bij mij gaat het ook niet zo goed... loop zwaar te stressen... Mijn docent wilde ineens een eerste versie van mijn scriptie zien. Scriptie? Welke scriptie? was mijn eerste reactie. Kan je wel nagaan hoe slecht dat is he?!
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien - I'm not dating, I'm knitting
Whehe, die eerste versie moet ik vrijdag afhebben. Vannacht tot half vier doorgewerkt. Maar ik voel dat het me gewoon gaat lukken! Ben trots op mezelf!
En dat ondanks alle, hoewel erg prettige, afleiding
Chagrijnig.. Heb al 2 dagen geen smsje gekregen van die ene leuke jongen, en omdat ik daar nu zo over zit te stressen schiet mn Bachelorscriptie echt voor geen meter meer op
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Ik ben heel erg moe van afgelopen zaterdag, helemaal sufgedanst ...maar wel voldaan gevoel daarover (lichamelijk) geestelijk balanceer ik tussen een interesse in iemand die ik heb leren kennen en het gevoel dat alle vrouwen stinkhoeren zijn (maar dat kan ook aan mijn vermoeidheid liggen)
Heb de hele dag heel erg hard gewerkt, vind ik zelf, maar als je ziet wat er dan werkelijk op papier staat Zie het gewoon allemaal niet meer zitten, heb het helemaal gehad
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien - I'm not dating, I'm knitting