we wachten met spanning af, wie oh wie is de mysterieuze dame aan wie Dromenvanger ooit zijn hart verpand heeft? en krijgt hij het terug? wil hij het terug? is het nog heel ?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:42 schreef Dromenvanger het volgende:
*zenuwachtig is*
Heb net via via via, het email en huis adres gekregen van een dame waar ik veel om geef. Lief emailtje gestuurd, en nu hopen dat ik bericht terug krijg. Wie het is, tja, dat zal ik ff verzwijgen maar. Pas als ik bericht terug krijg ga ik het vertellen hier
Onzekerheid slaat toe als het om mooie vrouwen gaat. Verliefdheid op een ooit schijnbaar onbereikbare vrouw.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:54 schreef milagro het volgende:
[..]
we wachten met spanning af, wie oh wie is de mysterieuze dame aan wie Dromenvanger ooit zijn hart verpand heeft? en krijgt hij het terug? wil hij het terug? is het nog heel ?
confused? you will be after the next episode of Soap!
Dan maak je maar zinquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:05 schreef Abednegoo het volgende:
mwah..... morgen tentamen, en echt geen zin in...
Hahhaa...nou ik denk dat ik ff moet zwijgen...maar er is een tijd van gaan komen en komen en gaan. Ik denk maar van : " Don't say a word"quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Dromenvanger, je maakt me erg nieuwsgierig!
OT: nog steeds geen antwoord
Alvast een fijne vakantie toegewenst!quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:49 schreef Stuart het volgende:
Ik ga nml. overmorgen voor 11 dagen naar Wales op vakantie![]()
Maak je niet druk, dat heb ik 26 jaar en 2 maanden gehadquote:Op vrijdag 30 juli 2004 07:35 schreef hardsilence het volgende:
Hetzelfde zware ochtendgevoel als de afgelopen dagen.
M'n hoofd staat op ontploffen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:14 schreef milagro het volgende:
ik heb een bootje en ik kom naar je toe, hoor
mijn neus is verbrand
ik lijk op
ik was nie zat hoor... dat vind ik sowieso geen porum, een dronken vrouw.. nee bahquote:Op vrijdag 30 juli 2004 06:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Ff offtopic, 1 biertje blijft vaak niet bij 1 biertje. Ik weet nu eindelijk de grens, ik wil niet meer zat zijn. Liever aangeschotenHeb nu van die wijn, kellergeister, 1 fles van 8,5 procent en ik sta op de kop. Aangenaam op de kop, hoef niet eens meer te drinken dan pak ik me alcoholvrij Duits bier.
Zowwww, ik voel me wakker, het is eindelijk 6 uur, de 6 uur van de ronddwalende spoken is voorbij. Voel me meteen helder
Lekker wodkaatje gedronken?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik was nie zat hoor... dat vind ik sowieso geen porum, een dronken vrouw.. nee bah
het was gewoon te gezellig
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:26 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
Helemaal TopBen geslaaaaagd!
Ga zo mn rijbewijs halen en lekker rijden
Doe maar voorzichtig ...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:26 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
Dank je!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Nou nee, in dit geval gaat het vooral om heel veel kritiek op de keuzes die ik maak en waar ik zelf volledig achter sta. Maar ik ga me er slecht door voelen, das het ergste.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:13 schreef Molleke het volgende:
Uit Interesse wellicht
Hé BE! Leuk dat je modje bent!!!! maar wel een lieve zijn he?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik voel me blauw!![]()
God, ik lijk wel een kleuter!
Gezicht weer recht trekt enzo...
OT: Heerlijk in de tuin met laptopje onder de parasol.
Ik ben altijd lief!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:49 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hé BE! Leuk dat je modje bent!!!! maar wel een lieve zijn he?![]()
Ach zo erg is het niet om kleuter te zijn, je kunt beter kleuter zijn dan bloed-serieus.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik voel me blauw!![]()
God, ik lijk wel een kleuter!
Gezicht weer recht trekt enzo...
OT: Heerlijk in de tuin met laptopje onder de parasol.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:12 schreef leonieke het volgende:
*op reis vertrekt*dus
Dat is dan een heugdelijke dag want dan ben ik jarig!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:20 schreef FritsFlits het volgende:
Ik mis haar. Donderdag zie ik haar nog 1x en dan pas rond 16 augustus weerElkaar missen is goed, maar het is alleen zo'n klote gevoel...
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:26 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
Bedankt bugeye... Ik weet niet wat ik moet doenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:31 schreef bugeye het volgende:
iemand verliezen waarmee je een band hebt is erg. ik weet het
sterkte NFSUndergroundII
Gecondoleerd en veel sterkte morgen!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:29 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik wil het hier plaatsen, en geen speciale topic voor openen
Ik voel me erg rot. Ik ga vandaag rond 8 uur hier weg naar Duitsland (450km rijden) om vanmiddag bij de crematie van mijn oma te zijn.
Ik wil dit gewoon even van me af gooien en het jullie laten merken dat ik echt niet lekker ben!
Bedankt. * NFSUndergroundII stoort massaal in.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:34 schreef Untitled het volgende:
[..]
Gecondoleerd en veel sterkte morgen!
[afbeelding]
Heel veel sterkte vanmiddag. Probeer nog even wat te slapen, zeker als je zelf moet rijden.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:29 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik wil het hier plaatsen, en geen speciale topic voor openen
Ik voel me erg rot. Ik ga vandaag rond 8 uur hier weg naar Duitsland (450km rijden) om vanmiddag bij de crematie van mijn oma te zijn.
Ik wil dit gewoon even van me af gooien en het jullie laten merken dat ik echt niet lekker ben!
Ik mag niet rijden (geen rijbewijsquote:Op zaterdag 31 juli 2004 01:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heel veel sterkte vanmiddag. Probeer nog even wat te slapen, zeker als je zelf moet rijden.
Niet forceren dan, probeer je te ontspannen. In je bed gaan liggen als je nog zo druk in je kop bent, werkt averechts.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 01:29 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik mag niet rijden (geen rijbewijs) En slapen lukt echt voor geen meter!
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:13 schreef elcastel het volgende:
In een Brouhaha stemming en het wordt steeds erger en er komt straks nog drank bij ook. Niks mis mee.
Naar haar en z'n vriend?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:37 schreef T1andonly het volgende:
Ik voel me heel gemengt, ben blij met mijn allerliefste vriendin, maar het is alleen maar vriendschappelijk altijd...en dat is soms ietwat irritant
Verder ga ik vanavond maar naar haar en z'n vriend, want anders zie ik die ook niet
Hey! Je leeft nogquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:00 schreef Peregrijn het volgende:
Gesloopt, ik ben geen student meer. Waarom proberen we dan toch telkens met de jaarclub oude tijden te laten herleven. Maar het was een mooi feestje
P.S. Bedankt voor je kaartje Konijntje
Change of plans...wel terras, maar niet hier maar in Zwolle (is ook veeeel beter). Een irritant groot nadeel is dat ik dan voor de zoveelste keer een orakelavond ga missen...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:
*knip*
Oeh vertel wie is 'zij".quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik voelde me oke.., totdat 'zij' zo nodig iets moest zeggen
en wat zei zij?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:28 schreef Najra het volgende:
[..]
Oeh vertel wie is 'zij".
Uiteindelijk toch t terras in eigen dorp geworden, vanwege het onverwachte overlijden van de vader van een 'vriend'. Erg sneuquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
*knip
Gewoon bellen als je het nummer hebt, kan beter werken dan 'zon papieren brief. Papier is van het papieren bureaucratische tijdperkquote:Op zondag 1 augustus 2004 09:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Vertwijfeld.....
Heb en liefdesbrief geschreven, maar is het slim om hem op te sturen... Of toch gewoon maar doen en afwachten hoe ze reageert... Oei, wat een gedoe![]()
![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2004 09:46 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben er tegen beter weten in achter gekomen dat ik sinds een tijdje de zoveelste in een rijtje ben.
Mwahh, telefoons zijn niet echt 'mijn ding'....quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gewoon bellen als je het nummer hebt, kan beter werken dan 'zon papieren brief. Papier is van het papieren bureaucratische tijdperk
quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Voel me goed, voel me lief (dat is uitzonderlijk![]()
), voel me in een knuffelbui (nu nog iemand om te knuffelen
).
quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
met jou kan ik pratenquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:01 schreef meami het volgende:
Ik voel me nogal kut.
quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:38 schreef melismay het volgende:
Beetje loom, gewoon het zondaggevoel denk ik
Lamme takken zijn het!quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:48 schreef T1andonly het volgende:
Mijn vrienden willen nix doennog niet eens zwemmen ofzo...dus dan ga ik maar wat anders verzinnen
sterkte joh!!quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:27 schreef martinuhhh het volgende:
Verschrikkelijk. Vanochtend gehoord dat er een vriend van me is overleden.
AviFauna is toch leuk?quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:56 schreef Faithy het volgende:
[..]:'(
ik voel me goed
alleen moet ik zo naarAviFauna
quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:35 schreef DuchessX het volgende:
Blij met openheid, eerlijkheid en duidelijkheid
same herequote:Op zondag 1 augustus 2004 22:50 schreef Milkwoman het volgende:
Ik voel me in twijfel, ziek pijnlijk, en eigenlijk vrij onafhankelijk..maandelijkse periode tijd enzo
en een beetje ziekjesquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
vermoeid
quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]we doen het hartstikke goed zo, ben er enorm blij mee...........
Oei meid...quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:27 schreef martinuhhh het volgende:
Verschrikkelijk. Vanochtend gehoord dat er een vriend van me is overleden.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:30 schreef Aaargh! het volgende:
en ik heb geen idee waar hier de koffie automaat staat.
Whistler/Faithy-alertquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:30 schreef Copycat het volgende:
En het mailtje dat ik vanochtend in mijn mailbox vond over een bepaald Fokprobleempje maakte mijn ochtend meteen goed. Zie je wel dat ík in ieder geval niet gek ben...
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:36 schreef thaleia het volgende:
Whistler/Faithy-alert
Die communiceren hier ook altijd met elkaar in dit soort vage termenquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:38 schreef Copycat het volgende:
Er gaat nu inderdaad ergens een lichtje branden.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:45 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Die communiceren hier ook altijd met elkaar in dit soort vage termen
Of leuker was het: over elkaar
Anyway, ik voel me zo niet-wakker
Dat zou ik maar doen ja. Sterkte.quote:Op maandag 2 augustus 2004 07:55 schreef Pheno het volgende:
Shit, weer die pijn aan mijn borst. En dan gaat mijn rechterhand tintelen. Hevig irritant dit weer, rond dit tijdstip is het hier al benauwd.
Straks maar eveb de dokter bellen, voor de zekerheid.
Dat lijkt me erg.... ik wens hen heel veel sterkte.quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:58 schreef Yodaah het volgende:
Voel me niet zo vandaag. Gisteren ben ik naar mijn vriendin in het ziekenhuis gegaan om haar en haar vriend te steunen in deze moeilijke tijd (vorige week is het hartje van haar ongeboren kind gestopt). Het mocht niet zo zijn. Het wrange is dat zij hierna geen kinderen meer kan krijgenen is ze is verdomme pas 30....
Het leven is soms zo oneerlijk.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:05 schreef Untitled het volgende:
One year ago today...
Ik hoop, dat ik deze dag volgend jaar een betere plek kan geven, met de acceptatie dat ik je nooit meer zal zien.
Vannacht niet geslapen, alles spookte door m'n hoofd. Ik voel een leegte in m'n hart, ik voel me zo verdrietig. Jaren had ik niet zo'n grote glimlach op m'n gezicht, geen enkele glimlach zelfs...jij toverde hem weer terug.
Alles gebeurd om een reden...dat probeer ik mezelf nu steeds te zeggen.
Vorig jaar om deze tijd...
Ik mis je...meer dan je ooit zult weten.
same here ...quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geen zin om te gaan werken ...
Dank je. Ik besef maar weer dat niets vanzelfsprekend is en lijkt. Dus mensen geniet van elke dag!quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:08 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg.... ik wens hen heel veel sterkte.
en dan zónder lekke band svp!quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:47 schreef Pheno het volgende:
GVD. Afspraak gemaakt met de dokter, dus ik naar vroeg huis toe. Een lekke band op de A1. Natuurlijk net te laat om op de afspraak te kunnen verschijnen, dokter was al op huisbezoek....
Dit is een KLOTEdag! Morgen poging 2 om naar de dokter te kunnen...
[aai over bol smiley]quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
niet lekker,
leeg, eenzaam en verward
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |