Wat gebruik jij??quote:
Ze hebben grappige namen zoals Plastic Elastic, Styling Steel, Freezing Gel of Hair Glue en beloven stuk voor stuk datje haar precies in het model blijft datje wilt hebben. Opstandige krullen worden getemd, dof haar krijgt een metalen glans en zelfs slap haar kan met zo'n speciaal product worden omgetoverd tot een extreem spiky kapsel. De fabrikanten kunnen je ook niets meer aansmeren, want uit onderzoek blijkt dat jij als consument precies weet watje aanschaft en telkens weer op zoek bent naar nieuwe producten. Jongens tussen de 15 en 19 jaar blijken trouwens vooral gel te gebruiken en meisjes in die leeftijdscategorie kiezen eerder voor een mousse. Maar watje ook koopt, geur, gevoel en resultaat van het stylingproduct staan bovenaan je verlanglijstje.
wordt t er niet vet van?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:29 schreef schatje het volgende:
Vervolg van Hé jij daar, zit mijn kuif goed??
[..]
Wat gebruik jij??
Ik ben overgestap naar haarprodukten van Sebastiaan. Recente aankoop die me zeer goed bevalt is dit product:
[afbeelding].
+ gel.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:38 schreef Steve-O het volgende:
Brylcreem of murrays
Murrays geprobeert?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Mijn klotekuif stort altijd in na paar uur.. Wat voor spul ik er ook indoe
Kijk nu eens. Goed??quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mag er niet een mooi murray's plaatje in de OP, schatje?.
is dat stevig?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Murrays geprobeert?
Nee, nog stevigerquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
is dat stevig?
Die rechtsboven zo nu en danquote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:35 schreef Virus.NL het volgende:
Ik gebruik de OutOfBed het meest
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/37964/thumb.jpg]afbeelding][/url]
Hmm...quote:Op zondag 25 juli 2004 01:05 schreef Steve-O het volgende:
Murrays
ik kwam der ook pas na ene maand achter dat ik de afro versie had gekocht
Ik denk deze:quote:Op zondag 25 juli 2004 10:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hmm....
Wat is dat dan? Misschien heb ik die ook wel
Daar heb ik hier ook 4 tubes van staanquote:
Hmm, die heb ik nog nooit gezien, dus dat scheeltquote:
Prima gel inderdaad, gebruik ik ook...vooral om het later op de dag ofzo als ik weg moet nog ff goed te doen..dan ga ik echt niet met murray's kloten, veelteveel werkquote:Op zondag 25 juli 2004 16:24 schreef Brammie1 het volgende:
Ik gebruik al jaren de XX-strong gel van de HEMA. Prima spul en niet duur.
De afro versie is die oranje zoals in de OP staat De versie voor blanken (quote:Op zondag 25 juli 2004 10:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hmm....
Wat is dat dan? Misschien heb ik die ook wel
Ow dan gebruik ik wel de afro-versie!quote:Op zondag 25 juli 2004 17:20 schreef Steve-O het volgende:
[..]
De afro versie is die oranje zoals in de OP staat De versie voor blanken () is lichtgeel
je ziet de lichtgele erg weinig moet ik zeggen
quote:If you have any special tips in how you use or remove Murray's products please submit them here for other customers to read, tips@murrayspomade.com.
oeh oeh oeh tell mequote:Ik had laatst van Wella een klein proefpotje (Ultra Strong Wet Look) ofzo en toen ik dat in me haar smeerde bleef het echt in elke gewensde positie staan (als van murrays) maar dat spul was echt heel goed ik ben nu op zoek waar ik het kan halen maar kan het nergens vinden
nou bij mij anders nietquote:Op maandag 26 juli 2004 11:08 schreef schatje het volgende:
Wella geeft zo'n roos. Bij een haarspray tenminste.
Bij mij ook niet, want ik gebruik het nietquote:Op maandag 26 juli 2004 12:58 schreef Chasin het volgende:
[..]
nou bij mij anders niet![]()
Sebastiaan rocksquote:Op maandag 26 juli 2004 18:04 schreef Merpower het volgende:
Sebastiaan, is ook wel een professioneler merk dan l'Oreal en Wella, niet te vergelijken denk !
Gebruik zelf KMS en Sunglitz, maarja dan betaal je ook wel 15 euro voor een klein flesje!
Maar ja, haar wordt wel extreem hard en dat vind ik altijd wel lekker!
kijk is op het blikjequote:Op maandag 26 juli 2004 00:35 schreef Chasin het volgende:
Hoe komen jullie er in godsnaam bij dat Murrays Original voor afro's is en NuNile voor blanken?
Er is slechts een verschil in zwaarte, stevigheid en glans
[..]
oeh oeh oeh tell me
ja en dan? ik heb ze hier allebei... je gaat me toch niet vertellen dat je dat heb gebaseerd op de plaatjes?quote:Op maandag 26 juli 2004 21:13 schreef Steve-O het volgende:
[..]
kijk is op het blikje
quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben nu al 1 uur bezig om mijn haar liggend te krijgen in ieder geval om mijn haren bij elkaar te houden, ik heb niet eens de gelegenheid gehad om te proberen het in model te krijgen want mijn haren willen maar niet meewerken.
Ik heb droog kort haar dat altijd opsteekt in duizenden aparte plukjes en niet in stekeltjes en moeilijk te behandelen is, vooral aan de zijkant ziet het er verschrikkelijk uit.
Ik heb het met water geprobeerd maar dat lukt natuurlijk niet
Daarna heb ik New Wave Gel gebruikt, maar dat heeft ook geen resultaat
Ik heb het toen met een pot wax geprobeerd...maar nee...ook niks.
Samengevat: Al mijn haren steken gewoon op, vooral aan de zijkanten...heb water, wax en gel geprobeerd. Niks lukt om het liggend te krijgen laat staan dat ik eraan toe kom om het in model te kunnen brengen
murrays original, gegarandeerd succesquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:16 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic (onhandelbaar haar):
[..]
Murrays lijkt het standaard advies te wordenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:28 schreef Chasin het volgende:
[..]
murrays original, gegarandeerd succes
Zit dat niet tussen de oren??quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:29 schreef elcastel het volgende:
Van Murray's, Nu Nile wordt je kaal.
.
* veldmuis hield wijselijk z'n mond, ik denk, misschien komt er es iemand met iets vernieuwendsquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Murrays lijkt het standaard advies te worden![]()
.
Nah ik ben het levende bewijs. Ik heb het jaren gebruikt en zie mijn avatar. Maar werken deed het.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:30 schreef schatje het volgende:
Zit dat niet tussen de oren??
Mag ik zeggen dat "kaal staat jou"?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:31 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nah ik ben het levende bewijs. Ik heb het jaren gebruikt en zie mijn avatar. Maar werken deed het.
etos en da schijnen het te hebben. da in breda trouwens niet, etos wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:56 schreef Kawafiel het volgende:
Hmm ik vraag me nu af waar je murrays kan kopen! Ik heb es een keer afgezocht naar z'on potje, bij de drogist hadden ze t niet, V&D, Hema etc ook niet! Weet iemand waar je t kan halen?
bvd.
Okay!!! bedanktquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
etos en da schijnen het te hebben. da in breda trouwens niet, etos wel.
Verder kom je het erg weinig tegen idd..
En die drogisterij.net, mja, 7 euro verzendkosten voor een potje murray's is een beetje veel heh schatje.
precies, geheel terecht want: prachtspulquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:27 schreef schatje het volgende:
[..]
.
Tijger, dat kaal worden - wat ik aanhaalde - was ook een geintje. Ik heb het jaren met plezier gebruikt en dat meen ik, ik raad het iedereen aan. Dat kaal worden is inderdaad een genen verhaal, en heeft niks met je hairsupply te maken, gewoon doorsmeren hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:45 schreef Chasin het volgende:
precies, geheel terecht want: prachtspul
dat je er kaal van wordt... klopt volgens mij ook niet helemaal, er zijn wat mensen die ik ken die het ook al jaren gebruiken maar die hebben totaal geen last van kaalheid. ligt denk ik gewoon eerder aan je genen.
Overigens NuNile werkt niet eens zo goed vind ik zelf, wat ik nu doe is Murrays Original voor de basis, en Murray's Super Light om het af te maken en de glim.
Dat super light is ook echt goed spul, ik heb voor m'n kapsel echt original nodig om het zo stevig/stug te krijgen als ik wil, maar als je een kapsel hebt dat dat niet vereist dan is dit echt een super alternatief voor gel en wax. Werkt zelfs veel beter, blijft altijd goed zitten zoals jij het wilt en het blijft redelijk zacht met een mooie glim. oja en het ruikt naar kokos
en kawafiel, anders loop je gewoon bij een kapper naar binnen? het is vrijwel bij elke kapper te verkrijgen
Die kans is er wel ja. Ik droeg vroeger een helm en die werd ook keurig glimmend van de meuk van binnen, het is toch een vet wat zich afzet. Hetzelfde verhaal als je je handen door je haar haalt, dan krijg je ook vette klauwen. Het hangt natuurlijk alles af van de hoeveelheid die je gebruikt, maar het zet wel over ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:17 schreef veldmuis het volgende:
Zo zonde dat het naar kokos ruikt...en dat zachtblijven, ik heb nog wel es een koptelefoon op, krijg je dan zo'n plaklaag op je koptelefoon zeg maar, of valt dat mee?
Al geprobeerd, mijn eigen kapper heeft Sebastian spul en niks anders (gebruik ik nu maar vind ik te "soft" en zelfs wat ik gebruik moeten ze vaak bestellenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:45 schreef Chasin het volgende:
[..]
en kawafiel, anders loop je gewoon bij een kapper naar binnen? het is vrijwel bij elke kapper te verkrijgen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:28 schreef JustBart het volgende:
Omdat ik mn lange krulhaar ga inruilen voor korte haartjes, wil ik een wax hebben die heeel goed werkt, en nou hoor ik veel goed nieuws over Murray's.. maar dit is niet te koop in de supermarkt, en ben bij kappers geweest en daar hebben ze het ook niet.. dus waar haal ik murray's vandaan?
ik heb gistere nieuwe pot bij Etos gehaaldquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:38 schreef sn7ke het volgende:
E-T-O-S
Of
D-A
Een van de twee heeft ze zeker!!! Ik zag het dr zelf laatst nog staan. Hoe die drogist heet weet ik alleen niet meer O_o!!
murray's gebruiken en dan daarna een dikke laag gel eroverheen, beton is er niks bij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
Iemand nog iets wat ook zo sterk als murrays is maar wat niet zo in elkaar donderd bij deze warme dagen? Fudge is maar matig, dan kun je net zo goed wax van het slechtste merk erin donderen want dat houdt het nog beter, niet zo sterk dus dat spul, misschien de stick maarja.
Schlecker zit hier ook nog es vlakbij, wist niet dat ze het daar hadden, da's okay!quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:26 schreef Gesloten het volgende:
Bij de Schlecker is murray`s altijd maar ¤4,- ofzo. Kan iets duurder zijn maar goedkoper dan ¤4,50 en goedkoper dan bij de DA waar ze het voor ¤5,85 aansmeren.
eeeeh, heb je aandelen Toni & Guy of aandelen Etos schatje?quote:
Ahold, waar Etos ook een onderdeel van isquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:38 schreef Samson het volgende:
[..]
eeeeh, heb je aandelen Toni & Guy of aandelen Etos schatje?![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 15:56 schreef JustBart het volgende:
Op internet is een stuk te lezen over zgn. Pomade Acne, pomade acne is acne die je kunt krijgen door wax te gebruiken zoals die van Murrays
omdat er in het verhaal op die desbetreffende site gedaan word alsof iedereen er last van krijgt, vroeg ik me af welke fokkers die Murray's gebruiken, ook daadwerkelijk last hebben van pomade acne..
voor de link naar het verhaal:
http://www.skincarephysicians.com/acnenet/PomadeAcne.html
inderdaad, ik gebruik nu anderhalf jaar de oranje ''afro'' versie en het werkt prima, die gele heb ik ook wel eens geprobeerd maar dat vind ik pas echt vette troep die bovendien minder goed werktquote:Op maandag 26 juli 2004 00:35 schreef Chasin het volgende:
Hoe komen jullie er in godsnaam bij dat Murrays Original voor afro's is en NuNile voor blanken?
Er is slechts een verschil in zwaarte, stevigheid en glans
broertje je haar zit toch al te wowie !!! maaruh ik gebruik gewoon goedkope gel van de supermarktquote:Op woensdag 22 september 2004 10:41 schreef RealKnuckles het volgende:
Welke is goed (ervaringen)
En hoe duur ?
Vind m'n New Wave niet echt denderend zeg maar.
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:19 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
[afbeelding]
Super goed spul en te koop bij de Kinki kapper voor € 14,85
$$$ Me too, samen met Invisigel; strong.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:59 schreef JWire het volgende:
fudgetis geen gel, maar toch
Ik doe het zo: na het haren wassen met shampoo, dat spul met wax erin. Maakt mn krullen wat vetter = minder pluizig. En dat houdt het wel een weekje. Ik heb dat ene potje al 5 maanden.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:21 schreef paultjuhhh het volgende:zo duur, dat moet dan wel 2 dagen blijven zitten
![]()
Super duurquote:Op woensdag 22 september 2004 11:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]zo duur, dat moet dan wel 2 dagen blijven zitten
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
broertje je haar zit toch al te wowie !!! maaruh ik gebruik gewoon goedkope gel van de supermarkt![]()
Jaaaa Fudge!! Dat gebruikte ik vroeger altijd. Als je dat gebruikt zie je niet dat er gel in je haar zit.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:59 schreef JWire het volgende:
fudgetis geen gel, maar toch
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:46 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
.
ik wil de op best spannender maken hoorquote:Op woensdag 22 september 2004 11:36 schreef Thermo het volgende:
Hé jij daar, zit mijn kuif goed??
Dit was het vorig ( groot ) topic over gel, staat erg veel info in, maybe ook een idee om de openingspost hier wat spannender te maken?
gewat ?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:08 schreef schatje het volgende:
-edit : dit topic wordt in de loop van de dag gemerged met Hé jij daar, zit mijn kuif goed?? #2
Cool welk merk?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:16 schreef ROG het volgende:
Kappersgel (roze gel, doorzichtige pot met zwart deksel), van Kapperservice Heemstede o.i.d. Weinig van nodig en wordt vrij snel hard (soort haarlak-effect qua hardheid), perfect dus.
Natuurlijk is dat ook voor mannenquote:Op woensdag 22 september 2004 22:03 schreef RealKnuckles het volgende:
dat is toch ook voor mannen?:o.
En is nog geen 1,50 voor 500ml!quote:Op woensdag 22 september 2004 12:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik gebruik nu geen gel meer,maar die blauwe van de Hema is wel goed,en stinkt ook niet zo![]()
Ik heb zo'n 1000 ml pot met een pompje eraanquote:Op woensdag 22 september 2004 17:26 schreef Mattt het volgende:
K heb zo'n 1000 ML pot geel gelhet werkt wel verdomd goed bij mij en het kost geen flikker
![]()
[afbeelding]
even snel camshotje gemaakt , is goed spul
New Wave Ultra Strong is een hele goeiequote:Op donderdag 23 september 2004 20:59 schreef frenkck het volgende:
Ik gebruik nu vette eigenlijk behoorlijk vloeibare goedkope wax. Nu zoek ik eigenlijk iets anders, want aan het einde van de dag is het ook behoorlijk naar beneden gelopen (mijn voorhoofd is gewoon vet van de wax). Dat wil ik eigenlijk vermijden omdat ik zo af en toe nog wel eens last heb van een puistje en die wax maakt het niet echt beter.
Zijn er eigenlijk producten te koop die toch hetzelfde effect hebben als wax, maar niet vet zijn? of niet uitlopen? Misschien moet ik maar eens zo'n potje murray's proberen. Want wil niet meer terug op gel.
En dat word niet hard? want dat wil ik dus niet. Gel is een ramp als ik mijn helm op moet doen en daarna weer af.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:01 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
New Wave Ultra Strong is een hele goeie![]()
.
veel beter als de rest van new wave imo.
that's the stuff!!!quote:Op woensdag 22 september 2004 17:26 schreef Mattt het volgende:
K heb zo'n 1000 ML pot geel gelhet werkt wel verdomd goed bij mij en het kost geen flikker
![]()
[afbeelding]
even snel camshotje gemaakt , is goed spul
Dat heb ik ook hier ergens gehoordquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:41 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
helaas denkt een kennis van daar me anders over want die beweert stellig dat gel de hoofdhuid van zuurstof afsluit en dat je kaal ervan word![]()
Nou?quote:Op woensdag 22 september 2004 16:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Cool welk merk?
Je kan ook Lóreal nemen, die tube met lichtblauwe gel. Die wordt ook erg hard en hij ruikt relatief lekker, vind ik.quote:Op zondag 26 september 2004 17:03 schreef Poerkie het volgende:
Nou ben ik gisteren weer naar de kapper geweest en daar krijg ik altijd een gel in die naar kokos ruikt en mijn haar lekker hard maakt. Ben helemaal vergeten te vragen welke gel het was, maar nu wil ik graag weten welke het is of een vergelijkbaar iets.
Heb het vandaag dus weer moeten uitspoelen en mijn eigen gel erin moeten doen (taft, wetlook), maar dat wordt dus niet hard (logisch, het is wetlook).
Ik zoek dus een goed hardmakende gel. Heb al heel wat gels geprobeerd, maar nog nooit heb ik zo'n goede harde gel als die van de kapper gevonden. Is dat fructise hard style zoiets?
Doe ik. Volgens mij weet niemand hier het exact namelijk.quote:Op zondag 26 september 2004 19:01 schreef DeadKnight het volgende:
Als je het toch ga vragen, kan je het dan namelijk hier ook even neerzetten wat het nou was![]()
Vind die zelf namelijk ook erg lkkr ruiken!![]()
Kappers only, geloof ik.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:18 schreef QuarK het volgende:
Waar kopen jullie spul van Keune? Ik ben vandaag verschillende zaken afgegaan (Kruidvat, Etos, supermarkt) maar nergens is dat spul te vinden..
Ow dat zou onhandig zijn. Weet iemand een kapper in Zoetermeer / Delft / Den Haag die het spul verkoopt?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kappers only, geloof ik.
Bij de Bijenkorf tijdens de DDDquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:18 schreef QuarK het volgende:
Waar kopen jullie spul van Keune? Ik ben vandaag verschillende zaken afgegaan (Kruidvat, Etos, supermarkt) maar nergens is dat spul te vinden..
Ik zoek echt specifiek die shaping fibres..quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:16 schreef Chasin het volgende:
de DA heeft keune! zoek je de witte shaping fibres (soort van dikkere gel) of dat potje met oranje spul? je hebt er namelijk 2 en die laatste werkt veel minder goed dan de eerste die ze voornamelijk bij kappers verkopen
DDD? Wat is dat, wanneer is dat, en verkopen ze dan ook de shaping fibres of die andere zooi?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:45 schreef Coconut het volgende:
[..]
Bij de Bijenkorf tijdens de DDD.
[afbeelding]
De prijs bedraagt ongeveer ¤ 13,00 euro'tjes. Heb zelf ook een keer zo'n tube gekocht.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
En de prijs?
Lees het topic eensquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:23 schreef Fly-or-Die het volgende:
je hebt goedkope gel die je bij de supermarkt haalt, je hebt gel/wax van merken als loreal en garnier etc. en je hebt hele dure shit die je vaak bij kappers kunt kopen. maar zit er echt wel zoveel verschil tussen?
Denk etquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:30 schreef QuarK het volgende:
Ik heb nu een kapper gevonden die Keune stuff verkoopt.
Ze hebben meerdere soorten Shaping Fibres, de oranje (die "slechte" dus) en turquoise..
Is die turquoise dus de goede?
Kalisvaart op de Leyweg in den haag.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:51 schreef QuarK het volgende:
[..]
Ow dat zou onhandig zijn. Weet iemand een kapper in Zoetermeer / Delft / Den Haag die het spul verkoopt?
Ben op zoek naar die Keune Shaping Fibres
Dit alles voor maar ¤17,45quote:
Breng je haar in ieder gewenst model met de nieuwe Shapeshift Hybrid Putty van Sebastian, een nieuw product dat drie kunstjes kan: 1) het heeft het effect van een stylingklei, 2) het heeft de gladheid en glans van een pommade, en 3) het geeft het verzorgende gevoel van een creme. En je wast het er zo weer uit.
shit dat had mijn kapper nog niet vorige weekquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Dit alles voor maar ¤17,45
Heb ik voor m'n mannetje gekocht en hij is er zeer tevreden over.
Ja, dat mag ook wel voor dat geld.
Lijkt me ook wel slim als het 28 euro kost..quote:Klei dus, kost 28 euro voor een pot... maargoed je moet echt miniem hoeveelheid gebruiken..
Ik óók, prima oplossingquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:33 schreef Asics het volgende:
Tegenwoordig gebruik ik de tondeuze om mijn haar in model te krijgen:P
ja ik heb zulk rothaar dat ik het moet fohnen omdat het anders weer gelijk instort als ik iets van wax in me natte haar doequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:05 schreef Knuffelbeertje17 het volgende:
juisttt douche, droogfohnen, en dan met wax je haar in model brengen..werkt idd meestal wel goed!ik heb best kort haar voor een meisje, maar ja
het zit elke dag weer superr!! vind iedereen!
*wijst naar molding mud*quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:12 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
ja ik heb zulk rothaar dat ik het moet fohnen omdat het anders weer gelijk instort als ik iets van wax in me natte haar doe
JA! DAT spul bedoel ik dus...gebruik het al jaren..GENIAAL!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:40 schreef Thermo het volgende:
[..]
shit dat had mijn kapper nog niet vorige week![]()
Heb vorige week deze gekocht
[afbeelding]
Sculpt your vision.
Raw earth modeling clay for hair.
Creates shapes with a real matte finish.
Grip factor: XXX
Klei dus, kost 28 euro voor een pot... maargoed je moet echt miniem hoeveelheid gebruiken..
bronquote:Soepel
Cream Gel van Nivea is geen haarcrème maar ook geen gel. Het zorgt er juist voor dat je haar soepel aanvoelt en toch prima in model blijft. Elke haar blijft precies zo zitten zoals jij dat wilt zonder dat het plakkerig wordt. Je kunt het gebruiken als je kort of schouderlang haar hebt. Een pot van 150 ml kost ¤ 4,99.
Mix it Up
Beperk je niet tot een stijl. De producten van Wella uit de Wella Wave-lijn zijn allemaal prima met elkaar te combineren. Met Styling Steel breng je je haar in het gewenste model. Laat het een half uurtje uitharden en gebruik dan Massive Shine On voor heel veel glans. En, het laatste product is ook heel mooi op schoon gewassen haar. Spray het in de lucht, loop er doorheen en je haar krijgt een aureoolachtig effect. Een tube Styling Steel van 150 ml komt op ¤ 4,99 en voor hetzelfde bedrag heb je een 100 ml spuitbus Massive Shine On.
Straighten
Heb je afrohair en je wilt het stijl dan is straighten met een stijltang een oplossing. Hoe warmer die is, hoe beter. Alleen slecht voor je haar, zeker als je weerbarstige krullen van nature droog en stug zijn. Palmer’s Pressing Oil Formula biedt een oplossing want het beschermt het haar tegen uitdrogen, verbranden en afbreken. De speciale olie laat geen vettig laagje achter maar geeft je haar wel glans en een topconditie. In Amerika is dit product een regelrechte hit. Het zit in een pot van 150 ml en je hebt hem voor ¤ 4,95.
Ja goed spul he? idd je haar ziet er dikker uit daardoor.quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:41 schreef nein het volgende:
[..]
JA! DAT spul bedoel ik dus...gebruik het al jaren..GENIAAL!
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:42 schreef star_gazer het volgende:
Hallo!
Ik vraag me af wat de gemiddelde mensch nou in zijn / haar haar stopt. Ikzelf heb bij de kapper een pot parucci-wax gekocht. Stervesduur maat het houdt mijn dunne haartjes mooi droog in model
Dat is inderdaad prachtig spul, zelfde effect als murrays, en het is niet zo vet !quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:31 schreef Pumatje het volgende:
maar Swartzkopf HAIRGLUE !
A-head heeft die lijn, klik hier voor meer L'Oréal Professionnel produktenquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:18 schreef DusDat het volgende:
Zat die L'oreal Professionele in een gouden tube toevallig??
nee, da's die kokos-heairglue. Het was een blauwe tube...quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:18 schreef DusDat het volgende:
Zat die L'oreal Professionele in een gouden tube toevallig??
Oh dan weet ik het nietquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:52 schreef star_gazer het volgende:
[..]
nee, da's die kokos-heairglue. Het was een blauwe tube...
oranje, op de murayssite staat een heel schema daarvan geloof ikquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:26 schreef De_Warme_bakker het volgende:
over murrays: is die gele of die oranje sterker dus moeilijker uit te wassen![]()
Dan moet je een wetlookhoudende gel nemen, die worden niet hard. Of die nieuwe cream-gel van Nivea.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:03 schreef mido het volgende:
weet iemand ook een soort gel waarbij je haar wel in model te krijgen is maar he zow minmogelijk een gel kop geeft. Oftewel er niet gelliger uitziet en nog redelijk zacht is gebruik nu lóreal invicble super strong lekkere gel maar tword wel keihard.
bronquote:
De nieuwe Cream-Gel van NIVEA Hair Care zal de aanhangers van wax en styling gels
aangenaam verrassen.
Het fixeert niet alleen het kapsel, maar houdt het tegelijk zacht en soepel. De ultrazachte textuur kleeft niet en maakt uw haar niet hard of stijf! Kortom, een echte doorbraak voor wie nog niet echt zijn gading vond.
Misschien de DA Drogistquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:39 schreef Rino_B het volgende:
Ik zoek eigenlijk zo'n potje kokoswax. Vroeger gebruikte ik dat super vaak. Het zat in een groot groen/wit potje. Merk weet ik niet meer.
De kruitvat/etos ed. hebben ze niet meer, iemand een idee waar nog wel te halen ?
Bij de toko!quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:39 schreef Rino_B het volgende:
Ik zoek eigenlijk zo'n potje kokoswax. Vroeger gebruikte ik dat super vaak. Het zat in een groot groen/wit potje. Merk weet ik niet meer.
De kruitvat/etos ed. hebben ze niet meer, iemand een idee waar nog wel te halen ?
Ja, in ieder geval niet teveel. Dat is niet goed.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:51 schreef Mattt het volgende:
Thnx schatje, maar hoeveel moet je er dan in doen ?
Een héél klein beetje neem ik aan ?
En dan gewoon in je haren gooien.
Jaren zo gedaan en inderdaad niet teveel gebruiken, in het geval van Dreft, 1 theelepeltje hè ....quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:51 schreef Mattt het volgende:
Thnx schatje, maar hoeveel moet je er dan in doen ?
Een héél klein beetje neem ik aan ?
En dan gewoon in je haren gooien.
haha no problem, heb het pas ook een tijdje geleden ontdekt :p wat ik ook vaak doe is wat keune gel (die geel/groene in zwart/doorzichtige tube) op de plekken insmeren waar het wat extra stevigheid nodig heeft, of om een stukje bij elkaar te houden, de rest doe ik met die kleiquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:49 schreef mido het volgende:
Chasin jij is mijn heldsuper spul! heb ik daar nou al die jaren die kut gels wax en sprays voor geprobeerd
dankje
ik douche iedere dagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:49 schreef L-IS het volgende:
vaker douchen en minder gel gebruiken.
quote:Funky Styler is a very, very thick paste. It will make your hair do everything you want it to. It gives a semi-matt finish and is great for messy hair-do’s Put a small amount of Funky Styler on dry hair and start shaping it!
Nog aanraders?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:14 schreef Erosjuhhh het volgende:
probeer een fiber van een willekeurig merk, dat moet haast wel lukken
Vrouwen willen woel-haar hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:27 schreef schatje het volgende:
[..]
.
Ik mix een klein beetje murrays met Andrelon Fiber Style dinges.. Ongeveer 3/4 fiber en 1/4 murrays. Wordt totaal niet hard en door de murrays droogt het ook niet uit en is het nog steeds lekker ''woel'' baarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |