Dat zou kunnen maar wat is daar dan het nut van. Kunst wil je delen en niet voor jezelf houden lijkt me.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:07 schreef Xtreem het volgende:
ik meen me van discovery te herinneren dat kunst in het criminele circuit gebruikt wordt als betaalmiddel, hoewel ik me dat met een Van Gogh niet voor kan stellen... ik gok dat het op bestelling gejat is, en dat de huidige bezitter 'm inderdaad ergens in een achteraf kamertje heeft hangen
diegene die 'm op bestelling heeft laten jatten kan 'm nu selectief met z'n vriendjes en vooral z'n ego delen....quote:Op maandag 26 juli 2004 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar wat is daar dan het nut van. Kunst wil je delen en niet voor jezelf houden lijkt me.
Mooi dat er niemand mijn zigeunerjongetje met traan mag zien.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:09 schreef tong80 het volgende:
Kunst wil je delen en niet voor jezelf houden lijkt me.
Wel uniek dan want meestal is het een meisje.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi dat er niemand mijn zigeunerjongetje met traan mag zien.
Die blijft keurig in het gesloten kamertje hangen.
Er was ooit een een leipe Jappanner die in zijn testament had gezet dat zijn van Gogh's samen met hem begraven/gecremeerd moest worden, dus niet iedereen wil zijn kunstwerken delen. Zijn zoon heeft daar toen een stokje voor gestoken.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar wat is daar dan het nut van. Kunst wil je delen en niet voor jezelf houden lijkt me.
quote:Op maandag 26 juli 2004 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel uniek dan want meestal is het een meisje.
Dat is geen rare gedachte. Ik denk eerder aan de al eerder genoemde Japanners. Daar stikt het van de mafia met groot geld. Maar dan nog. Als ik een van Gogh zou hebben zou ik er mee willen pronken.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:50 schreef wadgem het volgende:
Waarschijnlijk verkopen ze die aan gekke sheiks, die in kastelen geplaatst worden waar nooit een westerling zal komen. Ofzo. :![]()
Stel je nu eens voor dat jij bij de buurvrouw een Van Gogh ziet hangen.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar dan nog. Als ik een van Gogh zou hebben zou ik er mee willen pronken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |