Ik moest er wel om lachenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:50 schreef JohnLocke het volgende:
Zo he, die Heath Ledger grap was inderdaad 'too soon'. Verder wel erg goede aflevering.
Echt hoorquote:Op maandag 16 november 2009 13:42 schreef JohnLocke het volgende:
Wat een geweldige aflevering, Roger was weer eens heerlijk fout met zijn Handjobs...
Ik vond 'm wel mooi, vooral het begin. Stan zeuren over die Christenen die alleen met Kerst en Pasen naar de Kerk gaan, zo herkenbaarquote:
Was een prima aflevering...lekkere omslag ook op de helft, deed me een beetje denken aan de eerste keer dat ik From Dusk Till Dawn zagquote:Op maandag 14 december 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
Een mindere aflevering deze week.
Met die vinger ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond het einde geniaal. "Als we dan toch bezig zijn kunnen we het net zo goed helemaal doen"
They are so horny!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:15 schreef PBateman1978 het volgende:
E13 Return of the Bling was weer briljant, AD is nu mijn favoriete tekenfilm.
‘’Nooo not with the British Tourist Girls !’’
[ afbeelding ]
Mwah... de laatste paar vond ik niet per sé beter dan FG eigenlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:20 schreef nietzman het volgende:
Onvoorstelbaar hoever dit Family Guy inmiddels overstijgt.
Je hebt ook mensen zonder gevoel voor humor.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:54 schreef thettes het volgende:
[..]
Mwah... de laatste paar vond ik niet per sé beter dan FG eigenlijk.
Briljant iddquote:
awwquote:Op woensdag 28 april 2010 08:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen zonder gevoel voor humor.
Topic staat lekker toch in je MyAtquote:Op woensdag 28 april 2010 14:56 schreef HalloweenJack het volgende:
Family Guy is stom en Amarican dad ook.
Wat een volwassen en goed beargumenteerde reactiequote:Op woensdag 28 april 2010 14:56 schreef HalloweenJack het volgende:
Family Guy is stom en Amarican dad ook.
Was ook de bedoeling.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:09 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Wat een volwassen en goed beargumenteerde reactie
Leuke aflevering ook !quote:
quote:Why do YOU hate Mondays Garfield, you don't even work!
I second that.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:39 schreef Evil_Jur het volgende:
De nieuwe aflevering is geweldig, heel goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |