ja ik heb zulk rothaar dat ik het moet fohnen omdat het anders weer gelijk instort als ik iets van wax in me natte haar doequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:05 schreef Knuffelbeertje17 het volgende:
juisttt douche, droogfohnen, en dan met wax je haar in model brengen..werkt idd meestal wel goed!ik heb best kort haar voor een meisje, maar ja
het zit elke dag weer superr!! vind iedereen!
*wijst naar molding mud*quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:12 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
ja ik heb zulk rothaar dat ik het moet fohnen omdat het anders weer gelijk instort als ik iets van wax in me natte haar doe
JA! DAT spul bedoel ik dus...gebruik het al jaren..GENIAAL!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:40 schreef Thermo het volgende:
[..]
shit dat had mijn kapper nog niet vorige week![]()
Heb vorige week deze gekocht
[afbeelding]
Sculpt your vision.
Raw earth modeling clay for hair.
Creates shapes with a real matte finish.
Grip factor: XXX
Klei dus, kost 28 euro voor een pot... maargoed je moet echt miniem hoeveelheid gebruiken..
bronquote:Soepel
Cream Gel van Nivea is geen haarcrème maar ook geen gel. Het zorgt er juist voor dat je haar soepel aanvoelt en toch prima in model blijft. Elke haar blijft precies zo zitten zoals jij dat wilt zonder dat het plakkerig wordt. Je kunt het gebruiken als je kort of schouderlang haar hebt. Een pot van 150 ml kost ¤ 4,99.
Mix it Up
Beperk je niet tot een stijl. De producten van Wella uit de Wella Wave-lijn zijn allemaal prima met elkaar te combineren. Met Styling Steel breng je je haar in het gewenste model. Laat het een half uurtje uitharden en gebruik dan Massive Shine On voor heel veel glans. En, het laatste product is ook heel mooi op schoon gewassen haar. Spray het in de lucht, loop er doorheen en je haar krijgt een aureoolachtig effect. Een tube Styling Steel van 150 ml komt op ¤ 4,99 en voor hetzelfde bedrag heb je een 100 ml spuitbus Massive Shine On.
Straighten
Heb je afrohair en je wilt het stijl dan is straighten met een stijltang een oplossing. Hoe warmer die is, hoe beter. Alleen slecht voor je haar, zeker als je weerbarstige krullen van nature droog en stug zijn. Palmer’s Pressing Oil Formula biedt een oplossing want het beschermt het haar tegen uitdrogen, verbranden en afbreken. De speciale olie laat geen vettig laagje achter maar geeft je haar wel glans en een topconditie. In Amerika is dit product een regelrechte hit. Het zit in een pot van 150 ml en je hebt hem voor ¤ 4,95.
Ja goed spul he? idd je haar ziet er dikker uit daardoor.quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:41 schreef nein het volgende:
[..]
JA! DAT spul bedoel ik dus...gebruik het al jaren..GENIAAL!
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:42 schreef star_gazer het volgende:
Hallo!
Ik vraag me af wat de gemiddelde mensch nou in zijn / haar haar stopt. Ikzelf heb bij de kapper een pot parucci-wax gekocht. Stervesduur maat het houdt mijn dunne haartjes mooi droog in model
Dat is inderdaad prachtig spul, zelfde effect als murrays, en het is niet zo vet !quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:31 schreef Pumatje het volgende:
maar Swartzkopf HAIRGLUE !
A-head heeft die lijn, klik hier voor meer L'Oréal Professionnel produktenquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:18 schreef DusDat het volgende:
Zat die L'oreal Professionele in een gouden tube toevallig??
nee, da's die kokos-heairglue. Het was een blauwe tube...quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:18 schreef DusDat het volgende:
Zat die L'oreal Professionele in een gouden tube toevallig??
Oh dan weet ik het nietquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:52 schreef star_gazer het volgende:
[..]
nee, da's die kokos-heairglue. Het was een blauwe tube...
oranje, op de murayssite staat een heel schema daarvan geloof ikquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:26 schreef De_Warme_bakker het volgende:
over murrays: is die gele of die oranje sterker dus moeilijker uit te wassen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |