Oh ok, dan kan ik die beter overslaan.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Unreal II op de Xbox is echt een slechte conversie (van een matige game). Kan je beter voor de pc versie gaan want het ziet er echt bedroevend uit op de Xbox.
Is dat met of zonder BTW, want in de folder staan de prijzen altijd groot excl. en heel klein incl. BTW eronder.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:50 schreef kepler het volgende:
BiA: 40 voor de pc-versie en 50 voor de Console versie
GT4: 50 euro
allen bij de Makro
khad het verkeerd onthoudenquote:Op zondag 20 maart 2005 11:34 schreef washandje het volgende:
[..]
Is dat met of zonder BTW, want in de folder staan de prijzen altijd groot excl. en heel klein incl. BTW eronder.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:03 schreef lizardtattoo het volgende:
Kruidvat
PS2
Men in Black II Alien Escape
Kya Dark Lineage
Terminaor 3 Rise of the Machines
Hulk
Silent Hill 3
Xbox
Terminaor 3 Rise of the Machines
Unreal II The Awakening
Spy Hunter
Mace Griffin Bounty Hunter
Knights of the Temple Infernal
Allemaal 12.49, vanaf dinsdag
Kya lijkt me wel een leuk spel voor die prijs
Intertoys: adventureliefhebbers opgeletHet relatief onbekend maar alleraardigste Microïds adventure Fish Files voor de GBC ligt voor 5 euro in de budgetbakken.
Maakt onderdeel uit van de bol.com-bestaat-6-jaar-actie, onderstaande lijstje met alle aanbiedingen hieruit schaamteloos gekopieerd van budgetgaming:quote:Op maandag 4 april 2005 20:21 schreef Roelieh het volgende:
Half-Life 2 afgeprijst bij Bol.com
hier
¤ 39,99
Ook bij de Media Markt (2e halve prijs).quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:50 schreef Egamer het volgende:
E-Plaze Aanbiedingen:
Xbox classics, 2e halve prijs
Counter Strike: ¤ 29.95
Dead or Alive 3: ¤ 29.95
Halo: ¤ 29.95
Ninja Gaiden: ¤ 29.95
Project Gotham racing 2: ¤ 29.95
Rallisport Challenge 2: ¤ 29.95
Bedankt voor de tip, deze week eens gaan kijken.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:55 schreef WernerVonPinky het volgende:
Voor de mensen in de omgeving Parkstad Limburg. Bij de Media Markt Herzogenrath (Duitsland) hebben ze de volgende GBA-spellen in de aanbieding:
Mario Golf Advance Tour ¤9,99
Mario VS Donkey Kong ¤9,99
Mario Pinball ¤9,99
Final Fantasy I & II ¤9,99
Zelda (NES classic) ¤5,00
Thnx voor de tip.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:23 schreef tetter het volgende:
Nee daar niet bestellen! zie het 59 pagina tellende topic over oplichtingspraktijken van kingofgames:
http://opgelicht.net/viewtopic.php?t=2024&highlight=kog
Het blijkt dat je de code maar 1x per e-mailadres kunt gebruiken. Wil je meerdere items met korting bestellen, dan moet je je even met een ander e-mailadres registreren bij Bol.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:29 schreef tetter het volgende:
Alweer tijdje geleden dat hier iets is gepost, maar ik lees net op budgetgaming dat je via onderstaande bol.com link en daarna de coupon code te gebruiken 4,50 korting krijgt op alles (behalve Nederlandstalige boeken, daar krijg je maar 1.95 korting). Wilde het jullie niet onthouden.
bol.com
coupon code: NEVOBO-92834 (geldig tot 31 juli 2006)
Jij kan het nog na-vertellen, dus zoooo erg is het niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:07 schreef Thomper het volgende:
KOOP NIET RISE OF THE IMPERFECTS OF JE ZAL EEN LEVEN IN MISERE LIJDEN.![]()
motocross maddness 2 euroquote:Op zondag 22 januari 2006 19:14 schreef =HellFire= het volgende:
Hehe, zo had ik ook ooit eens Beyond Good&Evil voor 3 euro bij de Bart Smit gekocht. Coole winkel is dat toch.
Ik geloof dat ik daar al maanden geleden voor had gewaarschuwdquote:Op zondag 22 januari 2006 20:07 schreef Thomper het volgende:
KOOP NIET RISE OF THE IMPERFECTS OF JE ZAL EEN LEVEN IN MISERE LIJDEN.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |