Ik ga wel ff iemand molesterenquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:25 schreef Dreuzel het volgende:
We hebben het hiervoor altijd zonder internet moeten regelen. En storingen kunnen voorkomen, wil je dan dat ze alles gewoon zo laten met het risico dat het dan fout gaat?! Dan is het ook niet goed! Tijd voor een kleine wandeling dus, als je het zó dringend moet weten dat je er zó over de zeik van bent...
dan moet je hier zijn!quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:25 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik ga wel ff iemand molesteren
Heb ik ook vaak, wat is dat toch dat de rest het wel altijd doet>quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:22 schreef FoXje het volgende:
Door een technische storing is het op dit moment helaas niet mogelijk om uw rekeningen en andere Postbank producten te bereiken. Wel kunt u gebruik maken van Effectenordering, Internetsparen, AEX Sparen, E-go creditcard en SMS Diensten. Als u beschikt over Girotel dan kunt u uw betalingen via Girotel uitvoeren.
Onze excuses voor het ongemak.
WHAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ze daar maar eens mee om de oren slaan, 't wortd tijd voor mijn derde klachten e-mail.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:38 schreef ParanoidEv het volgende:
Er is daar echt supervaak storing of 'werkzaamheden'
Moet echt niet mogen zo vaak.
Abn Amro intersletbankeren doet het wél altijd.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:43 schreef Guidoweb5 het volgende:
Stel jullie zo vreselijk aan heikneuters
Girotel kost toch ¤ 4 per maand ofzo?quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:54 schreef Fixxxer het volgende:
tis gratis... ben ik blij dat ik girotel heb, gratis
Kun jij je saldo opvragen? Nein?quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:58 schreef Litpho het volgende:
Hier werkt het prima.
Niet als je student bent.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:56 schreef FoXje het volgende:
[..]
Girotel kost toch ¤ 4 per maand ofzo?
Ruige sexquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
dan moet je hier zijn!
Dat heeft weer andere redenen. Je moet je trouwens registreren met naam en wachtwoord dat je krijgt en dan kan je nog niets, want op dat moment sturen ze je nog een activeringscode (per aangetekende post).quote:Op donderdag 29 juli 2004 03:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
enkeltje omhoog >:(
krijg ik gister post ( vond het net pas ) van de postbank ivm mijnpostbank.nl
krijg ik alleen mn gebruikers naam weer >:( KAN IK NOG NIKS MET DIE DIENST >:(
kan ik weer wachten >:(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |