idd ook een goeie en fietsroutes zijn over het algemeen wel verhard en wat langer.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:35 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ook fietsroutes kan je lopen dan staan ook de kilometers aangegeven. Is sowieso interresanter dan van dorpje naar dorpje lopen want je komt toch op de mooiere paden.
bij deze is Haarbalpasta officieel aangemeld bij de vierdaagse!quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:11 schreef Haarbalpasta het volgende:
bij deze gaat Haarbalpasta zich aanmelden voor het Nijmeegse vierdaagse 2005.
:d ga eens als de donder trainen, k zal je toejuichen vanaf de zijkant met een biertjequote:Op zondag 8 mei 2005 00:11 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho heeft zich ingeschreven voor de 50, omdat dat moet voor zo'n kruisje.
Ik moet nog altijd vrij regelen (wordt nog lastig), en heb verder nog 3x níks gedaan.
loop fiets of wandelroutes in elke streek zijn die over het algemeen ruim voorhanden. Anders kun je de te lopen route eerst met de auto rijden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:30 schreef Yeahinho het volgende:
Heeft er iemand soms tips?
Ik wil best eens een stukje gaan lopen, maar dan wil ik wel weten hoeveel km ik ongeveer heb afgelegd. Hoe meet ik dat in hemelsnaam?!
He dat laatste is nog niet zo'n stom ideequote:Op donderdag 19 mei 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
loop fiets of wandelroutes in elke streek zijn die over het algemeen ruim voorhanden. Anders kun je de te lopen route eerst met de auto rijden.
ik moet ook nog zo goed als beginnen met trainen.. Ik heb dan wel goed ingelopen schoenen en wat loopervaring. Vanaf volgende week ga ik elke dag 20 km lopen en dan moet het maar goed gaanquote:Op zondag 26 juni 2005 19:47 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik morgen eens een paar wandelschoenen ga kopen. En vanaf nu een beetje ga trainen
.
Zou ik dan de 50 km kunnen lopen?
Ik weet niet wat en hoeveel je gaat lopen maar om een paar weken voor de 4daagse dagelijks 20 km te gaan lopen lijkt me niet verstandig. Wat me het beste lijkt is gewoon een keer de afstand te lopen die je moet gaan lopen. Dan heb je veel beter zicht op de pijn die je gaat voelen.quote:Op zondag 26 juni 2005 20:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik moet ook nog zo goed als beginnen met trainen.. Ik heb dan wel goed ingelopen schoenen en wat loopervaring. Vanaf volgende week ga ik elke dag 20 km lopen en dan moet het maar goed gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |