abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28374638
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:04 schreef nectarientje het volgende:

[..]

ow enne, over het algemeen zijn wandelschoenen verre van charmant hoor! Het gaat er dan vooral ook om dat je er goed op kan lopen (joh, ja echt )
Weinig aan toe te voegen. Het is er idd niet bepaald een modeshow.
pi_28374719
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:09 schreef amokjeeh het volgende:

Weinig aan toe te voegen. Het is er idd niet bepaald een modeshow.
hehe nee niet echt, mijn schoenen zijn verre van charmant en qua kleding heb ik echt mijn fijnste broek en shirtjes aan die weinig flatteus zijn maar o zo lekker zitten
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_28376508
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:47 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

-knip-

Maar tis niet alleen dat. Ik bedenk me nu pas dingen als: hoe kom ik om half 4 's nachts in Nijmegen .
Vanaf Oss centraal kan je de hele nacht met de trein naar Nijmegen ook om half 4. Dat is voor jou perfect als je uit Rosmalen komt. Ik woon in Geffen en heb dat ook zo altijd gedaan.

En je moet gewoon starten en kijken waar het schip strandt. Je betaald niet voor niets je startgeld en het is toch iets wat je wilt.
Boodschap van algemeen nut.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 juli 2005 @ 01:36:25 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28376576
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:47 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Niet veel; welgeteld 1 . Van de TPG hebben we een kortingskaart voor ECCO-schoenen gekregen, maar in de winkel waar je die kunt kopen hadden ze nog maar 3 verschillende modellen staan . En ook nog eens 3 modellen waar ik me 0,0 in kan vinden, laat staan de 4daagse lopen .

Maar tis niet alleen dat. Ik bedenk me nu pas dingen als: hoe kom ik om half 4 's nachts in Nijmegen .
koop gewoon legerkisten, die lopen prima
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28378917
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:

koop gewoon legerkisten, die lopen prima
Lijkt mij voor de beginnende loper wat zwaar.. en die vergen toch ook aardig wat inlooptijd?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 juli 2005 @ 11:48:07 #231
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28382971
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 09:12 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Lijkt mij voor de beginnende loper wat zwaar.. en die vergen toch ook aardig wat inlooptijd?
mwah k had de mijne zo ingelopen, maar idd tis wel ff wennen aan t gewicht van de schoen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:32:12 #232
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28386408
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

mwah k had de mijne zo ingelopen, maar idd tis wel ff wennen aan t gewicht van de schoen
W'rom zit jij niet bij de Nijmegen FOK Tourpool? .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 juli 2005 @ 14:12:49 #233
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28387965
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:32 schreef Posdnous het volgende:

[..]

W'rom zit jij niet bij de Nijmegen FOK Tourpool? .
k heb mn ploeg nog niet aangemeld k moet mn ploeg zelfs nog samestellen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28417256
Hallo allemaal,

Ik zit pas een paar daagjes hier op het forum dus val een beetje laat in hier.
Ik loop ook mee in Nijmegen over twee en een halve week.
Ik had me alleen aangemeld omdat degene met wie ik zou lopen geen vrij kon krijgen in die periode want ze was overgeplaats naar een andere afdeling en die gasten hadden natuurlijk allemaal al vrij gevraagd tijdens de vierdaagse (ze woont en werkt namelijk in Nijmegen).
Inmiddels een paar meiden uit Zeeland leren kennen die ook lopen en daar zal ik waarschijnlijk wel mee lopen. Twee van de drie van hun vallen waarschjijnlijk snel af eentje vanwege vocht in de knie en de ander vanwege de problemen die zijn overgebleven na een ski-ongeluk.

Ik heb er wel ontzettend veel zin in om te gaan lopen en ben flink aan het trainen geweest.
Morgen weer een eind wandelen met die meiden uit Zeeland.

Zijn er van jullie nou veel mensen die last hebben van blaren ofzo?
Ik dus helemaal niet.
Heb goede schoenen en sokken en heb wel wat pijnlijke voeten na een dag lopen ofzo maar tot nu toe nog geen blaar gehad (dit kan ik misschien beter wel ff afkloppen)...
  zaterdag 2 juli 2005 @ 17:21:58 #235
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_28417335
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:19 schreef Cherise-Ice het volgende:
Hallo allemaal,

maar tot nu toe nog geen blaar gehad (dit kan ik misschien beter wel ff afkloppen)...
Dat komt nog wel.....al door de regen gelopen tot je klets nat was? dan heb je zo blaren.
Succes met trainen en ik zie je wel voorbij komen
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_28417375
Ow effe nog reageren op het schoenenverhaal.
Legenkisten heb ik zelf ook hier staan en heb ik nooit blaren in gehad. Je moet gewoon de mazzel hebben dat die maat precies klopt...
Maar daar ga ik dus niet op lopen want die zijn echt zwaar aan je voeten hoor.
Ik heb Lowa wandelschoenen, halfhoog.
Ben ook wel bij een winkel geweest waar ze er echt veel van af weten en de tijd nemen omde juiste schoenen voor jou te vinden.
Het heet geloof ik "The World of Walking" of "Walking World" ofzo.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:16:33 #237
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_28423136
zetten jullie hier ff jullie startnummers ff neer, kan ik jullie in de gaten houden
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:16:50 #238
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28423148
Vandaag 50 gelopen, de laatste 4 daagsedag .

geen pretje .
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:30:05 #239
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_28423649
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:16 schreef Posdnous het volgende:
Vandaag 50 gelopen, de laatste 4 daagsedag .

geen pretje .
als je met een hele groep loopt merk je het verschil niet, ik vond trainen ook nooit leuk zeker die lange afstanden niet, maar in de 4daagse is het toch weer anders. mensen helpen elkaar wel teminste toen ik op bepaalde stukken er door heen zat. zoals dat stuk voor Oosterwijk voordat je die elendige dijk op gaat. dat stuk vanaf de waalbrug naar de finish is dan wel weer makkelijk. (1e dag)
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_28424848
Ja das wel zo ja, sfeer moet vooral de derde dag echt geweldig zijn!
Ik heb tot nu toe haast altijd alleen getraind en das wel saai ja, hoewel met mooi weer en een lekker muziekje gaat het prima...
Maar als je daar loopt zal het toch allemaal wat lekkerder gaan vanwege dat iedereen elkaar wel stimuleert en inspireert enzo.
Lijkt me alleen kut dat je niet je eigen tempo kan lopen omdat er gewoon zo ontzettend veel mensen lopen.
Ik loop namelijk best vlot en als ik langzamer moet gaan lopen wordt ik wel eerder moe...

Mijn loopnummer is trouwens 40-R-639
pi_28427293
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 21:07 schreef Cherise-Ice het volgende:

[..]
Alinea's (die met witte stukken dus) zou wat makkelijker lezen zijn .

Iemand nog een startbewijs (50) nodig? Denk toch maar dat ik niet ga lopen .
pi_28427963
Nou ja, dat zou wel erg zwak zijn!

Heb je een startbewijs, en duizenden mensen die dat ook graag wilden niet, en dan niet eens gaan starten....

Kom op een beetje de bikkel uithangen kan geen kwaad hoor!

P.S. Voor jou extra witregels... ;P
pi_28428141
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 22:43 schreef Cherise-Ice het volgende:
Nou ja, dat zou wel erg zwak zijn!

Heb je een startbewijs, en duizenden mensen die dat ook graag wilden niet, en dan niet eens gaan starten....

Kom op een beetje de bikkel uithangen kan geen kwaad hoor!

P.S. Voor jou extra witregels... ;P
Nou weer een smilie die het niet doet .

Maar je hebt gelijk, ik voel me steeds een grotere klootzak worden.. eigenlijk zonder dat ik het zelf wilde ingeloot, terwijl anderen daar een moord voor zouden doen . Maar ik wil helemaal niet!!

Ik heb geen looppartner, ik heb geen loopschoenen, ik heb niet getraind en ik heb geen vervoer naar Nijmegen. Kortom: er is 95% kans dat ik toch uitval enzo, en daar heb ik geen zin in .
pi_28428429
Nou dat je geen partner hebt om mee te lopen moet geen probleem zijn...
Er lopen 47.000 man!
En die zullen echt wel tegen je aan beginnen te kletsen en anders doe jij dat tegen hen...
Of je zoekt hier op fok of op een ander forum ff een mede-slachtoffer, je hebt nog 2,5 week!

Loopschoenen kun je kopen, als je ff een goede winkel (met goede verkoper) uitzoekt heb je morgen schoenen (of maandag) en dan train je daar 2 weken op en zijn ze prima ingelopen.
Denk eraan dat je ze wel vrij ruim moet kopen, door het vele lopen en de eventuele warmte zetten je voeten uit.

Nou zoals ik al zei kun je no best wat kilometertjes trainen en er zijn zelf mensen die helemaal niet trainen en de vierdaagse zonder al te veel moeite uitlopen.
Loop je van jezelf vrij makkelijk of niet?
Ik loop nu echt elke avond, en dat zijn misschien geen hele lange stukken (1 tot 2 uur ongeveer) maar alle kilometers tellen mee.

Vervoer naar Nijmegen moet ook te doen zijn denk ik.
Zijn vast wel meer mensen uit Den Bosch die meelopen toch?!?!

Beetje optimistisch blijven he!
pi_28438387
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:23 schreef Cherise-Ice het volgende:
Ow effe nog reageren op het schoenenverhaal.
Legenkisten heb ik zelf ook hier staan en heb ik nooit blaren in gehad. Je moet gewoon de mazzel hebben dat die maat precies klopt...
Maar daar ga ik dus niet op lopen want die zijn echt zwaar aan je voeten hoor.
Ik heb Lowa wandelschoenen, halfhoog.
Ben ook wel bij een winkel geweest waar ze er echt veel van af weten en de tijd nemen omde juiste schoenen voor jou te vinden.
Het heet geloof ik "The World of Walking" of "Walking World" ofzo.
ik heb ook lowa's (lage model), ideale schoenen. Ga inderdaad naar een winkel die jou kan helpen met schoenen kopen. Ik was 2,5 uur bezig voordat ik de juiste schoen gevonden had. En ja ik heb nog nooit een blaar gelopen tijdens 2 vierdaagses maar wel een blaar op mijn vinger opgelopen van het veterstrikken in die winkel haha.
Naast deze goede schoenen gooide ik dagelijks ook een hoop sporttape om mijn voeten, verkleint de kans op blaren ook... en natuurlijk daar omheen nog eens wandelsokken.
vanaf maandag 18 juli mijn 4-daagse dagboek op www.b-a-r-t.net
pi_28439597
Ik gebruik geen sporttape...
Alleen dus goede sokken en goede schoenen.
En zit nog te twijfelen of ik die anti-blaren stick wil gaan halen...
  maandag 4 juli 2005 @ 08:03:15 #247
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_28466019
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:54 schreef Cherise-Ice het volgende:
Ik gebruik geen sporttape...
Alleen dus goede sokken en goede schoenen.
En zit nog te twijfelen of ik die anti-blaren stick wil gaan halen...
Warmte en vocht zijn de ingredienten voor blaren.
Wanneer je tijdens je rusten je voeten lucht en desnoods schone sokken aantrekt heb je geen centje pijn.
Mogelijkheid bestaat dat je met zo'n stick of je porieen afsluit en dus meer zweet gaat produceren of ze zacht maakt door de gel.

Gisteren Kennedy Someren gedaan : http://www.kennedymars.nl/nl/ met vier paar sokken en probleemloos uitgelopen.
Klaar?
Ik niet!
  maandag 4 juli 2005 @ 09:29:37 #248
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28466754
quote:
Op maandag 4 juli 2005 08:03 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

Warmte en vocht zijn de ingredienten voor blaren.
Wanneer je tijdens je rusten je voeten lucht en desnoods schone sokken aantrekt heb je geen centje pijn.
Ja, dat deed ik laatst dus ook (voeten luchten) en toen zeiden wat mensen die naast me zaten dat je dat zeker niet moest doen. Omdat je voeten dan uitzetten o.i.d. en dat is niet bepaald bevorderend.

Vond het nogal jammer, want even je schoenen uittrekken is wel zo prettig .
pi_28467647
quote:
Op maandag 4 juli 2005 09:29 schreef Posdnous het volgende:

Ja, dat deed ik laatst dus ook (voeten luchten) en toen zeiden wat mensen die naast me zaten dat je dat zeker niet moest doen. Omdat je voeten dan uitzetten o.i.d. en dat is niet bepaald bevorderend.

Schoenen uittrekken werkt voor mij ook niet helaas. Ik trek ze na 20 km toch even uit om sokken te wisselen maar daarna loopt het eerst toch echt even minder lekker.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_28497113
quote:
Op maandag 4 juli 2005 09:29 schreef Posdnous het volgende:

[..]

ik trek ze ook weleens uit en dan lekker je voeten masseren, doet mij in ieder geval niets slechts, vind het wel lekker eventjes luchten
vanaf maandag 18 juli mijn 4-daagse dagboek op www.b-a-r-t.net
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')