Wat gebruik jij??quote:
Ze hebben grappige namen zoals Plastic Elastic, Styling Steel, Freezing Gel of Hair Glue en beloven stuk voor stuk datje haar precies in het model blijft datje wilt hebben. Opstandige krullen worden getemd, dof haar krijgt een metalen glans en zelfs slap haar kan met zo'n speciaal product worden omgetoverd tot een extreem spiky kapsel. De fabrikanten kunnen je ook niets meer aansmeren, want uit onderzoek blijkt dat jij als consument precies weet watje aanschaft en telkens weer op zoek bent naar nieuwe producten. Jongens tussen de 15 en 19 jaar blijken trouwens vooral gel te gebruiken en meisjes in die leeftijdscategorie kiezen eerder voor een mousse. Maar watje ook koopt, geur, gevoel en resultaat van het stylingproduct staan bovenaan je verlanglijstje.
wordt t er niet vet van?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:29 schreef schatje het volgende:
Vervolg van Hé jij daar, zit mijn kuif goed??
[..]
Wat gebruik jij??
Ik ben overgestap naar haarprodukten van Sebastiaan. Recente aankoop die me zeer goed bevalt is dit product:
[afbeelding].
+ gel.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:38 schreef Steve-O het volgende:
Brylcreem of murrays
Murrays geprobeert?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Mijn klotekuif stort altijd in na paar uur.. Wat voor spul ik er ook indoe
Kijk nu eens. Goed??quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mag er niet een mooi murray's plaatje in de OP, schatje?.
is dat stevig?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Murrays geprobeert?
Nee, nog stevigerquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
is dat stevig?
Die rechtsboven zo nu en danquote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:35 schreef Virus.NL het volgende:
Ik gebruik de OutOfBed het meest
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/37964/thumb.jpg]afbeelding][/url]
Hmm...quote:Op zondag 25 juli 2004 01:05 schreef Steve-O het volgende:
Murrays
ik kwam der ook pas na ene maand achter dat ik de afro versie had gekocht
Ik denk deze:quote:Op zondag 25 juli 2004 10:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hmm....
Wat is dat dan? Misschien heb ik die ook wel
Daar heb ik hier ook 4 tubes van staanquote:
Hmm, die heb ik nog nooit gezien, dus dat scheeltquote:
Prima gel inderdaad, gebruik ik ook...vooral om het later op de dag ofzo als ik weg moet nog ff goed te doen..dan ga ik echt niet met murray's kloten, veelteveel werkquote:Op zondag 25 juli 2004 16:24 schreef Brammie1 het volgende:
Ik gebruik al jaren de XX-strong gel van de HEMA. Prima spul en niet duur.
De afro versie is die oranje zoals in de OP staat De versie voor blanken (quote:Op zondag 25 juli 2004 10:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hmm....
Wat is dat dan? Misschien heb ik die ook wel
Ow dan gebruik ik wel de afro-versie!quote:Op zondag 25 juli 2004 17:20 schreef Steve-O het volgende:
[..]
De afro versie is die oranje zoals in de OP staat De versie voor blanken () is lichtgeel
je ziet de lichtgele erg weinig moet ik zeggen
quote:If you have any special tips in how you use or remove Murray's products please submit them here for other customers to read, tips@murrayspomade.com.
oeh oeh oeh tell mequote:Ik had laatst van Wella een klein proefpotje (Ultra Strong Wet Look) ofzo en toen ik dat in me haar smeerde bleef het echt in elke gewensde positie staan (als van murrays) maar dat spul was echt heel goed ik ben nu op zoek waar ik het kan halen maar kan het nergens vinden
nou bij mij anders nietquote:Op maandag 26 juli 2004 11:08 schreef schatje het volgende:
Wella geeft zo'n roos. Bij een haarspray tenminste.
Bij mij ook niet, want ik gebruik het nietquote:Op maandag 26 juli 2004 12:58 schreef Chasin het volgende:
[..]
nou bij mij anders niet![]()
Sebastiaan rocksquote:Op maandag 26 juli 2004 18:04 schreef Merpower het volgende:
Sebastiaan, is ook wel een professioneler merk dan l'Oreal en Wella, niet te vergelijken denk !
Gebruik zelf KMS en Sunglitz, maarja dan betaal je ook wel 15 euro voor een klein flesje!
Maar ja, haar wordt wel extreem hard en dat vind ik altijd wel lekker!
kijk is op het blikjequote:Op maandag 26 juli 2004 00:35 schreef Chasin het volgende:
Hoe komen jullie er in godsnaam bij dat Murrays Original voor afro's is en NuNile voor blanken?
Er is slechts een verschil in zwaarte, stevigheid en glans
[..]
oeh oeh oeh tell me
ja en dan? ik heb ze hier allebei... je gaat me toch niet vertellen dat je dat heb gebaseerd op de plaatjes?quote:Op maandag 26 juli 2004 21:13 schreef Steve-O het volgende:
[..]
kijk is op het blikje
quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben nu al 1 uur bezig om mijn haar liggend te krijgen in ieder geval om mijn haren bij elkaar te houden, ik heb niet eens de gelegenheid gehad om te proberen het in model te krijgen want mijn haren willen maar niet meewerken.
Ik heb droog kort haar dat altijd opsteekt in duizenden aparte plukjes en niet in stekeltjes en moeilijk te behandelen is, vooral aan de zijkant ziet het er verschrikkelijk uit.
Ik heb het met water geprobeerd maar dat lukt natuurlijk niet
Daarna heb ik New Wave Gel gebruikt, maar dat heeft ook geen resultaat
Ik heb het toen met een pot wax geprobeerd...maar nee...ook niks.
Samengevat: Al mijn haren steken gewoon op, vooral aan de zijkanten...heb water, wax en gel geprobeerd. Niks lukt om het liggend te krijgen laat staan dat ik eraan toe kom om het in model te kunnen brengen
murrays original, gegarandeerd succesquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:16 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic (onhandelbaar haar):
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |