Tja... een tepel doet daar al een volksrel oplaaien....quote:
Amerikaanse tv-producenten hebben de serie 'Are you being served?' geweerd van de televisie. De serie, en vooral het personage 'Mrs Slocombe', werd door de Amerikanen als schokkend ervaren. Sommige mensen klaagden zelfs de televisiezender aan na het zien van de serie. De serie werd 30 jaar geleden juist een succes door de dubbelzinnige opmerkingen van de excentrieke Mrs Slocombe, zoals: "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
bron: http://www.fh2.nl/forum/i(...)t=0&#entry256951
Are you being served...quote:Op maandag 19 juli 2004 10:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Tja... een tepel doet daar al een volksrel oplaaien....
Mr Humphries, are you free?quote:Op maandag 19 juli 2004 10:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Are you being served...![]()
[afbeelding]
Captain Peacock are you freee?!?
Vanwege een 30 jaar oude serie. Briljant.quote:Sommige mensen klaagden zelfs de televisiezender aan na het zien van de serie.
Wat denk jezelf? We hebben het hier over Amerikanenquote:Op maandag 19 juli 2004 10:25 schreef Xlarge het volgende:
is dit een bericht van nu of van 30 jaar geleden ?
Amerikanenquote:Op maandag 19 juli 2004 10:27 schreef Darklight het volgende:
[..]
Wat denk jezelf? We hebben het hier over Amerikanen![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 10:19 schreef MikeyMo het volgende:
Amerikaanse tv-producenten hebben de serie 'Are you being served?' geweerd van de televisie.
Al een jaar of 30quote:Op maandag 19 juli 2004 10:45 schreef frizzel het volgende:
wordt dit ook in nl uitgezonden??
er staat een bron in de op, er staat in die bron ook weer een bronquote:Op maandag 19 juli 2004 10:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Al een jaar of 30.
Maareh MM: Waar heb je dit bericht vandaan? Ik kan er bergens iets over vinden.
Vrij vertaald: wordt u al geholpen... een standaard winkelterm.quote:Op maandag 19 juli 2004 10:52 schreef frizzel het volgende:
wat is "being served"?
oke hehe, ik moest denken aan die film van "you got served" ofzo. Daarom een beetje in de warquote:Op maandag 19 juli 2004 10:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Vrij vertaald: wordt u al geholpen... een standaard winkelterm.
Zo'n zijstukje op Nu.nlquote:Wordt u al geholpen?
Amerikaanse tv-producenten hebben de serie 'Are you being served?' geweerd van de televisie. De serie, vooral het personage 'Mrs Slocombe' werd door de Amerikanen als schokkend ervaren. Sommige mensen klaagde zelfs de televisiezender aan na het zien van de serie. De serie werd 30 jaar geleden juist een succes door de dubbelzinnige opmerkingen van de excentrieke mrs Slocombe, zoals: "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
The Sun, een bericht van afgelopen donderdag.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:19 schreef paddy het volgende:
waar komt dit verhaal weg?
Is dit niet gewoon verzonnen door iemand die iets tegen Amerika heeft?
quote:Op maandag 19 juli 2004 11:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
The Sun, een bericht van afgelopen donderdag.
Maar weet je, het verbaast mij niks, we hebben het hier wel over het land waar mensen naar het tv-station opbelden om te klagen dat het beeld van Saving Private Ryan zo korrelig en flets was.
Weet je, ik ken ook enkele Amerikanen en ze zijn een beetje schow achtig, maar hebben absoluut een goed hart.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
The Sun, een bericht van afgelopen donderdag.
Maar weet je, het verbaast mij niks, we hebben het hier wel over het land waar mensen naar het tv-station opbelden om te klagen dat het beeld van Saving Private Ryan zo korrelig en flets was.
je zet de tv aan voor het eerst en men begint gelijk over wet pussies te praten... ja ik zou ook bellen...quote:Op maandag 19 juli 2004 12:14 schreef zakjapannertje het volgende:
zullen wel mensen zijn die voor het eerst TV kijken
quote:
zo dat was me toch een stormloop topicquote:
Nou, ontzettend héquote:Op dinsdag 20 juli 2004 05:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zo dat was me toch een stormloop topic
vast niet in amerika, of ze gaan alles dubben...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:44 schreef fratsman het volgende:
Serie 1 t/m 5 binnenkort op DVD!!!
[afbeelding]
Mrs Slocombe: Ah. Now. Mr. Wailer. Could you have a look through the letterbox. And if you should see my pussyCat. Drop a sardine on the floor.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
vast niet in amerika, of ze gaan alles dubben...
pussy wordt cat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |