En dat allemaal dankzij figuren zoals ikquote:Op woensdag 20 april 2005 19:30 schreef Tha_Mars het volgende:
Ik zat in de 1e per. maar vanwege omstandigheden kon mijn moeder vorig jaar niet starten, en daardoor zat ze dus in de 2e per. en ze is dus uitgeloot. Ze baalt flink iig.
gewoon doen! Je moet dat ding een keer gelopen hebbenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:09 schreef Yeahinho het volgende:
En dat allemaal dankzij figuren zoals ik.
Hehe dude, verkoop je startbewijs gewoon aan mij!quote:Op woensdag 20 april 2005 22:39 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zie het niet echt zitten om in m'n eentje, zonder training (want dat ga ik dus écht niet doen!), om 3 uur 's nachts richting Nijmegen te mogen vertrekken. Om dan daar van 4.00 tot 14.00 een rondje te lopen tot ik er bij neerval, en daarna dan nog kijken hoe ik heel thuiskom...
Tis wel te hopen dat me dat gaat lukken, want om 3 uur opstaan betekent ook om 6 uur 's avonds naar bed. Wtf, normaal begint dan mijn dag pas!
![]()
Posdnous; de wat.
Het is toch strikt persoonlijk enzoquote:Op donderdag 21 april 2005 00:42 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Hehe dude, verkoop je startbewijs gewoon aan mij!maat van me is uitgeloot en moet er nog 1 hebben.
Ik ben het met het volledig met je eens.quote:Op zondag 25 juli 2004 01:41 schreef danerit het volgende:
[..]
Ik heb de vierdaagse (50 km) nu 2 jaar achter elkaar gelopen. Het eerste jaar heb ik vrijwel niet getrained op 1x25km en 1x50 km na. Dit jaar heb ik ook niet getrained en heb hem net als vorig jaar uitgelopen. Dit wil niet zeggen dat ik het belachelijk vindt dat mensen ervoor trainen !!! Ik heb een goede conditie en ben zelf van mening dat je doorzettingsvermogen toch het allerbelangrijkste is, en ja, je moet ook wel tegen pijn kunnen. Ik heb 2 dagen gelopen met ontzettend pijnlijke knieën. Hiermee wil ik ook niet zeggen dat uitvallers niet tegen pijn kunnen want sommige mensen mogen van de ehbo niet eens doorlopen. Kortom: een vierdaagse is te lopen zonder te trainen, maar uithoudingsvermogen moet je hebben
Tuurlijk wil ik lopen, heb toch niks beters te doen op m'n zondag middagquote:Op woensdag 20 april 2005 22:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gewoon doen! Je moet dat ding een keer gelopen hebbenEn je mag hem daarna helemaal afkraken en zweren dat je nooit meer meedoet, maar je kan dan iig zeggen dat je het gehaald/geprobeerd hebt!
Zijn er trouwens mensen uit de buurt van Rotterdam die zin hebben om een keer met mij een zondag te lopen?
Je hoeft niet bang te zijn dat als je het niet haalt dat je dan een watje bent. Tenminste zou denk ik over niemand. En zeker mensen die de 4daagse niet zouden lopen hebben al helemaal geen recht van sprekenquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:31 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd of ik het aan kan. Ben vooral bang dat ik gruwelijk veel last van m'n voeten ga krijgen en daardoor moet uitvallen (en dan ben je een watje, en dat kun je aanhoren ook).
Ik loop best veel als postbode, paar uur per dag zelfs. Maar hoeveel kilometer zou dat in hemelsnaam zijn? 5, 10, 15, 25, ik heb echt totaal geen idee....
Ik ga voor 2007,in 1992 voor de eerste keer mee gedaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:16 schreef danerit het volgende:
Op naar volgend jaar, wie gaat inschrijven voor de vierdaagse van 2005?
Of aangezien het 4daagse 2004 topic dicht is, hier nog een beetje napraten.
Ik weet nog niet of ik eraan begin, heb het nu 2 jaar achter elkaar gedaan. Denk dat ik het volgend jaar van de zijkant ga bekijken.
Als je mee gaat doen, ga je dan ook hard trainen enzo?
je bent pas een watje als je niet mee loopt, of nooit mee gedaan heb.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:31 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd of ik het aan kan. Ben vooral bang dat ik gruwelijk veel last van m'n voeten ga krijgen en daardoor moet uitvallen (en dan ben je een watje, en dat kun je aanhoren ook).
quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:47 schreef johanuit het volgende:
Tuurlijk wil ik lopen, heb toch niks beters te doen op m'n zondag middag![]()
Ik woon in zevenhuizen en in Rotterdam bij blijdorp.
Mmmh oke, dan zullen we het zo stellen. Heb je meegelopen met soldaten minstens 10 kg bepakking en 50 km per dag? Zo niet. Dan vind ik je ook een watje. (zoals jij dat zou zeggen dan)quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:23 schreef JPM01 het volgende:
[..]
je bent pas een watje als je niet mee loopt, of nooit mee gedaan heb.
mensen die mee gedaan hebben ook al waren er problemen dat men het niet kan uitlopen zijn het geen watjes.! wie niet waagt wie niet wint
Rondje molenviergang is denk ik wel leuk. Zal ook wel om en nabij 20 km liggenquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]samen lopen is toch vaak net even iets leuker dan alleen! Ik woon hier alleen pas net en ik heb even geen inspiratie waar je hier leuk zou kunnen lopen (en dan wel graag een rondje van 20-25 km graag
)
neem de volgende keer een mp3speler oid mee, dat maakt het al een stuk draaglijker! En een paraplu in je handen is (vind ik) net iets te groot.. een stokje oid ligt lekkerder in de handquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:18 schreef Posdnous het volgende:
Bevindingen na een paar weekendjes trainen:
* Totaal geen last van m'n voeten, maar m'n spieren in m'n benen des te meer.
* Lopen in je eentje is ruk.
* Eén biertje drinken onderweg en je hebt kilometers lang een droge bek..
* Soep onderweg eten roeleert
* Probeer vooral alle heuvelachtige stukken te mijden, het verschil met gewoon vlak is extreem groot..
* Iets in je hand hebben (paraplu of zo) is erg fijn. Anders krijg je een beetje tintelende handen.
* Om de 10 km. kom je even op een punt dat je denkt van: 'dit gaat niet goed komen' . 1 km. later merk je het al niet meer, tot de volgende inzinking die iets heftiger is etc..
* Na een paar keer lopen heb je al een beetje een idee hoe je je gaat voelen (klote, maar het scheelt dat van tevoren te weten).
Dus dat gaat een feest worden.![]()
van de www.4daagse.nlquote:Op woensdag 27 april 2005 00:15 schreef EmjaY het volgende:
Iemand die een beetje verstand heeft van overnachtingsplekjes in Nijmegen? En dan vooral campings / voetbalvelden etc die elk jaar gebruikt worden voor de vierdaagse?
quote:REGLEMENT VVV RIJK VAN NIJMEGEN
HUISVESTING BIJ PARTICULIEREN
Als Vierdaagseloper dient u zelf voor huisvesting en maaltijden te zorgen. Bij de VVV Rijk van Nijmegen kunt u informatie inwinnen over kampeerterreinen, bungalows, hotels en pensions in Nijmegen en omgeving.
De VVV Rijk van Nijmegen bemiddelt ook bij het vinden van gastadressen bij particulieren in Nijmegen en omgeving. Hiervoor kan het inschrijfformulier in deze folder gebruikt worden.
U kunt alleen gebruik maken van deze bemiddeling als u minimaal de 4 nachten van de Vierdaagse reserveert en zelf deelneemt aan de Vierdaagse. Wanneer u met bekenden samen op één adres ondergebracht wilt worden, vul dan gezamenlijk één formulier in.
Inschrijving en betaling vóór 13 juni 2005
Wanneer u akkoord gaat met het reglement voor huisvesting bij particulieren kunt u het inschrijfformulier naar de VVV Rijk van Nijmegen toesturen. Direct na inschrijving dient u het volledige logiesbedrag + ¤ 10,00 administratiekosten per persoon rechtstreeks aan de VVV over te maken op Postbanknummer 3327055 (t.n.v. VVV Rijk van Nijmegen, Huisvesting Vierdaagse). Pas na ontvangst van het logiesbedrag wordt gezocht naar een gastgezin. Indien uw betaling niet op ons rekeningnummer is bijgeschreven vóór 13 juni 2005, vervalt uw inschrijving. Let op: Hanteer dezelfde naam voor uw betaling en inschrijving om verwarring te voorkomen.
Inschrijving en betaling na 13 juni 2005
Na inschrijving dient u het volledige logiesbedrag + ¤ 20,00 administratiekosten per persoon rechtstreeks aan de VVV over te maken op Postbanknummer 3327055 (t.n.v. VVV Rijk van Nijmegen, Huisvesting Vierdaagse). Plaatsing geschiedt op basis van beschikbaarheid. U heeft dus géén garantie op huisvesting.
Bevestiging
U ontvangt begin juli van de VVV Rijk van Nijmegen een bevestigingsbrief. Bij aankomst in Nijmegen meldt u zich met deze bevestigingsbrief bij de tijdelijke VVV-logiesbalie in Concertgebouw de Vereeniging aan het Keizer Karelplein, waarna u een logiesbon met uw verblijfadres ontvangt. Wij proberen zo veel mogelijk tegemoet te komen aan uw eventuele wensen, maar kunnen daar geen enkele garantie voor geven.
Annuleren
Bij annulering alleen schriftelijk worden administratiekosten niet terugbetaald. Indien wij uw annulering in de periode van 13 juni tot 24 juni 2005 ontvangen, wordt tevens 1 overnachting per persoon in rekening gebracht. Mochten wij uw annulering na 24 juni 2005 ontvangen, wordt het volledige logiesbedrag en de administratiekosten berekend! Opmerkingen kunnen tot 15 augustus 2005 schriftelijk worden ingediend bij de VVV Rijk van Nijmegen. Extra kosten zoals telefoonkosten, kunnen door uw gastgezin worden doorberekend.
Aanmeldingsformulier voor huisvesting bij particulieren...
VVV Rijk van Nijmegen
Huisvesting Vierdaagse
Postbus 175
6500 AD Nijmegen
Fax: 024-3297879
logies@vvvnijmegen.nl
www.vvvnijmegen.nl
Voor inlichtingen over:
Huisvesting bij particulieren: 024-3233020
Campings/Bungalows : 0900-1122344 (¤ 0,45 pm)
Hotels : 024-3297867
Door een gps systeem aan te schaffen weet je het precies maar dat is te duur als je maar een paar keer gaat lopen. Dus je zal het maar een beetje op landkaarten moeten gaan uitzoeken. Zo heb ik het ook altijd gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:29 schreef Yeahinho het volgende:
Lekker bezig Posdnous. Ga je alleen de 4daagse lopen?
Ik wil wel een keer een eindje gaan lopen op een vrije (mid)dag om te kijken hoe dat gaat. Maar hoe kan ik nou precies weten hoeveel kilometer ik gelopen heb.
Nee, godzijdank niet, dat zou ik nooit doen. Maar de vrienden die net als ik zo snugger waren om zich in een vlaag in te schrijven, wonen allemaal buiten de stad, dus samen oefenen zit er niet echt in.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:29 schreef Yeahinho het volgende:
Lekker bezig Posdnous. Ga je alleen de 4daagse lopen?
Is inderdaad moeilijk. Je kunt in het weekend zo'n mars meelopen, waar van tevoren een parcours is uitgestippeld van een vast aantal km.quote:Ik wil wel een keer een eindje gaan lopen op een vrije (mid)dag om te kijken hoe dat gaat. Maar hoe kan ik nou precies weten hoeveel kilometer ik gelopen heb.
idd ook een goeie en fietsroutes zijn over het algemeen wel verhard en wat langer.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:35 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ook fietsroutes kan je lopen dan staan ook de kilometers aangegeven. Is sowieso interresanter dan van dorpje naar dorpje lopen want je komt toch op de mooiere paden.
bij deze is Haarbalpasta officieel aangemeld bij de vierdaagse!quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:11 schreef Haarbalpasta het volgende:
bij deze gaat Haarbalpasta zich aanmelden voor het Nijmeegse vierdaagse 2005.
:d ga eens als de donder trainen, k zal je toejuichen vanaf de zijkant met een biertjequote:Op zondag 8 mei 2005 00:11 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho heeft zich ingeschreven voor de 50, omdat dat moet voor zo'n kruisje.
Ik moet nog altijd vrij regelen (wordt nog lastig), en heb verder nog 3x níks gedaan.
loop fiets of wandelroutes in elke streek zijn die over het algemeen ruim voorhanden. Anders kun je de te lopen route eerst met de auto rijden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:30 schreef Yeahinho het volgende:
Heeft er iemand soms tips?
Ik wil best eens een stukje gaan lopen, maar dan wil ik wel weten hoeveel km ik ongeveer heb afgelegd. Hoe meet ik dat in hemelsnaam?!
He dat laatste is nog niet zo'n stom ideequote:Op donderdag 19 mei 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
loop fiets of wandelroutes in elke streek zijn die over het algemeen ruim voorhanden. Anders kun je de te lopen route eerst met de auto rijden.
ik moet ook nog zo goed als beginnen met trainen.. Ik heb dan wel goed ingelopen schoenen en wat loopervaring. Vanaf volgende week ga ik elke dag 20 km lopen en dan moet het maar goed gaanquote:Op zondag 26 juni 2005 19:47 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik morgen eens een paar wandelschoenen ga kopen. En vanaf nu een beetje ga trainen
.
Zou ik dan de 50 km kunnen lopen?
Ik weet niet wat en hoeveel je gaat lopen maar om een paar weken voor de 4daagse dagelijks 20 km te gaan lopen lijkt me niet verstandig. Wat me het beste lijkt is gewoon een keer de afstand te lopen die je moet gaan lopen. Dan heb je veel beter zicht op de pijn die je gaat voelen.quote:Op zondag 26 juni 2005 20:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik moet ook nog zo goed als beginnen met trainen.. Ik heb dan wel goed ingelopen schoenen en wat loopervaring. Vanaf volgende week ga ik elke dag 20 km lopen en dan moet het maar goed gaan![]()
idd en loop dagelijks een klein stukje, kilometer of 4 a 5 dan kome je gewoon in een loop ritme en is dagelijks lopen gewoon een beetje vertrouwd. En vergeet niet je nieuwe wandelschoenen goed in te lopen.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:31 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik weet niet wat en hoeveel je gaat lopen maar om een paar weken voor de 4daagse dagelijks 20 km te gaan lopen lijkt me niet verstandig. Wat me het beste lijkt is gewoon een keer de afstand te lopen die je moet gaan lopen. Dan heb je veel beter zicht op de pijn die je gaat voelen.
Als je de 40 of de 50 loopt is 20 km een te korte afstand om te merken wat je gaat voelen.
euhm, ik heb hem al een keer gelopen en dit heb ik de vorige keer ook gedaan (toen was ik wel iets eerder begonnen overigens) en dit werkt voor mijquote:Op maandag 27 juni 2005 01:31 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ik weet niet wat en hoeveel je gaat lopen maar om een paar weken voor de 4daagse dagelijks 20 km te gaan lopen lijkt me niet verstandig. Wat me het beste lijkt is gewoon een keer de afstand te lopen die je moet gaan lopen. Dan heb je veel beter zicht op de pijn die je gaat voelen.
Als je de 40 of de 50 loopt is 20 km een te korte afstand om te merken wat je gaat voelen.
kijk, zulke berichten moet ik hebbenquote:Op maandag 27 juni 2005 10:14 schreef hetsjhokleek het volgende:
ok dan is het idd wat realistischer, veel succes iig. En ik heb hem het tweede jaar ook maar het heel weinig training uitgelopen. En toen ging het nog veel makkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |