Bedoeling is dus dat het geen vervolg wordt.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:37 schreef Akkersloot het volgende:
Vervolg van WFL kemphanen topic (WLF-feedback deel 7)
De islam en gristendom zijn immers wel religies die mij als "ongelovige" wel bij hun religie betrekken.quote:Schorpioen schreef
Ja, als je dat echt zou vinden, zou je tenminste eindelijk eens je bek houden met je gezeik.
Klein gevalletje van pot-ketel, volgens mij als ik zo naar jouw signature kijkquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:37 schreef Akkersloot het volgende:
Je gooit hier weer met termen als "je bek houden" en "je gezeik".
Terwijl je weer volledig de plank mis slaat.
Waarom mag ik Mohammed's visioenen geen epilepsie noemen ?
"Farizeeers" was in de tijd van Jezus geen scheldwoord hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:40 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Klein gevalletje van pot-ketel, volgens mij als ik zo naar jouw signature kijk
Uit uw sig:quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:43 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
"Farizeeers" was in de tijd van Jezus geen scheldwoord hoor.
Gezien uw oeuvre in de diverse topics en uw reacties op personen die ook maar ietwat minder negatief tegenover de islam staan dan uzelf, ga ik er even van uit, dat u het woord niet in de betekenis uit de tijd van Jezus gebruikt, doch in de moderne, denigrerende betekenis.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:43 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
"Farizeeers" was in de tijd van Jezus geen scheldwoord hoor.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:48 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Uit uw sig:
"En wie dat verschil niet ziet moet zijn bek houden."
Over 100 jaar heeft ook het woord "respectgeleerde" een denigrerende betekenisquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:52 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Gezien uw oeuvre in de diverse topics en uw reacties op personen die ook maar ietwat minder negatief tegenover de islam staan dan uzelf, ga ik er even van uit, dat u het woord niet in de betekenis uit de tijd van Jezus gebruikt, doch in de moderne, denigrerende betekenis.
Het zou inderdaad netjes zijn als hij als mod de term 'gezeik' zou vervangen door 'gelal van een dronken aardbei'. Het zou niets afdoen aan de validiteit van zijn opmerking, maar het staat wel netter..quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
![]()
Maar als Schorpioen niet wil of kan inzien dat ik wel op religies reageer die mij als andersgelovige wél bij hun religie betrekken moet hij niet aankomen met termen als "je bek houden" en "je gezeik".
"Gelal"? Betrekt de islam mij dan niet als "ongelovige" bij die religie ?quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:16 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Het zou inderdaad netjes zijn als hij als mod de term 'gezeik' zou vervangen door 'gelal van een dronken aardbei'. Het zou niets afdoen aan de validiteit van zijn opmerking, maar het staat wel netter..
Ha ha.quote:Op 23 juli 2004 20:45 h schreef Speknek het volgende
[AS 'Ik zeg alleen maar mijn mening over een godsdienststichter die mij als niet-gelovige bij zijn godsdienst/politiek systeem betrekt'.]
Juist. Niet meer van maken dan het is.
Ik geef geen oordeel over uw uitspraken of de inhoud daarvan in deze en ik snap ook niet, waar u nu deze verwijzing ineens vandaan meent te moeten halen, daar hij als Jaap op Dirk slaat in deze taalkundige discussie. Ik geef slechts aan, dat taalkundig gesproken en met betrekking tot de (klaarblijkelijke) gevoelens van een moderator over uw posts, de term 'gezeik' 1:1 vervangen had kunnen worden door 'gelal van een dronken aardbei', zonder dat de emotie, die de moderator blijkbaar wilde overbrengen, hierdoor aangetast zou zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:31 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
"Gelal"? Betrekt de islam mij dan niet als "ongelovige" bij die religie ?
Topic is al dicht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:43 schreef Akkersloot het volgende:
Ik wordt hier een racist genoemd. Hebben Abraham, Isaak en Ismael wel bestaan ? !!!![]()
Dus met sluiten van een topic (en dan nog wel van het slachtoffer) doe je gewoon af dat iemand voor racist wordt uitgemaakt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:50 schreef Schorpioen het volgende:
[ik wordt hier voor racist uitgemaakt]
Topic is al dicht.
Ik zal volgende keer het MDI bellen zodat ze die schobbejakken op hun donder geven. Huilie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:53 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dus met sluiten van een topic (en dan nog wel van het slachtoffer) doe je gewoon af dat iemand voor racist wordt uitgemaakt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij stelde iets, ik bevestigde dat alleen. Je vergeleek jezelf met Darwin. Darwin geloofde dat hij van de apen afstamde en was een racist. Lees zijn boek maar "the descent of man".quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:53 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dus met sluiten van een topic (en dan nog wel van het slachtoffer) doe je gewoon af dat iemand voor racist wordt uitgemaakt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"doorzeiken". Had jij het niet over "respect". Jij zegt dat ik niet kan discussieren. Maar volgens mij kan jij niet discussieren. Geef maar eens antwoord op de vraag waarom ik open zou moeten staan voor de mogelijkheid dat Abraham, Isaak en Ismael wel bestaan hebben. En waarom mag ik hun bestaan niet ter discussie stellen ? Niet iedereen weet toch dat wij die personen alleen maar kunnen kennen uit het bijbelboek Genesis. Of geloof jij wel in Adam en Eva ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:56 schreef Schorpioen het volgende:
Ik zal volgende keer het MDI bellen zodat ze die schobbejakken op hun donder geven. Huilie.
En als je blijft doorzeiken over het slotje: 3 letters heb ik voor je: GFY.
En waarom is Darwin, en iedereen die zijn evolutietheorie aanhangt dan een racist ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:58 schreef There_is_only_One het volgende:
jij stelde iets, ik bevestigde dat alleen. Je vergeleek jezelf met Darwin. Darwin geloofde dat hij van de apen afstamde en was een racist. Lees zijn boek maar "the descent of man".
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:08 schreef Schorpioen het volgende:
GFY Akkersloot.
Ja vooral leuk met dat lievenheersbeestje banner tegen zinloosgeweld. "tegen fysiek en verbaal geweld".quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:08 schreef Schorpioen het volgende:
GFY Akkersloot.
Ik weet niet of ik hier erop mag antwoorden, verwijder anders deze post. Jou vraag heb ik in verschillende posts en topics geprobeerd uit te leggen:quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:06 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En waarom is Darwin, en iedereen die zijn evolutietheorie aanhangt dan een racist ?
De persoon Darwin doet niets af aan de theorie dat wij mensen van apen af stammen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:45 schreef There_is_only_One het volgende:
Ik zeg niet dat iedereen die in de evolutietheorie gelooft een racist is. Meeste zijn niet op de hoogte van de racistische inhoud ervan. Jij vergeleek jezelf vol trots met Darwin en ik liet je weten wie Darwin was.
Ik wil verder hier geen discussie over voeren.
Och ik vind go fuck youself niet zo geweldadig hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:18 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ja vooral leuk met dat lievenheersbeestje banner tegen zinloosgeweld. "tegen fysiek en verbaal geweld".![]()
Verbaal geweld.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:56 schreef yvonne het volgende:
Och ik vind go fuck youself niet zo geweldadig hoor
Is dit dan het GFY-forum ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:00 schreef pfaf het volgende:
sjesus Akkersloot, wat ben jij een vervuiling voor dit forum.
Vuile islamofiel!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:00 schreef pfaf het volgende:
sjesus Akkersloot, wat ben jij een vervuiling voor dit forum.
Heb ik je al vuile islamofiel genoemd dan ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:51 schreef Schorpioen het volgende:
Vuile islamofiel!
Waar Stelt schorpioen dat jij dat doet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:30 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Heb ik je al vuile islamofiel genoemd dan ?
Het is nog makkelijker om een koe Chinees te leren praten dan een discussie met jou voeren.quote:Je reageert gewoon niet op vragen als "waarom luister ik niet". De reden dat je mijn topic had gesloten. Resteert me dus niet anders dan te concluderen dat je mijn topics sluit omdat je een islamofiel bent. Dus geen halve waarheden a.u.b..
En heropen je nog mijn topic. Want antwoord op de vraag waarom ik niet luister heb je in elk geval niet gegeven.
En misschien kan Pfaf dan ook was inhoudelijker reageren.![]()
Nog al een domme uitspraak over iemand die een paar posts terug nog beargumenteerde dat aanhangers van Darwins evolutie theorie geen racisten zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:37 schreef pfaf het volgende:
Het is nog makkelijker om een koe Chinees te leren praten dan een discussie met jou voeren.![]()
Mijn definitie van discussieren wijkt niet van die van jou af hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2004 08:20 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nog al een domme uitspraak over iemand die een paar posts terug nog beargumenteerde dat aanhangers van Darwins evolutie theorie geen racisten zijn.
De definitie van discussieren is volgens mij het uitwisselen van argumenten. Het stellen van vragen en het uitwisselen van informatie. Een discussie hoeft niet persé te eindigen in het overtuigen van de tegenpartij.
Of is het probleem niet dat men de discussie niet kan winnen en het dan maar op zo'n manier aanpakt.
Pfaf, ben jij toevallig één van de vele niet-moslims die Mohammed ook een profeet noemt? Kunnen we daar misschien over discussieren. Of wat versta jij onder discussieren. Iets wat jij en je Fok-vrienden persé moeten winnen ?
Dat is Akkersloot's lakmoestest of je een waardig discussiepartner bent. Als je 'ja' zegt ben je islamofiel, farizeeër en zovoort, zeg je nee, dan word je opgenomen in de Akkerslootkerk en ben je officieel een Profeet van het nieuwe denken (en tegelijk een xenofoob en een cultuurracist, maar ja, je kunt niet alles hebben)...quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mijn definitie van discussieren wijkt niet van die van jou af hoor.
Wat maakt het uit of ik Mohammed een profeet noem of niet?
Daar zouden we dan over kunnen gaan discussieren. Ik zou er dus een topic over kunnen openen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:15 schreef pfaf het volgende:
Wat maakt het uit of ik Mohammed een profeet noem of niet?
Ik zou niet over zo iets onzinnigs kunnen discussieren.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:42 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Daar zouden we dan over kunnen gaan discussieren. Ik zou er dus een topic over kunnen openen.
Nou blijkbaar mogen we daar van Lord_Vetinari dus niet over discussieren. Want zijn standpunt staat al vast. Iedereen moet een godsdienststichter waarin je niet gelooft dus een profeet noemen. Waarom noem je dan wel de godsdienststichter Mohammed een profeet en David Koresh niet ?quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[wat maakt het uit of dat ik Mohammed wel of geen profeet noem]
Dat is Akkersloot's lakmoestest of je een waardig discussiepartner bent. Als je 'ja' zegt ben je islamofiel, farizeeër en zovoort, zeg je nee, dan word je opgenomen in de Akkerslootkerk en ben je officieel een Profeet van het nieuwe denken (en tegelijk een xenofoob en een cultuurracist, maar ja, je kunt niet alles hebben)...
Noem jij David Koresh dan ook een profeet ?quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:44 schreef pfaf het volgende:
Ik zou niet over zo iets onzinnigs kunnen discussieren.
Farizeeer slaat op "respectgeleerde". Wel bij de akkersloot-les blijven hé.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[wat maakt het uit ofdat ik Mohammed nu wel of geen profeet noem]
Als je 'ja' zegt ben je islamofiel, farizeeër en zovoort,
Een boodschapper van God vind ik een goede.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:55 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Noem jij David Koresh dan ook een profeet ?
Wat versta jij onder profeet? Een sekteleider? Een godsdienststichter? Een boodschapper van God (wat ook de officiele betekenis is volgens de dikke van Dale, naast "toekomstvoorspeller" maar dat is ook geen compliment voor moslims.) ?
Vrede zij met hem.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:51 schreef Akkersloot het volgende:
profeet Mohammed
Ik heb een hekel aan de Islam, maar als ik met een Moslim over de Islam praat en de tegenpartij liever heeft dat ik Mohammed profeet noem en ik doe dat, ben ik Islamofiel???quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:02 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Farizeeer slaat op "respectgeleerde". Wel bij de akkersloot-les blijven hé.
Als je Mohammed als niet-moslim de ere-titel profeet geeft ben je voor mij inderdaad een islamofiel. Profeet ("boodschapper van God") is immers een ere-titel.
Zou je mij een profeet noemen dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |