Hehe.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:35 schreef Stranger het volgende:
En weer begonnen met een ontzettend sterke eerste aflevering
Leuker dan Family Guy, zelfs.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:35 schreef Stranger het volgende:
En weer begonnen met een ontzettend sterke eerste aflevering
Ik wilde het eigenlijk niet posten omdat het constante vergelijken eigenlijk maar eens afgelopen zou moeten zijn maar: ja.quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:20 schreef Thetallguy het volgende:
Ik blijf maar kijken maar elke keer vind ik het eigenlijk toch best tegenvallen. En de week erna kijk ik gewoon weer
Ik mis juist de oude, en vooral de krant.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Moest eigenlijk al hardop lachen bij de nieuwe intro
Ja, Roger heeft telkens een andere vermomming.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb het gevoel dat ze nu ook steeds wat anders gaan doen, misschien in de auto steeds met Roger.
Klopt, Roger en Stan zijn duidelijk door Seth MacFarlane ingesproken. De baas van de CIA, Avery Bullock, wordt echter door Patrick Stewart – ook bekend van Star Trek (Jean-Luc Picard) en veel Shakespeare-stukken – ingesproken. En de lol is dat hij de bizarste regels krijgt.quote:Op maandag 1 december 2008 21:53 schreef J.Herrer het volgende:
Wel matig dat ik alleen maar Peter Griffin stemmen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |