ah jawel joh! Gewoon gaan! En als het niet lukt, heb je het in ieder geval geprobeerdquote:
wat je tijdens het trainen niet hebt (ik niet althans) maar tijdens de vierdaagse wel, is de drive om met zoveel mensen mee te lopen. Als je onderweg wat te kletsen hebt, gaat het allemaal een stuk soepeler! (is mijn ervaring)quote:Op maandag 27 juni 2005 11:52 schreef Posdnous het volgende:
Als je nu nog moet gaat trainen, wordt het tyfuszwaar denk ik.
Ik ben al een tijdje bezig en nog steeds niet helemaal goed op schema denk ik.
Na de 40 toch nog aardig wat pijn.
En dan moet je 4x50.
Als je slechts de laatste 10 km echt pijn krijgt kan je hem uitlopen. Iedereen die de 4daagse loopt gaat pijn voelen. Wat nectarientje zegt klopt. En ook de mensen langs de kant zijn een drive.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:52 schreef Posdnous het volgende:
Als je nu nog moet gaat trainee, wordt het tyfuszwaar denk ik.
Ik ben al een tijdje bezig en nog steeds niet helemaal goed op schema denk ik.
Na de 40 toch nog aardig wat pijn.
En dan moet je 4x50.
Tip:Zaterdag kennedymars Somerenquote:Op zondag 26 juni 2005 19:47 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik morgen eens een paar wandelschoenen ga kopen. En vanaf nu een beetje ga trainen
.
Zou ik dan de 50 km kunnen lopen?
Kennedymars, Kennedymars, Kennedy Kennedymars,quote:Op maandag 27 juni 2005 12:49 schreef hetsjhokleek het volgende:
Was ik eigelijk van plan te gaan lopen maar ik kan helaas niet.
Langstraat in septemberquote:Op maandag 27 juni 2005 12:51 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Kennedymars, Kennedymars, Kennedy Kennedymars,
kom op wandel mee, wees sportief, 't gaat elke kilometer beter.
Zet door neem je blaren voor lief, toon je nu 'n echte kilometervreter!
Pessimisten blijft u allemaal maar thuis,
ga maar languit liggen rotten in je stoeltje voor de buis. Kom op, wandel mee, wees sportief;
loop die ene kilometer, op de kop af duizend meter,
En niet ene kleine centimeter meer!
Loop die ene kilometer, op de kop af duizend meter,
Als 't kan in twintig uren tachtig keer
Het scheelt ook echt heel veel! Allemaal fanfare langs de kant van de weg, mensen met snoepjes/appels weet ik veel wat en allemaal spandoekenquote:Op maandag 27 juni 2005 13:56 schreef Posdnous het volgende:
@nectarientje en hetsjhokleek (o.i.d.): Thanks, die woorden had ik nu net nodig
.
en je postbodeloopschoenen? Die zijn waarschijnlijk wel goed ingelopen.. Kun je daar niets mee?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:34 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb nog niks gedaan enzo nee. Heb niet eens schoenen...
Dat wordt niks dus.
ga gewoon goede schoenen kopen en loop ze goed in. En ipv van hier klagen op Fok! moet je naar buiten en lopen, hoppa weg hier en suc6quote:Op maandag 27 juni 2005 16:34 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb nog niks gedaan enzo nee. Heb niet eens schoenen...
Dat wordt niks dus.
Als je er goed op kan lopen, waarom niet? Er zijn mensen die op sandalen lopen...quote:Op maandag 27 juni 2005 23:33 schreef Yeahinho het volgende:
M'n postbodeschoenen zijn een paar puma's.
Denk niet dat ik daar de 4daagse mee kan uitlopen, of wel?
Dan moet je nu wandelschoenen kopen en alleen nog maar op je wandelschoenen lopenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kan er wel goed op lopen, maar denk niet m'n voeten het 4x50 kilometer volhouden op gympies![]()
.
Ik ben al bijna helemaal klaarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:33 schreef -b-a-r-t- het volgende:
hey allemaal,
tijdje terug dat ik hier aanwezig was, ik kon ook niet meer inloggen op mn oude naam (danerit, topicstarter) dus heb me maar even opnieuw geregistreerd.
Over 4 weekjes zijn we al weer aan het lopen als het goed is. Ik ga voor me 3e keer de 50 doen, hopen dat ik hem net als de vorige keren weer uit kan lopen. Heb niet getrained maar dat heb ik de vorige keren ook niet gedaan. Gewoon zorgen dat je goede schoenen en sokken hebt.
Ben alleen nu niet meer met een groep, moet het helemaal in mn uppie (nou ja met 45000 man) doen.
Jullie er al klaar voor?
tweede keer ging bij mij ook makkelijker, heb allebei de eerste keren niet getrained, gewoon een beetje tegen de pijn kunnen, bij de tweede keer weet je immers wat je te wachten staat en dan weet je dat je het kan halen met pijn in je voetenquote:Op maandag 27 juni 2005 10:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
kijk, zulke berichten moet ik hebbendat de tweede keer makkelijker ging
![]()
ja! of achter op mijn pet strijken ofzoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:53 schreef Tha_Mars het volgende:
gewoon een FOK! logo op de tas prikken ofzomisschien een ideetje
Dat is idd het idee erachterquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En tuurlijk is de kans klein dat je elkaar tegenkomt tussen 45000 man, maar ik mag de kans toch wel vergroten
lopen met een spandoek is nou niet echt relaxedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:14 schreef JPM01 het volgende:
of een grote spandoek maken met ik ben een Fok!ker en dan je username![]()
mischien kom ik de vrijdag kijken, ligt er aan of ik dan vrij ben die dag of niet.![]()
Ik wil hem volgend jaar lopen dan word het voor de 2 e keer.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:33 schreef -b-a-r-t- het volgende:
hey allemaal,
tijdje terug dat ik hier aanwezig was, ik kon ook niet meer inloggen op mn oude naam (danerit, topicstarter) dus heb me maar even opnieuw geregistreerd.
Over 4 weekjes zijn we al weer aan het lopen als het goed is. Ik ga voor me 3e keer de 50 doen, hopen dat ik hem net als de vorige keren weer uit kan lopen. Heb niet getrained maar dat heb ik de vorige keren ook niet gedaan. Gewoon zorgen dat je goede schoenen en sokken hebt.
Ben alleen nu niet meer met een groep, moet het helemaal in mn uppie (nou ja met 45000 man) doen.
Jullie er al klaar voor?
ik zal wel ff kijken of ik vrij ben..., moet wel gewerkt wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
lopen met een spandoek is nou niet echt relaxedAls jij nou vrijdag een spandoek meeneemt en ergens leuk langs de kant gaat staan met iets lekkers..
![]()
Hoelang doe je ongeveer over zo'n afstand (22 km)?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:00 schreef marleenhoofd- het volgende:
heb met mijn pww zojuist 5x 22 km gelopen moet er 40 met de vierdaagse..
Eitjequote:Op donderdag 30 juni 2005 15:00 schreef marleenhoofd- het volgende:
heb met mijn pww zojuist 5x 22 km gelopen moet er 40 met de vierdaagse..
Jaaaaquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:12 schreef Yeahinho het volgende:
En geloof het of niet, maar ik ga zometeen schoenen kopen!
nja ik liep naar school en terug en moest daar nog een paar proefwerken maken.. maar ik deed ongeveer een uur en driekwartier over de helft.. ik heb de 30 al 2x gelopen en toen deed ik er ong 7 uur met pauzes per dag over.. heb nu een looppartner die de pauzes wat korter houdt geloof ik, dus zal wel sneller gaanquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoelang doe je ongeveer over zo'n afstand (22 km)?
En geloof het of niet, maar ik ga zometeen schoenen kopen!
Hoezo niet geslaagd? Wat voor winkels ben je allemaal geweest?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:19 schreef Yeahinho het volgende:
Schoenen'jacht' niet geslaagd.
Ik ga toch maar niet lopen denk ik.
Niet veel; welgeteld 1quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hoezo niet geslaagd? Wat voor winkels ben je allemaal geweest?
Er worden extra treinen en bussen ingezet vanaf bepaalde stations. Je kunt daarvoor het best even kijken of op de site van de 4daagse of misschien al wel op de site van de nsquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Niet veel; welgeteld 1. Van de TPG hebben we een kortingskaart voor ECCO-schoenen gekregen, maar in de winkel waar je die kunt kopen hadden ze nog maar 3 verschillende modellen staan
. En ook nog eens 3 modellen waar ik me 0,0 in kan vinden, laat staan de 4daagse lopen
.
Maar tis niet alleen dat. Ik bedenk me nu pas dingen als: hoe kom ik om half 4 's nachts in Nijmegen.
Weinig aan toe te voegen. Het is er idd niet bepaald een modeshow.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ow enne, over het algemeen zijn wandelschoenen verre van charmant hoor! Het gaat er dan vooral ook om dat je er goed op kan lopen (joh, ja echt)
hehe nee niet echt, mijn schoenen zijn verre van charmant en qua kleding heb ik echt mijn fijnste broek en shirtjes aan die weinig flatteus zijn maar o zo lekker zittenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:09 schreef amokjeeh het volgende:
Weinig aan toe te voegen. Het is er idd niet bepaald een modeshow.
Vanaf Oss centraal kan je de hele nacht met de trein naar Nijmegen ook om half 4. Dat is voor jou perfect als je uit Rosmalen komt. Ik woon in Geffen en heb dat ook zo altijd gedaan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
-knip-
Maar tis niet alleen dat. Ik bedenk me nu pas dingen als: hoe kom ik om half 4 's nachts in Nijmegen.
koop gewoon legerkisten, die lopen primaquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Niet veel; welgeteld 1. Van de TPG hebben we een kortingskaart voor ECCO-schoenen gekregen, maar in de winkel waar je die kunt kopen hadden ze nog maar 3 verschillende modellen staan
. En ook nog eens 3 modellen waar ik me 0,0 in kan vinden, laat staan de 4daagse lopen
.
Lijkt mij voor de beginnende loper wat zwaar.. en die vergen toch ook aardig wat inlooptijd?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
koop gewoon legerkisten, die lopen prima
mwah k had de mijne zo ingelopen, maar idd tis wel ff wennen aan t gewicht van de schoenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Lijkt mij voor de beginnende loper wat zwaar.. en die vergen toch ook aardig wat inlooptijd?
W'rom zit jij niet bij de Nijmegen FOK Tourpool?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah k had de mijne zo ingelopen, maar idd tis wel ff wennen aan t gewicht van de schoen
k heb mn ploeg nog niet aangemeldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
W'rom zit jij niet bij de Nijmegen FOK Tourpool?.
Dat komt nog wel.....al door de regen gelopen tot je klets nat was? dan heb je zo blaren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:19 schreef Cherise-Ice het volgende:
Hallo allemaal,
maar tot nu toe nog geen blaar gehad (dit kan ik misschien beter wel ff afkloppen)...
als je met een hele groep loopt merk je het verschil niet, ik vond trainen ook nooit leuk zeker die lange afstanden niet, maar in de 4daagse is het toch weer anders. mensen helpen elkaar wel teminste toen ik op bepaalde stukken er door heen zat. zoals dat stuk voor Oosterwijk voordat je die elendigequote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:16 schreef Posdnous het volgende:
Vandaag 50 gelopen, de laatste 4 daagsedag.
geen pretje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |