ik ken hem niet.. wordt er in gepaard?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:05 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
klotefilm
euh, ja en neequote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:06 schreef MikeyMo het volgende:
ik ken hem niet.. wordt er in gepaard?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:01 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
en ik ben uitgelulled...
![]()
Die film die ik nu zit te koekeloeren wordt ook flink in ge...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:11 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb net Bully gezien, daar wordt ook flink wat in afgepaard
ach je vriendin is er zeker nietquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:20 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Die film die ik nu zit te koekeloeren wordt ook flink in ge...
o mijn god, ze pijpt nu haar vader...
[afbeelding]
ja hoor, maar die hield het na pakweg 7,5 seconde al voor gezienquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:26 schreef MikeyMo het volgende:
ach je vriendin is er zeker niet
18 augustusquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:26 schreef MikeyMo het volgende:
Hoe lang nog voordat ze je vrouw is eigenlijk?
al vrij snel hoor, ik ga vanavond nog ORGY OF THE DEAD 'screenen' voor een baggerfilmavond, en nee, ik heb geen dure L.E meer voor jequote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:32 schreef MikeyMo het volgende:
en hoelang daarna voordat je weer in staat ben om weer eens wat troep te showen
7,5 seconde... een nieuw record... die avond keek ze even een seconde of 2, zag werkelijk weer iets vreselijks en was wegquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ja hoor, maar die hield het na pakweg 7,5 seconde al voor gezien
[..]
18 augustus
![]()
[..]
al vrij snel hoor, ik ga vanavond nog ORGY OF THE DEAD 'screenen' voor een baggerfilmavond, en nee, ik heb geen dure L.E meer voor je
![]()
I've tried. trust mequote:Op zaterdag 31 juli 2004 01:15 schreef Sai het volgende:
Fuck Army of Darkness R3..
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 01:35 schreef Sai het volgende:
Op dat witte juwelendoosje van Roman Holiday zie je het nauwelijks trouwens..
give the lesbians a room, I want to observe them...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:51 schreef kinky_queen het volgende:
ken je 'die ene' oneliner nog uit deze film?
[afbeelding]
volgens mij wzas het kiezen of delen:quote:Op zaterdag 31 juli 2004 07:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en waarom?
Let the lesbians share one room, i want to observe them!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 07:51 schreef MikeyMo het volgende:
give the lesbians a room, I want to observe them...
of zoiets
Krijg je het nu nog wel uit je reet?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:05 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb het trouwens voor elkaar gekregen, hetgeen wat nog niemand anders is gelukt...
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Krijg je het nu nog wel uit je reet?
als jij even de eendebek pakt mike, dan lukt het vast wel...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Krijg je het nu nog wel uit je reet?
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 01:15 schreef Sai het volgende:
Ik heb de Audrey Hepburn Collection besteld. Nu ben ik pas echt een man. Fuck Army of Darkness R3..
De L zit niet in 't Kofschip, schaapje!quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
rondgehuppelt
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:25 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
De L zit niet in 't Kofschip Fok!schaap, schaapje!
Klopt, maar dat is fictie. Jouw nagespeelde versie is werkelijkheid, en dus per definitie interessanterquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ze ziet er lief uit hoor..
I'll be the judge of that.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik zie er alleen niet zo lief uit,
Zoek er een! Best een leuk idee. Regent 't eik nog?quote:heb geen doorzichtige paraplu
Nee, maar ik kon zo snel geen plaatje vinden van haar in Kyoto.quote:en loop ook niet door Tokyo met mooie dinosaurussen op de achtergrond.
en nou?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 06:13 schreef kinky_queen het volgende:
ik heb een ingegroeide teennagel
![]()
dude, I don't wanna knowquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 06:13 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
lees het dan nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:15 schreef MikeyMo het volgende:
dude, I don't wanna know
Ik las het ja, in m'n email en in het gekocht topique en in het JACK FROST topic en in het pauzeknop topic...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:01 schreef MikeyMo het volgende:
dude ik heb Jack Frost 2
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:36 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb het niet naar je gemaild ja
daar kom ik vanaf nu op terugquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:36 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb het niet naar je gemaild ja,
ook nog leuke speciale edities van dvd's?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
*gniffelt*
Ik zag vandaag weer staaaaaaaaaaaaaaaaaapels schoenen.
Ik heb tot nu toe nog maar 1 zaak gezien waar ze DVD's hadden (maar ik kom ook niet echt in de goede gebieden daarvoor), als ik 't zie koop ik 't wel voor jequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:36 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ook nog leuke speciale edities van dvd's?
OLDBOY bv?
Tof! je bent een schat!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb tot nu toe nog maar 1 zaak gezien waar ze DVD's hadden (maar ik kom ook niet echt in de goede gebieden daarvoor), als ik 't zie koop ik 't wel voor je.
moeten we je nou dan al felicitaartenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hai.
*jarig is*
*op toeter blaast*
Jarig zijn sucks.
Nee. Nederlandse tijd aanhouden is okay.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:03 schreef dolle_hond het volgende:
moeten we je nou dan al felicitaarten
meid!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:10 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had trouwens net een duizenpootloperdinggeval in mijn kamer
dat doen wij vrouwen toch altijd?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:19 schreef Duiveltja het volgende:
meid??
Nee, ik slaakte een nichterige gil en ik ben op mijn bed gaan staan in de hoop dat iemand mij zou redden.
true truequote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:21 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
dat doen wij vrouwen toch altijd?
SC is lekker subtielquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:22 schreef SunChaser het volgende:
Gefeliciteerd
Mag je rukken op een foto van een 17-jarige btw?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:07 schreef kinky_queen het volgende:
Is iedereen hier net zo heet als ik?
[afbeelding]
Dat wordt dan trakteren...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:59 schreef MikeyMo het volgende:
men heeft her op het werk door dat jarig ben, kut
neuh... ik heb nog nooit mijn verjaardag gevierd...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:07 schreef GFP het volgende:
[..]
Dat wordt dan trakteren...
Je moet (bijna) alles een keer geprobeerd hebben...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
neuh... ik heb nog nooit mijn verjaardag gevierd...
dus om eens anaal genomen te worden ga je niet uit de weg?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:12 schreef GFP het volgende:
[..]
Je moet (bijna) alles een keer geprobeerd hebben...
Dat is dan 1 van die dingen die onder (bijna) valt...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dus om eens anaal genomen te worden ga je niet uit de weg?
met je eikel er slechts een beetje tegen aanduwen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoe neem je iemand bijna anaal?
Lafjes ertegenaan schurenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoe neem je iemand bijna anaal?
Er heeft vorige week iemand lafjes tegen me aangeschuurd op de tram. Ben ik nu bijna anaal genomen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:33 schreef GFP het volgende:
[..]
Lafjes ertegenaan schuren
als hij achter je stond wel jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er heeft vorige week iemand lafjes tegen me aangeschuurd op de tram. Ben ik nu bijna anaal genomen?
studeer je voor stuntman of zo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er heeft vorige week iemand lafjes tegen me aangeschuurd op de tram. Ben ik nu bijna anaal genomen?
Als je trek kreeg in een sigaret toen hij weg was wel...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:49 schreef GFP het volgende:
[..]
Als je trek kreeg in een sigaret toen hij weg was wel...
je gaat me toch niet zeggen dat je bijna anaal bent genomen door een vrouw met een voorbindpenis he?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij?
niet nu, toen welquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Erg scherp!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet nu, toen wel
en net gewonnen van onze oudste met Carcassonnequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:15 schreef GFP het volgende:
[..]
Erg scherp!
![]()
Jouw vakantie kan dus niet meer stuk!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en net gewonnen van onze oudste met Carcassonne
[afbeelding]
Nee hoor, ze was vrij zacht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:15 schreef GFP het volgende:
[..]
Erg scherp!
![]()
Heb je nu verkering met haar?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee hoor, ze was vrij zacht.
Dat vonden haar kleinkinderen niet leuk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb je nu verkering met haar?
![]()
zij is een makkelijke prooiquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:30 schreef GFP het volgende:
[..]
Jouw vakantie kan dus niet meer stuk!!
The more the merrier...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat vonden haar kleinkinderen niet leuk.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:20 schreef Duiveltja het volgende:
mannenpraat BS
Waarquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:20 schreef Duiveltja het volgende:
mannenpraat BS
Ik hou ook van je, maar ja die kutkleinkinderen van mij hequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat vonden haar kleinkinderen niet leuk.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:54 schreef Ans het volgende:
[..]
Ik hou ook van je, maar ja die kutkleinkinderen van mij he
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:39 schreef California het volgende:
Ik moet sneller leren photoshoppen.
Tell me about it, ik moet nu in 5 minuten een kwartier gaan fietsenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:52 schreef SODA het volgende:
Ik moet een nieuw shirt aan gaan trekken..
(Hijg, puf, zweet, etc.)
geluktquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:57 schreef California het volgende:
[..]
Tell me about it, ik moet nu in 5 minuten een kwartier gaan fietsen.
Lijkt me een leuke titel voor een baggerfilm.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 06:13 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
En dat zonder dat ik het topic nog had gelezen.. knap zegquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:30 schreef furanku het volgende:
OEH..
Feliciteerd nog even MikeyMo!!!
Net op tijd![]()
Nee, ik was 20 minuten te laatquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:21 schreef dolle_hond het volgende:
gelukt
als je nou eens wat aan je conditie ging doen ipv op die idiote tijdstippen te Fok!ken!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 02:57 schreef California het volgende:
Nee, ik was 20 minuten te laat.
Nix hoor... ik ga d'r inquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 03:29 schreef California het volgende:
Valt nog best mee met m'n conditie hoor. En wat is hier idioot aan?.
Nee, dat is goed voor je conditie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 03:54 schreef kinky_queen het volgende:
want ik moet over 2 uur 30 km hardlopen
dat is heel goed van jou, de hele dag in je luie stoel films kijken is niet goed voor jequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 03:54 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nix hoor... ik ga d'r in
[afbeelding]
geluktquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 03:54 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nix hoor... ik ga d'r in
[afbeelding]
hij is vast nog steeds bezigquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 08:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gelukt
[..........]quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:29 schreef furanku het volgende:
middag
kots met knopenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:43 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[..........]
Waar zal ik eens gaan [afbeelding] vanavond?
altijd als ik dorst heb vraag ik aan mijn vriendin of ze me in mijn bek wilt pissen...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:43 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[..........]
Waar zal ik eens gaan [afbeelding] vanavond?
Hup, jij moet films gaan kijken.quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:57 schreef Garbage het volgende:
Foto's?
Jajajajajajajajaquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:59 schreef Gorro het volgende:
Hup, jij moet films gaan kijken.
Wedstrijdje doen?quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:01 schreef Garbage het volgende:
Enneh: je wist toch al wel dat ik op het laatste moment met mijn lijst zou komen
Ik ben bang dat ik dan net buiten de tijd mijn lijst postquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:02 schreef California het volgende:
Wedstrijdje doen?.
That's a risk you're gonna have to takequote:Op zondag 8 augustus 2004 15:07 schreef Garbage het volgende:
Ik ben bang dat ik dan net buiten de tijd mijn lijst post![]()
Begrijpelijk, ik zal de Grote Califo wel ff om de link vragenquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, ik mail je wel even anders. Als je wil. Ik heb ze liever niet hier in 't openbaar staan.
Super!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:09 schreef kinky_queen het volgende:
Tissie mooi he?
Weer een spelletje van je kids gewonnenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:18 schreef dolle_hond het volgende:![]()
niet eensquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:17 schreef GFP het volgende:
[..]
Weer een spelletje van je kids gewonnen
Dan moet je er een hek om bouwen, kunnen ze er niet uit...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet eens
en nu zijn ze al weer UIT het zwembad
in deze warmte bouw ik NIKSquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:57 schreef GFP het volgende:
[..]
Dan moet je er een hek om bouwen, kunnen ze er niet uit...
Je doet goeie ideeen op in Japanquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Laat je kinderen het bouwen.
Hawaawww.quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
En een hele Audrey Hepburn wand.
ze hebben zojuist een koeienstal in de kamer gemaaktquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Laat je kinderen het bouwen.
Leuk hé, vakantiequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ze hebben zojuist een koeienstal in de kamer gemaakt
heerlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:25 schreef GFP het volgende:
[..]
Leuk hé, vakantie![]()
Volgens mij geef jij het goede voorbeeldquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heerlijk
de koeienstal is weer opgeruimd, zometeen chipstijd
je zou toch haast van geloof veranderen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:56 schreef Sai het volgende:
Hawaawww..
*schop*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je hebt een schopdag vandaag
mijn kinderen ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 08:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb nog t/m 4 september vakantie.
we doen aan vakantie-estafettequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 08:13 schreef kinky_queen het volgende:
Ik heb vanaf maandag vakantie
![]()
ruilen, zo een heb ik ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:00 schreef kinky_queen het volgende:
tis wat
koop je een Aziatisch gesproken film, zitter er geen subs bij
![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:14 schreef Sai het volgende:
Ik heb mijn eerste bagger-DVD's besteld..
Je SF-boxje. Voor 20 euro is dat toch niet een al te slechte deal, en als ie te erg staat naast de Cassavetes Criterion-box geef ik hem gewoon aan een klein neefje zonder filmsmaak of BS ofzo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:52 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Welke bagger dvd's zijn dat, schoonheid?
[afbeelding]
ps, Sai zou jij komen op een baggerfilm avond?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:24 schreef Sai het volgende:
Postscriptum: waar bier en ontzettend hete mannen zijn, ben ik ook..
Ik zou niet al te veel piepen als ik jou was. The Apartment én 39 Steps is geweldig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:24 schreef Sai het volgende:
[..]
Je SF-boxje. Voor 20 euro is dat toch niet een al te slechte deal, en als ie te erg staat naast de Cassavetes Criterion-box geef ik hem gewoon aan een klein neefje zonder filmsmaak of BS ofzo..
Al heeft ze wel Midnight Cowboy gekocht! Ze krijgt zowaar smaak!.
Postscriptum: waar bier en ontzettend hete mannen zijn, ben ik ook..
Voorwaar een fijne smiley.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:47 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik beheer nu al een tijdje al mijn eigen geld. Alleen huisvesting en eten hoef ik niet te betalen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:25 schreef Duiveltja het volgende:
Het woord is bij mij wel bekend. Alleen niet dat een 17 jarige dat doet.
Jezus Mike, ben je gepromoveerd tot reclamemaker bij je bankje ofzo?quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:19 schreef Mike het volgende:
Andere Fok!kers zijn ook lovend.
Mijnpostbank.nl
Hoerige kut mijnpostbank.nlquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Jezus Mike, ben je gepromoveerd tot reclamemaker bij je bankje ofzo?.
KQ en ik zijn dan ook heel heet... en man geloof ik ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:24 schreef Sai het volgende:
Postscriptum: waar bier en ontzettend hete mannen zijn, ben ik ook.
Dan hoop ik voor jullie dat KQ een airco in huis heeft...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
KQ en ik zijn dan ook heel heet... en man geloof ik ook
heeft niet iedereen aircoquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:00 schreef GFP het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jullie dat KQ een airco in huis heeft...
Niet thuis neequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heeft niet iedereen airco
Ik gelukkig wel, tenminste, zo'n koppensneller aan het plafond...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:12 schreef dolle_hond het volgende:
heeft niet iedereen airco
Ik weet niet of zo'n windmolen techniesch gezien onder een airco valt...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:42 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel, tenminste, zo'n koppensneller aan het plafond...
![]()
ik ook niet, maar het zal toch niet voldoende zijn om Sai af te koelen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:52 schreef GFP het volgende:
Ik weet niet of zo'n windmolen techniesch gezien onder een airco valt...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:53 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik ook niet, maar het zal toch niet voldoende zijn om Sai af te koelen...
![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja hoi.
Hebben we nog wat boeiends te melden of niet?
Ik ga morgen trouwen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja hoi.
Hebben we nog wat boeiends te melden of niet?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
Heb je trouwens nog foto's van je bijna-vrouw?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
Heb je trouwens nog foto's van je bijna-vrouw?
superquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:53 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik ga morgen trouwen...
maar voor de rest niets boeiends of zo
ik ga's ff metter pratenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:08 schreef dolle_hond het volgende:
ze draagt al een trouwring
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:31 schreef MikeyMo het volgende:
"Neemt u Erwin tot uw vrouw bladiebladiebla... "
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:31 schreef MikeyMo het volgende:
oh jee. is het morgen zover KQ???
wedden dat hij morgen nog 4 films minimaal gaat posten die hij dan die dag heeft gezien...
"Neemt u Erwin tot uw vrouw bladiebladiebla... wat is daarop uw antwoord?"
Erwin staat op zijn minidvdspeler in zijn handen te loeren;
"wacht ff, evil mutated flesh-eaters from Mars and back is bijna afgelopen, hebbie een minuutje..."
Heb je die smilie toch nog een x gebruiktquote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
![]()
ja, het w88 is op een bashtopic van skimmer...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:31 schreef MikeyMo het volgende:
oh jee, vandaag is het zover...
Nee hoor, maar dit had hij mij gisteravond 'beloofd'quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:28 schreef dolle_hond het volgende:
wil KQ een naam-topic![]()
wordt het een grote of kleine happeningquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:32 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dit had hij mij gisteravond 'beloofd'
![]()
en films kijken...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:48 schreef Durbin het volgende:
Hehe.. vandaag gaan trouwen en dan nog steeds op het forum zitten..![]()
Ten aller tijden prioriteiten stellen he.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en films kijken...
Ik denk binnen een dik uur.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:48 schreef MikeyMo het volgende:
zou er al "ja" gezegd zijn?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:47 schreef kinky_queen het volgende:
bedankt jongens voor alle felicitaties en Sai, van de mannen sta jij nog steeds op #1 bij mij hoor!
![]()
bedankt jongens voor alle felicitaties en Sai, van de mannen sta jij nog steeds op #1 bij mij hoor!
![]()
Skimmerquote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:47 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
Een beetje laat, maar toch.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:51 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Skimmer
vieze hond
Of leuke filmpjes gemaakt?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:24 schreef GFP het volgende:
Nog leuke filmpjes gekeken tijdens de huwlijksnacht?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:51 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Skimmer
vieze hond
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:43 schreef Skimmer het volgende:WTF?
Nogmaals:quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:46 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[afbeelding]
w8woord veranderd
![]()
![]()
![]()
bij deze
wat heb ik gedaan ?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:51 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Skimmer
vieze hond
met ongetwijfeld veel Jesse Franco invloeden...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Of leuke filmpjes gemaakt?
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:19 schreef Sai het volgende:
[..]Skimmer
.
Stel dat het waar is wat je zegt, dan kan het nog best getikt zijn door een helderziendequote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:28 schreef Skimmer het volgende:
For real... it wasn't me...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |