Duurt wel even, is een aangetekende briefquote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:28 schreef soekenahhh het volgende:
ik heb me opgegeven en nog steeds geen brief thuis...
Die je gewoon en gemakkelijk kan aanpassen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:38 schreef Sjappie het volgende:
Ja wat een raar systeem. Ik had al internetsparen en nu heb ik gewoon een of andere vage username met letters en cijfers, wat onmogelijk te onthouden is.
Nee hoor. Hier niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:41 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Duurt wel even, is een aangetekende brief
vosss is toch altijd vrolijkquote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:40 schreef Zapper het volgende:
en toch toch nog eensmiley posten?
Jep, uit veiligheidsoverwegingenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee hoor. Hier niet.
Zijn wel 20 verschillende brieven.
Ik vond het wel gezellig, weet je in ieder geval dat je twee weken lang elke dag post hebt.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jep, uit veiligheidsoverwegingenstom gedoe
De eerste keer zijn er hier 2 niet aangekomen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jep, uit veiligheidsoverwegingenstom gedoe
Vreemd, bij mij gaat het binnen een dag...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:47 schreef kaesborg het volgende:
Bij de postbank gaat alles zow gigantisch traaaaaaaaaaaaaaaaag. Als je iets van je spaarrekening online overboekt naar je gewone rekening, duurt dat 4 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) dagen!!!!!!!!!!!!!
Fijn hoor, bij Rabobank gaat het direct. Heb ik toch weer de verkeerde bank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |