abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2005 @ 19:30:47 #121
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_26383063
Ik zat in de 1e per. maar vanwege omstandigheden kon mijn moeder vorig jaar niet starten, en daardoor zat ze dus in de 2e per. en ze is dus uitgeloot. Ze baalt flink iig.
Maximaal 4 regels
pi_26385833
Ik ben vorig jaar gestart en keurig uitgevallen
Dit jaar een nieuwe poging!

(ik heb hem overigens al wel helemaal gelopen 3 jaar geleden).
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_26387745
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:30 schreef Tha_Mars het volgende:
Ik zat in de 1e per. maar vanwege omstandigheden kon mijn moeder vorig jaar niet starten, en daardoor zat ze dus in de 2e per. en ze is dus uitgeloot. Ze baalt flink iig.
En dat allemaal dankzij figuren zoals ik .
pi_26388187
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:09 schreef Yeahinho het volgende:
En dat allemaal dankzij figuren zoals ik .
gewoon doen! Je moet dat ding een keer gelopen hebben En je mag hem daarna helemaal afkraken en zweren dat je nooit meer meedoet, maar je kan dan iig zeggen dat je het gehaald/geprobeerd hebt!

Zijn er trouwens mensen uit de buurt van Rotterdam die zin hebben om een keer met mij een zondag te lopen?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  woensdag 20 april 2005 @ 22:25:58 #125
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_26388292
Yeahinho, volgend weekend is de Kalorama-mars in Nijmegen.

Mooie gelegenheid om te beginnen met oefenen .

.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_26388830
Ik zie het niet echt zitten om in m'n eentje, zonder training (want dat ga ik dus écht niet doen!), om 3 uur 's nachts richting Nijmegen te mogen vertrekken. Om dan daar van 4.00 tot 14.00 een rondje te lopen tot ik er bij neerval, en daarna dan nog kijken hoe ik heel thuiskom...

Tis wel te hopen dat me dat gaat lukken, want om 3 uur opstaan betekent ook om 6 uur 's avonds naar bed . Wtf, normaal begint dan mijn dag pas!

Posdnous; de wat .
  donderdag 21 april 2005 @ 00:31:41 #127
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_26392592
hooibaal is ook ingeloot... en gelukkig zijn trainingsmaat ook
Niet zo zeer boeiend voor de 4daagse zelf, want die loop ik toch wel uit (al twee keer gelukt, dus die derde zal ook wel goed komen) maar in je eentje trainen is zo godvergeten saai...
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  donderdag 21 april 2005 @ 00:42:44 #128
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_26392816
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:39 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zie het niet echt zitten om in m'n eentje, zonder training (want dat ga ik dus écht niet doen!), om 3 uur 's nachts richting Nijmegen te mogen vertrekken. Om dan daar van 4.00 tot 14.00 een rondje te lopen tot ik er bij neerval, en daarna dan nog kijken hoe ik heel thuiskom...

Tis wel te hopen dat me dat gaat lukken, want om 3 uur opstaan betekent ook om 6 uur 's avonds naar bed . Wtf, normaal begint dan mijn dag pas!

Posdnous; de wat .
Hehe dude, verkoop je startbewijs gewoon aan mij! maat van me is uitgeloot en moet er nog 1 hebben.
Wallahjeweettog
pi_26392929
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:42 schreef EmjaY het volgende:

[..]

Hehe dude, verkoop je startbewijs gewoon aan mij! maat van me is uitgeloot en moet er nog 1 hebben.
Het is toch strikt persoonlijk enzo .
pi_26429253
Tja, ik had net de kennedymars uitgelopen als opwarmertje (80 km). Nu begin ik volgend jaar wel weer opnieuw met trainen, hopen dat ik dan wel word ingeloot.
  dinsdag 26 april 2005 @ 00:25:10 #131
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_26509689
quote:
Op zondag 25 juli 2004 01:41 schreef danerit het volgende:

[..]

Ik heb de vierdaagse (50 km) nu 2 jaar achter elkaar gelopen. Het eerste jaar heb ik vrijwel niet getrained op 1x25km en 1x50 km na. Dit jaar heb ik ook niet getrained en heb hem net als vorig jaar uitgelopen. Dit wil niet zeggen dat ik het belachelijk vindt dat mensen ervoor trainen !!! Ik heb een goede conditie en ben zelf van mening dat je doorzettingsvermogen toch het allerbelangrijkste is, en ja, je moet ook wel tegen pijn kunnen. Ik heb 2 dagen gelopen met ontzettend pijnlijke knieën. Hiermee wil ik ook niet zeggen dat uitvallers niet tegen pijn kunnen want sommige mensen mogen van de ehbo niet eens doorlopen. Kortom: een vierdaagse is te lopen zonder te trainen, maar uithoudingsvermogen moet je hebben
Ik ben het met het volledig met je eens.
Ikzelf heb de vierdaagse uitgelopen in 1999, toen was ik 14. Met 2 goede vrienden heb ik zelf niet getraind, 1x avond 4daagse gelopen, en een keertje 15km. Stelt echt niks voor omdat wij heel veel gewend waren met scouting. Ikzelf liep altijd met zo veel mogelijk bepakking puur omdat ik het als training zag. Trainen hoeft niet. Ik zag het soms ook niet meer zitten, maar doorzettingsvermogen is een must. Daarom vond ik de 4daagse goed te doen!

p.s. Ik moet er wel bij vermelden dat ik nooit last heb gehad van blaren (vanaf dat ik begonnen ben met marsen lopen), wat dat betreft ben ik wel bevoorecht.
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
pi_26509788
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd of ik het aan kan. Ben vooral bang dat ik gruwelijk veel last van m'n voeten ga krijgen en daardoor moet uitvallen (en dan ben je een watje, en dat kun je aanhoren ook).

Ik loop best veel als postbode, paar uur per dag zelfs. Maar hoeveel kilometer zou dat in hemelsnaam zijn? 5, 10, 15, 25, ik heb echt totaal geen idee....
pi_26510068
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:23 schreef nectarientje het volgende:

[..]

gewoon doen! Je moet dat ding een keer gelopen hebben En je mag hem daarna helemaal afkraken en zweren dat je nooit meer meedoet, maar je kan dan iig zeggen dat je het gehaald/geprobeerd hebt!

Zijn er trouwens mensen uit de buurt van Rotterdam die zin hebben om een keer met mij een zondag te lopen?
Tuurlijk wil ik lopen, heb toch niks beters te doen op m'n zondag middag
Ik woon in zevenhuizen en in Rotterdam bij blijdorp.

Had btw graag de vierdaagse meegelopen, voor het eerst, maar zag net dat ik al maanden te laat was voor opgeven
  dinsdag 26 april 2005 @ 00:50:58 #134
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_26510130
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:31 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd of ik het aan kan. Ben vooral bang dat ik gruwelijk veel last van m'n voeten ga krijgen en daardoor moet uitvallen (en dan ben je een watje, en dat kun je aanhoren ook).

Ik loop best veel als postbode, paar uur per dag zelfs. Maar hoeveel kilometer zou dat in hemelsnaam zijn? 5, 10, 15, 25, ik heb echt totaal geen idee....
Je hoeft niet bang te zijn dat als je het niet haalt dat je dan een watje bent. Tenminste zou denk ik over niemand. En zeker mensen die de 4daagse niet zouden lopen hebben al helemaal geen recht van spreken

Maar ook al zou je veel lopen als postbode, ik persoonlijk raad je aan om toch gewoon rechte marsen te lopen. Water en wat eten mee. En lopen maar elk weekend, opbouwend uiteraard. De reden vanwege deze oefening is dat je ook mentaal getraind word. Het is heel anders als je nu opeens een doel hebt, de 15km uit te lopen bijvoorbeeld, ipv van vrolijk door de wijken te lopen en wetende dat je elke keer verder kan fietsen ofzo snap je? Het is gewoon anders als je 15 volle of meerdere km's achter elkaar moet lopen. En denk eraan, 4daagse is in de zomer, en daar speelt de Temp. een rol bij. Is ook een factor waar je rekening mee moet houden.

Ik kan je een paar tips geven, je mag zelf weten wat je ermee doet

Tip 1: Koop goede wandelschoenen en loop die nu goed in, dan weet je ook of de schoenen je bevallen of niet.
Tip 2: Keer je sokken binnenste buiten als je gaat lopen, dus met de naden aan de buitenkant. Het voorkomt eerder blaren doordat er geen naden tegen je voeten kunnen schuren o.i.d.
Tip 3: Drink voldoende water, onder lopen verlies je meer vocht dan je zou denken. (zeker in hogere Temp.)
Tip 4: Eet aan het begin van de loop een maaltijd die koolhydraat rijk is, ook in de pauzes doen koolhydraat rijke maaltijden het goed. Voor onderweg, snelle suiker die voor de nodige energie zorgen. (Uiteraard ook veel drinken, hierbij is water het beste middel, vermijd alcohol! Omdat je dan nog meer vocht nodig hebt om al dat alcohol te verwerken.)
Tip 5: Denk niet te ver vooruit, leef bij elke stap die je doet, en geniet van de natuur.
Tip 6: Rust niet te vaak onder het lopen het is immers een mars en geen picknick. Rust ook niet te lang anders koelen de spieren af en dan kun je weer moeilijk op gang komen.
Tip 7: Vermijd de grond, ander koel je ook te veel af, en rust niet te lang en te overbodig, anders raak je uit het ritme. (hoe lekker rusten ook soms is, na de finish kun je rusten wat je wilt )
Tip 8: Ik wens je veel succes met de eventuele marsen die je gaat lopen!
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 april 2005 @ 00:56:10 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26510220
op de site van de 4 daagse staan ook een hoop tips e.d.; http://www.4daagse.nl/frameset.asp?lan=ned
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 26 april 2005 @ 00:58:07 #136
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26510253
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 20:16 schreef danerit het volgende:
Op naar volgend jaar, wie gaat inschrijven voor de vierdaagse van 2005?
Of aangezien het 4daagse 2004 topic dicht is, hier nog een beetje napraten.

Ik weet nog niet of ik eraan begin, heb het nu 2 jaar achter elkaar gedaan. Denk dat ik het volgend jaar van de zijkant ga bekijken.

Als je mee gaat doen, ga je dan ook hard trainen enzo?
Ik ga voor 2007,in 1992 voor de eerste keer mee gedaan.
Naar de hand niets meer van terrecht gekomen.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:23:30 #137
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_26513299
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:31 schreef Yeahinho het volgende:
je bent pas een watje als je niet mee loopt, of nooit mee gedaan heb.

mensen die mee gedaan hebben ook al waren er problemen dat men het niet kan uitlopen zijn het geen watjes.! wie niet waagt wie niet wint
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_26515350
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:47 schreef johanuit het volgende:
Tuurlijk wil ik lopen, heb toch niks beters te doen op m'n zondag middag
Ik woon in zevenhuizen en in Rotterdam bij blijdorp.
samen lopen is toch vaak net even iets leuker dan alleen! Ik woon hier alleen pas net en ik heb even geen inspiratie waar je hier leuk zou kunnen lopen (en dan wel graag een rondje van 20-25 km graag )
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:10:08 #139
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_26519290
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:23 schreef JPM01 het volgende:

[..]

je bent pas een watje als je niet mee loopt, of nooit mee gedaan heb.

mensen die mee gedaan hebben ook al waren er problemen dat men het niet kan uitlopen zijn het geen watjes.! wie niet waagt wie niet wint
Mmmh oke, dan zullen we het zo stellen. Heb je meegelopen met soldaten minstens 10 kg bepakking en 50 km per dag? Zo niet. Dan vind ik je ook een watje. (zoals jij dat zou zeggen dan)
pi_26519444
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 11:10 schreef nectarientje het volgende:

[..]

samen lopen is toch vaak net even iets leuker dan alleen! Ik woon hier alleen pas net en ik heb even geen inspiratie waar je hier leuk zou kunnen lopen (en dan wel graag een rondje van 20-25 km graag )
Rondje molenviergang is denk ik wel leuk. Zal ook wel om en nabij 20 km liggen
pi_26521588
Trainen, daar doe ik al helemaal niet aan .
  dinsdag 26 april 2005 @ 17:18:52 #142
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_26523281
Bevindingen na een paar weekendjes trainen:

* Totaal geen last van m'n voeten, maar m'n spieren in m'n benen des te meer .
* Lopen in je eentje is ruk .
* Eén biertje drinken onderweg en je hebt kilometers lang een droge bek. .
* Soep onderweg eten roeleert
* Probeer vooral alle heuvelachtige stukken te mijden, het verschil met gewoon vlak is extreem groot. .
* Iets in je hand hebben (paraplu of zo) is erg fijn. Anders krijg je een beetje tintelende handen.
* Om de 10 km. kom je even op een punt dat je denkt van: 'dit gaat niet goed komen' . 1 km. later merk je het al niet meer, tot de volgende inzinking die iets heftiger is etc. .
* Na een paar keer lopen heb je al een beetje een idee hoe je je gaat voelen (klote, maar het scheelt dat van tevoren te weten) .

Dus dat gaat een feest worden.
pi_26533233
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 17:18 schreef Posdnous het volgende:
Bevindingen na een paar weekendjes trainen:

* Totaal geen last van m'n voeten, maar m'n spieren in m'n benen des te meer .
* Lopen in je eentje is ruk .
* Eén biertje drinken onderweg en je hebt kilometers lang een droge bek. .
* Soep onderweg eten roeleert
* Probeer vooral alle heuvelachtige stukken te mijden, het verschil met gewoon vlak is extreem groot. .
* Iets in je hand hebben (paraplu of zo) is erg fijn. Anders krijg je een beetje tintelende handen.
* Om de 10 km. kom je even op een punt dat je denkt van: 'dit gaat niet goed komen' . 1 km. later merk je het al niet meer, tot de volgende inzinking die iets heftiger is etc. .
* Na een paar keer lopen heb je al een beetje een idee hoe je je gaat voelen (klote, maar het scheelt dat van tevoren te weten) .

Dus dat gaat een feest worden.
neem de volgende keer een mp3speler oid mee, dat maakt het al een stuk draaglijker! En een paraplu in je handen is (vind ik) net iets te groot.. een stokje oid ligt lekkerder in de hand
Het grote nadeel van lopen vind ik dat als je een beetje kilometers wilt maken, het zo vreselijk veel tijd kost!
Trouwens wel gunstig dat je geen last hebt van je voeten! Die spieren kun je wel trainen, die wennen er vanzelf wel aan!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  woensdag 27 april 2005 @ 00:15:27 #144
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_26534418
Iemand die een beetje verstand heeft van overnachtingsplekjes in Nijmegen? En dan vooral campings / voetbalvelden etc die elk jaar gebruikt worden voor de vierdaagse?
Wallahjeweettog
pi_26534722
Lekker bezig Posdnous . Ga je alleen de 4daagse lopen?

Ik wil wel een keer een eindje gaan lopen op een vrije (mid)dag om te kijken hoe dat gaat. Maar hoe kan ik nou precies weten hoeveel kilometer ik gelopen heb .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 april 2005 @ 00:37:31 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26534876
quote:
Op woensdag 27 april 2005 00:15 schreef EmjaY het volgende:
Iemand die een beetje verstand heeft van overnachtingsplekjes in Nijmegen? En dan vooral campings / voetbalvelden etc die elk jaar gebruikt worden voor de vierdaagse?
van de www.4daagse.nl
quote:
REGLEMENT VVV RIJK VAN NIJMEGEN
HUISVESTING BIJ PARTICULIEREN

Als Vierdaagseloper dient u zelf voor huisvesting en maaltijden te zorgen. Bij de VVV Rijk van Nijmegen kunt u informatie inwinnen over kampeerterreinen, bungalows, hotels en pensions in Nijmegen en omgeving.

De VVV Rijk van Nijmegen bemiddelt ook bij het vinden van gastadressen bij particulieren in Nijmegen en omgeving. Hiervoor kan het inschrijfformulier in deze folder gebruikt worden.

U kunt alleen gebruik maken van deze bemiddeling als u minimaal de 4 nachten van de Vierdaagse reserveert en zelf deelneemt aan de Vierdaagse. Wanneer u met bekenden samen op één adres ondergebracht wilt worden, vul dan gezamenlijk één formulier in.

Inschrijving en betaling vóór 13 juni 2005
Wanneer u akkoord gaat met het reglement voor huisvesting bij particulieren kunt u het inschrijfformulier naar de VVV Rijk van Nijmegen toesturen. Direct na inschrijving dient u het volledige logiesbedrag + ¤ 10,00 administratiekosten per persoon rechtstreeks aan de VVV over te maken op Postbanknummer 3327055 (t.n.v. VVV Rijk van Nijmegen, Huisvesting Vierdaagse). Pas na ontvangst van het logiesbedrag wordt gezocht naar een gastgezin. Indien uw betaling niet op ons rekeningnummer is bijgeschreven vóór 13 juni 2005, vervalt uw inschrijving. Let op: Hanteer dezelfde naam voor uw betaling en inschrijving om verwarring te voorkomen.

Inschrijving en betaling na 13 juni 2005
Na inschrijving dient u het volledige logiesbedrag + ¤ 20,00 administratiekosten per persoon rechtstreeks aan de VVV over te maken op Postbanknummer 3327055 (t.n.v. VVV Rijk van Nijmegen, Huisvesting Vierdaagse). Plaatsing geschiedt op basis van beschikbaarheid. U heeft dus géén garantie op huisvesting.

Bevestiging
U ontvangt begin juli van de VVV Rijk van Nijmegen een bevestigingsbrief. Bij aankomst in Nijmegen meldt u zich met deze bevestigingsbrief bij de tijdelijke VVV-logiesbalie in Concertgebouw de Vereeniging aan het Keizer Karelplein, waarna u een logiesbon met uw verblijfadres ontvangt. Wij proberen zo veel mogelijk tegemoet te komen aan uw eventuele wensen, maar kunnen daar geen enkele garantie voor geven.

Annuleren
Bij annulering alleen schriftelijk worden administratiekosten niet terugbetaald. Indien wij uw annulering in de periode van 13 juni tot 24 juni 2005 ontvangen, wordt tevens 1 overnachting per persoon in rekening gebracht. Mochten wij uw annulering na 24 juni 2005 ontvangen, wordt het volledige logiesbedrag en de administratiekosten berekend! Opmerkingen kunnen tot 15 augustus 2005 schriftelijk worden ingediend bij de VVV Rijk van Nijmegen. Extra kosten zoals telefoonkosten, kunnen door uw gastgezin worden doorberekend.

Aanmeldingsformulier voor huisvesting bij particulieren...

VVV Rijk van Nijmegen
Huisvesting Vierdaagse
Postbus 175
6500 AD Nijmegen
Fax: 024-3297879
logies@vvvnijmegen.nl
www.vvvnijmegen.nl

Voor inlichtingen over:
Huisvesting bij particulieren: 024-3233020
Campings/Bungalows : 0900-1122344 (¤ 0,45 pm)
Hotels : 024-3297867
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 27 april 2005 @ 00:41:06 #147
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_26534937
Tx had het niet goed gelezen, dacht dat het alleen over particulieren ging, maar camping wordt ook genoemd.
Wallahjeweettog
pi_26537048
quote:
Op woensdag 27 april 2005 00:29 schreef Yeahinho het volgende:

Ik wil wel een keer een eindje gaan lopen op een vrije (mid)dag om te kijken hoe dat gaat. Maar hoe kan ik nou precies weten hoeveel kilometer ik gelopen heb .
Door een gps systeem aan te schaffen weet je het precies maar dat is te duur als je maar een paar keer gaat lopen. Dus je zal het maar een beetje op landkaarten moeten gaan uitzoeken. Zo heb ik het ook altijd gedaan.

En vaak als je van dorp naar dorp loot staan ook kilometers aangegeven dit is ook redelijk betrouwbaar.
Boodschap van algemeen nut.
  woensdag 27 april 2005 @ 09:44:07 #149
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_26538529
quote:
Op woensdag 27 april 2005 00:29 schreef Yeahinho het volgende:
Nee, godzijdank niet, dat zou ik nooit doen. Maar de vrienden die net als ik zo snugger waren om zich in een vlaag in te schrijven, wonen allemaal buiten de stad, dus samen oefenen zit er niet echt in.
quote:
Is inderdaad moeilijk. Je kunt in het weekend zo'n mars meelopen, waar van tevoren een parcours is uitgestippeld van een vast aantal km.

Wat ik laatst gedaan heb is via een navigatieprogramma een route bepalen, zodat je de kilometers kunt berekenen. Werkt vrij goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 april 2005 @ 11:34:22 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26540781
ja kan ook wandelroutes door steden of gebeiden lopen dan weet je meteen hoeveel kilometers je gelopen hebt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26540805
Ook fietsroutes kan je lopen dan staan ook de kilometers aangegeven. Is sowieso interresanter dan van dorpje naar dorpje lopen want je komt toch op de mooiere paden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 april 2005 @ 11:37:18 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26540829
quote:
Op woensdag 27 april 2005 11:35 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ook fietsroutes kan je lopen dan staan ook de kilometers aangegeven. Is sowieso interresanter dan van dorpje naar dorpje lopen want je komt toch op de mooiere paden.
idd ook een goeie en fietsroutes zijn over het algemeen wel verhard en wat langer.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26666449
Ook ik ga hem dit jaar lopen! Ook voor de eerste keer.
Ik ben nu een paar weken aan het trainen, heb meer last van vermoeide benen gehad dan van m'n voeten. Maar da komt wel goed, hoop ik.

www.map24.com is een mooie gedetailleerde landkaart/routeplanner waar je met een 'lineaal' een route uit kunt stippelen, heb je ook meteen de afstanden er bij staan.
(al wordt dat bij langere routes misschien wel wat lastiger)
Altijd paraat met Komkommer en Tomaat!!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 22:01:28 #154
54905 Haarbalpasta
Voor de poes!
pi_26789204
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 19:11 schreef Haarbalpasta het volgende:
bij deze gaat Haarbalpasta zich aanmelden voor het Nijmeegse vierdaagse 2005.

bij deze is Haarbalpasta officieel aangemeld bij de vierdaagse!

* Haarbalpasta gaat de vierdaagse lopen!
pi_26792240
Succes allebei ik ga van de zomer lekker voor jullie aan de kant zitten. Welke afstanden lopen jullie?
  zondag 8 mei 2005 @ 00:03:25 #156
110740 marleenhoofd-
(schijn)dom
pi_26814435
ik heb 2x de 30 gelopen en ga dit jaar de 40 lopen, omdat mijn leeftijd dat vraagt.. echter ik heb een probleem, die bevestigingskaart die ze me gestuurd hebben, ik ben hem kwijt!
ik heb toevallig vandaag 25km gelopen en gister 40 maar van te voren had ik ook nog niet echt getraind.. ik ga gewoon die 4daagse uitlopen met allemaal blaren en kei veel pijn denk ik
pi_26814618
* Yeahinho heeft zich ingeschreven voor de 50, omdat dat moet voor zo'n kruisje .

Ik moet nog altijd vrij regelen (wordt nog lastig), en heb verder nog 3x níks gedaan .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 mei 2005 @ 22:23:03 #158
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26837462
quote:
Op zondag 8 mei 2005 00:11 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho heeft zich ingeschreven voor de 50, omdat dat moet voor zo'n kruisje .

Ik moet nog altijd vrij regelen (wordt nog lastig), en heb verder nog 3x níks gedaan .
:d ga eens als de donder trainen, k zal je toejuichen vanaf de zijkant met een biertje
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:17:48 #159
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_27166893
kheb ook nog niet gelopen, nouja 2 x ofzow... kweet niet of ik nog veel ga trainen, iig niet iedere week, kzie wel... gewoon lopen en zien waar het schip strand, kruisje met kroontje vind ik genoeg... dan ga ik ook is de kant opzoeken...!
Maximaal 4 regels
pi_27167208
Ik loop de 40 met een clubje militairen, nu mag ik van de arts ons trainingsschema niet meer volgen ivm blessure en moet ik het geleidelijk weer gaan opbouwen. In 3 weken tijd van 0km naar 40km opbouwen waar ik het schema weer moet oppikken... right. Dat gaat me lukken ofzo .
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_27167472
Heeft er iemand soms tips?

Ik wil best eens een stukje gaan lopen, maar dan wil ik wel weten hoeveel km ik ongeveer heb afgelegd . Hoe meet ik dat in hemelsnaam?!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 mei 2005 @ 23:09:17 #162
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27169395
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:30 schreef Yeahinho het volgende:
Heeft er iemand soms tips?

Ik wil best eens een stukje gaan lopen, maar dan wil ik wel weten hoeveel km ik ongeveer heb afgelegd . Hoe meet ik dat in hemelsnaam?!
loop fiets of wandelroutes in elke streek zijn die over het algemeen ruim voorhanden. Anders kun je de te lopen route eerst met de auto rijden.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_27170947
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

loop fiets of wandelroutes in elke streek zijn die over het algemeen ruim voorhanden. Anders kun je de te lopen route eerst met de auto rijden.
He dat laatste is nog niet zo'n stom idee .
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:39:14 #164
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_27344591
Veel wandelverenigingen organiseren ook altijd wandeltochten, met hun meelopen is ook een optie.
Maximaal 4 regels
pi_27692464
mochten er mensen zijn met startbewijs (50 km) die niet gaan lopen dan ben ik geinterresseerd om het startbewijs over te nemen voor een leuk bedragje. Laat je startbewijs niet ongebruikt!

bedankt
Pud
if all else fails, read the instructions
  maandag 6 juni 2005 @ 23:32:40 #166
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_27694399
heb je je speciaal daarvoor aangemeld, en het is nog illegaal ook!!!
Maximaal 4 regels
pi_27694733
Hoeveel bied je?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 juni 2005 @ 00:11:49 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27695465
k heb alleen intresse in t kruisje het liefste vrijdag avond al
DeLuna vindt me dik ;(
pi_27734773
60 euro moet toch te doen zijn.
kheb altijd nog het risico dat ik niet door de controle kom...
wat is de leeftijd die op het startbewijs staat?

ben nu op vakantie dus lees niet vaak dit forum.....
ik hoor het wel...
Pud
depudding@gmail.com
if all else fails, read the instructions
  vrijdag 10 juni 2005 @ 15:06:07 #170
102890 SloMo
Hatseflats
pi_27806953
jongens de kaarten zijn niet overdraagbaar
pi_28254593
Als ik morgen eens een paar wandelschoenen ga kopen . En vanaf nu een beetje ga trainen .

Zou ik dan de 50 km kunnen lopen?
pi_28254742
Ik ga er misschien masseren
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_28255023
quote:
Op zondag 26 juni 2005 19:47 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik morgen eens een paar wandelschoenen ga kopen . En vanaf nu een beetje ga trainen .

Zou ik dan de 50 km kunnen lopen?
ik moet ook nog zo goed als beginnen met trainen.. Ik heb dan wel goed ingelopen schoenen en wat loopervaring. Vanaf volgende week ga ik elke dag 20 km lopen en dan moet het maar goed gaan
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_28255312
Je mag mij wel masseren hoor meami!

En 20 km élke dag?! Das gvd een paar uur ofzo... hoe heb je daar tijd voor joh .
pi_28261816
quote:
Op zondag 26 juni 2005 20:13 schreef nectarientje het volgende:

[..]

ik moet ook nog zo goed als beginnen met trainen.. Ik heb dan wel goed ingelopen schoenen en wat loopervaring. Vanaf volgende week ga ik elke dag 20 km lopen en dan moet het maar goed gaan
Ik weet niet wat en hoeveel je gaat lopen maar om een paar weken voor de 4daagse dagelijks 20 km te gaan lopen lijkt me niet verstandig. Wat me het beste lijkt is gewoon een keer de afstand te lopen die je moet gaan lopen. Dan heb je veel beter zicht op de pijn die je gaat voelen.
Als je de 40 of de 50 loopt is 20 km een te korte afstand om te merken wat je gaat voelen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 juni 2005 @ 02:11:52 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28262467
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:31 schreef hetsjhokleek het volgende:

[..]

Ik weet niet wat en hoeveel je gaat lopen maar om een paar weken voor de 4daagse dagelijks 20 km te gaan lopen lijkt me niet verstandig. Wat me het beste lijkt is gewoon een keer de afstand te lopen die je moet gaan lopen. Dan heb je veel beter zicht op de pijn die je gaat voelen.
Als je de 40 of de 50 loopt is 20 km een te korte afstand om te merken wat je gaat voelen.
idd en loop dagelijks een klein stukje, kilometer of 4 a 5 dan kome je gewoon in een loop ritme en is dagelijks lopen gewoon een beetje vertrouwd. En vergeet niet je nieuwe wandelschoenen goed in te lopen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28264947
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:31 schreef hetsjhokleek het volgende:

euhm, ik heb hem al een keer gelopen en dit heb ik de vorige keer ook gedaan (toen was ik wel iets eerder begonnen overigens) en dit werkt voor mij

En die pijn ken ik Dat vind ik ook een nadeel van hem al eens gelopen hebben, je weet wat je staat te wachten. Nu ik het zo tik is het ook wel een voordeel trouwens..
Ik ga trouwens de 40 lopen.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_28265139
ok dan is het idd wat realisticher, veel succes iig . En ik heb hem het tweede jaar ook maar het heel weinig training uitgelopen. En toen ging het nog veel makkelijker.
pi_28265317
quote:
Op maandag 27 juni 2005 10:14 schreef hetsjhokleek het volgende:
ok dan is het idd wat realistischer, veel succes iig . En ik heb hem het tweede jaar ook maar het heel weinig training uitgelopen. En toen ging het nog veel makkelijker.
kijk, zulke berichten moet ik hebben dat de tweede keer makkelijker ging
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_28266186
Ik durf nu al niet meer .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')