abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25300173
daar staan niet altijd de aanbiedingen op die je wel in de winkel ziet...
  maandag 28 februari 2005 @ 17:43:46 #27
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_25300773
quote:
spam! spam!

Just kiddin. Verdomd handige site.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_25301097
quote:
Op maandag 28 februari 2005 16:47 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
daar staan niet altijd de aanbiedingen op die je wel in de winkel ziet...
Zeikerd, site is iig stuken beter als dit topic.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_25301725
quote:
Op maandag 28 februari 2005 18:10 schreef Roi het volgende:

[..]

Zeikerd, site is iig stuken beter als dit topic.
ik kraak die site toch niet af?
het is een handige site, maar een net nieuwe aanbieding staat er niet op en tijdelijke aanbiedingen ook niet.
dus als iemand die hier post is dat sneller als je hier regelmatig kijkt
  dinsdag 1 maart 2005 @ 20:46:16 #30
50150 Pugsley
Mr. Smarty Man
pi_25318256
Lord Of The Rings: The Third Age voor PS2.

29,95 bij Nedgame.
Zo gaat dat tegenwoordig...
pi_25322681
quote:
Op maandag 28 februari 2005 17:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
Just kiddin. Verdomd handige site.

wel jammer dat sommige aanbiedingen niet meer verkrijgbaar/bestelbaar zijn bij winkels, maar wel een makkelijke site om alvast een globale prijsindicatie te krijgen..
What became of that kingdom...? None remain who know.
The memory of the kingdom vanished, but its legend survived on the wind's breath.
pi_25343539
Ik ben de webmaster van budgetgaming.nl en ik ben blij dat de site in goede aarde valt. Verder zag ik dat iemand vertelde dat wij geen tijdelijke aanbiedingen meldden.. dat is niet waar.. wij proberen ook die zo goed mogelijk in beeld te brengen.
Verder @ Vaati als een prijs niet meer klopt vertel het ons dan ook gewoon op het forum of pm(yorn@budgetgaming.nl) ons zodat wij er wat aan kunnen doen. Als je het alleen hier zegt zonder argumenten, kunnen wij helaas niks met deze info terwijl juist die info erg handig kan zijn om de site zo up to date mogelijk te houden.
Vaak zijn er ook aanbiedingen die men niet kan vinden op de site, maar die wij wel gevonden hebben. Ze denken al gauw oooh deze site klopt niet! terwijl dat geheel onjuist is.
Kortom help ons door aan te geven wat er dan neit klopt ipv alleen te zeggen dat er iets niet klopt.
We doen echt ons best jullie portemonnee zo goed mogelijk te beschermen, maar soms missen we wel is iets ja
pi_25345187
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:21 schreef Wings_of_Gokd het volgende:
Ik ben de webmaster van budgetgaming.nl en ik ben blij dat de site in goede aarde valt. Verder zag ik dat iemand vertelde dat wij geen tijdelijke aanbiedingen meldden.. dat is niet waar.. wij proberen ook die zo goed mogelijk in beeld te brengen.
Verder @ Vaati als een prijs niet meer klopt vertel het ons dan ook gewoon op het forum of pm(yorn@budgetgaming.nl) ons zodat wij er wat aan kunnen doen. Als je het alleen hier zegt zonder argumenten, kunnen wij helaas niks met deze info terwijl juist die info erg handig kan zijn om de site zo up to date mogelijk te houden.
Vaak zijn er ook aanbiedingen die men niet kan vinden op de site, maar die wij wel gevonden hebben. Ze denken al gauw oooh deze site klopt niet! terwijl dat geheel onjuist is.
Kortom help ons door aan te geven wat er dan neit klopt ipv alleen te zeggen dat er iets niet klopt.
We doen echt ons best jullie portemonnee zo goed mogelijk te beschermen, maar soms missen we wel is iets ja
maar als er ergens in een bepaalde stad/dorp een aanbieding is zetten jullie die erop dan?
in middelburg bij de dixons zijn er aanbiedingen die niet voor alle dixons gelden dus dan is het niet handig om die op jullie site te zetten (toch?)

daar doelde ik meer op
no offence
pi_25345762
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:14 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

[..]

maar als er ergens in een bepaalde stad/dorp een aanbieding is zetten jullie die erop dan?
in middelburg bij de dixons zijn er aanbiedingen die niet voor alle dixons gelden dus dan is het niet handig om die op jullie site te zetten (toch?)

daar doelde ik meer op
no offence
Als aanbiedingen slechts plaatselijk zijn kan je het altijd melden op het forum, daar zijn we alleen maar blij mee... op die manier kan men reageren op jou post. Stel jij ziet iets in Middelburg dan kan iemand anders kijken of het in zijn plaats ook het geval is (die aanbieding) op die manier kunnen we er achter komen of een aanbieding nationaal is of niet. Plus mensen van middelburg kunnen op het forum lezen dat bij hun een bepaalde game extra cheap is.
In de winkel zelf kan je zowiezo nooit zien of een aanbieding nationaal is of niet maar met meerdere mensen kan je dan alsnog er achter komen of het zo is of niet:)

[ Bericht 0% gewijzigd door Wings_of_Gokd op 03-03-2005 14:10:37 ]
pi_25347593
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:47 schreef Wings_of_Gokd het volgende:

[..]

Als aanbiedingen slechts plaatselijk zijn kan je het altijd melden op het forum, daar zijn we alleen maar blij mee... op die manier kan men reageren op jou post. Stel jij ziet iets in Middelburg dan kan iemand anders kijken of het in zijn plaats ook het geval is (die aanbieding) op die manier kunnen we er achter komen of een aanbieding nationaal is of niet. Plus mensen van middelburg kunnen op het forum lezen dat bij hun een bepaalde game extra cheap is.
In de winkel zelf kan je zowiezo nooit zien of een aanbieding nationaal is of niet maar met meerdere mensen kan je dan alsnog er achter komen of het zo is of niet:)
maar dat gebeurt hier dus ook
ben niet geregisteerd bij jullie

maar dat was mijn enige aanmerking op de site
verder niks mis mee
pi_25365340
quote:
maar dat gebeurt hier dus ook
ben niet geregisteerd bij jullie

maar dat was mijn enige aanmerking op de site
verder niks mis mee
Ik ben ook ooit met een topic begonnen zoals deze.. althans soort van.. het is een goed initiatitief, dat zeker:)
pi_25392465
[GBA]Mario Golf: Advance Tour ¤23.99 Play.com

prijs is inclusief bezorging, is wel netjes voor een game die hiero nog steeds voor ¤44.95 in de winkels ligt..
What became of that kingdom...? None remain who know.
The memory of the kingdom vanished, but its legend survived on the wind's breath.
  zondag 6 maart 2005 @ 23:56:14 #38
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_25404437
Weet één van jullie waar Silent Hill 2 en 3 te krijgen zijn
Kan ze nergens vinden en wil ze toch wel graag hebben .
  maandag 7 maart 2005 @ 06:37:27 #39
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25407220
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:56 schreef RealKnuckles het volgende:
Weet één van jullie waar Silent Hill 2 en 3 te krijgen zijn
Kan ze nergens vinden en wil ze toch wel graag hebben .
Probeer eens bij Bart Smit? Daar lagen ze een maand of twee/drie geleden voor 7,50 per stuk.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_25407788
Wellicht is het interessant voor dit topic dat Free Record Shop structureel aan inruilgames gaat doen?
Je kunt er nu Nintendo DS, ps2, PSP, Xbox en Gamecube spellen inruilen en andere 2dehands spellen kopen.
Ze hanteren (o.a.) de volgende voorwaarden:
"Is de game jonger dan een half jaar?" : dan krijg je 15 euro cash of 20 euro korting bij aanschaf van een nieuwe game.
"Is de game ouder dan een half jaar?" : dan krijg je 7,50 euro cash of 10 euro korting bij aanschaf van een nieuwe game.
(bron info: flyer FRS)
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_25415169
Dixons in middelburg heeft een aantal aanbiedingen:

[GBA] Metroid Zero Mission 25¤
[GBA] Shinning Soul 2 22¤
en nog een aantal (volgens mij) minderboeiende games

voor de gamecube zijn er ook een aantal aanbiedingen

dixons middelburg is echt de moeite waard om af en toe is binnen te wippen
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:58:12 #42
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_25459659
quote:
Op maandag 7 maart 2005 09:01 schreef Kiff het volgende:
Wellicht is het interessant voor dit topic dat Free Record Shop structureel aan inruilgames gaat doen?
Je kunt er nu Nintendo DS, ps2, PSP, Xbox en Gamecube spellen inruilen en andere 2dehands spellen kopen.
Ze hanteren (o.a.) de volgende voorwaarden:
"Is de game jonger dan een half jaar?" : dan krijg je 15 euro cash of 20 euro korting bij aanschaf van een nieuwe game.
"Is de game ouder dan een half jaar?" : dan krijg je 7,50 euro cash of 10 euro korting bij aanschaf van een nieuwe game.
(bron info: flyer FRS)
Maar is het ook zo als je 6 spellen inleverd, dat je een nieuw spel krijgt.
I.p.v. betalen.
Dat zal wel relax zijn.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:01:57 #43
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_25459699
quote:
Op maandag 7 maart 2005 06:37 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Probeer eens bij Bart Smit? Daar lagen ze een maand of twee/drie geleden voor 7,50 per stuk.
Thnx, 3 heb ik vandaag gekocht bij Bart Smit .
Nu alleen 2 nog
pi_25487817
Is Metroid Fusion eigenlijk al weer ergens in de winkel gezien voor ¤20,- ?
pi_25487976
Al maanden hier in de Intertoy's.
pi_25488054
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 12:39 schreef Roi het volgende:
Al maanden hier in de Intertoy's.
waar is hier?
*kijkt profiel: achter de computer

de intertoys in middelburg heeft 'm iig niet / misschien kan ik 'm bestellen
pi_25488388
Hillegom
pi_25489446
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 13:16 schreef Roi het volgende:
Hillegom
dat klinkt niet in de buurt...
  zaterdag 19 maart 2005 @ 15:03:40 #49
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25587252
Kruidvat

PS2
Men in Black II Alien Escape
Kya Dark Lineage
Terminaor 3 Rise of the Machines
Hulk
Silent Hill 3

Xbox
Terminaor 3 Rise of the Machines
Unreal II The Awakening
Spy Hunter
Mace Griffin Bounty Hunter
Knights of the Temple Infernal

Allemaal 12.49, vanaf dinsdag
Kya lijkt me wel een leuk spel voor die prijs

Intertoys: adventureliefhebbers opgelet Het relatief onbekend maar alleraardigste Microïds adventure Fish Files voor de GBC ligt voor 5 euro in de budgetbakken.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zondag 20 maart 2005 @ 09:20:22 #50
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25604806
Die Terminator is me toch een gaar spel!
weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')