quote:BMW? Persoonlijk vind ik ze niet zo, maar hoeveel inhoud heeft ie?
Op woensdag 12 november 2003 15:22 schreef Captain_Chaos het volgende:
De eerste.........En de enige
Als 185.000 km lang
quote:800 cc in boxeropstelling.
Op woensdag 12 november 2003 15:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
BMW? Persoonlijk vind ik ze niet zo, maar hoeveel inhoud heeft ie?
Veel soepeler dan de 1000 cc.
Ik heb nog steeds mijn eerste motor (Net een week mn rijbewijs) Namelijk een Suzuki Bandit 600N met sinds vandaag een Viper demper
uit 96. Is helaas 25kw, maar rijd toch nog heel leuk vind ik. Ik raad het je af om op een Fireblade te beginnen. Waarom? Omdat zo'n ding heel veel vermogen heeft, wat nogal gevaarlijk is als je daar niet mee kan omgaan (en dat kunnen maar heel weinig mensen). Feit is dat je vroeg of laat toch eens wilt kijken hoelang de gaskabel is, en dan gaat het mis... of iig een grote kans toe. Dan de snelheid, met zo'n Blade rijd je al snel hoge snelheden, wat er tot toe kan leiden dat je te snel op een bocht af komt, en dan de berm inschiet.. gebeurd zeer regelmatig. Of te vroeg het gas erop bij het uitacceleren, weg motor.. Gewoon lekker rustig beginnen op een 600-tje, dan geen SuperSport. CBR600 kan nog wel, maar hoger zal ik het zeker niet zoeken.
quote:ben er bijna zeker van dat ik een CBR 900 ga halen. ik vind em te strak en ik wil eerst kijken hoe het gaat. misschien heb je wel gelijk en kan ik em niet de baas, maar misschien gaat het wel goed en heb een heerlijke fiets als 1e motor die ook nog niet snel zal vervelen (alhoewel ik niet denk dat dat bij een 600 wel zal gebeuren)
Op woensdag 12 november 2003 15:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoi,Ik heb nog steeds mijn eerste motor
(Net een week mn rijbewijs) Namelijk een Suzuki Bandit 600N met sinds vandaag een Viper demper
uit 96. Is helaas 25kw, maar rijd toch nog heel leuk vind ik. Ik raad het je af om op een Fireblade te beginnen. Waarom? Omdat zo'n ding heel veel vermogen heeft, wat nogal gevaarlijk is als je daar niet mee kan omgaan (en dat kunnen maar heel weinig mensen). Feit is dat je vroeg of laat toch eens wilt kijken hoelang de gaskabel is, en dan gaat het mis... of iig een grote kans toe. Dan de snelheid, met zo'n Blade rijd je al snel hoge snelheden, wat er tot toe kan leiden dat je te snel op een bocht af komt, en dan de berm inschiet.. gebeurd zeer regelmatig. Of te vroeg het gas erop bij het uitacceleren, weg motor.. Gewoon lekker rustig beginnen op een 600-tje, dan geen SuperSport. CBR600 kan nog wel, maar hoger zal ik het zeker niet zoeken.
De ZX 9 R, deze heb ik recentelijk gekocht (met wat kuipschade zoals op de foto te zien is):
en:
en hier is de ZX 9 R toe in staat. (Ik ben het zelf niet!!)
Acceleratietestje
quote:bruut filmpie
Op woensdag 12 november 2003 20:25 schreef ZX9R het volgende:
De eerste:
Een Kawa Z 750 uit 1980 (heb ik nog steeds)
[afbeelding]De ZX 9 R, deze heb ik recentelijk gekocht (met wat kuipschade zoals op de foto te zien is):
[afbeelding]
en:
[afbeelding]en hier is de ZX 9 R toe in staat. (Ik ben het zelf niet!!)
Acceleratietestje
quote:Staat de mijne ook tussen
Op dinsdag 11 november 2003 16:40 schreef masuyo het volgende:[..]
maar ik wil weten hoe die van hem eruit ziet, ik weet wel hoe een mito eruit ziet
quote:Dat worden brokken, ik pak alvast de stofzuiger..
Op woensdag 12 november 2003 20:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
bruut filmpie
, nu wil ik zeker een 900!!!
quote:waar ergens dan?
Op woensdag 12 november 2003 20:54 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Staat de mijne ook tussen
Trekt trouwens volgens de papieren in 3.6 sec naar de 100 , maar doe dat niet dagelijks
gewoon lekker toeren in een beetje relaxde houding is voor mij goed genoeg
quote:we zijn niet allemaal 13 in een dozijn
Op woensdag 12 november 2003 21:42 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Dat worden brokken, ik pak alvast de stofzuiger..
quote:Zeg het nog 1 keer... doe het NIET. Waarom per se een 900 terwijl je met een 600 het beter leert en ook nog eens vriendelijker aanvoelt? Met een 600 heb je sneller het idee dat je hem daadwerkelijk besturen kan, met een 900 heb je als beginner al snel schrik voor de motor.. en daarmee leer je het niet of nauwelijks. Geloof me, op de 600 heb je minstens net zoveel plezier als die 900, of zelfs nog meer dus.
Op woensdag 12 november 2003 20:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ben er bijna zeker van dat ik een CBR 900 ga halen. ik vind em te strak en ik wil eerst kijken hoe het gaat. misschien heb je wel gelijk en kan ik em niet de baas, maar misschien gaat het wel goed en heb een heerlijke fiets als 1e motor die ook nog niet snel zal vervelen (alhoewel ik niet denk dat dat bij een 600 wel zal gebeuren)
9 vd 10 vrienden (ok vage kenïssen) die ik ken zijn ook begonnen op een 900 maar binnen een half jaar teruggestapt naar een 600, vooral om bovenstaande redenen.
En o ja.. die CBR900RR Fireblade tolereert geen fouten, je wordt direct afgestraft, of wil je zeggen dat jij als beginner geen fouten maakt? Dan noem ik jou de nieuwe Rossi!
Met een wat tammere motoren kan je wel fouten maken, daar zijn het immers beginnersmotoren voor.
quote:2750. En ligt aan de staat over 2 jaar.
Op woensdag 12 november 2003 21:46 schreef masuyo het volgende:[..]
mooi ding
wat heb je ervoor gegeven? en wat wil je ervoor als je verkoopt, neem aan dat dat over twee jaar is
quote:He-le-maal mee eens.
Op woensdag 12 november 2003 22:11 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Zeg het nog 1 keer... doe het NIET. Waarom per se een 900 terwijl je met een 600 het beter leert en ook nog eens vriendelijker aanvoelt? Met een 600 heb je sneller het idee dat je hem daadwerkelijk besturen kan, met een 900 heb je als beginner al snel schrik voor de motor.. en daarmee leer je het niet of nauwelijks. Geloof me, op de 600 heb je minstens net zoveel plezier als die 900, of zelfs nog meer dus.
9 vd 10 vrienden (ok vage kenïssen) die ik ken zijn ook begonnen op een 900 maar binnen een half jaar teruggestapt naar een 600, vooral om bovenstaande redenen.
En o ja.. die CBR900RR Fireblade tolereert geen fouten, je wordt direct afgestraft, of wil je zeggen dat jij als beginner geen fouten maakt? Dan noem ik jou de nieuwe Rossi!
Met een wat tammere motoren kan je wel fouten maken, daar zijn het immers beginnersmotoren voor.
Ik heb jaren lang met veel plezier rondgereden op de Z 750 van me. Daar heb ik goed op leren motorrijden. Heeft maar een vermogen van 73 pk en een top van 180 maar dat stuurt als de spreekwoordelijke brandweer!
Daar heb ik ook een paar VRO-tjes mee gedaan en heb uiteindelijk na lang wikken en wegen de overstap gemaakt naar de veel zwaardere ZX 9 R Ninja.
Nu moet ik weer helemaal leren mezelf te beheersen op die motor omdat die eigenlijk VEEEEEEL te snel is.
Begin daarom nooit op zo'n moordmachinen. (Ik heb al een paar "vrienden" verloren omdat ze dachten dat ze konden sturen op zo'n snel apparaat.)
quote:Jij bent straks 13 stukjes... wel opassen voor andere weggebruikers he
Op woensdag 12 november 2003 22:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
we zijn niet allemaal 13 in een dozijn
Is er een site of iets, waar je bij motoren een hoop 2de hands modellen hebt staan met prijzen enz. Ben zelf namelijk ook al vast opzoek naar een toekomstige eerste motor (mito/ rs250)
quote:motorpagina.nl (zonder www ervoor)
Op woensdag 12 november 2003 23:54 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Srry hoor maar ipv hier een geheel nieuw topic voor te openen, kan even namelijk iets niet vinden met de search:Is er een site of iets, waar je bij motoren een hoop 2de hands modellen hebt staan met prijzen enz. Ben zelf namelijk ook al vast opzoek naar een toekomstige eerste motor (mito/ rs250)
jullie schijnen het allemaal eens te zijn over die 900. maar je hoeft echt geen rossi te zijn om te beginnen op een 900, denk ik. motorrijden draait maar om 1 ding als het gaat om veiligheid en dat is beheersing. en of je je niet kunt beheersen op een 900 of op een 600, dat maakt weinig uit.
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 13-11-2003 09:44]
quote:dat maakt denk ik heel wat uit, als je met een 600 een keer een fout maakt straft die motor dat lang niet zo genadeloos af als een 900. en als je beslist een 900cc'er moet hebben om lol te hebben zou ik niet eens beginnen met motorrijden. het zijn geen brommertjes. ikzelf heb me rijbewijs ook nog niet, maar ik heb wel een paar keer op de motor van mijn buurman gereden(een Honda CX500) en das voor een motor een super log en traag ding, maar geloof mij het is echt heeeeeeel veel sneller dan een brommer.........
Op donderdag 13 november 2003 09:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
motorpagina.nl (zonder www ervoor)
jullie schijnen het allemaal eens te zijn over die 900. maar je hoeft echt geen rossi te zijn om te beginnen op een 900, denk ik. motorrijden draait maar om 1 ding als het gaat om veiligheid en dat is beheersing. en of je je niet kunt beheersen op een 900 of op een 600, dat maakt weinig uit.
quote:Denk jij. Wat ben jij eigenwijs. 3 ervaren (ja ook ik, met mijn 1 week rijbewijs, circuit enzo) motorrijders vertellen het je, en toch niet aannemen?
Op donderdag 13 november 2003 09:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
motorpagina.nl (zonder www ervoor)
jullie schijnen het allemaal eens te zijn over die 900. maar je hoeft echt geen rossi te zijn om te beginnen op een 900, denk ik. motorrijden draait maar om 1 ding als het gaat om veiligheid en dat is beheersing. en of je je niet kunt beheersen op een 900 of op een 600, dat maakt weinig uit.
quote:Ik sluit me bij bovenstaande posters aan.
Op donderdag 13 november 2003 11:49 schreef super_honda het volgende:
helemaal eens met rietvaerder.
ff vraagje aan one_punch_mikey, heb je ooit motor gereden?
en denk je nu echt dat je nooit dat gas open zal trekken van zo'n 900. hoe hard kan een blade? iets van 280 ofzo? dan is 120 hetzelfde als stapvoets rijden.........
Je hebt je rijbewijs nog niet eens...je moet nog leren rijden in dagelijks verkeer. kom terug als je 20000 kilometer gereden hebt of vraag het eens aan mensen die er echt verstand van hebben (redactieleden van de Kicxstart bijvoorbeeld)
Aangezien je toch wel gaat doen waar je zin in hebt....goed verzekeren...vooral voor ziektekosten!
quote:ooit gereden? heb nu 18 lessen gehad en 6 jan moet ik op. mijn instructeur vond dat eigenlijk te lang duren, feitelijk kon ik nu al op.
Op donderdag 13 november 2003 11:49 schreef super_honda het volgende:
helemaal eens met rietvaerder.
ff vraagje aan one_punch_mikey, heb je ooit motor gereden?
en denk je nu echt dat je nooit dat gas open zal trekken van zo'n 900. hoe hard kan een blade? iets van 280 ofzo? dan is 120 hetzelfde als stapvoets rijden.........
geen beschermende kleding? asjeblieft, probeer mij niet een hokje te stoppen!
en nogmaals: misschien hebben jullie wel gelijk en kan ik een 900 nog niet de baas, maar als dat zo is dan merk ik dat wel als ik een proefrit ga maken.
de vergelijking brommers en motoren gaan al helemaal niet op! dus daar heb ik het ook niet over...
quote:niet aannemen wil ik niet zeggen, ik houd er zeker rekening mee dat hij te veel power kan hebben. maar hoe kun je nou iedereen over 1 kam scheren?
Op donderdag 13 november 2003 11:43 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Denk jij. Wat ben jij eigenwijs. 3 ervaren (ja ook ik, met mijn 1 week rijbewijs, circuit enzo) motorrijders vertellen het je, en toch niet aannemen?
Maare, je zoekt het maar uit
voorbeeld: ik heb jaren op een schakelbrommer gereden, dit betekent dat je toch een voorsprong hebt op mensen die deze ervaring niet achter de rug hebben en met hun 1e les beginnen. (en nee, ik vergelijk geen brommers met motoren). met deze voorsprong groei vanzelf ook sneller, het motorrijden krijg je sneller onder de knie.
daarvan kun je toch ook niet zeggen, ja de 1e les kun je maar beter niet meteen op de weg met die motor, eerst iedereen op een oefenterrein (ik heb begrepen dat dat meestal het geval is). ik kon dus, zoals je zal begrijpen, wel de 1e les de weg op. dat bedoel ik dus met over 1 kam scheren, dat kun je gewoon niet doen.
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 13-11-2003 12:30]
quote:Ben ajb voorzichtig dan!
Op donderdag 13 november 2003 12:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ooit gereden? heb nu 18 lessen gehad en 6 jan moet ik op. mijn instructeur vond dat eigenlijk te lang duren, feitelijk kon ik nu al op.
geen beschermende kleding? asjeblieft, probeer mij niet een hokje te stoppen!
en nogmaals: misschien hebben jullie wel gelijk en kan ik een 900 nog niet de baas, maar als dat zo is dan merk ik dat wel als ik een proefrit ga maken.
de vergelijking brommers en motoren gaan al helemaal niet op! dus daar heb ik het ook niet over...
quote:T blijft jouw keuze, zolang je maar niemand meeneemt als je je met 200+ onderuit rijd.
Op donderdag 13 november 2003 12:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ooit gereden? heb nu 18 lessen gehad en 6 jan moet ik op. mijn instructeur vond dat eigenlijk te lang duren, feitelijk kon ik nu al op.
geen beschermende kleding? asjeblieft, probeer mij niet een hokje te stoppen!
en nogmaals: misschien hebben jullie wel gelijk en kan ik een 900 nog niet de baas, maar als dat zo is dan merk ik dat wel als ik een proefrit ga maken.
de vergelijking brommers en motoren gaan al helemaal niet op! dus daar heb ik het ook niet over...
quote:natuurlijk, maakt toch niet uit op wat voor een motor je rijdt? als motorrijder ben je gewoon veel en veel kwetsbaarder dan auto's. (mijn vriendin maakt zich ook al onnodig zorgen)
Op donderdag 13 november 2003 12:27 schreef ZX9R het volgende:[..]
Ben ajb voorzichtig dan!
quote:Onnodig?
Op donderdag 13 november 2003 12:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
natuurlijk, maakt toch noet uit op wat voor een motor je rijdt? als motorrijder ben je gewoon veel en veel kwetsbaarder dan auto's. (mijn vriendin maakt zich ook al onnodig zorgen)
Ik heb ooit eens in een sloot gelegen met mijn Z 750. Ik kan je vertellen dat dat helemaal niet mijn schuld was maar dat van een andere weggebruiker die mij niet had gezien.
Ben door een ambulance opgehaald en met een arm uit de kom en een ernstig gekneusde enkel weer naar huis gestuurd.
(Dit wat wel de besten manier om de motor eens goed te reviseren)
Dit is intussen al een jaar of 6 geleden en ik kan nog steeds niet alles doen met mijn enkel. Heb intussen al 3 keer in het gips gezeten.
Hardlopen is voor mij niet mogelijk, een plotselinge beweging (draaiing) is pijnlijk.
Dus, onnodig zorgen maken? Ik denk het niet. Vroeg of laat gaat iedere motorrijder een keer op zijn plaat!
quote:ja, dat zijn de minder leuke kanten van motorrijden. je loopt idd een hoger risico en als er iets gebeurd dan is het vaak meteen ernstig.
Op donderdag 13 november 2003 12:36 schreef ZX9R het volgende:[..]
Onnodig?
Ik heb ooit eens in een sloot gelegen met mijn Z 750. Ik kan je vertellen dat dat helemaal niet mijn schuld was maar dat van een andere weggebruiker die mij niet had gezien.
Ben door een ambulance opgehaald en met een arm uit de kom en een ernstig gekneusde enkel weer naar huis gestuurd.
(Dit wat wel de besten manier om de motor eens goed te reviseren)Dit is intussen al een jaar of 6 geleden en ik kan nog steeds niet alles doen met mijn enkel. Heb intussen al 3 keer in het gips gezeten.
Hardlopen is voor mij niet mogelijk, een plotselinge beweging (draaiing) is pijnlijk.
quote:nou dat hoop ik niet! ik ben me er van bewust dat ongelukken kunnen gebeuren zonder dat jij een fout maakt.
Dus, onnodig zorgen maken? Ik denk het niet. Vroeg of laat gaat iedere motorrijder een keer op zijn plaat!
succes met je enkel! kun je trouwens nog wel motorrijden met die enkel?
quote:Tuurlijk. Ik reed in het gips al weer! (niet aan te raden)
Op donderdag 13 november 2003 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
* knip *
succes met je enkel! kun je trouwens nog wel motorrijden met die enkel?
quote:nee, das vragen om ongelukken
Op donderdag 13 november 2003 12:56 schreef ZX9R het volgende:[..]
Tuurlijk. Ik reed in het gips al weer! (niet aan te raden)
Waarheid ligt in het midden, een CB500, XJ600s, CB1, of ander neutraal sturende fiets. Nog steeds sneller naar 100 dan wat voor een sportwagen dan ook.
Beginnen met een supersport is als Pamela als eerste vriendin.
quote:Een vergrote kans op hepatitis?
Op donderdag 13 november 2003 16:08 schreef BertV het volgende:Beginnen met een supersport is als Pamela als eerste vriendin.
quote:ik neem aan dat je haar lekker vind?? ik niet dus, maar wat is er mis met beginnen met de lekkerste chick? hoef je ook niet meer te ruilen!!!
Op donderdag 13 november 2003 16:08 schreef BertV het volgende:Beginnen met een supersport is als Pamela als eerste vriendin.
quote:waarom ben je nou te stom om niet te geloven wat elke motorrijder hier(en op andere fora) zegt. zij zijn degene met ervaring, zij weten hoe extreem zo'n 900 is. als je hun advies niet volgt ben volgens mij echt dom........
Op donderdag 13 november 2003 17:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ik neem aan dat je haar lekker vind?? ik niet dus, maar wat is er mis met beginnen met de lekkerste chick? hoef je ook niet meer te ruilen!!!
Als je je in het begin heel erg weet in te houden zou je misschien op een 900cc kunnen beginnen. Maar in het begin rijd jij niet met die motor maar rijdt die motor met jou... Ervaring is hier het sleutelwoord...
quote:
Op donderdag 13 november 2003 17:40 schreef jaapgvk het volgende:
Ik heb veel met zwaar opgevoerde scooters en brommers gereden. En nu rij ik sinds een weektje 25kw... En dat vind ik al helemaal super... Ik zou dan ook echt niet kunnen bevatten was een power zo'n 900cc ding moet hebben.Als je je in het begin heel erg weet in te houden zou je misschien op een 900cc kunnen beginnen. Maar in het begin rijd jij niet met die motor maar rijdt die motor met jou... Ervaring is hier het sleutelwoord...
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 13-11-2003 18:06]
quote:ik wou dat ik al 25kw mocht rijden........
Op donderdag 13 november 2003 17:54 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Zie je, net als elke motorrijder zegt... en ja, ik heb ook R1's gereden, maar niet zonder ervaring. Op zo'n bike moet je echt sterk in je schoenen staan..
Zal je wel denken, dat ik dan 25kw heel saai vind maar dat vind ik reuze mee vallen, gaat tenslotte om het bochtenwerk he!
quote:Effe wachten
Op donderdag 13 november 2003 17:57 schreef super_honda het volgende:[..]
ik wou dat ik al 25kw mocht rijden........
quote:ja oke, maar graag een reactie hierop pls:
Op donderdag 13 november 2003 17:54 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Zie je, net als elke motorrijder zegt... en ja, ik heb ook R1's e.d. gereden, maar niet zonder ervaring. Op zo'n bike moet je echt sterk in je schoenen staan..
Zal je wel denken, dat ik dan 25kw heel saai vind maar dat vind ik reuze mee vallen, gaat tenslotte om het bochtenwerk he!
quote:
Op donderdag 13 november 2003 12:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:niet aannemen wil ik niet zeggen, ik houd er zeker rekening mee dat hij te veel power kan hebben. maar hoe kun je nou iedereen over 1 kam scheren?
voorbeeld: ik heb jaren op een schakelbrommer gereden, dit betekent dat je toch een voorsprong hebt op mensen die deze ervaring niet achter de rug hebben en met hun 1e les beginnen. (en nee, ik vergelijk geen brommers met motoren). met deze voorsprong groei vanzelf ook sneller, het motorrijden krijg je sneller onder de knie.
daarvan kun je toch ook niet zeggen, ja de 1e les kun je maar beter niet meteen op de weg met die motor, eerst iedereen op een oefenterrein (ik heb begrepen dat dat meestal het geval is). ik kon dus, zoals je zal begrijpen, wel de 1e les de weg op. dat bedoel ik dus met over 1 kam scheren, dat kun je gewoon niet doen.
quote:lame
Op donderdag 13 november 2003 18:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb het al 4x uitgelegd ofzo...
reageer es op wat ik zeg ipv zo'n poepantwoord
quote:1) ALs je vroeger op een brommer/scooter hebt gereden is dat ALTIJD negatief
Op donderdag 13 november 2003 19:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
lame
reageer es op wat ik zeg ipv zo'n poepantwoord
2) Ik zat de 1e les zelfs al op de snelweg.. dus zo bijzonder is het echt niet .. en ik was ZEKER geen natuurtalent
3) ik stop je in het hokje " snelle motor, leuk tijdens borrelpraatjes"
quote:1 ff hele topic doorlezen, ik vergelijk brommers niet met motoren. ik zeg alleen dat het gevoel er eerder is
Op donderdag 13 november 2003 19:10 schreef Wimo het volgende:[..]
1) ALs je vroeger op een brommer/scooter hebt gereden is dat ALTIJD negatief
Je leert namelijk een hoop slechte dingen aan .. ask any rijinstructeur
2) Ik zat de 1e les zelfs al op de snelweg.. dus zo bijzonder is het echt niet .. en ik was ZEKER geen natuurtalent
2 ik zat ook de 1e les op de snelweg maar mijn bijz verrichtingen gingen niet helemaal goed. maar wat wil je, 1e les?
3
quote:
Op donderdag 13 november 2003 12:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
asjeblieft, probeer mij niet een hokje te stoppen!
quote:18 (ben zelfs 2 dagen ouder dan jij)maar ik moet eerst de theorie hebben om te kunnen lessen. heb geen ander rijbewijs namenlijk. Heb afgelopen maandag gezakt voor de theorie, nou kan ik pas de 25e weer
Op donderdag 13 november 2003 18:04 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Effe wachten
Hoe oud ben je dan ?
quote:je kunt ook bellen, dan kun je veel sneller en heb je gereserveerd
Op donderdag 13 november 2003 19:32 schreef super_honda het volgende:[..]
18 (ben zelfs 2 dagen ouder dan jij)maar ik moet eerst de theorie hebben om te kunnen lessen. heb geen ander rijbewijs namenlijk. Heb afgelopen maandag gezakt voor de theorie, nou kan ik pas de 25e weer
9 . Ik denk dat ik volgende week maar op reserve ga
Mijn favo is de fireblade, mijn husbie's favo is de YZF R6, maar als we een cbr 600 weer op de kop kunnen tikken zal je mij niet horen klagen
De YZF was klote, die moet je niet hebben als je met z;n 2-en wil rijden, ik ben alles behalve groot maar zat met mijn knieen in mijn nek, nu was dat nog te overzien, maar zodra mijn husbie achter de kuip dook als we wat harder gingen kreeg ik de volle laag van over de kuip heen tegen mijn giechel, dat werd wat minder leuk als we over de 160 heen gingen
Als ik zelf een eerste motor uit zou moeten kiezen dan zou het een CB1 kiezen, lekkere beginnersmotor, dan flink wat ervaring opdoen en dan pas over op een fireblade, dat is nu eenmaal geen beginnersmotor.
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 13-11-2003 19:41]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |