Jij kan het nog na-vertellen, dus zoooo erg is het niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:07 schreef Thomper het volgende:
KOOP NIET RISE OF THE IMPERFECTS OF JE ZAL EEN LEVEN IN MISERE LIJDEN.![]()
motocross maddness 2 euroquote:Op zondag 22 januari 2006 19:14 schreef =HellFire= het volgende:
Hehe, zo had ik ook ooit eens Beyond Good&Evil voor 3 euro bij de Bart Smit gekocht. Coole winkel is dat toch.
Ik geloof dat ik daar al maanden geleden voor had gewaarschuwdquote:Op zondag 22 januari 2006 20:07 schreef Thomper het volgende:
KOOP NIET RISE OF THE IMPERFECTS OF JE ZAL EEN LEVEN IN MISERE LIJDEN.![]()
bedoel jke soms de mmorpg guild wars?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef Logitik het volgende:
Guils Wars voor de pc bij de makro: 10 euro
Niet te geloven!
bol.com heeft best veel leuke titels voor ongeveer 15 euro. Heb net viewtiful joe binnen voor die prijsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:08 schreef CittaR het volgende:
fight night 2 voor xbox en gamecube 13,49 @ bol.com
Werk zelf bij de Intertoys. Volgens mij is ie bij ons standaard 29 Euro.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:43 schreef outcast_within het volgende:
Command & Conquer First Decade (PC) Aanbieding
Niet een aanbieding per se. Maar vroeg me af of er animo voor deze pack is.
stelt zich Red alert fok online meets voor ^-^
ik heb 'm aangeschaft mede voor Red Alert 1, alleen nu blijkt dat de muis (MX510) het maar half doetquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:43 schreef outcast_within het volgende:
Command & Conquer First Decade (PC) Aanbieding
Niet een aanbieding per se. Maar vroeg me af of er animo voor deze pack is.
stelt zich Red alert fok online meets voor ^-^
Geen idee heb em nog niet gekocht. Als ik een maat zo ver krijg om em ook te halen. Dan haal ik em ook. Intussen je muis probleem al opgelost?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:03 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
ik heb 'm aangeschaft mede voor Red Alert 1, alleen nu blijkt dat de muis (MX510) het maar half doet![]()
ik kan nog niet eens een iets aanklikken in elk menu, en groepen selecteren gaat ook niet![]()
zijn er nog meer mensen met dit probleem ?
kijk eens op www.planetcnc.comquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:03 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
ik heb 'm aangeschaft mede voor Red Alert 1, alleen nu blijkt dat de muis (MX510) het maar half doet![]()
ik kan nog niet eens een iets aanklikken in elk menu, en groepen selecteren gaat ook niet![]()
nope nog nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Geen idee heb em nog niet gekocht. Als ik een maat zo ver krijg om em ook te halen. Dan haal ik em ook. Intussen je muis probleem al opgelost?
thx for de info, ik ga meteen ff kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk eens op www.planetcnc.com
hier kan je misschien meer info erover vinden.
Ik heb zelf geen last van de muis, heb een gewone optische muis. Wel moest ik de scrollrate helemaal laag zetten anders vloog ik alle kanten op met het beeld.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:03 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Ik kan nog niet eens iets aanklikken in elk menu, en groepen selecteren gaat ook niet![]()
Ik heb het met 3 verschillende muizen geprobeerd, maar tevergeefsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:50 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen last van de muis, heb een gewone optische muis. Wel moest ik de scrollrate helemaal laag zetten anders vloog ik alle kanten op met het beeld.
Red Alert 1
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |