voor zover ik weet nietquote:Op zondag 1 augustus 2004 09:55 schreef dahei het volgende:
Ik lig er niet dubbel van maar het is zeker leuk om naar te kijken. Is er meer van?
precieeeesquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:51 schreef Zeitgeist het volgende:
Weet het nog niet.
Opzich die Alien vind ik een beetje over the top maar hij's obviously gay dus dat is wel weer leuk.
De Goudvis vind ik wel erg cool. "oh francine.. I can see your smuts-plätchen" Hilarious
En dat leftwing liberal grapje vond ik ook wel sterk.
Maar Family Guy vind ik in vergelijking met dit stukje toch net wat grover. En leuker.
ik vind persoonlijk family guy veel beter dan futurama, en south park word na een tijdje ook saaiquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:06 schreef MacManus het volgende:
Best grappig... maar niet super... Het kan natuurlijk, net als family guy, absoluut niet tippen aan series als The Simpsons, Futurama en South Park.
Futurame is duidelijk inferieur in dit rijtje. The Simpsons heeft zijn edge al een paar jaar geleden verloren (helaas). South Park is gewoon heel scherp en soms lekker grof, maar alleen het absurdisme van Family Guy doet mij werkelijk schateren van het lachen. Bovendien is Family Guy lekker quotable (net als de Simpsons trouwens). South Park heeft meer flauwe catch phrases ("Oh my god... enz.", "You wanna get high?", blablabla)quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:06 schreef MacManus het volgende:
Best grappig... maar niet super... Het kan natuurlijk, net als family guy, absoluut niet tippen aan series als The Simpsons, Futurama en South Park.
Nee, Futurama is niet lekker quotable wil je zeggen? Ok, ik moet toegeven dat Futurama wat meer voor de nerds onder ons is. Dan begrijp je ook wat meer grappen, zoals het bier wat Bender drinkt (Fortran -> programmeertaal). Family Guy ken ik niet zo heel goed, maar wat ik ervan gezien heb was erg leuk. Voor mij gaat het dus echt tussen Futurama en Family Guy. De Simpsons zijn allang niet leuk meer en Southpark heeft een aantal hele slechte seizoenen gehad, terwijl die van Futurama steeds beter werden. Helaas zijn ze ermee gestopt.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Futurame is duidelijk inferieur in dit rijtje. The Simpsons heeft zijn edge al een paar jaar geleden verloren (helaas). South Park is gewoon heel scherp en soms lekker grof, maar alleen het absurdisme van Family Guy doet mij werkelijk schateren van het lachen. Bovendien is Family Guy lekker quotable (net als de Simpsons trouwens). South Park heeft meer flauwe catch phrases ("Oh my god... enz.", "You wanna get high?", blablabla)
Pffft! Bender slechts een robotversie van de 'male chauvinist pig'. Stewie, dat is pas echt een cool (en veel diverser) karakter!quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, Futurama is niet lekker quotable wil je zeggen? Ok, ik moet toegeven dat Futurama wat meer voor de nerds onder ons is. Dan begrijp je ook wat meer grappen, zoals het bier wat Bender drinkt (Fortran -> programmeertaal). Family Guy ken ik niet zo heel goed, maar wat ik ervan gezien heb was erg leuk. Voor mij gaat het dus echt tussen Futurama en Family Guy. De Simpsons zijn allang niet leuk meer en Southpark heeft een aantal hele slechte seizoenen gehad, terwijl die van Futurama steeds beter werden. Helaas zijn ze ermee gestopt.
En zeg nou zelf, Bender is gewoon een cool karakter![]()
(ja)quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Pffft! Bender slechts een robotversie van de 'male chauvinist pig'. Stewie, dat is pas echt een cool (en veel diverser) karakter!
(Gaan we nu niet een beetje off topic?)
(boeiend) stewie is inderdaad naast quagmire de beste character bedacht, toeval dat ze in dezelfde show zittenquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
(ja)
vergeet Taylor Hanson nietquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:40 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
(boeiend) stewie is inderdaad naast quagmire de beste character bedacht, toeval dat ze in dezelfde show zitten
"im havin sex with a spanish chick, oooleee!!!"
bijdehandquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:30 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Echt? kan het me niet voorstellen. Maar ja om iemand met zo'n topavatar als de jouwe tegen te spreken gaat te ver Joog....
Getsiequote:Op zondag 20 februari 2005 21:22 schreef ThE_ED het volgende:
Vind um leuk, wanneer komen de nieuwe afleveringen? Er zijn er 19 voor seizoen 1 begreep ik?
That was gross.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:34 schreef Thetallguy het volgende:
Aflevering 4 was okay, Francine die Stan volkotst
En de grappen over Whitney Houston waren ook geweldig.quote:Stan: (Watching Sesame Street) Shoot him! Shoot him!
Elmo: Hahaha! Big Bird, just share it [a cookie] with Cookie Monster.
Stan: Don't trust him! He just pretends to eat cookies, but he never swallows anything!
Darran Noris.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:45 schreef Thetallguy het volgende:
Stem van Stan's vader in aflevering 4 komt me bekend voor, iemand die weet wie het is?
Spottswoode uit Team America jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Darran Noris.
Ik ken hem niet, maar hij heeft zeker een indrukwekkend cv:
http://www.imdb.com/name/nm0358460/
Geweldige ep weer trouwens![]()
Ja bij mij ook.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:59 schreef Zhenar het volgende:
Stan of Arabia – part II was! Dat liedje van Francine… prachtig, vooral die slotzin :’) En natuurlijk de droomreddingsscène met George W. Bush
! Blijft een lekkere serie. Alleen jammer dat het liedje bij mijn versies telkens is weggeknipt (
geen krantenkop!
)
Hee SPistkipje! Die serie wil ik ook wel eens zien zodra ik terug ben in Nederland!quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef Takje het volgende:
3 is ook geweldig. Deze serie kan nu bijna tippen aan Family guy en dat zegt veel.
Dat Chinese jochie is een geweldig karakter.
Doen ze dat niet omdat de episode te lang wordt? Bij The Simpsons wordt dat af en toe ook gedaan, zodat ze net iets meer tijd hebben voor de rest van het verhaal.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:08 schreef wolfrolf het volgende:
Die openingstune die voor mij om onbekende redenen erafgeknipt is zullen we dan maar in al zijn glorie op de DVD's moeten zienMet krantenkop en al
ja ik ook. m`n broertje zegt wel vaker dat AD leuke vindt. Heb gisteren op de BBC 2 een stuk gezien, maar vond Family Guy toch echt leuker.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind AD beduidend minder grappig dan FG... helaas helaas.
Maar ik blijf het toch kijken
Yepzquote:Op maandag 15 mei 2006 09:21 schreef Geqxon het volgende:
De aflevering van vandaag, is dat nou de season finale?
Ohja, dat.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:39 schreef nietzman het volgende:
Yup, ik zie een stijgende lijn in American Dad. De serie lijkt zijn draai gevonden te hebben.
Hehe.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:35 schreef Stranger het volgende:
En weer begonnen met een ontzettend sterke eerste aflevering
Leuker dan Family Guy, zelfs.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:35 schreef Stranger het volgende:
En weer begonnen met een ontzettend sterke eerste aflevering
Ik wilde het eigenlijk niet posten omdat het constante vergelijken eigenlijk maar eens afgelopen zou moeten zijn maar: ja.quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:20 schreef Thetallguy het volgende:
Ik blijf maar kijken maar elke keer vind ik het eigenlijk toch best tegenvallen. En de week erna kijk ik gewoon weer
Ik mis juist de oude, en vooral de krant.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Moest eigenlijk al hardop lachen bij de nieuwe intro
Ja, Roger heeft telkens een andere vermomming.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb het gevoel dat ze nu ook steeds wat anders gaan doen, misschien in de auto steeds met Roger.
Klopt, Roger en Stan zijn duidelijk door Seth MacFarlane ingesproken. De baas van de CIA, Avery Bullock, wordt echter door Patrick Stewart – ook bekend van Star Trek (Jean-Luc Picard) en veel Shakespeare-stukken – ingesproken. En de lol is dat hij de bizarste regels krijgt.quote:Op maandag 1 december 2008 21:53 schreef J.Herrer het volgende:
Wel matig dat ik alleen maar Peter Griffin stemmen hoor
Ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef Flaccid het volgende:
De stem van Stan is toch bijna dezelfde als die van Family Guy's Mr Pewtersmit en die dokter?
Join the club!quote:Op donderdag 30 april 2009 18:08 schreef slindenau het volgende:
Mijn AD collectie is inmiddels ook weer compleet tot S04E17...dus ik kom jullie hier ook ff vervelen.
Ik vind die neger detective in de aflevering Meter Made zo geniaal. Dat hij een half uur bezig is met naar de voordeur lopen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef slindenau het volgende:
Hehe ja ik had ooit een S1 tm 3 pack gedownload, en afgelopen week kwam ik er achter dat S4 alweer 17 afleveringen bezig is inmiddels...heb ik de komende avonden weer wat te kijken.
E1 tm 3 gisteren gezien, die waren iig lache
Hoe kom je aan die mega kwaliteit?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:14 schreef slindenau het volgende:
Niemand aflevering 18: Weiner of Our Discontent verder gezien
Hij was best leuk
We krijgen te zien hoe/waarom roger hier op aarde is
[ afbeelding ]
Die is het nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
"American.Dad.S04E18.HR.PDTV.x264-CTU" ?
Of mag ik hier geen releasenamen posten?
Dezelfde muziek zat aan het einde van Platoon.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:26 schreef ASSpirine het volgende:
De vogel
Muziek rond 13:15, waar ken ik dat van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Mike op 29-09-2009 12:49:54 ]In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
Begrafenis JFK als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:26 schreef ASSpirine het volgende:
De vogel
Muziek rond 13:15, waar ken ik dat van?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Dezelfde muziek zat aan het einde van Platoon.
Pas op, wel een spoiler voor de film.Adagio for Strings door Samuel Barber. Zo ontzettend mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik geen zin heb om te kutten met torrents/nieuwsgroepen of andere download shit en met streamen kan je direct kijken.quote:
HTTP download?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:02 schreef Tim86 het volgende:
Minuten nadat de scene heeft gereleased zijn er al links te vinden voor iedere mogelijk HTTP download..zou echt niet weten waarom je dan met brakke streams aan de gang zou gaan vandaag de dag..
bedanktquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:30 schreef Tim86 het volgende:
Ja, als in een downloadwebsite zoals rapidshare, MU etc etc etc etc
Ik moest er wel om lachenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:50 schreef JohnLocke het volgende:
Zo he, die Heath Ledger grap was inderdaad 'too soon'. Verder wel erg goede aflevering.
Echt hoorquote:Op maandag 16 november 2009 13:42 schreef JohnLocke het volgende:
Wat een geweldige aflevering, Roger was weer eens heerlijk fout met zijn Handjobs...
Ik vond 'm wel mooi, vooral het begin. Stan zeuren over die Christenen die alleen met Kerst en Pasen naar de Kerk gaan, zo herkenbaarquote:
Was een prima aflevering...lekkere omslag ook op de helft, deed me een beetje denken aan de eerste keer dat ik From Dusk Till Dawn zagquote:Op maandag 14 december 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
Een mindere aflevering deze week.
Met die vinger ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond het einde geniaal. "Als we dan toch bezig zijn kunnen we het net zo goed helemaal doen"
They are so horny!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:15 schreef PBateman1978 het volgende:
E13 Return of the Bling was weer briljant, AD is nu mijn favoriete tekenfilm.
‘’Nooo not with the British Tourist Girls !’’
[ afbeelding ]
Mwah... de laatste paar vond ik niet per sé beter dan FG eigenlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:20 schreef nietzman het volgende:
Onvoorstelbaar hoever dit Family Guy inmiddels overstijgt.
Je hebt ook mensen zonder gevoel voor humor.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:54 schreef thettes het volgende:
[..]
Mwah... de laatste paar vond ik niet per sé beter dan FG eigenlijk.
Briljant iddquote:
awwquote:Op woensdag 28 april 2010 08:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen zonder gevoel voor humor.
Topic staat lekker toch in je MyAtquote:Op woensdag 28 april 2010 14:56 schreef HalloweenJack het volgende:
Family Guy is stom en Amarican dad ook.
Wat een volwassen en goed beargumenteerde reactiequote:Op woensdag 28 april 2010 14:56 schreef HalloweenJack het volgende:
Family Guy is stom en Amarican dad ook.
Was ook de bedoeling.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:09 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Wat een volwassen en goed beargumenteerde reactie
Leuke aflevering ook !quote:
quote:Why do YOU hate Mondays Garfield, you don't even work!
I second that.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:39 schreef Evil_Jur het volgende:
De nieuwe aflevering is geweldig, heel goed!
NAAAAAAAAAAAAAHquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Was weer goed inderdaad, briljant plan van Roger ook.
Was er een nieuwe aflevering zondag dan ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:57 schreef Boekenwurm het volgende:
Weer een heel goede aflevering. Ook leuke parodie van Christian the Lion.
Jup, Simpsons en Cleveland Show ook. Alleen geen Family Guy.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Was er een nieuwe aflevering zondag dan ?
Nee, alleen dikker en iets ouderquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:55 schreef ScherpeNoor het volgende:
In de Cleveland show heeft die gast een andere zoon dan in Family Guy.
Nee, in Family Guy was het geen nerd, en had ie ook geen bril.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:03 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Nee, alleen dikker en iets ouder
Niemand wordt geboren met een bril, en hij heeft wel een vergelijkbaar overdreven hoog stemmetje enzo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:21 schreef ScherpeNoor het volgende:
[..]
Nee, in Family Guy was het geen nerd, en had ie ook geen bril.
hij ziet er totaal anders uit, en het was geen nerd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:23 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Niemand wordt geboren met een bril, en hij heeft wel een vergelijkbaar overdreven hoog stemmetje enzo.
Dat kan hij toch geworden zijn?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:25 schreef ScherpeNoor het volgende:
[..]
hij ziet er totaal anders uit, en het was geen nerd.
wie zit er nou moeilijk te doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:26 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Dat kan hij toch geworden zijn?
Wat zit je überhaupt moeilijk te doen, ben je autist ofzo?
Ik denk dat het ergens anders aan ligtquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef slindenau het volgende:
Rond welke tijd(en) hoor je dat? En wat is de filename van je download?
Que?quote:
Ik zie sowieso veel verwijzingen heen en weer. Volgens mij was het Family Guy die verwees naar American dadquote:
Ik zag hem vanmiddag op usenetquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Die is nog niet uit toch? Zit er al tijdje op te wachten, lijkt me zo grappig
Dat was uiteraard een parodie op de jaren 90 R&B clipsquote:Op maandag 26 september 2011 15:09 schreef mvt het volgende:
Nieuwe aflevering is trouwens apart. Vooral opeens Steve en Roger met een sixpack
Weet ik, maar het blijft gewoon raar zo ipv die bierbuikquote:Op maandag 26 september 2011 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was uiteraard een parodie op de jaren 90 R&B clips
Inderdaad, fucking briljant, het verschil tussen AD en FG is echt zo ontzettend groot geworden.quote:
In cartoons gaan zovaak hoofdpersonen ‘’dood’’, om een scene/aflevering later weer te leven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:43 schreef Ties02 het volgende:
Vermakelijke ep, leuker dan de 2e FG
lol @ Cleveland en Peter op het eind, maar Stan was toch dood come oonnnnnn er zit toch wel een beetje samenhang in de afleveringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |