ej, je bent toch nog niet terug hequote:Op maandag 26 juli 2004 13:30 schreef zjroentje het volgende:
Met z'n tweeen in een volgeladen Punto op een Duitse Raststatte slapen is niet OK.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:31 schreef mitt het volgende:
[..]
ej, je bent toch nog niet terug he
We noemen haar dan ook Xientje.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:30 schreef mitt het volgende:
Xena?
wat een naam voor een kat
1. Bel aan bij mensenquote:Op maandag 26 juli 2004 13:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met z'n tweeen in een volgeladen Punto op een Duitse Raststatte slapen is niet OK.
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
1. Bel aan bij mensen
2. Vraag of je je tent mag opzetten in de tuin
3. Laat je uitnodigen om te komen eten
4. Laat ze aanbieden om de douche te gebruiken
5. Laat ze je ontbijt maken
Ofwel: ga fietsen man![]()
Venetië amper gezien. De andere helft van de Fellowship was er al geweest en hoefde niet meer, verder hadden we amper tijd want hij moest al snel weg. Ja, er was een beetje te veel hij in mn vakantie. Ik begin het een beetje te verwerken dat ik voor deze vakantie gekozen had ipv voor mn broer opzoeken in Canada...na ja, weet je ook niet van te voren. Waren gelukkig ook genoeg leuke zaken in de vakantie, zoals bovenstaand verhaalquote:Op maandag 26 juli 2004 13:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hoe was Venetie? Zijn niet geweest, iets teveel Kuna's kostte het.
quote:Politie zoekt huppelende schennispleger
DEN HAAG - De politie is op zoek naar een potloodventer die zichzelf vorige week in Den Haag onzedelijk betastte voor een vrouw. De vrouw heeft daarvan aangifte gedaan, meldde de politie maandag. De politie hoopt dat getuigen zich melden, vooral naar aanleiding van één kenmerkend aspect van de schennispleger: hij beweegt zich huppelend voort.
De ongeveer 25-jarige man belaagde de vrouw vorige week zondag aan het einde van de ochtend op een fietspad aan de Dedemsvaartweg. De politie gaat er van uit dat op dat moment meer mensen daar waren en roept die op zich te melden.
Misschien dacht ie wel dat het een mannetje met lange haren was!quote:Op maandag 26 juli 2004 13:55 schreef rubbereend het volgende:
tis dat SCH niet van vrouwen houdt anders had ik hem meteen verdacht
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:49 schreef just me het volgende:ik ben er weer!!
gigantisch genoten in Gent, 2 avonden tot in de vroege belgische uurtjes staan dansen met vrijwel alleen maar mannen om me heen
tja.. wat wil je als je vriendje naar een homo-tent wil
je kan beter vragen of haar eigen pees t uitgehouden heeftquote:Op maandag 26 juli 2004 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan JustSwing!
Goed gepeesd ook?
quote:Op maandag 26 juli 2004 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:JustPees
oja, was t niet 10 days off in gent?quote:Op maandag 26 juli 2004 14:41 schreef just me het volgende:
eerlijk gezegd hadden die pezen het er af en toe errug moeilijk mee maar allé dat mocht de pret niet drukken !! Er was 10 dagen feest in Gent, 's nachts om 4 uur was het nog hartstikke dru! Gisteren waren de geldautomaten leeg en kon er nergens in het centrum gepind worden! Heel eerlijk gezegd ben ik nu wel een peitsie moe, even rust nemen, koken voor de kinderen en vanavond weer golfen
jep maar dat wisten we dus niet toen we weekendje Gent gingen boekenquote:Op maandag 26 juli 2004 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja, was t niet 10 days off in gent?
Das vlak bij mijquote:Op maandag 26 juli 2004 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis dat SCH niet van vrouwen houdt anders had ik hem meteen verdacht
ook niet stiekum?quote:Op maandag 26 juli 2004 14:57 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Das vlak bij mijmaar ik huppel nooit..
k mag hopen dat je wel kleren aan hebt tijdens het posten op Fok!quote:Op maandag 26 juli 2004 14:59 schreef Thetallguy het volgende:
Alleen naakt door huis
Ik ben net terug van mn werk, dus heb mn werkkloffie nog aan, strax ga ik me omkledenquote:Op maandag 26 juli 2004 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k mag hopen dat je wel kleren aan hebt tijdens het posten op Fok!
quote:Op maandag 26 juli 2004 15:06 schreef FrankyMcG het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2004 15:09 schreef just me het volgende:?
en dan draag je zoiets?quote:Op maandag 26 juli 2004 15:06 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik ben net terug van mn werk, dus heb mn werkkloffie nog aan, strax ga ik me omkleden
quote:Op maandag 26 juli 2004 15:12 schreef FrankyMcG het volgende:
nee magniet van de baasquote:Op maandag 26 juli 2004 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan draag je zoiets?
[afbeelding]
En bedankt.....quote:Op maandag 26 juli 2004 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan draag je zoiets?
[afbeelding]
Heel ergquote:Op maandag 26 juli 2004 15:13 schreef zjroentje het volgende:
Ah, het is dus Glenn geworden zie ik net. Issie?
Dankjewelquote:DIGGER en EW nog gefeliciteerd.
Moet je je ondertitel niet al is aanpassen? Of blijf je bezigquote:Op maandag 26 juli 2004 16:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heel erg![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat Dylan Dog en DutchGooner na donderdag er wel een iets objectievere mening tegenaan kunnen gooien hier
en als die mening afwijkt van de mijne breek ik hun benen
[..]
Dankjewel
Hmm ja da's waar, moet m'n usericon ook aanpassen, maar heb die alleen op m'n werk op de PC staan geloof ik, komt allemaal tzt wel.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet je je ondertitel niet al is aanpassen? Of blijf je bezig.
Nu al eigenwijsquote:Op maandag 26 juli 2004 16:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Ongetwijfeld wordt mijn petekindje pas na woensdag geboren als ik in Turkije ben!
quote:Op maandag 26 juli 2004 16:53 schreef Bluezz het volgende:
Nu al eigenwijs
Leuk wagentje!quote:Op maandag 26 juli 2004 16:56 schreef methodmich het volgende:
Rondje op mijn kosten, heb deze [afbeelding] aangeschaft vandaag. Vrijdag kan ik hem officieel afhalen.
Kben nu broodje nuchter. Die jongens zagen zelf dubbel geven mij nu de schuldquote:Op maandag 26 juli 2004 16:56 schreef methodmich het volgende:
Middag! Doc dronken?
Ga je trouwens naar HouseQlassics?quote:Op maandag 26 juli 2004 16:58 schreef Ajaxno1 het volgende:
*zet cd's met de sets van Promo en Darkraver op Sensation weer op, sluit m'n ogen en denk terug aan die nacht/ochtend.....
Donderdag kunnen ook DIGGER en DG de (eerste) HOOLS-mascotte aanschouwen en keuren, want ze gaat mee op kraamvisite...quote:Op maandag 26 juli 2004 16:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heel erg![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat Dylan Dog en DutchGooner na donderdag er wel een iets objectievere mening tegenaan kunnen gooien hier
en als die mening afwijkt van de mijne breek ik hun benen
[..]
Dankjewel
Nope extreem last van geldgebrek.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ga je trouwens naar HouseQlassics?
Ah No heeft smaak.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:56 schreef methodmich het volgende:
Middag! Doc dronken?
Rondje op mijn kosten, heb deze [afbeelding] aangeschaft vandaag. Vrijdag kan ik hem officieel afhalen.
Ik dacht dat ze hem had uitgekozen omdat ie zo goed bij haar blouse paste kwa kleur.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
Hee Tong, ik heb hem uitgekozen hoor. Zij moet eerst nog afrijden volgende week.
Toch de VW geworden.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:56 schreef methodmich het volgende:
Middag! Doc dronken?
Ze had vandaag een zwart shirtje aan.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze hem had uitgekozen omdat ie zo goed bij haar blouse paste kwa kleur.
Leer haar gelijk ff wat voor een auto het is, zodat ze straks niet op de vraag naar de auto "een blauwe" antwoordt.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
Hee Tong, ik heb hem uitgekozen hoor. Zij moet eerst nog afrijden volgende week.
Ze zei me dat een lupo een wolf is, dus dat scheelt al.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Leer haar gelijk ff wat voor een auto het is, zodat ze straks niet op de vraag naar de auto "een blauwe" antwoordt.
Weinig Fiatjes daar.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:14 schreef methodmich het volgende:
En DIGGER, doe dan eens www.autobooi.nl
Je wilt hem na vanavond nooit meer zien?quote:Op maandag 26 juli 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:
Hmm, in de showroom zag ik er wel wat.
Overigens ga ik mijn zwager die voor Feyenoord is vanavond verrassen met de Feyenoord-DVD: hoogtepunten 2003/04.
Speelduur is 5 minuten, zal ik hem zeggen.
En hij krijgt een krokodillenspel.
Toch naar ons geluisterdquote:Op maandag 26 juli 2004 16:56 schreef methodmich het volgende:
Middag! Doc dronken?
Nee hoor, heb een goede band met hem. Dan kan het wel. Hij is een echte Feyenoorder, één die eigenlijk geniet van het lijden dat die supporters vaak moeten ondergaan.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je wilt hem na vanavond nooit meer zien?
Daar moet je juist anders optreden:quote:Op maandag 26 juli 2004 17:43 schreef Againzender het volgende:
Goeiemiddag hools!
Zojuist deëscalerend opgetreden bij een aanrijding. Is weer eens wat anders.
In dit geval werd er een fietser omver gereden door een auto omdat de fietser door rood vloog (fietser flippen natuurlijk, mijn fiets, wat doe je). Dus de fietser ervan overtuigd dat de auto dat echt niet expres deed, en dat hij misschien niet zo hard door 'oranje' had moeten rijden op zo'n onoverzichtelijke kruising.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar moet je juist anders optreden:
Pik je dat nou! Pik je verdomme dat hij je dure enige autootje in de prak heeft gereden!? NOU NOU
Dan wordt het veel leuker.
Kut. Mijn goedheid wordt gelijk weer afgestraft!quote:Op maandag 26 juli 2004 17:44 schreef methodmich het volgende:
Againzender, Gelly zal trots zijn!
quote:Op maandag 26 juli 2004 17:58 schreef FrankyMcG het volgende:
een leuke anekdote
Dit kan bijna niet echt waar zijnquote:Op maandag 26 juli 2004 17:58 schreef FrankyMcG het volgende:
*prachtverhaal*
Ik moest meteen aan ErikT denken toen ik dit hoorde!quote:Op maandag 26 juli 2004 18:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit kan bijna niet echt waar zijn,
,
Het conflict was wel opgelost hiermee?quote:Op maandag 26 juli 2004 18:19 schreef hellmondunited het volgende:
heeft er iemand iets gehoord van die trainer in afrika die door een scheidsrechter is dood geschoten?
haha ja want die trainer kan de scheids nu niet meer voor de rechter vragen (want daarom had de scheids hem vermoordquote:Op maandag 26 juli 2004 18:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het conflict was wel opgelost hiermee?
quote:Op maandag 26 juli 2004 18:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan ErikT denken toen ik dit hoorde!
sorry Erik!
Jij had het al die tijd?!?quote:Op maandag 26 juli 2004 18:26 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
HIER!
quote:Op maandag 26 juli 2004 18:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij had het al die tijd?!?
Ik ookquote:Op maandag 26 juli 2004 18:24 schreef FrankyMcG het volgende:
sorry Erik!
Biertje?quote:Op maandag 26 juli 2004 18:29 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2004 18:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
sorry Erik!
Bierlinie!quote:
quote:Op maandag 26 juli 2004 18:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook![]()
die kleine lettertjes he.. ok, vanaf vrijdag ben jij verlopig zatquote:Op maandag 26 juli 2004 18:36 schreef ErikT het volgende:
[..]Ik heb die award al, ik schaam me er niet eens voor, draag m met trots, nou ophouden!
Ik ben echt al heel lang niet dronken geweest, echt waar!
maar vrijdag pak ik de trein naar Praag
@Ajaxno1: ik denk dat ze gewoon geen ajacieden willen hebben voor die baantjes, die willen alles veel te mooi doen. Hier in Rdam en omstreken was t voor mij nooit een probleemTip: probeer TPG Post en begin in mei/juni met zoeken volgend jaar. Suc6.
Ik heb het wel eens met een vriendin gehad, zij kon echt niet meer fietsen, dus wij haar fiets aan een hek in de stad gezet. En verder gaan lopen (ik met mijn fiets in mijn hand, en mijn vriendin aan de andere handquote:Op maandag 26 juli 2004 18:33 schreef ErikT het volgende:
Maar ik kom altijd gewoon thuis. Komt idd wel eens voor dat ik niet meer precies weet hoe ik gefietst ben, of niet meer weet hoe vaak en waar precies ik gevallen ben, maar dit is wel heel extreem
Jongen die ik ken was met een paar man naar Sensation Black geweest, lopen ze langs de ajax-fan shop in de aRENa roept ie kei bijdehand "Feyenoord!"quote:Op maandag 26 juli 2004 17:07 schreef Ajaxno1 het volgende:
Maar vanaf de winter ga ik weer eens kijken wat ik kan bezoeken. Iig staat Defqon1 hoog op m'n lijstje om weer bezocht te worden en maybe Sensation als de line-up het waard is (meer hardcore)
Welk imago?quote:Op maandag 26 juli 2004 18:38 schreef ErikT het volgende:
Ik moet eten (ouders), en dat is maar goed ook, want anders ging ik hier nu fietsverhalen vertellen waar mn imago alleen maar onder kan lijden.
quote:Op maandag 26 juli 2004 18:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik bracht een keer een maat van me naar huis omdat hij te zat was om te fietsen. Op de terugweg viel ik vol voor de grond, maar gelukkig kon ik mijn val breken door met mijn gezicht vol over het asfalt te schuren.
Meer een dakpizzaquote:Op maandag 26 juli 2004 18:52 schreef Bluezz het volgende:![]()
![]()
In mijn rol van moeder heb ik wel een keer een zoon kruipend naar boven zien komen.. een uur slap ouwehoeren op de bank, ik hem naar boven gestuurd (hij wilde nog wel een breezertje)
Na een minuut of 10 hoor ik een enorm kabaal boven, heeft ie net op tijd zijn raam open, en hij kotst alles eruit in de dakgoot
Pizza Margherita
Ik krijg het altijd voor elkaar om precies mijn gezicht uit te zoeken:quote:Op maandag 26 juli 2004 18:51 schreef Againzender het volgende:
Ik ben altijd wonderbaarlijk ongedeerd teruggekomen van zatte fietstochten.
Ik heb ook altijd de wc of een emmer kunnen redden.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Gelukkig heb ik altijd de WC kunnen redden om te kotsen
gold strikequote:Op maandag 26 juli 2004 18:57 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd voor elkaar om precies mijn gezicht uit te zoeken:
1x combinatie Gold Strike en Asfalt
1x combinatie Tequila en fietsenrek
1x combinatie 4 turken en een volle fles bier
Van tequila viel ik altijd na het kotsen in slaap op de WC op eigen georganiseerde feestjes...quote:Op maandag 26 juli 2004 18:57 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd voor elkaar om precies mijn gezicht uit te zoeken:
1x combinatie Gold Strike en Asfalt
1x combinatie Tequila en fietsenrek
1x combinatie 4 turken en een volle fles bier
Ik heb de tequila afgezworen sinds ik op een schoolfeestje alle meiden van mijn klas op de bek heb gepakt, na enkele uren Tequila slammen aan de bar.....quote:Op maandag 26 juli 2004 19:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Van tequila viel ik altijd na het kotsen in slaap op de WC op eigen georganiseerde feestjes...
Sindsdien drink ik het maar gewoon niet meer...
Hehehe! Inderdaad!quote:Op maandag 26 juli 2004 19:03 schreef Da_Sandman het volgende:
En laat me raden, op dat moment waren ze allemaal de mooiste meisjes op de wereld
Ik vroeger wel, maar die heb ik op den duur weggegooid omdat ie overdatum was!quote:Op maandag 26 juli 2004 19:03 schreef methodmich het volgende:
Zijn er hier nog jonge Hools die standaard een condoom bij zich hebben "omdat je nooit kan weten"?
ehm eigenlijk niet meer, k moet m nog aanvullenquote:Op maandag 26 juli 2004 19:03 schreef methodmich het volgende:
Zijn er hier nog jonge Hools die standaard een condoom bij zich hebben "omdat je nooit kan weten"?
Had ie een aardbeien smaak en zat de schimmel erop ?quote:Op maandag 26 juli 2004 19:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik vroeger wel, maar die heb ik op den duur weggegooid omdat ie overdatum was!
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:07 schreef golfer het volgende:
Gelukkig ben ik nooit aangeschoten of dronken geweest en heb ik helemaal nooit rare dingen uitgehaald.![]()
Nee, jij bent zo oud dat je je die tijd al niet meer kunt herinneren!quote:Op maandag 26 juli 2004 19:07 schreef golfer het volgende:
Gelukkig ben ik nooit aangeschoten of dronken geweest en heb ik helemaal nooit rare dingen uitgehaald.![]()
Daarom vroeg ik het! Op mijn 16e hadden vrienden en ik zo'n ding gekocht en die heeft jaren in mijn portemonnaie gezeten. Maar wel tegen elkaar zeggen na 2 weken dat je al weer je 3e had gehaald.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik vroeger wel, maar die heb ik op den duur weggegooid omdat ie overdatum was!
Wie kent dit spel trouwens?quote:Op maandag 26 juli 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
Maak Krokkie klaar voor de tandarts: til zijn bovenkaak helemaal omhoog zodat zijn bek wijd open staat. Als je aan de beurt bent, kies je een tand en je drukt er met je vinger op.
Leeftijd vanaf 4 jaar.
Voor 2 tot 4 spelers.
¤17,95
Gekocht voor mijn zwager
IKKE!quote:Op maandag 26 juli 2004 19:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie kent dit spel trouwens?
Heb ik nooit begrepen.......quote:Op maandag 26 juli 2004 19:10 schreef methodmich het volgende:
Inmiddels weet ik niet eens meer hoe ze werken, geloof ik.
Jij zette ze altijd op je neus?quote:Op maandag 26 juli 2004 19:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heb ik nooit begrepen.......
Is het moeilijk?quote:Op maandag 26 juli 2004 19:13 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
IKKE!
dat deed ik vroeger altijd
Hele avond met een meissie lopen vozen, heb d'r nog staan vingeren naast de toiletten (tot de leraar ons kwam zeggen dat de bus weer ging)quote:Op maandag 26 juli 2004 19:11 schreef tong80 het volgende:
Heb ooit een hele carnavalsavond met een meisje lopen dansen chansen en voozen. De week erop vroeg ik of ze nog carnaval had gevierd.
geen idee, snapte er niks van.. als ik soms op een tandje drukte klapte die bek ineens dichtquote:Op maandag 26 juli 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is het moeilijk?
Had ik net andersom lag met een lerares in bed en een leerlinge kwam met een collectebus langs, zei ik dat ik net m'n kleingeld in een andere gleuf stopte.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hele avond met een meissie lopen vozen, heb d'r nog staan vingeren naast de toiletten (tot de leraar ons kwam zeggen dat de bus weer ging)
En de volgende morgen zei ik zo tegen d'r "Sorry, en jij bent?"
Dit klinkt wel levensecht.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Je kan ook zo dronken zijn, het meisje van je dromen tegenkomen, hele avond mee dansen en praten in een wildvreemde stad en vervolgens vergeten een telefoonnummer of wat te vragen...
En ze was een droommeisje volgens mn vrienden...
*proest*quote:Op maandag 26 juli 2004 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik net andersom lag met een lerares in bed en een leerlinge kwam met een collectebus langs, zei ik dat ik net m'n kleingeld in een andere gleuf stopte.
Oei, mijn nichtje is pas in augustus 2. Zal ze het kunnen en zal die bek geen pijn doen dan?quote:Op maandag 26 juli 2004 19:17 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
geen idee, snapte er niks van.. als ik soms op een tandje drukte klapte die bek ineens dicht
snap er nog niks van..
Dat was het ookquote:Op maandag 26 juli 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dit klinkt wel levensecht.
Attack!quote:Op maandag 26 juli 2004 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oei, mijn nichtje is pas in augustus 2. Zal ze het kunnen en zal ze die bek geen pijn doen dan?
vanaf 4 jaar staat erop, maar ik vind zoiets ook onverantwoordelijk als je 18+ bentquote:Op maandag 26 juli 2004 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oei, mijn nichtje is pas in augustus 2. Zal ze het kunnen en zal die bek geen pijn doen dan?
Vanaf 4 jaar, je hebt gelijk. Dan moet m'n zus het maar spelen.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:20 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
vanaf 4 jaar staat erop, maar ik vind zoiets ook onverantwoordelijk als je 18+ bentdie hapt gewoon als je een keer op zn tandjes drukt! stout beest
dadelijk bijt ie door
durf je dat wel aan? dadelijk is ze dr vingers kwijtquote:Op maandag 26 juli 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vanaf 4 jaar, je hebt gelijk. Dan moet m'n zus het maar spelen.
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Iedereen nog een biertje?
alsof je het nooit ging vragenquote:Op maandag 26 juli 2004 19:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Iedereen nog een biertje?
Wil je met me trouwen?quote:Op maandag 26 juli 2004 19:28 schreef just me het volgende:
alsof je het nooit gingen vragen
Dank!quote:Op maandag 26 juli 2004 19:28 schreef Da_Sandman het volgende:verjaardagze mm
Hellmondunited heeft net gekotst, ik ga daar echt niet inzitten!quote:Op maandag 26 juli 2004 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ga eens op je knieeen zitten als je dat doet
Nou de laatste keer dat Bluezz en ik dat spelletje speelden liep het toch bijna anders af:quote:Op maandag 26 juli 2004 19:24 schreef methodmich het volgende:
Ach, zal zo'n vaart niet lopen.
zie je nou wel hoe gevaarlijk dat is! maar ja hij wil me niet geloven he..quote:Op maandag 26 juli 2004 19:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou de laatste keer dat Bluezz en ik dat spelletje speelden liep het toch bijna anders af:
[afbeelding]
alsof je het nooit zou vragenquote:Op maandag 26 juli 2004 19:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen?![]()
Ja en nu is het te laat, hij is al weg...quote:Op maandag 26 juli 2004 19:31 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zie je nou wel hoe gevaarlijk dat is! maar ja hij wil me niet geloven he..
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hellmondunited heeft net gekotst, ik ga daar echt niet inzitten!
owjeequote:Op maandag 26 juli 2004 19:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en nu is het te laat, hij is al weg...
zie je nou wel! maartje is van mijquote:Op maandag 26 juli 2004 19:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen?![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb je wel de ring bij je?
alles best zolang Franky maar van mij isquote:Op maandag 26 juli 2004 19:33 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zie je nou wel! maartje is van mij
dealquote:Op maandag 26 juli 2004 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
alles best zolang Franky maar van mij is
* ErikT meldt zichquote:Op maandag 26 juli 2004 19:03 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft de ring niet bij JustNiettrouwen...quote:Op maandag 26 juli 2004 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
alles best zolang Franky maar van mij is
Ik heb nog wel een trouwring liggenquote:Op maandag 26 juli 2004 19:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij heeft de ring niet bij JustNiettrouwen...
Mietje! Een echte schipper bevaart ook de rode zee!quote:Op maandag 26 juli 2004 19:35 schreef ErikT het volgende:
In Venetië was t nog bijna raak. Maar toen ze zei dat ze d'r 'period' had, haakte ik af
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mietje! Een echte schipper bevaart ook de rode zee!
Normaal wel ja!quote:Op maandag 26 juli 2004 19:38 schreef ErikT het volgende:
Op een trouwerij...
..eeeeh...
...ik durf t bijna niet te vragen, maarrehhh...
...daar is t bier toch gratis?
Beetje foute omschrijving van mijn kant. Zij wilde niet zo (edit: met dr 'period'), en toen dacht ik laat maar en haakte af en viel in slaap. En die rode zee, daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 26 juli 2004 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mietje! Een echte schipper bevaart ook de rode zee!
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:38 schreef ErikT het volgende:
Op een trouwerij...
..eeeeh...
...ik durf t bijna niet te vragen, maarrehhh...
...daar is t bier toch gratis?
Ik stop er wel een negatief fortuin inquote:Op maandag 26 juli 2004 19:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Normaal wel ja!
En dat envelopje op de uitnodiging betekend een envelop met inhoud!
doe eerst maar een biertjequote:Op maandag 26 juli 2004 19:41 schreef Da_Sandman het volgende:
En hierbij verklaar ik FrankyMcG en JustMe tot man en vrouw
U mag bier drinken de bruid kussen
thats the spiritquote:Op maandag 26 juli 2004 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
doe eerst maar een biertje
ik had ook niet anders van je verwachtquote:Op maandag 26 juli 2004 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
doe eerst maar een biertje
Juist. Gewoon gaan slapen.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De beste stuurlui blijven juist dan aan wal!
Doe je goed, Justme!quote:Op maandag 26 juli 2004 19:41 schreef Da_Sandman het volgende:
En hierbij verklaar ik FrankyMcG en JustMe tot man en vrouw
U mag bier drinken de bruid kussen
kneden en vormen naar mijn handquote:Op maandag 26 juli 2004 19:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe je goed, Justme!
Zo'n jonkie kan jij nog van alles bijleren.
Er is ook nog een achteringang...........quote:Op maandag 26 juli 2004 19:38 schreef Da_Sandman het volgende:
De beste stuurlui blijven juist dan aan wal!
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:49 schreef meami het volgende:
Hey ik heb ook zin om te trouwen
Hoi Maartje uit Heel!quote:Op maandag 26 juli 2004 19:49 schreef meami het volgende:
Hey ik heb ook zin om te trouwen
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:50 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Maartje..
* hellmondunited gaat op zijn knieën
wil je met me trouwen?
Hoi. Ben je altijd zo aardig tegen meisjes die Maartje heten?quote:Op maandag 26 juli 2004 19:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hoi Maartje uit Heel!![]()
Maartje..
* hellmondunited gaat op zijn knieën
wil je met me trouwen?
Ik kan niet tegen kotsquote:Op maandag 26 juli 2004 19:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In z'n eigen kots...
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In z'n eigen kots...
Ga je dan over hellmond heen kotsen nuquote:Op maandag 26 juli 2004 19:52 schreef meami het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen kots
In Heel?? Waar dat dan? Er is namelijk vrij weinig te beleven.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:52 schreef zjroentje het volgende:
Hey Heel, daar ben ik nog op brugklaskamp geweest.
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ga je dan over hellmond heen kotsen nu
geluk, zolang je niet zojuist me ten huwelijk hebt gevraagd terwijl je in je eigen kots stondquote:Op maandag 26 juli 2004 19:53 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ze moet alleen janken.. zou dat van geluk of ellende zijn?
Zijn er niet van die huisjes in een bos in de buurt van Heel?quote:Op maandag 26 juli 2004 19:53 schreef meami het volgende:
[..]
In Heel?? Waar dat dan? Er is namelijk vrij weinig te beleven.
Ik kost zelden. Gelukkig.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ga je dan over hellmond heen kotsen nu
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:54 schreef ErikT het volgende:
Voordat iemand me straks voor is en alle vrouwen op zijn: ik neem een optie op Tuindwerg
zeg je moet blij zijn dat ik je ten huwelijk heb gevraagdquote:Op maandag 26 juli 2004 19:54 schreef meami het volgende:
[..]
geluk, zolang je niet zojuist me ten huwelijk hebt gevraagd terwijl je in je eigen kots stond
Volgens mij zijn er al obligaties uitgegeven van tuindwerg.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:54 schreef ErikT het volgende:
Voordat iemand me straks voor is en alle vrouwen op zijn: ik neem een optie op Tuindwerg
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:52 schreef meami het volgende:
Hoi. Ben je altijd zo aardig tegen meisjes die Maartje heten?
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:55 schreef meami het volgende:
Ik kost zelden. Gelukkig.
We hebben de Heelderpeelquote:Op maandag 26 juli 2004 19:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zijn er niet van die huisjes in een bos in de buurt van Heel?
Of zit ik nu helemaal verkeerd te denken.Tja, al die sinas toen ook.
we zijn nog niet eens getrouwdquote:Op maandag 26 juli 2004 19:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Betekend dat: "Ik kost weinig"
[marokkaans accent on]quote:Op maandag 26 juli 2004 19:57 schreef just me het volgende:
we zijn nog niet eens getrouwd
weet je wat.. bekijk het maar, ik ga golfen
kots, typfoutjequote:Op maandag 26 juli 2004 19:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Betekend dat: "Ik kost weinig"
Het moet zo'n 10 jaar geleden zijn. Volgens mij was het echt Heel.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:57 schreef meami het volgende:
[..]
We hebben de HeelderpeelAl heb ik geen idee hoe lang die er staan. Volgens mij nog niet zo lang
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
jaaa je verraad jezelfquote:Op maandag 26 juli 2004 19:58 schreef meami het volgende:
[..]
kots, typfoutje
Mep ze!quote:Op maandag 26 juli 2004 19:57 schreef just me het volgende:
weet je wat.. bekijk het maar, ik ga golfen
maar je moet geen buikpijn hebben, dan zijn wij stoutquote:Op maandag 26 juli 2004 19:58 schreef Bluezz het volgende:
Lieve schatten, mag ik een ieder die meegedaan heeft aan deze Trouwhools bedanken, ik lig hier in een deuk met buikpijn![]()
![]()
![]()
Vuile bitch je hebt me echt genacktquote:Op maandag 26 juli 2004 19:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
[marokkaans accent on]
Moppie Moppie Moppie, ik krijg je niet meer uit mijn Koppie!
Ik vind je helemaal Tooooooppie! Hey Moppie!
We waren met z'n tweeen zo verenigd als de statuuh!quote:Op maandag 26 juli 2004 19:59 schreef zjroentje het volgende:
Vuile bitch je hebt me echt genackt
Heelderpeel, Heelderpees, Heellanggeleden, wat is het nouquote:Op maandag 26 juli 2004 19:58 schreef zjroentje het volgende:
Het moet zo'n 10 jaar geleden zijn. Volgens mij was het echt Heel.
Heel erg gezellig....quote:Op maandag 26 juli 2004 20:00 schreef Bluezz het volgende:
Heelderpeel, Heelderpees, Heellanggeleden, wat is het nou![]()
Zoals ik al zei, die enorme hoeveelheden sinas doen me nu de das om.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heelderpeel, Heelderpees, Heellanggeleden, wat is het nou![]()
Je hebt nog geluk gehad. Dr zijn hier heel veel sinasmoorden gepleegdquote:Op maandag 26 juli 2004 20:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, die enorme hoeveelheden sinas doen me nu de das om.![]()
Lieve schat, de Heelderpeel is een stuk grond met huisjes! IN de gemeente Heel.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het moet zo'n 10 jaar geleden zijn. Volgens mij was het echt Heel.
Issienoualthuisquote:Op maandag 26 juli 2004 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat zou SCH er van vinden
Topic :quote:Op maandag 26 juli 2004 20:02 schreef ErikT het volgende:Het journaal
Twee mannen maken een gat in een raam van een museum, jatten 2 Van Gogh's.
Na 2 jaar: de rechtbank komt tot de conclusie: de mannen zijn door het gat naar binnen gegaan en hebben de schilderijen gejat.
Bril-jant!
Boeiend of ie gestolen is of niet, hij hangt toch aan de muur, veel meer kan je er niet mee geloof ikquote:Op maandag 26 juli 2004 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Topic :
Wat moet je met een gestolen van Gogh ?
Nee maar als je geld over hebt om kunst te laten stelen snap ik het niet.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:16 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Boeiend of ie gestolen is of niet, hij hangt toch aan de muur, veel meer kan je er niet mee geloof ikik zie het verschil niet
Hee Tong, ik zat net te kijken in dat TROS topic waar je lekker loos gaat, maarreh ik snap iets niet. Pfaf gaat daar tegen jou te keer...maar Pfaf kent jou toch?quote:Op maandag 26 juli 2004 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Topic :
Wat moet je met een gestolen van Gogh ?
Goedkoper dan hem kopen denkikquote:Op maandag 26 juli 2004 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee maar als je geld over hebt om kunst te laten stelen snap ik het niet.
Joh, je meent het.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:04 schreef meami het volgende:
[..]
Lieve schat, de Heelderpeel is een stuk grond met huisjes! IN de gemeente Heel.
Blijven kijken. Want het gaat maar door.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hee Tong, ik zat net te kijken in dat TROS topic waar je lekker loos gaat, maarreh ik snap iets niet. Pfaf gaat daar tegen jou te keer...maar Pfaf kent jou toch?
HUH?
Het blijft inderdaad amusant om te volgen.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:38 schreef tong80 het volgende:
Blijven kijken. Want het gaat maar door.
Ik ga er ook vandoor!quote:Op maandag 26 juli 2004 21:33 schreef tong80 het volgende:
Frankie ik stop even met reageren anders wordt het het Franky en Tong topic. Het wachten is op de niet wetenden.
Man heb ik allang gedaan ooit.quote:Op maandag 26 juli 2004 21:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ga er ook vandoor!
Morgen op mijn werk als ik tijd heb!
Wellicht ff een BZN Fan Topic openen dan!
Nú op de TROS: volksartiesten in Disneyland Parijs. :(quote:Op maandag 26 juli 2004 22:18 schreef rubbereend het volgende:
heb je nog een linkje tong?
Heb voor het eerst naar de Lama's gekeken en de Tokkies opgenomen.quote:Op maandag 26 juli 2004 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Hanna Tokkie op zich is al een persiflage op zichzelf.
Hanna Tokkie die stoned is, eehhh dat wil je niet weten![]()
en hoe was ie?quote:Op maandag 26 juli 2004 23:01 schreef Eilanden het volgende:
Hallo Everybody
Net terug van Fahrenheit 9/11 ... doe maar een biertje
Ik ben erg benieuwd nu al 100 miljoen opgebracht in Amerika nieuw record voor een docu. Was het de moeite waard ?quote:Op maandag 26 juli 2004 23:01 schreef Eilanden het volgende:
Hallo Everybody
Net terug van Fahrenheit 9/11 ... doe maar een biertje
Leuk Michael Moorer is een held.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:09 schreef rubbereend het volgende:geweldig tong
Oh nu haal ik dingen door elkaar.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:09 schreef rubbereend het volgende:geweldig tong
2e keer dat ik hem zie..quote:Op maandag 26 juli 2004 23:40 schreef tong80 het volgende:
Zit te kijken naar een geweldige docu over Judo met de Geest vanmielie. Als golfert niet kijkt is ie gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |