Dat is niet wetenschappelijk onderzocht en daarmee basta. Ik eis een parlementaire POL-enquetequote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, de posts met plaatjes die er nu nog staan, zijn nog net ontopic te noemen. 1 reactie was dat niet, en die heb ik dus verwijderd. Dus gewoon consequent gemod.
Nou sorry, hoor je moet even aanwijzen dan waar ik mensen onheus behandel.quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
Kan het topic over sterilisatie tegen cultuurvermingen dicht gegooit worden?
Buiten het uitermate onsmakelijk en verwerpelijke karakter van het topic desintegreert het in een soort van bash Ryan3 topic hoewel hij zichzelf ook niet onbetuigd heeft gelaten daarin.
Bashen is inderdaad niet gewenst, dus ik zal er even naar kijken.quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
Buiten het uitermate onsmakelijk en verwerpelijke karakter van het topic desintegreert het in een soort van bash Ryan3 topic hoewel hij zichzelf ook niet onbetuigd heeft gelaten daarin.
Misschien kun je beargumenteren wat je dan wel verwerpelijk en onsmakelijk vindt en op basis waarvan je dat vindt voordat je deze etiketjes gebruikt om naar mijn idee nogal bevoogdend een taboe te creëren.quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
Speciaal voor jou dan pberendsquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:37 schreef pberends het volgende:
Negers en partijen.
Gaat het een keer over Kofi Annan is het nog niet goed
Bullocks.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
Verdonk schuldig aan moord op asielzoekers? deel 2
daar is door Amnesty International nu antwoord op gegeven en het antwoord is "nee"
wat snap je niet aan:quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Bullocks.
quote:Amnesty erkent in een reactie dat Nederland niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor de dood van de Somaliër.
Topic zakt vanzelf wel weg als alles duidelijk is.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
Verdonk schuldig aan moord op asielzoekers? deel 2
daar is door Amnesty International nu antwoord op gegeven en het antwoord is "nee"
Overigens gaat dat topic voornamelijk over die somalische asielzoekers en daarover is ook ale en specifiek topic. Wat is het bestaansrecht nog van dat topic eigenlijk? Ik voer nu in 2 topics dezelfde discussie
AI gaat niet over de ultieme waarheid.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat snap je niet aan:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:30 schreef SCH het volgende:
[..]
AI gaat niet over de ultieme waarheid.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:07 schreef SCH het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat AI meer belang heeft bij het brengen van de waarheid dan de IND. AI is altijd uitermate secuur, tot op het gekmakende en overdrevene af. Mensen die dit als een linkse groepering beschouwen, weten niet waar ze over praten. AI is altijd zeer terughoudend met het nemen van conclusies, vooral politieke. Dat zijn ze in dit geval ook geweest trouwens.
my sentiments exaclty...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:38 schreef Sidekick het volgende:
Ja, maak dit dan niet het derde topic om erover te discussieren.
Nee, ik beschouw alle bronnen kritisch. Zou je ook moeten doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
my sentiments exaclty...
en SCH, ultiem is een groot woord... Je gelooft ze dus alleen als het in je straatje ligt.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:54 schreef lionsguy18 het volgende:
Bij deze spreek ik mijn waardering uit voor Sidekick.
Als mijn bloed kookt ga ik tekeer maar hij heeft mij niet geband
Maak je niet zo druk pberends, ook deze simpele zielen hebben een stem in dit land. Misschien komt dat ook eens ten goede van partijen met een uitgebreid programma.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:05 schreef pberends het volgende:
Politiek door de ogen van mr.paard
De simpele kiezer is ook een mens, arrogante Sidekick.
En dat noemt zich links
Ach ik heb uitgebreide oplossingenquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk pberends, ook deze simpele zielen hebben een stem in dit land. Misschien komt dat ook eens ten goede van partijen met een uitgebreid programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |