Darran Noris.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:45 schreef Thetallguy het volgende:
Stem van Stan's vader in aflevering 4 komt me bekend voor, iemand die weet wie het is?
Spottswoode uit Team America jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Darran Noris.
Ik ken hem niet, maar hij heeft zeker een indrukwekkend cv:
http://www.imdb.com/name/nm0358460/
Geweldige ep weer trouwens![]()
Ja bij mij ook.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:59 schreef Zhenar het volgende:
Stan of Arabia – part II was! Dat liedje van Francine… prachtig, vooral die slotzin :’) En natuurlijk de droomreddingsscène met George W. Bush
! Blijft een lekkere serie. Alleen jammer dat het liedje bij mijn versies telkens is weggeknipt (
geen krantenkop!
)
Hee SPistkipje! Die serie wil ik ook wel eens zien zodra ik terug ben in Nederland!quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef Takje het volgende:
3 is ook geweldig. Deze serie kan nu bijna tippen aan Family guy en dat zegt veel.
Dat Chinese jochie is een geweldig karakter.
Doen ze dat niet omdat de episode te lang wordt? Bij The Simpsons wordt dat af en toe ook gedaan, zodat ze net iets meer tijd hebben voor de rest van het verhaal.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:08 schreef wolfrolf het volgende:
Die openingstune die voor mij om onbekende redenen erafgeknipt is zullen we dan maar in al zijn glorie op de DVD's moeten zienMet krantenkop en al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |