spam! spam!quote:
Zeikerd, site is iig stuken beter als dit topic.quote:Op maandag 28 februari 2005 16:47 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
daar staan niet altijd de aanbiedingen op die je wel in de winkel ziet...
ik kraak die site toch niet af?quote:Op maandag 28 februari 2005 18:10 schreef Roi het volgende:
[..]
Zeikerd, site is iig stuken beter als dit topic.
quote:Op maandag 28 februari 2005 17:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
Just kiddin. Verdomd handige site.![]()
maar als er ergens in een bepaalde stad/dorp een aanbieding is zetten jullie die erop dan?quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:21 schreef Wings_of_Gokd het volgende:
Ik ben de webmaster van budgetgaming.nl en ik ben blij dat de site in goede aarde valt. Verder zag ik dat iemand vertelde dat wij geen tijdelijke aanbiedingen meldden.. dat is niet waar.. wij proberen ook die zo goed mogelijk in beeld te brengen.
Verder @ Vaati als een prijs niet meer klopt vertel het ons dan ook gewoon op het forum of pm(yorn@budgetgaming.nl) ons zodat wij er wat aan kunnen doen. Als je het alleen hier zegt zonder argumenten, kunnen wij helaas niks met deze info terwijl juist die info erg handig kan zijn om de site zo up to date mogelijk te houden.
Vaak zijn er ook aanbiedingen die men niet kan vinden op de site, maar die wij wel gevonden hebben. Ze denken al gauw oooh deze site klopt niet! terwijl dat geheel onjuist is.
Kortom help ons door aan te geven wat er dan neit klopt ipv alleen te zeggen dat er iets niet klopt.
We doen echt ons best jullie portemonnee zo goed mogelijk te beschermen, maar soms missen we wel is iets ja
Als aanbiedingen slechts plaatselijk zijn kan je het altijd melden op het forum, daar zijn we alleen maar blij mee... op die manier kan men reageren op jou post. Stel jij ziet iets in Middelburg dan kan iemand anders kijken of het in zijn plaats ook het geval is (die aanbieding) op die manier kunnen we er achter komen of een aanbieding nationaal is of niet. Plus mensen van middelburg kunnen op het forum lezen dat bij hun een bepaalde game extra cheap is.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:14 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
maar als er ergens in een bepaalde stad/dorp een aanbieding is zetten jullie die erop dan?
in middelburg bij de dixons zijn er aanbiedingen die niet voor alle dixons gelden dus dan is het niet handig om die op jullie site te zetten (toch?)
daar doelde ik meer op
no offence
maar dat gebeurt hier dus ookquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:47 schreef Wings_of_Gokd het volgende:
[..]
Als aanbiedingen slechts plaatselijk zijn kan je het altijd melden op het forum, daar zijn we alleen maar blij mee... op die manier kan men reageren op jou post. Stel jij ziet iets in Middelburg dan kan iemand anders kijken of het in zijn plaats ook het geval is (die aanbieding) op die manier kunnen we er achter komen of een aanbieding nationaal is of niet. Plus mensen van middelburg kunnen op het forum lezen dat bij hun een bepaalde game extra cheap is.
In de winkel zelf kan je zowiezo nooit zien of een aanbieding nationaal is of niet maar met meerdere mensen kan je dan alsnog er achter komen of het zo is of niet:)
Ik ben ook ooit met een topic begonnen zoals deze.. althans soort van.. het is een goed initiatitief, dat zeker:)quote:maar dat gebeurt hier dus ook
ben niet geregisteerd bij jullie
maar dat was mijn enige aanmerking op de site
verder niks mis mee![]()
Probeer eens bij Bart Smit? Daar lagen ze een maand of twee/drie geleden voor 7,50 per stuk.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:56 schreef RealKnuckles het volgende:
Weet één van jullie waar Silent Hill 2 en 3 te krijgen zijn
Kan ze nergens vinden en wil ze toch wel graag hebben.
Maar is het ook zo als je 6 spellen inleverd, dat je een nieuw spel krijgt.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:01 schreef Kiff het volgende:
Wellicht is het interessant voor dit topic dat Free Record Shop structureel aan inruilgames gaat doen?
Je kunt er nu Nintendo DS, ps2, PSP, Xbox en Gamecube spellen inruilen en andere 2dehands spellen kopen.
Ze hanteren (o.a.) de volgende voorwaarden:
"Is de game jonger dan een half jaar?" : dan krijg je 15 euro cash of 20 euro korting bij aanschaf van een nieuwe game.
"Is de game ouder dan een half jaar?" : dan krijg je 7,50 euro cash of 10 euro korting bij aanschaf van een nieuwe game.
(bron info: flyer FRS)
Thnx, 3 heb ik vandaag gekocht bij Bart Smitquote:Op maandag 7 maart 2005 06:37 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Probeer eens bij Bart Smit? Daar lagen ze een maand of twee/drie geleden voor 7,50 per stuk.
waar is hier?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:39 schreef Roi het volgende:
Al maanden hier in de Intertoy's.
dat klinkt niet in de buurt...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:16 schreef Roi het volgende:
Hillegom
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |