Hehe.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:35 schreef Stranger het volgende:
En weer begonnen met een ontzettend sterke eerste aflevering
Leuker dan Family Guy, zelfs.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:35 schreef Stranger het volgende:
En weer begonnen met een ontzettend sterke eerste aflevering
Ik wilde het eigenlijk niet posten omdat het constante vergelijken eigenlijk maar eens afgelopen zou moeten zijn maar: ja.quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:20 schreef Thetallguy het volgende:
Ik blijf maar kijken maar elke keer vind ik het eigenlijk toch best tegenvallen. En de week erna kijk ik gewoon weer
Ik mis juist de oude, en vooral de krant.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Moest eigenlijk al hardop lachen bij de nieuwe intro
Ja, Roger heeft telkens een andere vermomming.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb het gevoel dat ze nu ook steeds wat anders gaan doen, misschien in de auto steeds met Roger.
Klopt, Roger en Stan zijn duidelijk door Seth MacFarlane ingesproken. De baas van de CIA, Avery Bullock, wordt echter door Patrick Stewart – ook bekend van Star Trek (Jean-Luc Picard) en veel Shakespeare-stukken – ingesproken. En de lol is dat hij de bizarste regels krijgt.quote:Op maandag 1 december 2008 21:53 schreef J.Herrer het volgende:
Wel matig dat ik alleen maar Peter Griffin stemmen hoor
Ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef Flaccid het volgende:
De stem van Stan is toch bijna dezelfde als die van Family Guy's Mr Pewtersmit en die dokter?
Join the club!quote:Op donderdag 30 april 2009 18:08 schreef slindenau het volgende:
Mijn AD collectie is inmiddels ook weer compleet tot S04E17...dus ik kom jullie hier ook ff vervelen.
Ik vind die neger detective in de aflevering Meter Made zo geniaal. Dat hij een half uur bezig is met naar de voordeur lopen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef slindenau het volgende:
Hehe ja ik had ooit een S1 tm 3 pack gedownload, en afgelopen week kwam ik er achter dat S4 alweer 17 afleveringen bezig is inmiddels...heb ik de komende avonden weer wat te kijken.
E1 tm 3 gisteren gezien, die waren iig lache
Hoe kom je aan die mega kwaliteit?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:14 schreef slindenau het volgende:
Niemand aflevering 18: Weiner of Our Discontent verder gezien
Hij was best leuk
We krijgen te zien hoe/waarom roger hier op aarde is
[ afbeelding ]
Die is het nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
"American.Dad.S04E18.HR.PDTV.x264-CTU" ?
Of mag ik hier geen releasenamen posten?
Dezelfde muziek zat aan het einde van Platoon.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:26 schreef ASSpirine het volgende:
De vogel
Muziek rond 13:15, waar ken ik dat van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Mike op 29-09-2009 12:49:54 ]In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
Begrafenis JFK als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:26 schreef ASSpirine het volgende:
De vogel
Muziek rond 13:15, waar ken ik dat van?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Dezelfde muziek zat aan het einde van Platoon.
Pas op, wel een spoiler voor de film.Adagio for Strings door Samuel Barber. Zo ontzettend mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik geen zin heb om te kutten met torrents/nieuwsgroepen of andere download shit en met streamen kan je direct kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |