Weinig aan toe te voegen. Het is er idd niet bepaald een modeshow.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ow enne, over het algemeen zijn wandelschoenen verre van charmant hoor! Het gaat er dan vooral ook om dat je er goed op kan lopen (joh, ja echt)
hehe nee niet echt, mijn schoenen zijn verre van charmant en qua kleding heb ik echt mijn fijnste broek en shirtjes aan die weinig flatteus zijn maar o zo lekker zittenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:09 schreef amokjeeh het volgende:
Weinig aan toe te voegen. Het is er idd niet bepaald een modeshow.
Vanaf Oss centraal kan je de hele nacht met de trein naar Nijmegen ook om half 4. Dat is voor jou perfect als je uit Rosmalen komt. Ik woon in Geffen en heb dat ook zo altijd gedaan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
-knip-
Maar tis niet alleen dat. Ik bedenk me nu pas dingen als: hoe kom ik om half 4 's nachts in Nijmegen.
koop gewoon legerkisten, die lopen primaquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Niet veel; welgeteld 1. Van de TPG hebben we een kortingskaart voor ECCO-schoenen gekregen, maar in de winkel waar je die kunt kopen hadden ze nog maar 3 verschillende modellen staan
. En ook nog eens 3 modellen waar ik me 0,0 in kan vinden, laat staan de 4daagse lopen
.
Maar tis niet alleen dat. Ik bedenk me nu pas dingen als: hoe kom ik om half 4 's nachts in Nijmegen.
Lijkt mij voor de beginnende loper wat zwaar.. en die vergen toch ook aardig wat inlooptijd?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
koop gewoon legerkisten, die lopen prima
mwah k had de mijne zo ingelopen, maar idd tis wel ff wennen aan t gewicht van de schoenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Lijkt mij voor de beginnende loper wat zwaar.. en die vergen toch ook aardig wat inlooptijd?
W'rom zit jij niet bij de Nijmegen FOK Tourpool?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah k had de mijne zo ingelopen, maar idd tis wel ff wennen aan t gewicht van de schoen
k heb mn ploeg nog niet aangemeldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
W'rom zit jij niet bij de Nijmegen FOK Tourpool?.
Dat komt nog wel.....al door de regen gelopen tot je klets nat was? dan heb je zo blaren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:19 schreef Cherise-Ice het volgende:
Hallo allemaal,
maar tot nu toe nog geen blaar gehad (dit kan ik misschien beter wel ff afkloppen)...
als je met een hele groep loopt merk je het verschil niet, ik vond trainen ook nooit leuk zeker die lange afstanden niet, maar in de 4daagse is het toch weer anders. mensen helpen elkaar wel teminste toen ik op bepaalde stukken er door heen zat. zoals dat stuk voor Oosterwijk voordat je die elendigequote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:16 schreef Posdnous het volgende:
Vandaag 50 gelopen, de laatste 4 daagsedag.
geen pretje.
Alinea's (die met witte stukken dus) zou wat makkelijker lezen zijnquote:
Nou weer een smilie die het niet doetquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:43 schreef Cherise-Ice het volgende:
Nou ja, dat zou wel erg zwak zijn!
Heb je een startbewijs, en duizenden mensen die dat ook graag wilden niet, en dan niet eens gaan starten....
Kom op een beetje de bikkel uithangen kan geen kwaad hoor!
P.S. Voor jou extra witregels... ;P
ik heb ook lowa's (lage model), ideale schoenen. Ga inderdaad naar een winkel die jou kan helpen met schoenen kopen. Ik was 2,5 uur bezig voordat ik de juiste schoen gevonden had. En ja ik heb nog nooit een blaar gelopen tijdens 2 vierdaagses maar wel een blaar op mijn vinger opgelopen van het veterstrikken in die winkel haha.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:23 schreef Cherise-Ice het volgende:
Ow effe nog reageren op het schoenenverhaal.
Legenkisten heb ik zelf ook hier staan en heb ik nooit blaren in gehad. Je moet gewoon de mazzel hebben dat die maat precies klopt...
Maar daar ga ik dus niet op lopen want die zijn echt zwaar aan je voeten hoor.
Ik heb Lowa wandelschoenen, halfhoog.
Ben ook wel bij een winkel geweest waar ze er echt veel van af weten en de tijd nemen omde juiste schoenen voor jou te vinden.
Het heet geloof ik "The World of Walking" of "Walking World" ofzo.
Warmte en vocht zijn de ingredienten voor blaren.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:54 schreef Cherise-Ice het volgende:
Ik gebruik geen sporttape...
Alleen dus goede sokken en goede schoenen.
En zit nog te twijfelen of ik die anti-blaren stick wil gaan halen...
Ja, dat deed ik laatst dus ook (voeten luchten) en toen zeiden wat mensen die naast me zaten dat je dat zeker niet moest doen. Omdat je voeten dan uitzetten o.i.d. en dat is niet bepaald bevorderend.quote:Op maandag 4 juli 2005 08:03 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Warmte en vocht zijn de ingredienten voor blaren.
Wanneer je tijdens je rusten je voeten lucht en desnoods schone sokken aantrekt heb je geen centje pijn.
Schoenen uittrekken werkt voor mij ook niet helaas. Ik trek ze na 20 km toch even uit om sokken te wisselen maar daarna loopt het eerst toch echt even minder lekker.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:29 schreef Posdnous het volgende:
Ja, dat deed ik laatst dus ook (voeten luchten) en toen zeiden wat mensen die naast me zaten dat je dat zeker niet moest doen. Omdat je voeten dan uitzetten o.i.d. en dat is niet bepaald bevorderend.
Vond het nogal jammer, want even je schoenen uittrekken is wel zo prettig.
ik trek ze ook weleens uit en dan lekker je voeten masseren, doet mij in ieder geval niets slechts, vind het wel lekker eventjes luchtenquote:Op maandag 4 juli 2005 09:29 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik laatst dus ook (voeten luchten) en toen zeiden wat mensen die naast me zaten dat je dat zeker niet moest doen. Omdat je voeten dan uitzetten o.i.d. en dat is niet bepaald bevorderend.
Vond het nogal jammer, want even je schoenen uittrekken is wel zo prettig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |