Latersquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:40 schreef Rietvaerder het volgende:
KUT!
Mods!
Ben zo ff naar mn pa toe voor die spuiter die mn kappen eventueel wilt gaan spuiten
Tot later.
Damn, klote zeg, met jou wel alles goed?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:52 schreef Racing_X-Ray het volgende:
fok motorclub
wist niet dat die er was
helaas hoor ik er sinds eergisteren niet meer bij
ik ben aangereden en me R6 is bijna total loss
Balen... wat is er precies gebeurd?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:52 schreef Racing_X-Ray het volgende:
fok motorclub
wist niet dat die er was
helaas hoor ik er sinds eergisteren niet meer bij
ik ben aangereden en me R6 is bijna total loss
Die scooter vind ik opzich wel relaxed. Alleen die klote controles nietquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben er nog ff, kan slechts jouw alleen achterlaten met een vraag he
Als die scooter nog goed rijdt, waarom niet he. Als die TW125 een 4 takt is, istie wel beter geschikt voor woon-werk natuurlijk. Persoonlijk zou ik gewoon zo blijven rijden tot wanneer je het zat bent, en dan gewoon een andere motor kopen (IPV die BMW dus)
Scheelt je sowieso geld...
Hij heeft je een mooi rood kruis icoontje gegevenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:08 schreef ZX9R het volgende:
http://home.wanadoo.nl/amridder/lucnjoyava.jpg
Riet. M'n avatar. Wat doe je?![]()
We kunnen mekaar een handje geven, ik denk precies hetzelfde voor naast de BMW:quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:41 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb trouwens weer eens advies nodig in een van mijn vele scenario's.
Keuze 1:
medio 2005 een lichte motor voor woon/werk verkeer kopen (denk aan Yamaha TW 125 oid)
en BMW houden tot en met 2006.
Keuze 2:
scooter houden en BMW houden tot en met 2005.
Zijn ze niet wat soepeler als je 2 rijbewijzen hebt.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:14 schreef PatrickM het volgende:
Die scooter vind ik opzich wel relaxed. Alleen die klote controles niet![]()
Peugeot Speedfight 100 cc 2 takt. Sneller en schijfremmen ..quote:Misschien dat een Honda SCV Lead 100 nog een optie is. Kost geen reet (nou ja, niet zo duur) Alleen is het klote dat die Lead voor trommelremmen heeft...
... alleen heb ik al een scooter, en overweeg ik om hem volgend jaar te verkopen en een lichte motor erbij te kopenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
12 uur geslapen ..en nog nooit langer dan 12 uur niet gefokt afgelopen half jaar.
[..]
We kunnen mekaar een handje geven, ik denk precies hetzelfde voor naast de BMW:
1) scootertje erbij voor woon-werk.
2) lichte motor erbij voor woon-werk.
Ik dacht dat een lichte motor goedkoper was in de verzekering dan een (diefstalgevoelige) scootâh.
Of heb ik het mis .. ik dacht dat Gerako 50 euro betaalde voor de verzekering van de RS250.
Daarom heb ik taktisch al mijn papieren bij elkaar zitten, zodat de kentekenbewijs deel 1 en 2 van m'n Beemer goed zichtbaar zijn mochten ze m'n papieren controlerenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zijn ze niet wat soepeler als je 2 rijbewijzen hebt.![]()
Heeft ie iig weer de orginele kleurquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Voor 50 euro spuit ie mn 2 zijkappen en mn voorspatbord! Inclusief verf
Moet ik nog wel 2 nieuwe originele stickers hebben van Suzuki...... net laten bestellen bij Aad v Kekem. 21 euro per stuk
Maar goed
Sorryquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:08 schreef ZX9R het volgende:
http://home.wanadoo.nl/amridder/lucnjoyava.jpg
Riet. M'n avatar. Wat doe je?![]()
Jep, mooi rood ipv rozequote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Heeft ie iig weer de orginele kleur
Mooie scooter trouwens.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:49 schreef PatrickM het volgende:
Nadeel lichte motor: kost me toch weer extra geld. Ik verwacht voor m'n scooter 1000 euro te kunnen krijgen (bij particuliere verkoop). Dus in het geval van een TW125 moet ik toch 2500 euro bij lappen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier verder
OPM:
dit filmpje heeft iemand van Bikepower.nl gemaakt die dus een Thundercat heeft![]()
![]()
Echt meeeeeeeega cool filmpje!!
Klikkerdeklik
Stond je wel goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep, mooi rood ipv roze![]()
poeh dat viel niet mee zegquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:01 schreef Patrick281 het volgende:
OPM is nu de familiebanden aan het aanhalen met de EN-500 lees ik.
gaat niet door, ze is gaan zwemmen met haar dochtertjequote:.. met zusje toeren op de posbank.
Hij zal wel veel aandacht krijgen met die motor .. straks wil'ie niet anders meer.![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Is dat alles.....
Plekje ja..... gewoon met lakstift doe ik dat.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stond je wel goed.![]()
Was er ook nog niet iets met je frame .. wat schuifschade?
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]koel
filmpje
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep, mooi rood ipv roze
dat kun je wel zeggenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wij hebben wel een beetje dezelfde smaak qua motoren he
ja...wrom?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je die signature zelf bedacht Opium?
Dunlop Sportmax 120-60-17 en 160-60-17 geen slechte deal dacht ik zo iddquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:03 schreef Patrick281 het volgende:
OPM wat kost alleen een nieuwe voorband? Vast ook al meer dan 90 euro.
Wat voor merk en type is het nu geworden uiteindelijk .. had er even overheen gelezen specifiek.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie weet het topic nog waarin OPM er van overtuigd was dat ie een Blade aan kon omdat ie zo snel over dijkjes enzo kon rijden?
Wil ik wel weer eens lezen![]()
Beetje!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]eigenwijs...wie...ik??
hoezo...?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga je die onder je ZXR gooien ???
Geen hoge pet op van Dunlopquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoezo...?
Wat was jouw 1e motor? idd wel leuk om terug te lezenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Beetje!
Nee maar lijkt me cool om weer eens terug te lezen
Ik weet ook nog wel wat leuke topics waarin wij bijna slaande ruzie hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie weet het topic nog waarin OPM er van overtuigd was dat ie een Blade aan kon omdat ie zo snel over dijkjes enzo kon rijden?
Wil ik wel weer eens lezen![]()
niet? nouja, ik zal ze uitproberen en mochten ze niet bevallen gaan ze gewoon weer in de verkoopquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Geen hoge pet op van Dunlop
Huh..........quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel wat leuke topics waarin wij bijna slaande ruzie hebben.
Vroeger .. vorig jaar ..
waar heb ik dat eerder gehoordquote:ik vind sowieso dat oudere modellen er best mogen wezen, en idd deze ook . maar ik vind dit niet sportief genoeg, dat stuur staat mij toch iets te hoog.
quote:Ik denk zelf dat je snel raakt uitgekeken op een 600. Met een 750 zul je het wel langer volhouden.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En dan koopt ie een 400quote:Ik heb wel zoiets van, die motor moet gewoon gaan ongeacht in welk toerengebied ik zit.
Mooi manquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wat een uitspraken toen he
iddquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En dan koopt ie een 400![]()
erg leuk om weer es te lezenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mooi man
iddquote:Ach ja, nu weet je wel beter
Zie jequote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idden een plezier dat ik ermee heb
quote:Op donderdag 13 november 2003 20:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Alleen een R1, Fireblade, ZX12R of Hayabusa zijn goed genoeg. De rest is simpelweg gewoon te traag, je moet natuurlijk wel goed mee kunnen komen met het verkeer![]()
Zo'n 600.. pff, niets aan johStel je voor dat je eerst goed moest leren rijden voordat je op een Blade stapt, niets aan doen toch
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 november 2003 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
t wordt mij steeds duidelijker: ik heb met een niet zo weldenkend mens te maken, je moet mensen niet in hokjes stoppen, en al helemaal niet op basis van je eigen conclusies!
quote:Op donderdag 13 november 2003 20:38 schreef super_honda het volgende:
hmm volgens mij ben jij hier het niet weldenkende mens eerlijk gezegd, maar laat ons vooral weten hoe het afgelopen is met je wanneer je met die 900 hebt gereden(of als je het niet zelf kan iemand anders )
Kom op zeg, meteen een 900 omdat een lichtere motor traag/slaapverwekkend/voor mietjes is het idee alleen al. als het je enige doel is om hard te kunnen rijden zou ik niet eens een rijbewijs halen maar gelijk een jaarkaart voor de Nordschleife of voor assen en een motor zonder kenteken aanschaffen.
Hahahahahaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:52 schreef Patrick281 het volgende:
Enne deze sequence is ook grappig:
[..]
[..]
[..]
nee idd, terwijl ik dat wel ervaarde op die ER-5...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:52 schreef Patrick281 het volgende:
Ghe ghe grappig hoor om het topic terug te lezen.
En OPM .. zo goed als je in je lessen reed zoals je zei reed je helemaal niet hoor in het begin.
quote:[afbeelding]
![]()
Wat is Plo daar actief zeg! En ik post amper.
Enne deze sequence is ook grappig:
[..]
[..]
[..]
quote:jullie schijnen het allemaal eens te zijn over die 900. maar je hoeft echt geen rossi te zijn om te beginnen op een 900, denk ik. motorrijden draait maar om 1 ding als het gaat om veiligheid en dat is beheersing. en of je je niet kunt beheersen op een 900 of op een 600, dat maakt weinig uit.
dat ik je toen al zo goed door had hequote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
Die OPM.. pff... ik een niet-weldenkend mens
quote:Denk jij. Wat ben jij eigenwijs. 3 ervaren (ja ook ik, met mijn 1 week rijbewijs, circuit enzo) motorrijders vertellen het je, en toch niet aannemen?
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat ik je toen al zo goed door had he![]()
Riet:quote:Op donderdag 13 november 2003 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook nog discrimineren? ik ken vrouwen die beter rijden dan mannen, maar dat is overbodig om te zeggen. een weldenkend persoon discrimineert niet, hoe dan ook
quote:En een weldenkend mens stapt niet op een 900. Punt.
quote:heb jij een plaat voor je kop ofzo???
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zit hier met een hele grote smile op mn gezicht![]()
![]()
Schitterend
[..]
tjee, wat een koplampquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:03 schreef Patrick281 het volgende:
Mmmmmmm BMW valt een beetje tegen ..alleen de koplamp is erg mooi.. pure kunst ..
[afbeelding]
Zeker in vergelijking met de eerste motor die zo'n groot ding had, de CBR1100XX.
Wat zou zo'n koplamp kosten?
Die van de Bimota was een Yamaha onderdeel die 450 euro moest kosten na mijn ultieme stoppie.
Hoe kwam ik op al die zinnetjesquote:One_Punch_Mickey - The Final Ride
het idee werd geborenquote:We kunnen wel een keer een motormeet organiseren!
Lekker sturen met een aantal fanatieke rijders?
Lijkt dat jullie iets?
Daarna werd ik wat topics genegeerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2003 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
Tis een parodie .. dus trek het je niet aan .. is niet jouw papiertje qua uitslag toch
Je bent toch niet manisch depressief dat je niet tegen een geintje kan..
Mij ook idd.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat mij opvalt is dat er veel motorrijdende fokkers zijn die we hier nooit zien...
nee nog steeds niet...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar OPM....... ondertussen al eens proefrit gemaakt op een Blade?
Ik heb verder liever wat ronder ..tijdlozer design .. maar misschien is het wel even wennen ..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Koplamp is idd erg mooi Pepijn
Vind je er verder echt niks aan?
Dan moeten we dat eens gaan doen..... we zoeken vanavond een oranje/zwarte Blade op bij een motorzaak, dan gaan we er heen en jij vraagt een proefritje aanquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee nog steeds niet...
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan moeten we dat eens gaan doen..... we zoeken vanavond een oranje/zwarte Blade op bij een motorzaak, dan gaan we er heen en jij vraagt een proefritje aan
Volgende week?
Ikmoet om mijn eigen post's ook wel lachen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Hahahaha pis zowat in mn broek hier
[..]
Hoe kwam ik op al die zinnetjes
quote:Op zondag 6 juli 2003 22:59 schreef Patrick 281 het volgende:
Als je net zo volhardend bent met afrijden zoals je nu je gelijk wilt halen komt het wel goed .. moet je wel eerst alle kritiek verwerken en vertalen in daden.![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn zijn quote:
[..]
Tja...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Je zat in alle topics te babbelen van: ik rij zo en zo .. en ik doe dat als dat gebeurt .. ik ben beter want ..
Toen bleek ineens dat je nog geen rb had ..![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Negeerde ik je echt Pepijn?
Ghehehe..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:29 schreef Patrick281 het volgende:
Helemaal negeren deed je nog net niet soms .. ik heb nog een tijdje lopen stangen dat je geen rb had als je weer eens een mening spuide over verkeersaangelegenheden.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:52 schreef RB het volgende:
Gaan we nog wat doen morgen mannenHet maakt mij niet uit maar graag wel even besluiten zodat ik als het niet doorgaat iets anders kan doen :y
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie kent het begrip "Jetblast?"
Wat zeg je? Jetblast? Wasda? Kijk hieronder!!![]()
http://members.rott.chello.nl/amridder/Jetblast.mpeg *
Ow.. ikvermoede inderdaad al een progje.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Met Mozilla Firefox kon ik ook gewoon Copy Image Address doen.......
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:56 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM!
http://www.motormaniacs.n(...)r/yamaha_yzf600r.htm
toch niet sportief genoeg...quote:Wel vind ik de vering net als op mijn Fazer600 wat te comfortabel om echt sportief mee te kunnen rijden. Je voelt gewoon dat de vering het dan niet meer bij kan benen.
maarja, met een andere vering eronderquote:Peter van Hyperpro heeft mij al meerdere malen gezegd dat ik een setje van Hyperpro op mijn Fazer600 met zetten want daar gaat ie heel erg van vooruit volgens hem . Datzelfde geldt natuurlijk ook voor de Thundercat. Ik denk dat je deze motor niet meer terugkent als je er een setje vervangingsveren opzet.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:23 schreef Rietvaerder het volgende:
http://members.rott.chello.nl/amridder/af747depart09.wmv
Deze moet je zien.....
we maken er gewoon een proefdag vanquote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:34 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, we kunnen ook gaan proefrijden op een Thundercat
Bedenk wel dat die gasten VEEL ervaring hebben en GOED kunnen rijden..... voor ons istie vast primaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
toch niet sportief genoeg...
[..]
maarja, met een andere vering eronder
Zoooooo vetquote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]die gasten zien vliegen
ja ok, maar toch...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Bedenk wel dat die gasten VEEL ervaring hebben en GOED kunnen rijden..... voor ons istie vast prima
wie en wat nog is/zijn nog meer een optie?quote:Proefdag
GS500E kost nog geen 100 euro per jaar,quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
12 uur geslapen ..en nog nooit langer dan 12 uur niet gefokt afgelopen half jaar.
[..]
We kunnen mekaar een handje geven, ik denk precies hetzelfde voor naast de BMW:
1) scootertje erbij voor woon-werk.
2) lichte motor erbij voor woon-werk.
Ik dacht dat een lichte motor goedkoper was in de verzekering dan een (diefstalgevoelige) scootâh.
Of heb ik het mis .. ik dacht dat Gerako 50 euro betaalde voor de verzekering van de RS250.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:07 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Weinig contacten meer hoor, maar de juiste zijn nog te bereiken.
IK heb trouwens spijt dat ik dit topic niet eerder gesloten had toen ik de kans nog had.
Eventueel een PTA ban voor Rietvearder., ik heb een hekel aan mensen die zonder rijbewijs rijden.
Mocht het mis gaan ( wat volgens de onstervelijke bestuurder toch niet zal gebeuren) dan is het waarschijnlijk al te laat.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:20 schreef RB het volgende:
Pepijn. Schiphol ?
de harde kern ontbreekt hequote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik ben een beetje lui dit weekend.
Heequote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de harde kern ontbreekt he
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:10 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
Hee helmjosti, waarom ga je niet gewoon eens dood?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:28 schreef GizartFRL het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat ben jij grappig! Nee echt! Iedereen moet ook om je lachen!
WoW! Jijj bent cool!
Ik had niet verwacht dat ik er zo in zou trappen. Je had me echt!
Jij bent gewoon zo grappig! Iedereen moet om je lachen! Nee echt!
pAssop med wi je uitsgeltquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hee helmjosti, waarom ga je niet gewoon eens dood?
Ik kan me er niet aan ontrekken dat jij degene bent die een hlm opheeft en ik die slechts voor een 400 meter sprint moet dragen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hee helmjosti, waarom ga je niet gewoon eens dood?
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:32 schreef Helmjosti het volgende:
[..]
pAssop med wi je uitsgelt![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:28 schreef GizartFRL het volgende:
Voorgaande post was sarcastisch bedoelt.
tjee, wat zijn die toelichtingen van jou toch zo enorm handigquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:32 schreef GizartFRL het volgende:
Helmjosti!![]()
<<< Overige motorrijders, deze was voor mij bedoelt, niet voor jullie.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:32 schreef Helmjosti het volgende:
[..]
pAssop med wi je uitsgelt![]()
Tis niet mijn kloon overigens.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat kom je eigenlijk in ons topic doen. De sfeer verzieken?
Leuke kloon Gizart
Je had beter 2 uurtjes langer kunnen slapen zuurpruimquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:36 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Tis niet mijn kloon overigens.
Welke sfeer valt er te verzieken?
Ik reageerde even op jou ultieme grap.![]()
Voor iemand die 2 keer moet editten om een quote goed te krijgen is zoiets wel van toepassing.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
tjee, wat zijn die toelichtingen van jou toch zo enorm handig![]()
(vraag me af of ze voor ons of voor jezelf zijn...)
Neuh, ik zat op tijd in mijn cabrio, voor een ritje.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je had beter 2 uurtjes langer kunnen slapen zuurpruim
Rijd je Ducati?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:32 schreef GizartFRL het volgende:
Ik kan me er niet aan ontrekken dat jij degene bent die een hlm opheeft en ik die slechts voor een 400 meter sprint moet dragen.
Nopes.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Rijd je Ducati?
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:45 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM is niet zo groot tocH?
Ja inderdaad, zelfs deze nieuwe grap raakt mij zeer, des te groter de smiley is die je van iemand anders afkijkt, des te meer pijn ik heb.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn grap heeft je wel geraakt he.... je lijkt er erg mee te zitten
Nou weet ik nog niet of je gaat Pep vaaaaaaaaaaaaaagquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik ben een beetje lui dit weekend.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:46 schreef GizartFRL het volgende:
En wie reed er hier swing?
Peugeotquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Swing .. omdat we alweer verder gegaan waren met de "motorchat" ..
Als hij nog aan jou dacht was het Peugeot..
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:46 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zelfs deze nieuwe grap raakt mij zeer, des te groter de smiley is die je van iemand anders afkijkt, des te meer pijn ik heb.![]()
En wie reed er hier swing?
Aardig van je Lucquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:49 schreef ZX9R het volgende:
[..]Hij mag die smilie jatten.
[dubmodus]quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:48 schreef RB het volgende:
Nou weet ik nog niet of je gaat Pep vaaaaaaaaaaaaaag![]()
![]()
Wat stilstaand lekkerder is dan zweten onder een helm.. behalve als het een file is.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:49 schreef GizartFRL het volgende:
Anyways, bedankt voor het vermaak, ik smeer em weer met de kap open
Tja... van een lichte fiets kan je nou eenmaal niet alles verwachtenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mooie scooter trouwens.
Maar 1.000 euro .. je had er toch schade mee gehad?
En die TW125 zie je ook al volop occasion dus dat is misschien ook aantrekkelijk.
Ik heb er ook (kort) naar gekeken, maar hij ismij toch net te klein, (achterband) lomp, en te matig afgewerkt.
En een nadeel ..kettingaandrijving met de wintermaanden.
heb ook een cabrio gehad ooit, heeeeeeerlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat stilstaand lekkerder is dan zweten onder een helm.. behalve als het een file is.
En je kan nog een beetje bruin worden tijdens het rijden.
quote:But nothing beats the driving experience of a motorcycle.
Staat nieuw in de showroom bij Motoport Rotterdam.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:00 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja... van een lichte fiets kan je nou eenmaal niet alles verwachten
Majesty 250 had dat ook, maar er gaat ook weinig olie in het carter, ca.1 liter dus dat is geen probleem.quote:Maar ik zit ook aan iets als de Honda Dylan 150 te denkenMaar daar heb je weer het nadeel dat je elke 3000 km de olie moet verversen ivm ontbreken van een oliefilter (alhoewel ik niet weet hoe dat bij lichte motoren is)
Whahahahaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie kent het begrip "Jetblast?"
Wat zeg je? Jetblast? Wasda? Kijk hieronder!!![]()
http://members.rott.chello.nl/amridder/af747depart09.wmv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_
Check vooral het laatste filmpje...
Texel geen optie dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:32 schreef RB het volgende:
en niet eten bij de plaatselijke Mac hebben ze niet![]()
Wordt je zeeziek op de boot Rietquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Texel geen optie dus.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:43 schreef ondeugend het volgende:ik ga zo Harry Potter kijken !
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:14 schreef PatrickM het volgende:
Whahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lachen hoe die badgasten het water in'geduwd' worden
Ook dat filmpje daarboven hoe die mensen worden gezandstraald
Ehm ik had net besloten om s'ochtends naar het strand te gaan, en rond 13:00 naar Schiphol..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:13 schreef RB het volgende:
Pepijn zit al met zijn gedachten op het strand geloof ik![]()
[afbeelding]![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:30 schreef RB het volgende:
Yep waarom niet hebben we bijna voor ieder wat wils stukje toeren stukje boot misschien vliegtuigen en strand een kleine tour over het eiland![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:54 schreef ondeugend het volgende:
HP en de geheime kamer .... geen idee of het de laatste is eigenlijk.
Ik heb hem even geleend van het werk
Dit gaat mijn eerste kontakt met Harry worden... ik heb geen idee hoe de filmsquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat nu in de bioscoop draait is niet op DVD te krijgen .. legaal dan ..
![]()
Hij is wel leuk .. oude heb ik ook in de bios gezien .. wel even sfeer bouwen ..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:03 schreef ondeugend het volgende:
Dit gaat mijt eerste kontakt met Harry worden... ik heb geen idee hoe de film verder heten en welk deel het laatste is.
Deze heb ik donderdag ingekocht zodat ik hem even kon lenen om te kijkenHet is een legale versie
Wat bedoel je daar nou mee?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:03 schreef ondeugend het volgende:
Die liksmiley wil ik ook !!!![]()
Denk jij dat ik alleen maar date in mijn vrije tijd ofzo ?!
Alsof ik niets anders dan daten doequote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weer een date had. [afbeelding]
Wel vaak .. en ik ging ervanuit dat je naar de bios ging .. vandaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:10 schreef ondeugend het volgende:
Alsof ik niets anders dan daten doe![]()
Hoef je lekker niets te zeggen tegen elkaar ..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:15 schreef ondeugend het volgende:
Ik date eigenlijk bijna niet in de bios eigenlijk
Misschien maar eens doen
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo ben er weer even, ff wat uploaden hoor
Ralf deed het eerst.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:03 schreef ondeugend het volgende:
Die liksmiley wil ik ook !!!![]()
Dat noemen ze dan een goedkope inruiler.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ze lagen wel dubbel toen ze mij de sleutels gavenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:25 schreef Patrick281 het volgende:
Dat noemen ze dan een goedkope inruiler.![]()
Volgens mij ben je gewoon bij de neus genomen.
We geven die stoere gozer een EN-500 mee..
staat hetquote:Die foto met die helm ..
neequote:Serieus .. best wel een strakke motor nog..
quote:Misschien mag je hem wel omruilen.
Zo zouden mijn ouders ook reageren.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mijn moeder zag hem en zei: ohhh heb je weer een andere motor?? deze is veeel mooier dan je oude, deze heeft tenminte karakter![]()
.......'nee, ma dit is een ruil motor
'
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen aan wie ik hem laat zien vind het een prachtige motor![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zie alleen die mooie blauwe lucht en standaard...
ow ja, zo goed had ik niet gekekenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
achtergrondje onscherper, contrast + kleur correctie.
idd, doe mij es een fullsizequote:Wel stoer dat je nu in die platenbak rijdt.
Staat igg beter zonder zijstandaard.
vanmiddag ben ik zo een klein stukje wezen rijdenquote:Enne .. wat ik nog wilde zeggen:
Je hebt wel de goede motorkleding aan voor dit ding.![]()
En dan wel een helm op..
had erger gekundquote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Wow!!!!!! Best een vette motor OPM!!! Eerste mooie chopper die ik tegenkom
quote:Kan je hem niet inruilen op de ZXR? Hier kan je tenminste rustig mee rijden en meer power onderin
hij is idd rood en met deze had ik ook heel wat bekijks vanmiddagquote:Ik vind hem wel wat hebbenEn hij is rood....
Babemagnet.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij is idd rood en met deze had ik ook heel wat bekijks vanmiddag
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar kijk eens hoe hoog mijn armen zitten, over huizehoog gesproken
nouquote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Stoer en in control.
ze vind het helemaal niks, toch de juiste vriendin gekozenquote:wat vind je vriendin ervan trouwens? Moet je hem straks toch houden..![]()
en nu echtquote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben er weer vandoortot later!!
Ghe ghe Kawasaki groen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Check het achterwiel..... nu nog rookeffect erbij
..ik ook .. want .. >>quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben er weer vandoortot later!!
.. ik heb net het onderspit gedolven met Harry..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:15 schreef ondeugend het volgende:Nou ik ga naar Harry toe. Tot Latersssssssssss![]()
Zo heb ik er idd een heleboel voorbij zien komen... Choppers en brikken bij de vleet met mensen die in die outfit reden. Ook nog een bankstel voorbij zien komen in tuin-outfit en nog iets van een sportieve toermotor waarvan de bestuurder strak in pak, en de duo in een sportbroek, sportschoenen en dun zomerjasjequote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Enne .. wat ik nog wilde zeggen:
Je hebt wel de goede motorkleding aan voor dit ding.![]()
En dan wel een helm op..
op zijn zachts gezegdquote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:36 schreef PatrickM het volgende:
Zal wel een cultuurschok voor je zijn![]()
tis net een brommer nuquote:moeten wel dan open dempers op
zijn leuke filmsquote:Op zondag 1 augustus 2004 00:12 schreef ondeugend het volgende:
Harry Potter was spannend joh !!
ook alquote:Op zondag 1 augustus 2004 00:16 schreef ondeugend het volgende:
Oww en Jesse ?
Ik vind hem ook mooi !! Jammer dat ie niet zwart is
* PatrickM gaat in z'n vakantie toch eens even naar Breda (Leiden is veel dichterbij maar ze zitten midden in het centrum (waar je niet tot nauwelijks kan komen met auto/motorquote:1316 AE Almere
Markerkant 11-13
2312 DW Leiden
Pelikaanstraat 9
4815 HR Breda
Spinveld 33
5613 DM Eindhoven
Tongelresestraat 84a
Aad v Kekem in Ridderkerk is ook Hein Gericke dealer.......quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:24 schreef PatrickM het volgende:
Ik was opzoek naar een vestiging van Hein Gericke. Blijkt dat ze ook vestigingen in Nederland hebben
[..]
* Rietvaerder gaat in z'n vakantie toch eens even naar Breda (Leiden is veel dichterbij maar ze zitten midden in het centrum (waar je niet tot nauwelijks kan komen met auto/motor)) om te kijken of ze daar mooie/goeie pakken hebben voor weinig euri's
update:
Als ik zo de prijzen zie op de website van Hein Gericke kan ik net zo goed naar Motoport gaan...
Dacht dat ze heel goedkoop waren, maar dat valt wel mee (helaas)...
Een motorpak denk ik.quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:49 schreef ondeugend het volgende:
Wat voor pak zoek je Pat ?
Geen balletpakje ?quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een motorpak denk ik.
Er zitten niet eens dempers op op mijn bewerkte versiequote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:36 schreef PatrickM het volgende:
(moeten wel dan open dempers op)
quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Is mn foto niks aan ofzo.... ?
Zit je dan een half uur voor te kutten![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Is mn foto niks aan ofzo.... ?
Zit je dan een half uur voor te kutten![]()
Ga dan een keer hier praten: http://www.martijnsmotorkleding.nl/quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:24 schreef PatrickM het volgende:
Als ik zo de prijzen zie op de website van Hein Gericke kan ik net zo goed naar Motoport gaan...
Dacht dat ze heel goedkoop waren, maar dat valt wel mee (helaas)...
Klopt, heb er mijn helm ook VER onder de verkoopprijs kunnen kopen. Zlfs op de Motorbeurs kwam ik hem niet goedkoper tegen. Plus dat het er heel relaxed isquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ga dan een keer hier praten: http://www.martijnsmotorkleding.nl/
Veel keuze hebben ze niet, 't is een kleine winkel .. maar ze kunnen alles voor je bestellen op zicht.
(zolang je het niet te gek maakt uiteraard)
En Martijns gaat altijd (soms ver) onder die idioot hoge adviesprijzen zitten ..![]()
Risky.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
missch vanavond met mijn broer naar gelredome, laat hem een stukje op de sjoppert sturen.
quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Mark en ik gaan Bosweggen vandaag
Volgens mij is die BMW al behoorlijk veelzijdig ..quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Stel...... je wint 100.000 euro
Wat voor motor(en) zou je kopen?
Ik zou een K1200S kopen voor de vakantiesEen Z1000 voor op straat / fun kopen en een GSX-R750 2004 voor op t circuit
Nee, Mark wilt niet naar Schiphol....quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]naast het tripje naar Schiphol?
Je gaat toch nog wel naar Schiphol of prefereer je nu Mark en de Bosweg.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, Mark wilt niet naar Schiphol....
quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Vandaag drukste dag op Schiphol van het jaar, dus zal ook wel file staan, ik ga vandaag met Mark rijden en ga van de week wel naar Schiphol, als jij het goed vindt tenminste![]()
Lederen camouflage pak aan voor lol in het bos?quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:19 schreef Makster het volgende:
Zo, ik ben er bijna klaar voor
quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lederen camouflage pak aan voor lol in het bos?![]()
Ga fietsen op je EN500 manquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Merk er bar weinig van Pepijn!
Niet gek dusquote:Op zondag 1 augustus 2004 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Vandaag drukste dag op Schiphol van het jaar, dus zal ook wel file staan, ik ga vandaag met Mark rijden en ga van de week wel naar Schiphol, als jij het goed vindt tenminste![]()
Das niet zo best ! Vooral niet na al die onwijze wheely's en KD die ik vandaag ff maakte. Maarja ze moeten ons dan maar op ons woord geloven dat ik liegquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker he
Mijn cam doet kut..... volgens mij is de CF card kapot![]()
Kan ze niet eens bekijken op de pc, staat wel data op de CF card..... en als ik ze wil kopieeren naar de HD zegt ie, cannot copy <filename> Incorrect parameter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |