goede! we zijn op de goede weg!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:37 schreef PPL het volgende:
Tip: Beloof gratis bier in de topic titel.
Heb ik al een keer gedaan zie, maar dat werkte ook niet zie WE ARE AL ALLRIGHT!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:40 schreef PPL het volgende:
Tip: Doe de topic titel alleen in hoodfletters, dan denken de luitjes dat het een Brechtje-topic is
Maar dat topic zoogquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:44 schreef EL_REY het volgende:
[..]
Heb ik al een keer gedaan zie, maar dat werkte ook niet zie WE ARE AL ALLRIGHT!
Maar bedankt voor de tip!
Volgende....
daarom wil ik ook tips hebben!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:45 schreef PPL het volgende:
[..]
Maar dat topic zoog
Moet je niet bij mij wezen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:46 schreef EL_REY het volgende:
[..]
daarom wil ik ook tips hebben!![]()
Dan moet je bij Chirma wezequote:Op donderdag 29 juli 2004 14:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij wezen.
Zie je miij vaak topics openen ?
nee, maar je kent het gezegde: stille wateren hebben vaak diepe gronden!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij wezen.
Zie je miij vaak topics openen ?
Ik durf genoeg, maar heb geen geweldige ideeen vooor een geinig stormloop-topic.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:51 schreef EL_REY het volgende:
[..]
nee, maar je kent het gezegde: stille wateren hebben vaak diepe gronden!
Dus mischien heb je een hoop ideen, alleen durf je niks?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:52 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik durf genoeg, maar heb geen geweldige ideeen vooor een geinig stormloop-topic.
Dus waarom zou ik doorgaan met pathetische pogingen om mijzelf interessant voor te doen.
Misschien op zich wel een leuk idee voor een titel... * EL_REY gaat eens ff Googleén
en jij de mijnequote:Op donderdag 29 juli 2004 14:59 schreef jogy het volgende:
PPL is mijn held!
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:16 schreef PPL het volgende:
Mmmm.
Niet veel bijzonders gevonden, alleen onderstaande twee plaatjes.
Is wel heel mager om een topic te starten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou zeggen, leen mijn idee gerust en kijke wat er gebeurt !quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:17 schreef EL_REY het volgende:
[..]kom niet meer bij!
Jij hebt potentie jongeman!
ik ga het zometeen proberen, thanks man!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:19 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, leen mijn idee gerust en kijke wat er gebeurt !
Titel: [Stormlooptopic] GRATIS BIER HIER !
Zoiets ?
het hek is nu van de dam jogy!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:33 schreef jogy het volgende:
PPL Kappen, die gehandicapte aap neemt het nog serieus ook.
Dat had ik persoonlijk ook niet verwacht hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:33 schreef jogy het volgende:
PPL Kappen, die gehandicapte aap neemt het nog serieus ook.
thanks!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:36 schreef cerror het volgende:
Hey El rey, tovve avatar!
Belangrijke mededelingquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:34 schreef EL_REY het volgende:
dit worden een paar mooie topics![]()
he gast, ik maakte maar een geintje..quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Belangrijke mededeling
PS - Jogy, je hebt mail
het was meer een soort van aanmoedigingquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:45 schreef EL_REY het volgende:
he gast, ik maakte maar een geintje..![]()
mijn nieuwe avatar is ook super!!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:48 schreef dafjedaf het volgende:
Je moet zeggen dat je een vrouw bent, dat werkt bij mijn topics altijd heel goed
En een avatar met tieten!
Jij opent er ook geen 5 per dag die allemaal kut zijnquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:48 schreef dafjedaf het volgende:
Je moet zeggen dat je een vrouw bent, dat werkt bij mijn topics altijd heel goed
En een avatar met tieten!
haha, in welk topic?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:09 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Ik heb het zelfde advies als EL_REY gekregen van inso![]()
dees gaat best lang mee joog!quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij opent er ook geen 5 per dag die allemaal kut zijn.
Jouwn medeleven topiquequote:Op donderdag 29 juli 2004 17:12 schreef EL_REY het volgende:
[..]
haha, in welk topic?
oja, ik las het!quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:14 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Jouwn medeleven topique![]()
Ik wil ook een cerror avaIk heb het gevoel dat ik er niet bijhoor
![]()
hij is er nietquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:15 schreef EL_REY het volgende:
[..]
oja, ik las het!![]()
Ask cerror, hij vindt het volgens alleen maar leuk om te doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |