abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19451976
come to papa...
I´m back.
pi_19451999
deeltje 7

+ link vorige --> wfl feedback deel 6
"Mijn" fotoalbum...
--> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
  donderdag 27 mei 2004 @ 18:22:11 #3
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_19452540
waarom mist er in een keer een topic? (dat over jezus en zo, verdween rond 17:00) en betekent 6 blz. dat het vol is?
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_19452612
quote:
op donderdag 27 mei 2004 18:22 schreef stormseeker het volgende:
waarom mist er in een keer een topic? (dat over jezus en zo, verdween rond 17:00) en betekent 6 blz. dat het vol is?
inderdaad. volgens mij gaat het momenteel niet verder dan 300 postings. je kunt overigens een deel 2 starten en de laatste post kopieren !

jezus en god
fokschaap
pi_19455349
dit topic is geen aanwinst voor wfl.
pi_19456311
@ de modder eters

thnx voor het er door heen halen van de door het wfl forum!
"Mijn" fotoalbum...
--> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
pi_19456757
was inderdaad nodig.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 00:18:18 #8
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_19461902
waarom gaat dit: negers dommer dan blanken, aziaten het slimst topic dicht?
de titel is niet de meest fraaie, dat geef ik grif toe
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_19461964
omdat het niet in mtijn's straatje ligt
  vrijdag 28 mei 2004 @ 00:26:16 #10
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_19462077
quote:
op vrijdag 28 mei 2004 00:20 schreef woffel het volgende:
omdat het niet in mtijn's straatje ligt
om nu alles door een 17 jarige kerkraadse puber die het schelden tot een discussietechniek heeft verheven te laten bepalen gaat misschien wat ver. maar noem me een rare jongen.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_19521469
ook aandachtig slotje .
pi_19579716
* k3vil meldt dat hij het verloop van het forum als prettig ervaart
pi_19752447
kan het offtopic spul hier weggehaald worden?
  zaterdag 12 juni 2004 @ 10:28:54 #14
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19830205
kan iemand dit verdwaalde topic de weg wijzen? tilburgse raadsels
thnx
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_19834272
quote:
op zaterdag 12 juni 2004 10:28 schreef livelived het volgende:
kan iemand dit verdwaalde topic de weg wijzen? tilburgse raadsels
thnx [afbeelding]
dat topic sluit qua niveau prima aan op de rest van de actieve topics in dit forum.
pi_19835945
ff een vraagje, die vast ook wel ergens anders kan worden gevraagd, maar ok
om de zoveel weken herkent het forum mijn password niet meer, en moet ik weer een nieuwe aanvragen enzo. ligt dat aan mij, of is dat normaal?
pi_19836134
quote:
op zaterdag 12 juni 2004 15:50 schreef haushofer het volgende:
om de zoveel weken herkent het forum mijn password niet meer, en moet ik weer een nieuwe aanvragen enzo. ligt dat aan mij, of is dat normaal?
ik heb daar geen last van.

misschien iemand die jouw account gebruikt !
vandaar dat je af en toe zo slim uit de hoek komt
fokschaap
pi_19841982
nou, 'tis meer zo iets als: ik wil een reactie plaatsen, en dan wordt ik doorverwezen naar een wit scherm, en daarna blijft ie melden dat de combi naam&password niet juist is, terwijl ik het daarvoor nog wel kon gebruiken.
( mijn duits leraar zei altijd over mensen die slim uit de hoek kwamen: die moet je zo gauw mogelijk weer terug douwen )
pi_19886030
quote:
op zaterdag 12 juni 2004 15:50 schreef haushofer het volgende:
idem hiero... maarja je kunt je account ook op "nooit" zetten bij de vraag of die moet verlopen... echter als je dan ergens anders bent en per ongeluk het vinkje "aan ip-adres koppelen" aan laat staan dan heb je er idd weer mee te maken dat je jezelf overal weer opnieuw mag gaan inloggen met de idd iritante eigenschap dat fok ineens je account & naam combi niet meer herkent...

wellicht is er hier een it'er ( ) die het ons kan toelichten omtrend het hoe & waarom...
"Mijn" fotoalbum...
pi_19898299
ik denk dat je dat beter in replique en frontpage development kunt posten. dit is iets forumbreeds, niet beperkt tot wfl. daar kunnen ze er ook iets zinnigs over zeggen, wij kunnen er alleen maar naar gissen en over filosoferen.

maar het helpt misschien als je wat weer vertelt. wat voor browser gebruik je? log je 1 keer in of vul je bij elke reactie je login/pw in? gebeurt dit ook met andere browsers, of op andere computers? is het reproduceerbaar? en onder welke omstandigheden gebeurt het dan precies? is er een theorie te bedenken die het beschreven gedrag zou kunnen verklaren? welke andere mogelijke implicaties heeft deze theorie?
Unox, the worst operating system.
pi_19910272
ja, ik log dan niet in, maar typ elke keer weer mn naam+password ( ja, waarom log ik eigenlijk niet in ej...) nou ja, ik log voortaan wel in, als ik weer problemen krijg val de mensen bij r&fd wel lastig.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 17:49:36 #22
85889 lucida
équilibre
pi_19915055
quote:
op dinsdag 15 juni 2004 00:37 schreef schorpioen het volgende:
@ schorpioen,

waar uit blijkt dat mijn topic een ander topic overlapt? heb je eindelijk een stok gevonden om de hond te slaan? argumenten ho maar. gewoon een slotje erop omdat ik (schorpioen de moderator) dat bepaal? je roept op tot matiging maar doet er openlijk alles aan om de polemiek in stand te houden. nogmaals de zweem van vriendjespolitiek ligt er duimendik bovenop. en zoals sjun, sater en anderen ook al opmerkten ben jij niet consequent en weinig objectief richting bepaalde users. maar kennelijk kan jou dat totaal niet deren? ik vraag je vriendelijk aan te geven waarom mijn topic hetzelfde zou zijn, maar meer nog gewoon het topic weer vrij te geven. als je op echt leest en het vergelijkt met het topic wat volgens jou hetzelfde is dan zie je toch ook wel dat je dit niet kunt volhouden. ik wil met mijn topic juist een andere weg bewandelen, en niet zoals met het topic waar jij naar verwijst weer op de oude voet doorgaan. ik heb het note bene ook nog eens in dat topic zelf aangegeven. fijne policy is dat zeg...

ps en als je echt consequent zou zijn, dan had je het topic waarheen jij mij verwijst ook met een slotje moeten beëindigen, want er is al een hermenuetiek-topic dat note bene nog niet eens is volgepost. ik zie niet de logica van jouw beweegredenen of in dat geval niet beweegredenen! ik vraag je rechtstreeks leg dat nou eens uit! want thans slaat het als een kut op dirk!

[ Bericht 6% gewijzigd door lucida op 15-06-2004 18:12:37 ]
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_19915815
quote:
op dinsdag 15 juni 2004 17:49 schreef lucida het volgende:

[..]

gejank.
huilebalk! durf jij hier werkelijk te zaniken dat je te weinig vrijheid krijgt???
pi_19916247
quote:
op dinsdag 15 juni 2004 17:49 schreef lucida het volgende:

[..]

gewoon een slotje erop omdat ik (schorpioen de moderator) dat bepaal?
ja.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 20:11:20 #25
85889 lucida
équilibre
pi_19918625
quote:
op dinsdag 15 juni 2004 18:43 schreef schorpioen het volgende:

[..]

ja.
zelfkastijdende zielepeuten dat zijn het en daar vorm jij dus kennelijk ook al geen uitzondering op? dappere, brave borst die schorpioen. maar argumenten ho maar! waarom niet consequent - of simpeler gezegd het niet meten met twee maten. vergt dat soms een te objectieve inspanning, en is het daarom makkelijker, aangezien dat vanuit de "machtspositie als moderator" geen enkele moeite kost er dan maar onder valse voorwendslen een slotje op te zetten? moedig en dapper dat wel? maar rechtlijnig?...

ach schorpioen, als jij en jouw vrienden daar nu voldoening in vinden, wie ben ik om je dat te misgunnen. sommige mensen hebben nou eenmaal niet alleen aan zichzelf voldoende, en hebben altijd een of ander pispaaltje nodig waar ze zich aan kunnen vergapen en verkneukelen. op mijn kosten mag dat altijd, maar heb er ook oog voor dat het niet ten koste van mij gaat? daar moet op gedronken worden! dus een rondje van mij voor de hele zaak zou ik dan maar zo zeggen.

schorpioen bedankt voor je bijzonder duidelijke uitleg, door niets te zeggen weet ik nu ook wel hoe jij denkt. als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik me ook niet al te behaaglijk voelen, en zou ik wellicht ook hebben besloten om niet meer dan absoluut nodig is over mezelf uit te wijden!

ps. tbo is het bij jullie ook al happy hour?...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_19918995
quote:
op dinsdag 15 juni 2004 20:11 schreef lucida het volgende:

[..]

ps. tbo is het bij jullie ook al happy hour?...
ik ga maar even uit van je liefheid, dat sarcastische gerel ben ik erg beu. nee ik ga niet naar de kroeg vanavond maar met een zootje als niet voetbalfan thuis kijken. .
  dinsdag 15 juni 2004 @ 20:46:09 #27
85889 lucida
équilibre
pi_19919543
quote:
op dinsdag 15 juni 2004 20:24 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

ik ga maar even uit van je liefheid, dat sarcastische gerel ben ik erg beu. nee ik ga niet naar de kroeg vanavond maar met een zootje als niet voetbalfan thuis kijken. .
ik ga ook maar voor het gemak van je goede bedoelingen uit! wat anders rest een mens nog nietwaar? ik heb mij met een dik boek voor de buis genesteld, en voorzie een kleine nederlaag voor oranje wel te verstaan... ik zou het graag anders zien, maar het is zoals het is. nederland kent geen collectief. ontbeert de de diepere psychologie, die naast talent en individuele klasse van doorslaggevend belang is, om het spel te kunnen domineren. komt bij dat er een zelfgenoegzame gezapigheid in het elftal is geslopen, waarmee je de oorlog niet wint. arrogantie, en hooghartigheid zijn de sleutelbegrippen van de nederlandse voetbalmentaliteit. gebrek aan eerzucht en werklust doen de rest. ach, als het maar spannend is, en er voor zal zorgen dat de mensen wer wat stoom van de ketel kunnen blazen! toch?

2-0 voor duitsland is mijn voorspelling en dan mag het nederlands elftal zich nog in de handen knijpen

[ Bericht 29% gewijzigd door lucida op 15-06-2004 21:24:34 ]
het is zoals het is
non-conforming link
pi_19920761
quote:
op dinsdag 15 juni 2004 20:46 schreef lucida het volgende:

[..]

ik ga ook maar voor het gemak van je goede bedoelingen uit! wat anders rest een mens nog nietwaar? ik heb mij met een dik boek voor de buis genesteld, en voorzie een kleine nederlaag voor oranje wel te verstaan... ik zou het graag anders zien, maar het is zoals het is. nederland kent geen collectief. ontbeert de de diepere psychologie, die naast talent en individuele klasse van doorslaggevend belang is, om het spel te kunnen domineren. komt bij dat er een zelfgenoegzame gezapigheid in het elftal is geslopen, waarmee je de oorlog niet wint. arrogantie, en hooghartigheid zijn de sleutelbegrippen van de nederlandse voetbalmentaliteit. gebrek aan eerzucht en werklust doen de rest. ach, als het maar spannend is, en er voor zal zorgen dat de mensen wer wat stoom van de ketel kunnen blazen! toch?

2-0 voor duitsland is mijn voorspelling en dan mag het nederlands elftal zich nog in de handen knijpen
ik ga nog wel voor 1-1 hoor. .
maar ben dan ook echt zo'n muts die totaal niet van voetbal houdt en alleen dit soort wedstrijden kijkt omdat het traditioneel is en ga er op voorhand van uit dat nederland speelt als een krant. .

wat lees je lucida?
pi_19920810
stop maar, dit is geen slowchat topic! en ook geen lucida/thumb-bolt-on topic.
pi_19920864
quote:
op dinsdag 15 juni 2004 21:35 schreef schorpioen het volgende:
stop maar, dit is geen slowchat topic! en ook geen lucida/thumb-bolt-on topic.
kijk jij niet dan??
pi_19921274
overigens lucida, waarom ik je topic gesloten heb: 1 topic waar jij en je opponenten en medestanders de vloer met elkaar aanvegen is wel genoeg in wfl. maar ja dat zei ik ook al in het topic zelf, leek me duidelijk genoeg. als je dat niet begrijpt dan ligt dat aan jou, niet aan mij.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 23:32:04 #32
85889 lucida
équilibre
pi_19924500
quote:
op dinsdag 15 juni 2004 21:34 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

ik ga nog wel voor 1-1 hoor. .
maar ben dan ook echt zo'n muts die totaal niet van voetbal houdt en alleen dit soort wedstrijden kijkt omdat het traditioneel is en ga er op voorhand van uit dat nederland speelt als een krant. .

wat lees je lucida?
jij hebt gelijk met je voorspelling

ik wilde gaan lezen maar dat is er niet echt van gekomen. ik luister nu wel net naar de duitse zender maar men is daar helemaal uit het dak gegaan, ze vieren de 1-1 als een overwinning. valt me toch van ze tegen, zullen wel de inwerkingen van de ozzies zijn!...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_19925222
quote:
op dinsdag 15 juni 2004 23:32 schreef lucida het volgende:

[..]

jij hebt gelijk met je voorspelling

ik wilde gaan lezen maar dat is er niet echt van gekomen. ik luister nu wel net naar de duitse zender maar men is daar helemaal uit het dak gegaan, ze vieren de 1-1 als een overwinning. valt me toch van ze tegen, zullen wel de inwerkingen van de ozzies zijn!...
nederlanders vieren ook een "overwinning" hoor. . m.i. was het een krantenwedstrijd maar ik ben dan ook geen kenner natuurlijk. .
maar goed, ik wil graag weten wat je zou gaan lezen wanneer je er wel aan toekomt.
  woensdag 16 juni 2004 @ 00:10:33 #34
85889 lucida
équilibre
pi_19925545
quote:
op dinsdag 15 juni 2004 23:58 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

nederlanders vieren ook een "overwinning" hoor. . m.i. was het een krantenwedstrijd maar ik ben dan ook geen kenner natuurlijk. .
maar goed, ik wil graag weten wat je zou gaan lezen wanneer je er wel aan toekomt.
die mitte der welt een roman van adreas steinhöfel...

ik geef je een korte inleiding van een recentie

"normal? nein, normal fühlt man sich nicht;
wenn man gerade 17 jahre alt ist und mit einer chaotischen mutter und einer verschlossenen
zwillingsschwester in eienem verfallenen landhaus zusammenlebt...
andreas steinhöfel ist gelungen,
was man in der gegenwärtige literatuur oft
vergeblich sucht: eine komplexe geschichte kunstvoll und sprachgewaltig zu erzählen."

"ein ungewönlicher wurf." (die zeit)
het is zoals het is
non-conforming link
  woensdag 16 juni 2004 @ 00:51:36 #35
85889 lucida
équilibre
pi_19926509
quote:
op dinsdag 15 juni 2004 21:48 schreef schorpioen het volgende:
overigens lucida, waarom ik je topic gesloten heb: 1 topic waar jij en je opponenten en medestanders de vloer met elkaar aanvegen is wel genoeg in wfl. maar ja dat zei ik ook al in het topic zelf, leek me duidelijk genoeg. als je dat niet begrijpt dan ligt dat aan jou, niet aan mij.
mosterd na de maaltijd schorpioen. ik weet nú wel waar jij deze vandaan haalt!
het is zoals het is
non-conforming link
pi_19934251
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_19935293
ik zag net dat het uitermate fascinerende singulariteiten topic is gesloten ! moet leen het volgend jaar maar weer proberen, benieuwd wie er dan gaat happen.
pi_19935314
( haushofer heeft genoeg gehapt in dit topic, vind hij, en gaat nu weer met serieuzere dingen bezig, zoals zijn studie)
pi_19936404
quote:
op woensdag 16 juni 2004 13:31 schreef haushofer het volgende:
ik zag net dat het uitermate fascinerende singulariteiten topic is gesloten ! moet leen het volgend jaar maar weer proberen, benieuwd wie er dan gaat happen.
topics gaan automatisch dicht na 300 reacties.

we zien deel 3 wel verschijnen.
pi_19936832
jullie gaan zeker deel 3 wel verschijnen want ben nog niet klaar met jullie

maar even wat anders he:
ik kan mijn icoon helemaal niet meer veranderen. ik heb een plaatje van 60 bij 60 pixels geplaatst en wat ik ook doe hij blijft het icoontje van linken is verboden gebruiken. ik geef aan dat hij het plaatje moet gebruiken en daarmee gaat ie akkoord. vervolgens staat er ook netjes de url waar het plaatje staat aangegeven en ik voer de wijzingen door maar het plaatje veranderd niet (de teksten en de rest allemaal wel) alleen het plaatje niet.
pi_19936898
zou het trouwens erg zijn als ik deel 3 binnenkort al open? nu is het namelijk nog herkenbaar voor de rest omdat het nu nog vers in het geheugen zit en ik denk dat het nu toch de goede kant op gaat. (doffy's laatste reactie bijvoorbeeld), en haushofer jij hebt me ook veel geholpen hoor maar ik denk dat we beide het vanuit een ander perspectief zien. maar goed, ik kan het zeker wel openen als ik een goede openingspost plaats :p
pi_19937040
quote:
op woensdag 16 juni 2004 14:23 schreef #ANONIEM het volgende:
jullie gaan zeker deel 3 wel verschijnen want ben nog niet klaar met jullie

maar even wat anders he:
ik kan mijn icoon helemaal niet meer veranderen. ik heb een plaatje van 60 bij 60 pixels geplaatst en wat ik ook doe hij blijft het icoontje van linken is verboden gebruiken. ik geef aan dat hij het plaatje moet gebruiken en daarmee gaat ie akkoord. vervolgens staat er ook netjes de url waar het plaatje staat aangegeven en ik voer de wijzingen door maar het plaatje veranderd niet (de teksten en de rest allemaal wel) alleen het plaatje niet.
http://www.abovetopsecret.com/forum/uploads/heelal.jpg

404 object not found.

klopt de url wel? hoofd-/kleine letters goed? mag je wel linken vanaf een andere pagina naar plaatjes, misschien staat dat uitgeschakeld op abovesecret.com ?
pi_19937274
quote:
op woensdag 16 juni 2004 14:30 schreef schorpioen het volgende:
http://www.abovetopsecret.com/forum/uploads/heelal.jpg

404 object not found.

klopt de url wel? hoofd-/kleine letters goed? mag je wel linken vanaf een andere pagina naar plaatjes, misschien staat dat uitgeschakeld op abovesecret.com ?
ow wacht dat was ook niet mijn bedoeling. heb plaatje upgeload naar fok! en als ik dan kies voor het gebruiken van dat plaatje dan komt die url er te staan (als ik de url eerst leeg maak en daarna dat plaatje kiest komt die url er ook te staan). dacht dus dat dat automatisch de url was van fok en toen ik keek naar forum/uploads dacht ik dat het wel goed zat. maar ik moet dan dus linken naar fok! zijn upload sectie want als ik het plaatje kies om te gebruiken (die ik heb upgeload vanaf mijn computer zonet) dan kiest hij alsnog die url van abovetopsecret. en als ik die url leeg maak nadat ik dat plaatje heb gekozen dan mag ik het niet wijzigen.

wat is het upload gedeelte van fok! dan?
pi_19937881
quote:
op woensdag 16 juni 2004 14:37 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

ow wacht dat was ook niet mijn bedoeling. heb plaatje upgeload naar fok! en als ik dan kies voor het gebruiken van dat plaatje dan komt die url er te staan (als ik de url eerst leeg maak en daarna dat plaatje kiest komt die url er ook te staan). dacht dus dat dat automatisch de url was van fok en toen ik keek naar forum/uploads dacht ik dat het wel goed zat. maar ik moet dan dus linken naar fok! zijn upload sectie want als ik het plaatje kies om te gebruiken (die ik heb upgeload vanaf mijn computer zonet) dan kiest hij alsnog die url van abovetopsecret. en als ik die url leeg maak nadat ik dat plaatje heb gekozen dan mag ik het niet wijzigen.

wat is het upload gedeelte van fok! dan?
maak het veld webicon eens helemaal leeg; ik zie dat het geuploade icon er wel staat maar als je ook een webicon definieert wordt die automatisch getoond, en die geeft dus de foutmelding.
in de vorige versie van de forumsoftware kon je aangeven of je alleen geuploade plaatjes wilde zien maar dat kan nu (nog) niet.

dit plaatje zie ik nu in je profiel staan:

kun je vinden onder "naar usericon manager" in je profiel.
pi_19938460
ja dat heb ik dus allemaal al gedaan:
eerst veld leegmaken van de url, daarna dat plaatje bij naar usericon manager selecteren, en vervolgens komt die url van abovetopsecret er weer te staan.

van mij mag je trouwens ook wel mijn wachtwoord om er van daaruit te kijken want volgens mij werkt het toch echt gewoon niet.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2004 15:13:34 ]
pi_19945448
ik kan het met geen mogelijkheid reproduceren bij mijn eigen account. en ik zou niet weten waarin jou account zou verschillen van de mijne qua functionaliteit.

ik kan alleen bedenken dat je de back toets gebruikt vanuit de icon manager. maak dat veld webicon leeg, vul onderin je password in en sla het eerst op, *voordat* je naar de usericon manager gaat dus. dan is die url bij webicon echt weg. ga dan opnieuw naar je profiel en dan naar de usericon manager.

de back toets gebruiken werkt dus niet want dan haalt hij de pagina opnieuw op of trekt ie hem uit de cache en daar staan de originele waardes nog, dus inclusief de url van abovesecret.

ja, dat internetten is toch heel wat ingewikkelder dan e=mc2 he leen!
pi_19947638
ow ja wat raar ja, nu werkt het wel lag vast aan mijn internetverbinding
pi_19948650
quote:
op woensdag 16 juni 2004 21:03 schreef #ANONIEM het volgende:
ow ja wat raar ja, nu werkt het wel lag vast aan mijn internetverbinding
d'oh!!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 22:17:07 #49
85889 lucida
équilibre
pi_20004769
[quote]op woensdag 16 juni 2004 21:40 schreef schorpioen het volgende:

@schorpioen,

ik ben tamelijk verbijsterd over de reden die jij aanvoert, om het slotje op sisyphus' topic te rechtvaardigen! hoeveel anderen doen niet aan copy/past?, alleen weten die kennelijk wat handiger te knippen en te plakken! het gaat toch primair om de inhoud dacht ik, en daar voldoet in mijn ogen deze specifieke op van sisyphus volledig aan: het prikkelt en zet aan tot discussie, wat willen we nog meer.

in jouw ervaring met het postgedrag t.a.v. sisyphus wil ik me niet mengen, begrijp me dus a.u.b. niet verkeerd, maar voor wat betreft het slotje op zijn topic over de 'tanenende invloed van god' vindt ik het argument dat jij hiervoor aandraagt flinterdun. ben je niet te vlug tot die beslissing overgegaan? en is er misschien nog ruimte in die beslissing om jou t.a.v. dit slotje tot andere gedachten te bewegen? ik zou het, en dat meen ik zonder enig cynisme, van harte toejuichen.
het is zoals het is
non-conforming link
  vrijdag 18 juni 2004 @ 22:24:48 #50
90365 Sater
hoipoloi
pi_20004930
@ schorpioen dan toch mijn geheel vredelievend, en totaal niet verpissend, topic op slot doen.
een topic waarin iedereen gelijke kansen kreeg om de bovenliggende kaart te spelen. je vraagt naar de diepere achtergronden. kijk dan naar de laatste discussie van ryan3 en ondergetekende
ryan3 daagde mij min of meer uit om een hilarisch topic te openen. ik vond de uitdaging te leuk om dit niet aan te nemen.
iedere engel heeft een duivelse kant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')