Dan moet je een wetlookhoudende gel nemen, die worden niet hard. Of die nieuwe cream-gel van Nivea.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:03 schreef mido het volgende:
weet iemand ook een soort gel waarbij je haar wel in model te krijgen is maar he zow minmogelijk een gel kop geeft. Oftewel er niet gelliger uitziet en nog redelijk zacht is gebruik nu lóreal invicble super strong lekkere gel maar tword wel keihard.
bronquote:
De nieuwe Cream-Gel van NIVEA Hair Care zal de aanhangers van wax en styling gels
aangenaam verrassen.
Het fixeert niet alleen het kapsel, maar houdt het tegelijk zacht en soepel. De ultrazachte textuur kleeft niet en maakt uw haar niet hard of stijf! Kortom, een echte doorbraak voor wie nog niet echt zijn gading vond.
Misschien de DA Drogistquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:39 schreef Rino_B het volgende:
Ik zoek eigenlijk zo'n potje kokoswax. Vroeger gebruikte ik dat super vaak. Het zat in een groot groen/wit potje. Merk weet ik niet meer.
De kruitvat/etos ed. hebben ze niet meer, iemand een idee waar nog wel te halen ?
Bij de toko!quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:39 schreef Rino_B het volgende:
Ik zoek eigenlijk zo'n potje kokoswax. Vroeger gebruikte ik dat super vaak. Het zat in een groot groen/wit potje. Merk weet ik niet meer.
De kruitvat/etos ed. hebben ze niet meer, iemand een idee waar nog wel te halen ?
Ja, in ieder geval niet teveel. Dat is niet goed.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:51 schreef Mattt het volgende:
Thnx schatje, maar hoeveel moet je er dan in doen ?
Een héél klein beetje neem ik aan ?
En dan gewoon in je haren gooien.
Jaren zo gedaan en inderdaad niet teveel gebruiken, in het geval van Dreft, 1 theelepeltje hè ....quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:51 schreef Mattt het volgende:
Thnx schatje, maar hoeveel moet je er dan in doen ?
Een héél klein beetje neem ik aan ?
En dan gewoon in je haren gooien.
haha no problem, heb het pas ook een tijdje geleden ontdekt :p wat ik ook vaak doe is wat keune gel (die geel/groene in zwart/doorzichtige tube) op de plekken insmeren waar het wat extra stevigheid nodig heeft, of om een stukje bij elkaar te houden, de rest doe ik met die kleiquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:49 schreef mido het volgende:
Chasin jij is mijn heldsuper spul! heb ik daar nou al die jaren die kut gels wax en sprays voor geprobeerd
dankje
ik douche iedere dagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:49 schreef L-IS het volgende:
vaker douchen en minder gel gebruiken.
quote:Funky Styler is a very, very thick paste. It will make your hair do everything you want it to. It gives a semi-matt finish and is great for messy hair-do’s Put a small amount of Funky Styler on dry hair and start shaping it!
Nog aanraders?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:14 schreef Erosjuhhh het volgende:
probeer een fiber van een willekeurig merk, dat moet haast wel lukken
Vrouwen willen woel-haar hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Murrays lijkt het standaard advies te worden![]()
.
Ik mix een klein beetje murrays met Andrelon Fiber Style dinges.. Ongeveer 3/4 fiber en 1/4 murrays. Wordt totaal niet hard en door de murrays droogt het ook niet uit en is het nog steeds lekker ''woel'' baarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |