abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18059801
en hier weer verder

linkje naar het vorige deel: wfl feedback deel 5
pi_18064006
en vast.
Unox, the worst operating system.
pi_18064675
quote:
op dinsdag 30 maart 2004 15:50 schreef schorpioen het volgende:
en vast.
ah sorry collega.. vergeten
  dinsdag 30 maart 2004 @ 18:58:29 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_18068080
grappig, ik dacht altijd dat lucida een kloon was van ryan3, maar sjun past inderdaad nog beter.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_18068180
lucida, die nogal schizofreen is en sjun, die denkt dat hij bright is, die beiden minstens één a4tje per keer posten om tof over te komen, mogen me beiden gestolen worden, net als 'l' in wfl.
(tangconstructie)
  dinsdag 30 maart 2004 @ 19:49:13 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_18069325
het is frappant dat iteejer bij z'n aanstelling pleitte voor het terugdringen van het veelvuldig gebruik van non-normatief lexicon. om vervolgens een paar weken later een aantal niet nader te noemen personen!!...., complete boekwerken op fok! neer te zien gooien over... ja niets eigenlijk.. maar met zulk pretentieuze dialectiek dat het heel wat leek. en daardoor complete topics volstrekt onnavolgbaar werden voor potentiële derden, of gewoonweg niet interessant meer voor tweeden.

rereformed vind ik nog wel jammer dat die niet meer post, hij had niet bepaald de gave zijn argumenten krachtig en helder genoeg voor zichzelf te maken om ze bondig te noteren, maar er kwamen soms tenminste wel goede argumenten uit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_18069387
quote:
op dinsdag 30 maart 2004 19:49 schreef speknek het volgende:
het is frappant dat iteejer bij z'n aanstelling pleitte voor het terugdringen van het veelvuldig gebruik van non-normatief lexicon. en een paar weken later begonnen een aantal niet nader te noemen personen!!...., complete boekwerken op fok! neer te gooien over... ja niets eigenlijk.. maar met zulk pretentieuze dialectiek dat het heel wat leek. en complete topics volstrekt onnavolgbaar werden voor potentiële derden, of gewoonweg niet interessant meer voor tweeden.

rereformed vind ik nog wel jammer dat die niet meer post, hij had niet bepaald de gave zijn argumenten krachtig en helder genoeg voor zichzelf te maken om ze bondig te noteren, maar er kwamen soms tenminste wel goede argumenten uit.
dat zeg ik, alleen wat genuanceerder.
pi_18071824
quote:
op dinsdag 30 maart 2004 19:03 schreef oldjeller het volgende:
lucida, die nogal schizofreen is en sjun, die denkt dat hij bright is, die beiden minstens één a4tje per keer posten om tof over te komen, mogen me beiden gestolen worden, net als 'l' in wfl.
(tangconstructie)
niets of niemand die jou verplicht tot het lezen daarvan - er natuurlijk van uitgaand dat je überhaupt kunt lezen. jij bent nou typisch een van die nietzeggende leeghoofden die alleen maar lollig kunnenen doen - nou ja dat denken ze zelf dan - maar inhoudelijk niets te bieden hebben. blijf dan gewoon weg uit de topic die je niet aanstaat i.p.v. van je bagger en slijk erover uit te storten.
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_18071910
elke keer lange posts zijn een beetje overbodig hè lucinda. of ben je kwaad omdat je topic door iedereen verkracht werd.
pi_18071977
quote:
op dinsdag 30 maart 2004 21:43 schreef lucida het volgende:
niets of niemand die jou verplicht tot het lezen daarvan - er natuurlijk van uitgaand dat je überhaupt kunt lezen. jij bent nou typisch een van die nietzeggende leeghoofden die alleen maar lollig kunnenen doen - nou ja dat denken ze zelf dan - maar inhoudelijk niets te bieden hebben. blijf dan gewoon weg uit de topic die je niet aanstaat i.p.v. van je bagger en slijk erover uit te storten.
'mijn goede vader' placht te zeggen: als je iets echt beheerst, kun je het zo uitleggen dat de melkboer het begrijpt.
ik denk altijd dat anderen mijn teksten wel kunnen volgen, maar dat blijkt vaak toch te complex te zijn.
laat staan de woorden van bv lucida.
ja, waar leg je de grens..

overigens, de manier waarop je over anderen spreekt vind ik gewoon beneden de maat. slecht opgevoed, of geen gevoel voor manieren. echte superioriteit zou dat gedrag juist moeten verhinderen.
pi_18072019
quote:
op dinsdag 30 maart 2004 21:49 schreef iteejer het volgende:

[..]

'mijn goede vader' placht te zeggen: als je iets echt beheerst, kun je het zo uitleggen dat de melkboer het begrijpt.
maar dan moet die melkboer het ook willen begrijpen.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_18072063
quote:
op dinsdag 30 maart 2004 21:51 schreef dora_van_crizadak het volgende:
maar dan moet die melkboer het ook willen begrijpen.
uiteraard. ik heb het ook over die srv-ers die dat ook willen.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 22:06:35 #13
85889 lucida
équilibre
pi_18072402
quote:
op dinsdag 30 maart 2004 21:49 schreef iteejer het volgende:

[..]

ik denk altijd dat anderen mijn teksten wel kunnen volgen, maar dat blijkt vaak toch te complex te zijn.
laat staan de woorden van bv lucida.
ja, waar leg je de grens..

overigens, de manier waarop je over anderen spreekt vind ik gewoon beneden de maat. slecht opgevoed, of geen gevoel voor manieren. echte superioriteit zou dat gedrag juist moeten verhinderen.
in wezen bejegen ik een ieder met het respect waarmee men mij bejegent, dat hoeft inderdaad niet met hoogdravende woorden gepaard te gaan als maar blijkt dat het respect wederzijds is.

overigens niets menselijks is mij vreemd en ook ik kan wel eens een minder geslaagde omschrijving loslaten. daar staat tegenover, dat ik zelf ook niet verschoond blijf van allerlei verwijten! en niet dat dit mijn soms minne mening over sommigen rechtvaardigt, maar zo'n ondermaatse bejegening staat niet op zichzelf.

ik wil niets aanmerken op de wijsheid van je vader, maar soms, hoe zeer je de materie zelf ook beheerst, is het gewoonweg onmogelijk - in welke bewoordingen dan ook - dit aan een ander mee te delen. dat is een dilemma dat niet louter aan mijn taalgebruik mag worden toegeschreven: immers in een tweegesprek is er niet alleen sprake van een afzender maar ook een ontvanger. ik kan er veel aan doen om een juiste afstemming te bereiken, maar als de ander daar niet (zuiver) op is afgestemd houdt het alsnog op!

overigens gezien het aantal reacties van lezers, die wel de taal die ik hanteer kunnen volgen, bestaat de groep users van fok niet alleen maar uit melkboeren - niets ten nadele van de melkboer natuurlijk.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_18072743
quote:
op dinsdag 30 maart 2004 22:06 schreef lucida het volgende:
in wezen bejegen ik een ieder met het respect waarmee men mij bejegent, dat hoeft inderdaad niet met hoogdravende woorden gepaard te gaan als maar blijkt dat het respect wederzijds is.

overigens niets menselijks is mij vreemd en ook ik kan wel eens een minder geslaagde omschrijving loslaten. daar staat tegenover, dat ik zelf ook niet verschoond blijf van allerlei verwijten! en niet dat dit mijn soms minne mening over sommigen rechtvaardigt, maar zo'n ondermaatse bejegening staat niet op zichzelf.

ik wil niets aanmerken op de wijsheid van je vader, maar soms, hoe zeer je de materie zelf ook beheerst, is het gewoonweg onmogelijk - in welke bewoordingen dan ook - dit aan een ander mee te delen. dat is een dilemma dat niet louter aan mijn taalgebruik mag worden toegeschreven: immers in een tweegesprek is er niet alleen sprake van een afzender maar ook een ontvanger. ik kan er veel aan doen om een juiste afstemming te bereiken, maar als de ander daar niet (zuiver) op is afgestemd houdt het alsnog op!

overigens gezien het aantal reacties van lezers, die wel de taal die ik hanteer kunnen volgen, bestaat de groep users van fok niet alleen maar uit melkboeren - niets ten nadele van de melkboer natuurlijk.
mijn vader was neuroloog, het onderwerp was dus ingewikkeld genoeg. en we hadden idd een melkboer die zich daar hevig voor interesseerde.

ook al gaat een ander te keer, dan nog kun je in mijn optiek een redelijke norm van antwoorden handhaven. niet specifiek tegen jou, maar in zijn algemeenheid komen users die chronisch anderen uitschelden in welke termen dan ook op mij over als mensen die enige sociale vaardigheden missen.

inderdaad, bij een spreker hoort een luisteraar, en zonder wederzijds intentie om tot elkaar te komen is een discussie zinloos. eén van de redenen, zoals gezegd, dat 'het' topic gesloten werd.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 22:39:31 #15
85889 lucida
équilibre
pi_18073202
quote:
op dinsdag 30 maart 2004 21:46 schreef oldjeller het volgende:
elke keer lange posts zijn een beetje overbodig hè lucinda. of ben je kwaad omdat je topic door iedereen verkracht werd.
verkracht misschien, maar ontkracht?

ik start een topic en een iemand stelt een geïnteresseerde vraag. daar heb ik vervolgens op geantwoord zoals het een ts-er betaamt. dat ik aangeef "voorlopig" niet op vragen in te gaan, hoeft anderen nog niet een vrijbrief te verschaffen er een loopje mee te nemen. doen ze het toch is er altijd de moderator die er een slotje op kan doen. om daar nou kwaad over te worden is wat sterk uitgedrukt, maar de policy geeft te denken. daarover heb ik mijn mening gegeven en verbindt daaraan bepaalde consequenties. dat dit niet bedoeld is om uit te huilen, of om de zielige jongen uit te hangen spreekt voor zich. ik wilde van de moderatoren alleen eens duidelijk krijgen hoe ver men mag gaan alvorens er sprake is van een ingrijpen. kennelijk liggen de beweegredenen hiertoe per persoon weer net iets anders. en worden zij die beter van de tongriem zijn gesneden - op zich geen verdienste - het 'eerst' ter verantwoording geroepen en mogen de srv-ers (om het maar een zo te zeggen) wat langer doormelken alvorens het ze op een reprimande van de moderator komt te staan!

@ iteejer,

ik zit niet op dit forum om anderen te imponeren met mijn zogenaamde welbespraaktheid. ik zit hier met dezelfde intenties als elke goed bedoelende user. mijn interesse gaat voornamelijk uit naar het topic religie, filosofie, en levensbeschouwing. elders op het forum in de talrijke topics ben ik nauwelijks aanwezig. ik ga dus niet topics opzoeken - waar ik in feite onverschillig tegenover sta - louter om daarin wat one-liners van desinteresse te slaken. als bij jullie een andere indruk van mijn intenties is ontstaan wil ik graag vernemen waar dat uit blijkt. het louter op mijn taalgebruik gooien en er dan een dialectische draai aan geven, doet mijn inzet geen recht. natuurlijk speelt in mijn aanwezigheid op fok ook een stukje eigen belang mee, maar bij wie niet?... ik verwacht zeker geen lof en ik wil ook geen naamsbekendheid verwerven. ik doe gewoon dat wat andere users ook doen, ik heb alleen een andere stijl van schrijven en denken! een stijl die bij de een aanslaat en bij de ander alleen maar op hoon kan rekenen. zolang men probeert de argumenten voor zich te laten spreken - of men het nu met mij eens is of niet - zal ik altijd het respect weten te bewaren!...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_18074220
nou, ik denk dat de discussie idd niet over het taalgebruik moet gaan. daar is al zoveel over gediscussieerd op wft/wfl. kom je toch nooit uit.

het melkboercriterium is weliswaar een zeer goed streven om in je achterhoofd te houden, doch ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. verder heeft iedereen wel een woordenboek tot zijn beschikking en vragen staat vrij. zaak is wel niet al te lange en ongestructureerde lappen text af te leveren. kan wel, maar dan bereik je niemand of slechts een beperkt aantal users, waardoor de discussie enigszins hermetisch wordt.

wat ik maw bedoel, probeer tenminste op's aldus in te richten: kop met duidelijke vraagstelling, middenstuk met evt. voorbeelden, pro's en cons en kont met conclusies en eventuele vragen aan medefok!kers. zo kun je veel ergernis voorkomen...
I´m back.
pi_18074279
quote:
op dinsdag 30 maart 2004 18:58 schreef speknek het volgende:
grappig, ik dacht altijd dat lucida een kloon was van ryan3, maar sjun past inderdaad nog beter.
pardon???
I´m back.
pi_18074486
quote:
op dinsdag 30 maart 2004 22:39 schreef lucida het volgende:
zolang men probeert de argumenten voor zich te laten spreken - of men het nu met mij eens is of niet - zal ik altijd het respect weten te bewaren!...
uit het actieve topic is islam een achterlijke godsdienst?
op iemand die moslim is en ook echt serieus gepost heeft reageerde je als volgt.

quote:
op zondag 28 maart 2004 01:15 schreef lucida het volgende:

[..]

typisch een moslim gevalletje die met zijn eigen geaardheid in de knoop zit, en die er nog opzichtig mee te koop loopt ook!
[..]

pas dan de sharia op jezelf toe, en gesel jezelf met zweepslagen - ik durf te wedden dat je er nog op geilt ook... [quote]
en dan pik ik dit er nog maar even uit de talloze walgelijke korte posts die jij gedaan hebt. want jij bent helemaal niet zo donzig als je emotioneel bent. en juist dan wordt het zo zichtbaar hoe jij je opstelt. met links en rechts complimentjes uitdelen maar ook standjes aan mensen op hun grammaticale- en spelfouten.
je hebt er zelf nergens moeite mee om alles op de man af te spelen, dus hang alsjeblieft hier niet het heilige boontje uit die alleen maar uit beste bedoelingen en met respect wil posten. want dat is helemaal niet zo. zodra iemand jouw ideeën niet deelt wordt je een heel naar eng mannetje en ik vind nu toevallig dat jij er hele enge ideeën op nahoud en dat je die steeds sterker begon te ventileren en zelfs zo erg dat ik begon te reageren. overigens in een topic welke al lang en breed een flametopic was en daar ben je zelf trouwens mee begonnen. wederom omdat iemand jouw mening niet deelde en dit heel netjes kenbaar maakte.

ps.
quote:
op dinsdag 30 maart 2004 22:39 schreef lucida het volgende:

ik ga dus niet topics opzoeken - waar ik in feite onverschillig tegenover sta - louter om daarin wat one-liners van desinteresse te slaken. als bij jullie een andere indruk van mijn intenties is ontstaan wil ik graag vernemen waar dat uit blijkt.
op eigen verzoek: wat een eer dat je dan toch even gezellig in lila pause in lit langskwam.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 23:44:15 #19
85889 lucida
équilibre
pi_18074751
quote:
op dinsdag 30 maart 2004 23:33 schreef stali het volgende:

[..]

uit het actieve topic is islam een achterlijke godsdienst?
op iemand die moslim is en ook echt serieus gepost heeft reageerde je als volgt.
als je je ook nog de moeite had genomen te vermelden waar lucida op reageerde, wordt de context misschien wat duidelijker - je poging mij in diskrediet te brengen strandt bij je eigen vooringenomenheid, en je loopt er nog mee te koop ook!...
quote:

[..]

en dan pik ik dit er nog maar even uit de talloze walgelijke korte posts die jij gedaan hebt. want jij bent helemaal niet zo donzig als je emotioneel bent. en juist dan wordt het zo zichtbaar hoe jij je opstelt. met links en rechts complimentjes uitdelen maar ook standjes aan mensen op hun grammaticale- en spelfouten.
je hebt er zelf nergens moeite mee om alles op de man af te spelen, dus hang alsjeblieft hier niet het heilige boontje uit die alleen maar uit beste bedoelingen en met respect wil posten. want dat is helemaal niet zo. zodra iemand jouw ideeën niet deelt wordt je een heel naar eng mannetje en ik vind nu toevallig dat jij er hele enge ideeën op nahoud en dat je die steeds sterker begon te ventileren en zelfs zo erg dat ik begon te reageren. overigens in een topic welke al lang en breed een flametopic was en daar ben je zelf trouwens mee begonnen. wederom omdat iemand jouw mening niet deelde en dit heel netjes kenbaar maakte.
waar maak je dan nog zo druk om, wil soms nog meer in het gevlei bij ryan3 komen?
quote:
ps.
[..]

op eigen verzoek: wat een eer dat je dan toch even gezellig in lila pause in lit langskwam.
alle goede dingen in drie. leuk proza, maar feitelijk een niemanddalletje waarbinnen het liefdespaartje stali en ryan3 zich een innig rendes vouz geven - vandaar![quote]

[ Bericht 0% gewijzigd door lucida op 30-03-2004 23:51:46 ]
het is zoals het is
non-conforming link
pi_18075053
quote:
op dinsdag 30 maart 2004 23:44 schreef lucida het volgende:

[..]

als je je ook nog de moeite had genomen te vermelden waar lucida op reageerde, wordt de context misschien wat duidelijker - je poging mij in diskrediet te brengen strandt bij je eigen vooringenomenheid, en je loopt er no mee te koop ook!...
[..]
waarom zou iemand lucida in diskrediet willen brengen. een stralende ster laat zich toch niet te doven?

waar maak je dan nog zo druk om, wil soms nog meer in het gevlei bij ryan3 komen?
wat is lucida hieraan gelegen?
[..]

leuk proza, maar feitelijk een niemanddalletje waar de halve garens stali en ryan3 zich een innig redes vouz geven - vandaar![quote]
welk garen denkt lucida hier bij te spinnen?
iedere engel heeft een duivelse kant.
  woensdag 31 maart 2004 @ 00:01:09 #21
85889 lucida
équilibre
pi_18075094
quote:
op dinsdag 30 maart 2004 23:59 schreef sater het volgende:

[..]

welk garen denkt lucida hier bij te spinnen?
welkom en dat precies een minuut voordat lucida het fok-toneel verlaat - hoe later op de avond hoe schoner het volk!!!
het is zoals het is
non-conforming link
pi_18075132
quote:
op dinsdag 30 maart 2004 23:44 schreef lucida het volgende:

[..]

als je je ook nog de moeite had genomen te vermelden waar lucida op reageerde, wordt de context misschien wat duidelijker - je poging mij in diskrediet te brengen strandt bij je eigen vooringenomenheid, en je loopt er nog mee te koop ook!...
ik had het actieve topic erbij vermeld, maar bij deze je glansrijke optreden vind je hier terug.
is de islam een achterlijke godsdienst? pagina drie en vier meen ik.
overigens lees ik sowieso regelmatig in dit onderdeel en zoals nog vier andere onderdelen waar ik niet actief post. maar inderdaad na gisteren groeide er wel belangstelling. maar die bleek wederzijds niet?
quote:
wat schattig dan erken je me wel, dan weer niet. het is maar net hoe het je uitkomt lucida? en dat is precies hoe jij je op fok! beweegt. en dat je nu dom om je heenslaat dat ik in het gevlei bij ryan3 moet komen geeft alleen maar weer dat je de klok vluchtig hebt horen luiden maar geen idee hebt waar de klepel hangt. ook dit is wederom zeer typerend voor jou. en nu zelfs met wel erg zwak verweer.
quote:
alle goede dingen in drie. leuk proza, maar feitelijk een niemanddalletje waarbinnen het liefdespaartje stali en ryan3 zich een innig rendes vouz geven - vandaar![quote]
dat was niet de reden dat jij langskwam lucida, is het werkelijk zo moeilijk om eens eerlijk te zijn?
wat wordt feedback, het schijnheilige najank topic van de lucida?
misschien dat je andere mensen een rad voor ogen kunt draaien maar daar moet je bij mij niet mee aankomen.
pi_18075133
quote:
op dinsdag 30 maart 2004 18:58 schreef speknek het volgende:
grappig, ik dacht altijd dat lucida een kloon was van ryan3
quote:
op dinsdag 30 maart 2004 23:23 schreef ryan3 het volgende:

[..]

pardon???
maar toch zou dat eigenlijk ook wel ontzettend grappig zijn.
als lucida een kloon zou zijn van ryan3, dan vind ik het de leukste kloon die ik heb meegemaakt. dus zullen we dat gewoon afspreken? gewoon om het leven wat te veraangenamen?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_18075157
quote:
op woensdag 31 maart 2004 00:03 schreef olliea het volgende:

[..]

[..]

maar toch zou dat eigenlijk ook wel ontzettend grappig zijn.
als lucida een kloon zou zijn van ryan3, dan vind ik het de leukste kloon die ik heb meegemaakt. dus zullen we dat gewoon afspreken? gewoon om het leven wat te veraangenamen?
ja en sater is stali... hihi...
I´m back.
pi_18075345
moeten we hier nu eigenlijk van genieten of gruwen? alsof je de gekke buurman van zijn balkon ziet vallen. leedvermaak strijdt om voorrang met medelijden. het zijn maar usernames, maar er zit wel een doorgedraaide veertiger achter...
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')