Dan trek je de aandacht en wordt er ws. aan je gevraagd waarom je er bent...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:52 schreef Phraze het volgende:
Wat zouden de allochtonen hier doen als je als gewone Nederlander naar een Moskee zou gaan?
Gewoon als Nederlander wel aan hun regeltjes houden voor de moskee, zoals schoenen uit doen.
Zouden ze je eruit schoppen? Of zouden ze je alleen vreemd aan kijken?
alleen als ze net bezig zijn een aanslag voor te bereiden...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:52 schreef Phraze het volgende:
Wat zouden de allochtonen hier doen als je als gewone Nederlander naar een Moskee zou gaan?
Gewoon als Nederlander wel aan hun regeltjes houden voor de moskee, zoals schoenen uit doen.
niets?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:58 schreef CasB het volgende:
Wat zou jij doen als je in de kerk zit en er komt iemand binnen met een hoofddoek?
Ik als moslim WEET dat je dan NIET vreemd wordt aangekeken, enkel door domme mensen, als jij je netjes aan de regels houdt zegt niemand wat tegen je, sommigen zullen zelfs toenadering tot je zoeken om hun gastvrijheid te tonenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:52 schreef Phraze het volgende:
Dat verschilt per moskee. Maar de gemiddelde moskee in Nederland heeft maar 1 gebedplaatsquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:12 schreef bas-beest het volgende:
ik meen op tv eens een docu gezien te hebben over moskeeën. Als ik me het goed herinner dan zijn er meerdere ruimtes, o.a. eentje waar bezoekers mogen komen en een of meerdere voor alleen moslims
Wat is dat voor een verkapte doodverwensingquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
alleen als ze net bezig zijn een aanslag voor te bereiden...
quote:"Iedereen moet een les leren van 11-9-2001" - Bansheeboy in 1996 te Ameide
wat ik beter neer had kunnen zetten is dat er een ruimte is waar bezoekers zeker niet mogen komen en verder aangevuld met (een) ruimte(s) waar ze wel mogen komen....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat verschilt per moskee. Maar de gemiddelde moskee in Nederland heeft maar 1 gebedplaats
Klopt inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:36 schreef Castor het volgende:
Ik, als niet moslim, ben in genoeg moskeeën geweest om te weten dat het geen enkel probleem hoeft te zijn (mits je respect toont).
Wat snap je er niet aan dan ???quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:30 schreef smash789 het volgende:
Bansheeboy, leg je ondertitel eens uit please:
[..]
Kijk hoe dom je doet !!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:52 schreef Phraze het volgende:
Manman,wat een domme vraagstelling. Er zijn zat allochtone christenen, andersgelovigen en atheisten. En omgekeerd zijn er ook oerhollandse moslims. Je vraagstelling barst van de vooringenomen domheid. Jewordt eerder als allochtoon door hollandse boeren een dorpskerk uitgerost, dan door moslims uit de moskee hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:52 schreef Phraze het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |