inderdaad. volgens mij gaat het momenteel niet verder dan 300 postings. je kunt overigens een deel 2 starten en de laatste post kopieren !quote:op donderdag 27 mei 2004 18:22 schreef stormseeker het volgende:
waarom mist er in een keer een topic? (dat over jezus en zo, verdween rond 17:00) en betekent 6 blz. dat het vol is?
om nu alles door een 17 jarige kerkraadse puber die het schelden tot een discussietechniek heeft verheven te laten bepalen gaat misschien wat ver. maar noem me een rare jongen.quote:op vrijdag 28 mei 2004 00:20 schreef woffel het volgende:
omdat het niet in mtijn's straatje ligt
dat topic sluit qua niveau prima aan op de rest van de actieve topics in dit forum.quote:op zaterdag 12 juni 2004 10:28 schreef livelived het volgende:
kan iemand dit verdwaalde topic de weg wijzen? tilburgse raadsels
thnx [afbeelding]
ik heb daar geen last van.quote:op zaterdag 12 juni 2004 15:50 schreef haushofer het volgende:
ff een vraagje, die vast ook wel ergens anders kan worden gevraagd, maar ok
om de zoveel weken herkent het forum mijn password niet meer, en moet ik weer een nieuwe aanvragen enzo. ligt dat aan mij, of is dat normaal?
idem hiero... maarja je kunt je account ook op "nooit" zetten bij de vraag of die moet verlopen... echter als je dan ergens anders bent en per ongeluk het vinkje "aan ip-adres koppelen" aan laat staan dan heb je er idd weer mee te maken dat je jezelf overal weer opnieuw mag gaan inloggen met de idd iritante eigenschap dat fok ineens je account & naam combi niet meer herkent...quote:op zaterdag 12 juni 2004 15:50 schreef haushofer het volgende:
ff een vraagje, die vast ook wel ergens anders kan worden gevraagd, maar ok
om de zoveel weken herkent het forum mijn password niet meer, en moet ik weer een nieuwe aanvragen enzo. ligt dat aan mij, of is dat normaal?
@ schorpioen,quote:op dinsdag 15 juni 2004 00:37 schreef schorpioen het volgende:
huilebalk! durf jij hier werkelijk te zaniken dat je te weinig vrijheid krijgt???quote:op dinsdag 15 juni 2004 17:49 schreef lucida het volgende:
[..]
gejank.
ja.quote:op dinsdag 15 juni 2004 17:49 schreef lucida het volgende:
[..]
gewoon een slotje erop omdat ik (schorpioen de moderator) dat bepaal?
zelfkastijdende zielepeuten dat zijn het en daar vorm jij dus kennelijk ook al geen uitzondering op? dappere, brave borst die schorpioen. maar argumenten ho maar! waarom niet consequent - of simpeler gezegd het niet meten met twee maten. vergt dat soms een te objectieve inspanning, en is het daarom makkelijker, aangezien dat vanuit de "machtspositie als moderator" geen enkele moeite kost er dan maar onder valse voorwendslen een slotje op te zetten? moedig en dapper dat wel? maar rechtlijnig?...quote:op dinsdag 15 juni 2004 18:43 schreef schorpioen het volgende:
[..]
ja.
ik ga maar even uit van je liefheid, dat sarcastische gerel ben ik erg beu. nee ik ga niet naar de kroeg vanavond maar met een zootje als niet voetbalfan thuis kijken.quote:op dinsdag 15 juni 2004 20:11 schreef lucida het volgende:
[..]
ps. tbo is het bij jullie ook al happy hour?...
ik ga ook maar voor het gemak van je goede bedoelingen uit! wat anders rest een mens nog nietwaar? ik heb mij met een dik boek voor de buis genesteld, en voorzie een kleine nederlaag voor oranje wel te verstaan... ik zou het graag anders zien, maar het is zoals het is. nederland kent geen collectief. ontbeert de de diepere psychologie, die naast talent en individuele klasse van doorslaggevend belang is, om het spel te kunnen domineren. komt bij dat er een zelfgenoegzame gezapigheid in het elftal is geslopen, waarmee je de oorlog niet wint. arrogantie, en hooghartigheid zijn de sleutelbegrippen van de nederlandse voetbalmentaliteit. gebrek aan eerzucht en werklust doen de rest. ach, als het maar spannend is, en er voor zal zorgen dat de mensen wer wat stoom van de ketel kunnen blazen! toch?quote:op dinsdag 15 juni 2004 20:24 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
ik ga maar even uit van je liefheid, dat sarcastische gerel ben ik erg beu. nee ik ga niet naar de kroeg vanavond maar met een zootje als niet voetbalfan thuis kijken..
ik ga nog wel voor 1-1 hoor.quote:op dinsdag 15 juni 2004 20:46 schreef lucida het volgende:
[..]
ik ga ook maar voor het gemak van je goede bedoelingen uit! wat anders rest een mens nog nietwaar? ik heb mij met een dik boek voor de buis genesteld, en voorzie een kleine nederlaag voor oranje wel te verstaan... ik zou het graag anders zien, maar het is zoals het is. nederland kent geen collectief. ontbeert de de diepere psychologie, die naast talent en individuele klasse van doorslaggevend belang is, om het spel te kunnen domineren. komt bij dat er een zelfgenoegzame gezapigheid in het elftal is geslopen, waarmee je de oorlog niet wint. arrogantie, en hooghartigheid zijn de sleutelbegrippen van de nederlandse voetbalmentaliteit. gebrek aan eerzucht en werklust doen de rest. ach, als het maar spannend is, en er voor zal zorgen dat de mensen wer wat stoom van de ketel kunnen blazen! toch?
2-0 voor duitsland is mijn voorspelling en dan mag het nederlands elftal zich nog in de handen knijpen
kijk jij niet dan??quote:op dinsdag 15 juni 2004 21:35 schreef schorpioen het volgende:
stop maar, dit is geen slowchat topic! en ook geen lucida/thumb-bolt-on topic.
jij hebt gelijk met je voorspellingquote:op dinsdag 15 juni 2004 21:34 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
ik ga nog wel voor 1-1 hoor..
maar ben dan ook echt zo'n muts die totaal niet van voetbal houdt en alleen dit soort wedstrijden kijkt omdat het traditioneel is en ga er op voorhand van uit dat nederland speelt als een krant..
wat lees je lucida?
nederlanders vieren ook een "overwinning" hoor.quote:op dinsdag 15 juni 2004 23:32 schreef lucida het volgende:
[..]
jij hebt gelijk met je voorspelling![]()
ik wilde gaan lezen maar dat is er niet echt van gekomen. ik luister nu wel net naar de duitse zender maar men is daar helemaal uit het dak gegaan, ze vieren de 1-1 als een overwinning. valt me toch van ze tegen, zullen wel de inwerkingen van de ozzies zijn!...
die mitte der welt een roman van adreas steinhöfel...quote:op dinsdag 15 juni 2004 23:58 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
nederlanders vieren ook een "overwinning" hoor.. m.i. was het een krantenwedstrijd maar ik ben dan ook geen kenner natuurlijk.
.
maar goed, ik wil graag weten wat je zou gaan lezen wanneer je er wel aan toekomt.
mosterd na de maaltijd schorpioen. ik weet nú wel waar jij deze vandaan haalt!quote:op dinsdag 15 juni 2004 21:48 schreef schorpioen het volgende:
overigens lucida, waarom ik je topic gesloten heb: 1 topic waar jij en je opponenten en medestanders de vloer met elkaar aanvegen is wel genoeg in wfl. maar ja dat zei ik ook al in het topic zelf, leek me duidelijk genoeg. als je dat niet begrijpt dan ligt dat aan jou, niet aan mij.
topics gaan automatisch dicht na 300 reacties.quote:op woensdag 16 juni 2004 13:31 schreef haushofer het volgende:
ik zag net dat het uitermate fascinerende singulariteiten topic is gesloten ! moet leen het volgend jaar maar weer proberen, benieuwd wie er dan gaat happen.
http://www.abovetopsecret.com/forum/uploads/heelal.jpgquote:op woensdag 16 juni 2004 14:23 schreef #ANONIEM het volgende:
jullie gaan zeker deel 3 wel verschijnen want ben nog niet klaar met jullie![]()
maar even wat anders he:
ik kan mijn icoon helemaal niet meer veranderen. ik heb een plaatje van 60 bij 60 pixels geplaatst en wat ik ook doe hij blijft het icoontje van linken is verboden gebruiken. ik geef aan dat hij het plaatje moet gebruiken en daarmee gaat ie akkoord. vervolgens staat er ook netjes de url waar het plaatje staat aangegeven en ik voer de wijzingen door maar het plaatje veranderd niet (de teksten en de rest allemaal wel) alleen het plaatje niet.![]()
ow wacht dat was ook niet mijn bedoeling. heb plaatje upgeload naar fok! en als ik dan kies voor het gebruiken van dat plaatje dan komt die url er te staan (als ik de url eerst leeg maak en daarna dat plaatje kiest komt die url er ook te staan). dacht dus dat dat automatisch de url was van fok en toen ik keek naar forum/uploads dacht ik dat het wel goed zat. maar ik moet dan dus linken naar fok! zijn upload sectie want als ik het plaatje kies om te gebruiken (die ik heb upgeload vanaf mijn computer zonet) dan kiest hij alsnog die url van abovetopsecret. en als ik die url leeg maak nadat ik dat plaatje heb gekozen dan mag ik het niet wijzigen.quote:op woensdag 16 juni 2004 14:30 schreef schorpioen het volgende:
http://www.abovetopsecret.com/forum/uploads/heelal.jpg
404 object not found.
klopt de url wel? hoofd-/kleine letters goed? mag je wel linken vanaf een andere pagina naar plaatjes, misschien staat dat uitgeschakeld op abovesecret.com ?
maak het veld webicon eens helemaal leeg; ik zie dat het geuploade icon er wel staat maar als je ook een webicon definieert wordt die automatisch getoond, en die geeft dus de foutmelding.quote:op woensdag 16 juni 2004 14:37 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ow wacht dat was ook niet mijn bedoeling. heb plaatje upgeload naar fok! en als ik dan kies voor het gebruiken van dat plaatje dan komt die url er te staan (als ik de url eerst leeg maak en daarna dat plaatje kiest komt die url er ook te staan). dacht dus dat dat automatisch de url was van fok en toen ik keek naar forum/uploads dacht ik dat het wel goed zat. maar ik moet dan dus linken naar fok! zijn upload sectie want als ik het plaatje kies om te gebruiken (die ik heb upgeload vanaf mijn computer zonet) dan kiest hij alsnog die url van abovetopsecret. en als ik die url leeg maak nadat ik dat plaatje heb gekozen dan mag ik het niet wijzigen.
wat is het upload gedeelte van fok! dan?
d'oh!!quote:op woensdag 16 juni 2004 21:03 schreef #ANONIEM het volgende:
ow ja wat raar ja, nu werkt het wellag vast aan mijn internetverbinding
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |