abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19638397
Wat zouden de allochtonen hier doen als je als gewone Nederlander naar een Moskee zou gaan?
Gewoon als Nederlander wel aan hun regeltjes houden voor de moskee, zoals schoenen uit doen.
Zouden ze je eruit schoppen? Of zouden ze je alleen vreemd aan kijken?
pi_19638525
Wat zou jij doen als je in de kerk zit en er komt iemand binnen met een hoofddoek?
pi_19638593
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 13:52 schreef Phraze het volgende:
Wat zouden de allochtonen hier doen als je als gewone Nederlander naar een Moskee zou gaan?
Gewoon als Nederlander wel aan hun regeltjes houden voor de moskee, zoals schoenen uit doen.
Dan trek je de aandacht en wordt er ws. aan je gevraagd waarom je er bent...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 4 juni 2004 @ 14:01:57 #4
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19638609
waarom zou dat niet kunnen?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 4 juni 2004 @ 14:03:04 #5
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_19638641
dat is helemaal geen raar idee
gebeurd wel vaker. Maar zodra je iets tegen de regels doet wordt je eruit geschopt wat dan ook zeer terecht is
  vrijdag 4 juni 2004 @ 14:07:41 #6
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19638755
quote:
alleen als ze net bezig zijn een aanslag voor te bereiden...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 4 juni 2004 @ 14:07:57 #7
27636 bigwig
No pain, no gain
pi_19638765
waarom zou je niet naar de moskee mogen??? ik mag toch ook als ongelovige naar de kerk?
pi_19638782
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 13:58 schreef CasB het volgende:
Wat zou jij doen als je in de kerk zit en er komt iemand binnen met een hoofddoek?
niets?

is niet echt goede verlijking, ik geloof totaal niet, die mensen totaal wel. maar het lijkt me een interesant tollerantie-expiriment
... en zo staat het geschreven!
The man next to you, that's it, all it is
Dwarsliggers zijn moeilijker te begraven
pi_19638882
ik meen op tv eens een docu gezien te hebben over moskeeën. Als ik me het goed herinner dan zijn er meerdere ruimtes, o.a. eentje waar bezoekers mogen komen en een of meerdere voor alleen moslims
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_19638978
Dan gebeurt er niks... ze laten je gewoon naar binnen en als je wilt kunnen ze je ook informatie geven etc en mag je ook het gebed bekijken.
pi_19639022
Er zijn toch ook blanken die moslim zijn?

En er zijn inderdaad ruimtes waar alleen moslims mogen komen! Maar goed dit heb je bij meerdere geloven. Dat er plaatsen zijn waar een nietgelovige niet mag komen.

Kortom wanneer je naar binnenloopt zullen ze je waarschijnlijk wel raar aankijken en vragen wat je komt doen. Wanneer je een goede reden hebt dan zullen ze er geen probleem van maken
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_19639149
Wat voor bullshit praten jullie man, ze gaan echt niet vragen wat je komt doen, er zijn genoeg "blanke" moslims hoor. Zolang je je aan de regels houd is er geen probleem.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 14:23:12 #13
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19639183
quote:
Ik als moslim WEET dat je dan NIET vreemd wordt aangekeken, enkel door domme mensen, als jij je netjes aan de regels houdt zegt niemand wat tegen je, sommigen zullen zelfs toenadering tot je zoeken om hun gastvrijheid te tonen

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 4 juni 2004 @ 14:24:20 #14
13462 BansheeBoy
pi_19639221
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 14:12 schreef bas-beest het volgende:
ik meen op tv eens een docu gezien te hebben over moskeeën. Als ik me het goed herinner dan zijn er meerdere ruimtes, o.a. eentje waar bezoekers mogen komen en een of meerdere voor alleen moslims
Dat verschilt per moskee. Maar de gemiddelde moskee in Nederland heeft maar 1 gebedplaats

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_19639229
wat denk je nou man, dat ze je de moskee uit trappen?
neeee joh, ze zijn blij met je denk ik
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 14:25:28 #16
13462 BansheeBoy
pi_19639242
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 14:07 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

alleen als ze net bezig zijn een aanslag voor te bereiden...
Wat is dat voor een verkapte doodverwensing

pi_19639347
Bansheeboy, leg je ondertitel eens uit please:
quote:
"Iedereen moet een les leren van 11-9-2001" - Bansheeboy in 1996 te Ameide
pi_19639416
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 14:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat verschilt per moskee. Maar de gemiddelde moskee in Nederland heeft maar 1 gebedplaats

wat ik beter neer had kunnen zetten is dat er een ruimte is waar bezoekers zeker niet mogen komen en verder aangevuld met (een) ruimte(s) waar ze wel mogen komen....
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 14:36:11 #19
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_19639472
Ik, als niet moslim, ben in genoeg moskeeën geweest om te weten dat het geen enkel probleem hoeft te zijn (mits je respect toont).
  vrijdag 4 juni 2004 @ 14:42:41 #20
13462 BansheeBoy
pi_19639656
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 14:36 schreef Castor het volgende:
Ik, als niet moslim, ben in genoeg moskeeën geweest om te weten dat het geen enkel probleem hoeft te zijn (mits je respect toont).
Klopt inderdaad

vrijdag 4 juni 2004 @ 14:43:14 #21
13462 BansheeBoy
pi_19639676
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 14:30 schreef smash789 het volgende:
Bansheeboy, leg je ondertitel eens uit please:
[..]
Wat snap je er niet aan dan ???

pi_19639869
Ik ben geen moslim ofzo hoor, maar ik ben ook wel in moskeeen geweest.
Ze kijken je in het begin natuurlijk raar aan (wat moet een chinees/nederlander, nou in een moskee?). Maar dat is juist een goed aanspreekpunt om over te praten.
De mensen in moskeen staan, mijn ervaring, heel erg open over discussies wat geloof betreft.
Ze proberen je natuurlijk een beetje te overtuigen van hun geloof, maar dat is normaal / kan je verwachten.

Je moet natuurlijk geen gekke dingen doen, dan word je er gewoon uitgeschopt. Probeer het maar uit zal ik zeggen
pi_19639992
Oh en trouwens, als je een vrouw bent, niet doen!

Vrouwen mogen namelijk niet de moskee in.
pi_19640043
quote:
Kijk hoe dom je doet !!!

Je wilt dus zeggen dat ALLE allochtonen moslims zijn
  vrijdag 4 juni 2004 @ 15:04:04 #25
66847 Mxyzptlk
nu met echte kleurkorrels
pi_19640270
quote:
Manman,wat een domme vraagstelling. Er zijn zat allochtone christenen, andersgelovigen en atheisten. En omgekeerd zijn er ook oerhollandse moslims. Je vraagstelling barst van de vooringenomen domheid. Jewordt eerder als allochtoon door hollandse boeren een dorpskerk uitgerost, dan door moslims uit de moskee hoor.

hoewel het dus eigenlijk precies andersom is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')