Mail forum@fok.nl.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:42 schreef Meki het volgende:
Hitler is cool.
waarom is de user/kloon nog niet geband
Cheylquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:45 schreef cerror het volgende:
YOGI!
Voor jou!
Muziek voor Onzin, door Onzin enzo
Ik merk een vleugje Conflict ADHD in die muziek.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Cheyl.
Ik voeg me geheel naar jouw jullie (soms ietwat eenzijdige) dictoriale mening ende beslissing.quote:Als je het niet eens bent met dit slotje, lees ik het wel in het feedbacktopic Thalan. . Jammer van je stijgende lijn.
Dalord! Log eens uit en doe je niet voor als Thalan!quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik voeg me geheel naar jouw jullie (soms ietwat eenzijdige) dictoriale mening ende beslissing.
NEEEE!!!quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik voeg me geheel naar jouw jullie (soms ietwat eenzijdige) dictoriale mening ende beslissing.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dalord! Log eens uit en doe je niet voor als Thalan!
Hij is momenteel niet mij, hij is bezig een werkloze adhd'er met een fobie voor opruimen en een internetverslaving uit te beelden.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dalord! Log eens uit en doe je niet voor als Thalan!
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:01 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
NEEEE!!!
wat hebben jullie met mijn thalan gedaan?
jullie...jullie....jullie blauwe monsters!!!!!![]()
klopt, ik doe mijn stuk van ons toneelspel goedquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:02 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hij is momenteel niet mij, hij is bezig een werkloze adhd'er met een fobie voor opruimen en een internetverslaving uit aan het beelden.
En wat doet ie het goed!![]()
Je hebt gedouchedquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:05 schreef Conflict het volgende:
Merken jullie al iets aan mij?
volgens mij begint het te werkenquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:05 schreef Conflict het volgende:
Merken jullie al iets aan mij?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:07 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
volgens mij begint het te werken![]()
Maybe you should learn the meaning of the words offtopic and ontopic. And than, for instance, figure out whether smileyposts belong to group number one or group number two.quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:56 schreef cerror het volgende:
That's bull so shut the fuck up
Opgeschoond.quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:38 schreef Tagaq het volgende:
There's a lot of offtopic shit in: Met welke Fok(ster) zou jij een kindje willen maken?
And that's a shame.
Noticed it. You've got mail.quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:34 schreef jogy het volgende:
Opgeschoond.
Misschien een beetje overijverig geweest, sorriequote:Op donderdag 29 juli 2004 11:18 schreef BarBaar het volgende:
Eeej, dat is niet grappig! Jogy, waarom mag ik in Met welke Fok(ster) zou jij een kindje willen maken? geen kindjes maken met maanvis![]()
![]()
Het valt me op dat jij echt niet door hebt hoe je een topic moet maken gozer. Doe eens wat beter je best of maak gewoon geen topics aan, het kan altijd nog dat je er gewoon geen talent voor hebt.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:09 schreef EL_REY het volgende:
Hoi inso![]()
Hoest me jou? Ik heb zomaar even een vraagje op deze zomersedag!
Goftedomme waarom sluit je dit WE ARE AL ALLRIGHT! nou?
Ik dacht dat we allemaal allright waren![]()
Had ik niet verwacht! jammer!![]()
:')![]()
ik ga beter mijn best doen!! het komt allemaal allrightquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Het valt me op dat jij echt niet door hebt hoe je een topic moet maken gozer. Doe eens wat beter je best of maak gewoon geen topics aan, het kan altijd nog dat je er gewoon geen talent voor hebt.
Luister goed naar PPL.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:51 schreef EL_REY het volgende:
he jogy, en? centraal tip-topic voor het maken van een goed topic
ben ik op de goede weg!
Goede tip!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:01 schreef jogy het volgende:
Luister goed naar PPL.
Die heb ik al aan de PVDA gegeven.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:59 schreef The_Langolier het volgende:
Hey Jogy!
we willen je stem!
6 mailtjes vol gejengel!quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:51 schreef MUUS het volgende:
Een slotje op verzoek van de TS?!
Ja, godgloeiende!!
Maar ben je niet iets te gemeen/streng/whatever tegen HD?quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
6 mailtjes vol gejengel!
Maar Kastra heeft al een vervolg geopend..
Ik help de digmodjes vandaag een handje. En zo'n topic als dat van jou, hoort dus niet in DIG.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:23 schreef Hanzel_lane het volgende:
Inso... waarom sluit je zelfs m'n topics in DIG?![]()
nog even en je wordt global moderator...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik help de digmodjes vandaag een handje. En zo'n topic als dat van jou, hoort dus niet in DIG.
Slarioux is op vakantie, daardoor is de drukte lastig te houden.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:23 schreef Hanzel_lane het volgende:
Inso... waarom sluit je zelfs m'n topics in DIG?![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Slarioux is op vakantie, daardoor is de drukte lastig te houden.
Aangezien Inso ook enorm veel van computers afweet helpt ze een handje mee.
Liev he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |