking maken?quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:18 schreef -Marc- het volgende:
-deleted-
Ja, kortom, je raad aan een game te downloaden en vervolgens het ding te kopen, of bedoel je wat ik denk dat je bedoelt, downloaden en van een game de keycode jatten?quote:
Waarom zou je dan in godsnaam downloaden?quote:
nerd...quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:18 schreef -Marc- het volgende:
-deleted-
Die is toch voor minder dan 10 Euro te koop?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:23 schreef Scorpie het volgende:
Mja no offense, maar het enige wat ik zou willen spelen is red alert 2, die was echt gaaf. Maar 30 euro ervoor neerleggen, mij niet gezien.
die is buget uitvoering te koop voor 5 euro bij bartsmit, intertoys...quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:24 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Die is toch voor minder dan 10 Euro te koop?
Ik denk dat het draaien op XP geen probleem zal zijn. Komaan tis westwood als ze zo stom zijn om anno 2006 iets niet te laten draaien op XP dan zullen ze wel heel snel met een patch komen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:11 schreef mschol het volgende:
het is een zeer oke koopje maar ik hoor dat er toch wel problemen onder xp nog zijn (zie www.planetcnc.com voor meer informatie)
en ik heb ze allemaal al dus voor mij is het zinloos om te kopen
die keys die liggen altijd verdomme in zo'n kast waar alle games ook liggenquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:18 schreef -Marc- het volgende:
-deleted-
westwood bestaat niet meerquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik denk dat het draaien op XP geen probleem zal zijn. Komaan tis westwood als ze zo stom zijn om anno 2006 iets niet te laten draaien op XP dan zullen ze wel heel snel met een patch komen.
Verder is het cool om al die spellen te hebben. Elke week een andere FOK death match![]()
helemaal mee eens, tis dat geen geld in ovwervloed heb anders had ik mooi een reservekopie van alle spellen kunnen kopequote:Op woensdag 22 februari 2006 10:45 schreef Fliepke het volgende:
Goed, zijn we klaar met onze criminele plannen...
Geef die 28 euro toch gewoon uit
Het netwerk? het oude westwood online bedoel je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]
westwood bestaat niet meer
en dus brengt EA het uit en vooral het netwerk schijnt een ramp te zijn
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:53 schreef BMH het volgende:
Her moraal van deze thread: Eplaza/Bart smit zijn/is een klote winkel(s).
nee algemeen netwerk, IPX protocool enzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:53 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Het netwerk? het oude westwood online bedoel je?
Anyway nog steeds goede hoop dat dit opgepatched word. ?
Via het netwerk spelen (lokaal) is onder XP inderdaad een ramp. Moet je eerst iets van Netbeul installeren ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:53 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Het netwerk? het oude westwood online bedoel je?
Anyway nog steeds goede hoop dat dit opgepatched word. ?
bij ontploffing moet je echt je spel opnieuw proberen te installeren (uninstall, folder verwijderen en dan herinstall, dt werkt meestal)quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:56 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Via het netwerk spelen (lokaal) is onder XP inderdaad een ramp. Moet je eerst iets van Netbeul installeren ofzo.
En online spelen is ook een ramp! Ten eerste ontploft bij mij altijd alles na +/- 30 seconden, wat een begeiliging is tegen kopieėren terwijl ik het spel legaal heb. Ten tweede zijn ze veel te goed!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:53 schreef BMH het volgende:
Her moraal van deze thread: Eplaza/Bart smit zijn/is een klote winkel(s).
Dat is even goed nog: ¤ 38 - 15% (¤ 5.70) = ¤ 32.30!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
echt niet....
Mijn zusje en mijn schoonzusje werken daar, ik krijg dus altijd 15% personeelskorting![]()
alleen bij dat spelquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:30 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat is even goed nog: ¤ 38 - 15% (¤ 5.70) = ¤ 32.30!
Dus nog steeds ¤ 4.30 duurder dan bij de Dixons!
Ze sucken dus wel degelijk
dixons is idd ¤ 27,99 en je kan uiteraard je klantenkaart gebruiken, is nog eens iets van 10% kortingquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:30 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat is even goed nog: ¤ 38 - 15% (¤ 5.70) = ¤ 32.30!
Dus nog steeds ¤ 4.30 duurder dan bij de Dixons!
Ze sucken dus wel degelijk
Prijsvergelijking, geen assortimentsvergelijking!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:36 schreef disjfa het volgende:dixons met de bartsmit vergelijken. Dat is nu pas een gioede vergelijking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |