Ergens denk ik dat ik niet zo bekend sta op dit forum, B. Op enkele insiders na dan, die mijn nachtelijke literaire hoogstandjes mochten aanschouwen. Maar dan nog, laten we ons kind Quinten noemen! Quinten, de pseuido-intellectuele lopende grammaticaknobbelquote:Op donderdag 29 juli 2004 03:27 schreef bolivian het volgende:
De combinatie NiteSpeed-Bolivian gaat geheid voor problemen zorgen!
We spreken hier over een een kind met kennis van de virtuele wereld alsmede een eigenaardige drang om in real life mensen voor het blok te zetten! Zonder al te veel scrupules zal dit product in staat zijn om zichzelf te vervreemden van eenieder die zich aanmeldt als vriend. Zelfs 'vage kennissen' krijgen geen poot aan de grond! Elk individu met een bovengemiddelde intelligentie zal pogen de discussie met hem/haar aan te gaan en onherroepelijk het onderspit delven!
Het mag niet verrassend heten dat het een bijzonder eenzaam doch zelfstandig kind oplevert!
quote:Op donderdag 29 juli 2004 03:31 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat ik niet zo bekend sta op dit forum, B. Op enkele insiders na dan, die mijn nachtelijke literaire hoogstandjes mochten aanschouwen. Maar dan nog, laten we ons kind Quinten noemen! Quinten, de pseuido-intellectuele lopende grammaticaknobbel.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 03:33 schreef t0n het volgende:
[..]
Goed plan!quote:Op donderdag 29 juli 2004 03:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah.. serieus?
Doe dan maar met DeKeuvDaarvan weet ik tenminste dat ie geen SOA's geeft
Op zijn zestiende wel te verstaan! Hoe haalt hij het in zijn achterlijke, doch creatieve en geniale hoofd? Maar aan de andere kant, zodra hij mij met zijn felblauwe ogen aanstaart ben ik als boter. En die heisa in Jerusalem, onze Quinten loopt niet in zeven kerken tegelijkquote:Op donderdag 29 juli 2004 03:34 schreef bolivian het volgende:
[..].
Dat joch wil dan direct een bedevaart naar Rome ondernemen!
En vergeten we niet de problemen die hij zich in Jerusalem op de hals haalt?
'Onbevlekt' bestaat in dezen niet.
En trouwens, mijn neus is niet zo scheef,.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 03:36 schreef bolivian het volgende:
[..]
Goed plan!
Maegdelycke deernen, melden!
Ik zie die eindeloze dagen ergens op de Drentse hei niet echt met veel plezier tegemoet.quote:Op donderdag 29 juli 2004 03:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Op zijn zestiende wel te verstaan! Hoe haalt hij het in zijn achterlijke, doch creatieve en geniale hoofd? Maar aan de andere kant, zodra hij mij met zijn felblauwe ogen aanstaart ben ik als boter. En die heisa in Jerusalem, onze Quinten loopt niet in zeven kerken tegelijk.
Ik dacht meer aan een 'zij'.quote:Op donderdag 29 juli 2004 03:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Maagd is ie niet hoor.
Pak je zijn vriendinquote:Op donderdag 29 juli 2004 03:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een 'zij'.
Mits SOA-vrij!quote:Op donderdag 29 juli 2004 03:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pak je zijn vriendin![]()
Ik besef mijzelf net dat wij samen het perfecte paar zijn om het boek na te doen. Twee goddelijk geschapen heren, met het perfecte DNA die een wonderkind creëren. Dat met mijn ogen, en jouw... euh, jouw ...quote:Op donderdag 29 juli 2004 03:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik zie die eindeloze dagen ergens op de Drentse hei niet echt met veel plezier tegemoet.
En wat betreft het mysterie van het 'zien voorbij de schepping', dat is oude koek,.
Als ik jou niet nodig had voor de conceptie van dit wonderbaarlijke schepsel dan zou ik het ongetwijfeld in m'n eentje wel redden! Bij voorkeur op zo'n wonderbaarlijk wit strand aan de Golf van Mexico!quote:Op donderdag 29 juli 2004 03:41 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik besef mijzelf net dat wij samen het perfecte paar zijn om het boek na te doen. Twee goddelijk geschapen heren, met het perfecte DNA die een wonderkind creëren. Dat met mijn ogen, en jouw... euh, jouw ...
...
jouw voorliefde voor cultuur en historie.
Prachtig!
Och, zou het eigenlijk mogelijk zijn om het DNA van 2 mannen samen te smelten in één perfecte spermacel? Ik ben benieuwd wat voor Adonis dat ten gevolge heeftquote:Op donderdag 29 juli 2004 03:44 schreef bolivian het volgende:
[..]
Als ik jou niet nodig had voor de conceptie van dit wonderbaarlijke schepsel dan zou ik het ongetwijfeld in m'n eentje wel redden! Bij voorkeur op zo'n wonderbaarlijk wit strand aan de Golf van Mexico!
Alle dames hier te Fok! hangen aan onze lippen! Het lurkt er vreselijk op los!quote:Op donderdag 29 juli 2004 03:46 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Och, zou het eigenlijk mogelijk zijn om het DNA van 2 mannen samen te smelten in één perfecte spermacel? Ik ben benieuwd wat voor Adonis dat ten gevolge heeft.
Nee, maar andersom schijnt het wel te kunnen. Dus een kind maken met 2 eicellen. Die uitvinding was vast een versiertruc, ik kan me geen enkel ander nuttig doel voorstellen om in zoiets moeite te steken.quote:Op donderdag 29 juli 2004 03:46 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Och, zou het eigenlijk mogelijk zijn om het DNA van 2 mannen samen te smelten in één perfecte spermacel? Ik ben benieuwd wat voor Adonis dat ten gevolge heeft.
Zeg, heeft Essel nog behoefte aan een broertje danwel zusje?quote:Op donderdag 29 juli 2004 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Likken kreng
Of je krijgt twéé krijsende kutkinderen, of je krijgt één vervelend kind dat twee keer zo lang ongesteld isquote:Op donderdag 29 juli 2004 03:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar andersom schijnt het wel te kunnen. Dus een kind maken met 2 eicellen. Die uitvinding was vast een versiertruc, ik kan me geen enkel ander nuttig doel voorstellen om in zoiets moeite te steken.
Dat zal ons nooit overkomen!quote:Op donderdag 29 juli 2004 03:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Of je krijgt twéé krijsende kutkinderen, of je krijgt één vervelend kind dat twee keer zo lang ongesteld is.
Heeft SL dan ook maar wat in te brengen?quote:Op donderdag 29 juli 2004 03:58 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zeg, heeft Essel nog behoefte aan een broertje danwel zusje?
In de puur platonische zin: ja.quote:Op donderdag 29 juli 2004 04:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heeft SL dan ook maar wat in te brengen?
Zou je eerder HTT-Thalan of conflict kunnen nemenquote:Op donderdag 29 juli 2004 10:21 schreef Tagaq het volgende:
I would love to have a baby with Dirkh. His sharp remarks combined with my throat singing skills would form the loudest-in-your-face kind of guy. And he'll be able to cope with extreme colds, which always comes in handy.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:56 schreef Blinky het volgende:
Nou vooruit dan NFSUnderground... dan wil ik met jou wel een kindje, maar ik heb geen idee hoe het zou worden...
Hahaha Jogy... ik wil wel een kindje van jou! Altijd opgeruimd, en smaakt nog lekker ook!quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:04 schreef jogy het volgende:
Opruimslotje.
Ik haal alle offtopic meuk weg, chatten kan op http://chat.ilse.nl
...om vervolgens weg te kruipen. Moet je maar niet van dat soort dingen over me schrijven. Hup, mijn bed uit! En snel een beetje.quote:Op donderdag 29 juli 2004 02:31 schreef Insomaniac het volgende:
Ook zou ik wel een kindje willen maken met Croupouque.
Hij/zij vraagt dan eerst om heel veel aandacht, om vervolgens verlegen weg te kruipen.
Ik dacht dat je een kind met mij wilde makenquote:Op donderdag 29 juli 2004 11:17 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hahaha Jogy... ik wil wel een kindje van jou! Altijd opgeruimd, en smaakt nog lekker ook!
Kom op NFS.... beetje modern doen hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:53 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een kind met mij wilde maken
Tja jij stam van? 1977?quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:02 schreef Blinky het volgende:
[..]
Kom op NFS.... beetje modern doen hoor.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:51 schreef Croupouque het volgende:
Lieve Insomaniac.
*knip!
[..]
...om vervolgens weg te kruipen. Moet je maar niet van dat soort dingen over me schrijven. Hup, mijn bed uit! En snel een beetje.
Blinky en NFS, nogmaals, geen slowchat hier.quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:04 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Tja jij stam van? 1977?
In plaats van met Inso, zou ik wel een kindje willen fabriceren met So_Addictive. Dat is tenminste iemand die mijn kwaliteiten weet te waarderen. Dat zou me een bescheiden en dankbaar kind worden, zeg!quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:05 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
altijd lachen met Croupouque![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:51 schreef Croupouque het volgende:
Lieve Insomaniac.
[knip, danig erotiserend stuk dat het beter niet herhaald kan worden]
Knoopje voor knoopje maak ik je blouse open en kus je op je blote buik. Ik ben zo gelukkig. Ik zou dit moment met niemand anders willen beleven dan met jou, Inso. Maar opeens moet ik aan iets denken...wat was het ook alweer.. oh ja!
quote:...om vervolgens weg te kruipen. Moet je maar niet van dat soort dingen over me schrijven. Hup, mijn bed uit! En snel een beetje.
Ik heb alweer genoeg aandacht getrokken voor vandaag, het is tijd dat ik weer verlegen wegkruip.quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]!!!!!!
[..]!! Maar, maar.. IK HOU TOCH VAN JE!'
!!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |