idd en loop dagelijks een klein stukje, kilometer of 4 a 5 dan kome je gewoon in een loop ritme en is dagelijks lopen gewoon een beetje vertrouwd. En vergeet niet je nieuwe wandelschoenen goed in te lopen.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:31 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik weet niet wat en hoeveel je gaat lopen maar om een paar weken voor de 4daagse dagelijks 20 km te gaan lopen lijkt me niet verstandig. Wat me het beste lijkt is gewoon een keer de afstand te lopen die je moet gaan lopen. Dan heb je veel beter zicht op de pijn die je gaat voelen.
Als je de 40 of de 50 loopt is 20 km een te korte afstand om te merken wat je gaat voelen.
euhm, ik heb hem al een keer gelopen en dit heb ik de vorige keer ook gedaan (toen was ik wel iets eerder begonnen overigens) en dit werkt voor mijquote:Op maandag 27 juni 2005 01:31 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ik weet niet wat en hoeveel je gaat lopen maar om een paar weken voor de 4daagse dagelijks 20 km te gaan lopen lijkt me niet verstandig. Wat me het beste lijkt is gewoon een keer de afstand te lopen die je moet gaan lopen. Dan heb je veel beter zicht op de pijn die je gaat voelen.
Als je de 40 of de 50 loopt is 20 km een te korte afstand om te merken wat je gaat voelen.
kijk, zulke berichten moet ik hebbenquote:Op maandag 27 juni 2005 10:14 schreef hetsjhokleek het volgende:
ok dan is het idd wat realistischer, veel succes iig. En ik heb hem het tweede jaar ook maar het heel weinig training uitgelopen. En toen ging het nog veel makkelijker.
ah jawel joh! Gewoon gaan! En als het niet lukt, heb je het in ieder geval geprobeerdquote:
wat je tijdens het trainen niet hebt (ik niet althans) maar tijdens de vierdaagse wel, is de drive om met zoveel mensen mee te lopen. Als je onderweg wat te kletsen hebt, gaat het allemaal een stuk soepeler! (is mijn ervaring)quote:Op maandag 27 juni 2005 11:52 schreef Posdnous het volgende:
Als je nu nog moet gaat trainen, wordt het tyfuszwaar denk ik.
Ik ben al een tijdje bezig en nog steeds niet helemaal goed op schema denk ik.
Na de 40 toch nog aardig wat pijn.
En dan moet je 4x50.
Als je slechts de laatste 10 km echt pijn krijgt kan je hem uitlopen. Iedereen die de 4daagse loopt gaat pijn voelen. Wat nectarientje zegt klopt. En ook de mensen langs de kant zijn een drive.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:52 schreef Posdnous het volgende:
Als je nu nog moet gaat trainee, wordt het tyfuszwaar denk ik.
Ik ben al een tijdje bezig en nog steeds niet helemaal goed op schema denk ik.
Na de 40 toch nog aardig wat pijn.
En dan moet je 4x50.
Tip:Zaterdag kennedymars Somerenquote:Op zondag 26 juni 2005 19:47 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik morgen eens een paar wandelschoenen ga kopen. En vanaf nu een beetje ga trainen
.
Zou ik dan de 50 km kunnen lopen?
Kennedymars, Kennedymars, Kennedy Kennedymars,quote:Op maandag 27 juni 2005 12:49 schreef hetsjhokleek het volgende:
Was ik eigelijk van plan te gaan lopen maar ik kan helaas niet.
Langstraat in septemberquote:Op maandag 27 juni 2005 12:51 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Kennedymars, Kennedymars, Kennedy Kennedymars,
kom op wandel mee, wees sportief, 't gaat elke kilometer beter.
Zet door neem je blaren voor lief, toon je nu 'n echte kilometervreter!
Pessimisten blijft u allemaal maar thuis,
ga maar languit liggen rotten in je stoeltje voor de buis. Kom op, wandel mee, wees sportief;
loop die ene kilometer, op de kop af duizend meter,
En niet ene kleine centimeter meer!
Loop die ene kilometer, op de kop af duizend meter,
Als 't kan in twintig uren tachtig keer
Het scheelt ook echt heel veel! Allemaal fanfare langs de kant van de weg, mensen met snoepjes/appels weet ik veel wat en allemaal spandoekenquote:Op maandag 27 juni 2005 13:56 schreef Posdnous het volgende:
@nectarientje en hetsjhokleek (o.i.d.): Thanks, die woorden had ik nu net nodig
.
en je postbodeloopschoenen? Die zijn waarschijnlijk wel goed ingelopen.. Kun je daar niets mee?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:34 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb nog niks gedaan enzo nee. Heb niet eens schoenen...
Dat wordt niks dus.
ga gewoon goede schoenen kopen en loop ze goed in. En ipv van hier klagen op Fok! moet je naar buiten en lopen, hoppa weg hier en suc6quote:Op maandag 27 juni 2005 16:34 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb nog niks gedaan enzo nee. Heb niet eens schoenen...
Dat wordt niks dus.
Als je er goed op kan lopen, waarom niet? Er zijn mensen die op sandalen lopen...quote:Op maandag 27 juni 2005 23:33 schreef Yeahinho het volgende:
M'n postbodeschoenen zijn een paar puma's.
Denk niet dat ik daar de 4daagse mee kan uitlopen, of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |