Nou en?quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:49 schreef ioor het volgende:
ik vind het vrij respectloos om een godsdienst achterlijk te noemen
niet netjes van de TS, en de overigen die de islam zo noemen..quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou en?
Ik vind het hele principe van godsdiensten al behoorlijk achterlijkquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:49 schreef ioor het volgende:
ik vind het vrij respectloos om een godsdienst achterlijk te noemen
Als respect iets is dat je verdient, dan is het hebben voor iets achterlijks nogal vreemd. Daarbij reageert de TS naar mijn idee nog respectvol, door de islam een kans te willen gunnen daar het Christendom ook al iets minder achterlijk is geworden.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:51 schreef TimmyAsd het volgende:
niet netjes van de TS, en de overigen die de islam zo noemen..
Godsdiensten op zich zijn niet achterlijk. Ook al is het niks voor mij... De interpretatie die sommige mensen aan een godsdienst geven is achterlijk... En zoals al eerder gezegd is het behoorlijk respectloos om een godsdienst op zich achterlijk te noemen... Dus nogmaals: Het gaat om de interpretatie!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:55 schreef E-ric het volgende:
idd ik vind ook alle godsdiensten achterlijk en passen niet in een beschaafde wereld waarin we zogenaam intelligent zouden zijn maar wel in iemand geloven waarvan het bestaan niet te bewijzen valt, beetje dom
Idd. Dat zul je in de bijbel lezen als het over de Islam gaat... Bravoquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:00 schreef BossFight het volgende:
De Islam is ook achterlijk, ooit in de bijbel gelezen dat je degene die niet van hetzelfde geloof zijn als jou af moet maken???
Welke God wordt vereert in het Boedhisme dan?quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:00 schreef Megumi het volgende:
Alle godsdiensten minus het boedisme en sjinthoisme zijn achterlijk.
Mag jij mij vertellen dan zoek ik het opquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:01 schreef kapstok11 het volgende:
[..]
Idd. Dat zul je in de bijbel lezen als het over de Islam gaat... Bravo
waar staat dat precies?quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:00 schreef BossFight het volgende:
De Islam is ook achterlijk, ooit in de bijbel gelezen dat je degene die niet van hetzelfde geloof zijn als jou af moet maken???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |