abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 juli 2004 @ 11:09:37 #101
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20682969
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 11:06 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Zinsopbouw leidt alleen maar van de inhoud af.
nou ja, ze lijkt dan ook wel een beetje op Demi Moore in St. Elmo's Fire
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zaterdag 17 juli 2004 @ 11:12:39 #102
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20683013
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 11:09 schreef Flumina het volgende:

En het is nog aardig weer ook.
Balkenende
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_20683752
Twee kinderen zijn in Nederland ontvoerd door hun Libanese vader naar zijn land. Ik wacht met liefde op de submission van R@b. Hoewel, het zijn natuurlijk geen Marokkanen.
pi_20684035
quote:
McAfee verhuist kantoor om hoge belasting

RIJSWIJK - De Amerikaanse maker van antivirussoftware McAfee verplaatst zijn Europese hoofdkantoor van Amsterdam naar Ierland. De reden zijn de lagere belastingtarieven in dat land. Dat heeft S. Richards, de financiėle topman van McAfee, zaterdag in verscheidene kranten gezegd.

In Nederland betalen bedrijven 34,5 procent belasting over hun winst. In Ierland is dat volgens Richards 12 procent. Door de verhuizing verdwijnen begin volgend jaar 81 banen bij het hoofdkwartier in Amsterdam. De afdeling marketing en verkoop, waar 35 mensen werken, blijft wel in de hoofdstad.
pi_20684096
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 10:35 schreef Harry_Sack het volgende:
Goedemorgen op deze verse terreurdag
Heb jij je riemetje al om?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zaterdag 17 juli 2004 @ 12:34:37 #106
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20684147
Moeten ze maar niet zoveel verdervelijke winst maken.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 17 juli 2004 @ 12:35:29 #107
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20684164
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 12:31 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Heb jij je riemetje al om?
nee, ik heb zo'n clip-on tie, anders is het te gevaarlijk bij de papierschredder. En jij?
pi_20684175
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 12:26 schreef pberends het volgende:

[..]
quote:
In Ierland is dat volgens Richards 12 procent.
Waarom 'volgens hem'?
  zaterdag 17 juli 2004 @ 12:38:17 #111
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20684197
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 12:35 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/44169#1509511

no way
Hoe krijgen ze die usertjes toch allemaal bij elkaar...
pi_20684210
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 12:38 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

no way
Hoe krijgen ze die usertjes toch allemaal bij elkaar...
Hij heeft nou eenmaal gelijk.
pi_20684244
quote:
COC-directeur onterecht non-actief[/b]

AMSTERDAM - Het bestuur van homobelangenvereniging COC heeft directeur Liane Wubbels ten onrechte op non-actief gesteld. Dat heeft de kantonrechter in Amsterdam deze week bepaald tijdens de behandeling van de ontslagaanvraag van Wubbels. Op voorstel van de rechter komt er een bemiddelaar die moet kijken hoe Wubbels en het bestuur toch samen door kunnen gaan.

Uiterlijk 15 oktober moet er een oplossing zijn gevonden, laat het COC op zijn website weten. De ontslagaanvraag blijft tot die tijd gehandhaafd. Als de partijen het oneens blijven, moet de vereniging de directeur een schadevergoeding betalen. Wubbels gaat op 2 augustus weer aan het werk. Het bestuur onthief haar begin juni uit haar functie omdat zij het personeel tegen het bestuur zou hebben opgezet.

Ook zou zij financieel wanbeleid op haar geweten hebben. De rechter concludeerde dat het bestuur dat niet aannemelijk kon maken. Het bestuur van het COC bespreekt de uitspraak van de rechter dit weekeinde en stuurt uiterlijk maandag een brief naar alle regionale afdelingen.

Het conflict binnen het COC leidde begin juni al tot het vertrek van oud-scheidsrechter John Blankenstein als voorzitter van COC Haaglanden. Hij was het niet eens met het besluit om Wubbels op non-actief te stellen. Na zijn vertrek begon Blankenstein zijn eigen belangenvereniging voor homo's.
Stelletje coc-suckers!
  zaterdag 17 juli 2004 @ 12:44:22 #114
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20684267
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 12:38 schreef pberends het volgende:
TV-klusman Nico Zwinkels zit stuk

Liegende teringhoer

Arme Nico...
pi_20684281
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 12:35 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

nee, ik heb zo'n clip-on tie, anders is het te gevaarlijk bij de papierschredder. En jij?
Ouderwetse bomberbelt
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zaterdag 17 juli 2004 @ 12:52:44 #116
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20684358
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 12:45 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ouderwetse bomberbelt
Lol

pi_20684452
Wat zijn die mensen in TRU kneuzen zeg ...
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_20684552
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 12:59 schreef UnderWorld_ het volgende:
Kom, kom. Ze zijn het niet met je eens en ze zijn in jouw ogen wellicht naļef, maar om ze dan kneuzen te noemen, gaat wel een beetje ver. Tevens is het vragen naar leeftijd en milieu wel irrelvant.

Je lijkt zo een beetje op Dora, .
pi_20684638
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 12:59 schreef UnderWorld_ het volgende:
Hoezo, weet jij wel wat voor stoute dingen die vrijmetselaarts allemaal doen?
pi_20684690
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 13:05 schreef Monidique het volgende:

[..]

Kom, kom. Ze zijn het niet met je eens en ze zijn in jouw ogen wellicht naļef, maar om ze dan kneuzen te noemen, gaat wel een beetje ver. Tevens is het vragen naar leeftijd en milieu wel irrelvant.

Je lijkt zo een beetje op Dora, .
Nee, dat zie ik niet irrelevant. Mensen van een lager milieu zijn vaak niet goed in staat verbanden te leggen of zaken in contekst te plaatsen. Iets wat zeker nodig is als je deze bulllshit wil doorzien.
pi_20684796
UnderWorld_;

Ik kom uit een links, Volkert van der G. achtig milieu en ik wantrouw autoriteit zolang het niet wordt uitgeoefend door een Sovjet.
pi_20684813
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 13:21 schreef Johan_de_With het volgende:
UnderWorld_;

Ik kom uit een links, Volkert van der G. achtig milieu en ik wantrouw autoriteit zolang het niet wordt uitgeoefend door een Sovjet.
Kankers, ik wist he wel!
pi_20684858
Waar is je avatar Johan?
pi_20684859
Ik kom uit een niet belijdend christelijk, West-Fries milieu.

Do me big time!
pi_20684879
Gisteravond heb ik, luid toeterend en met vlag uit het raam, de executie van de Tsaar gevierd.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 13:29:26 #126
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_20684933
quote:
Djindjic suspect held in Greece
Saturday, July 17, 2004 Posted: 7:13 AM EDT (1113 GMT)

THESSALONIKI, Greece (AP) -- Greek police arrested one of the main suspects in last year's assassination of Serb Prime Minister Zoran Djindjic, authorities said Saturday.

Police said Dejan Milenkovic, 34, was arrested in this northern port city late Friday night after more than 14 months on the run. They said he will remain in Greek custody until the extradition papers are completed.

Sources said that Greek authorities had Milenkovic, also known by his underworld name "Bugsy," under surveillance for about a month before they moved in to arrest him.

Milenkovic is one of 13 crime figures and paramilitary members charged in the March 12, 2003 sniper slaying of Djindjic, Serbia's first democratically elected prime minister since World War II, in front of government headquarters in downtown Belgrade.

Milenkovic is believed to have been a member of the so-called Zemun Clan, the largest criminal group in Serbia. The gang allegedly controlled the drug and prostitution trade in Serbia before many of its members were arrested in a crackdown that followed Djindjic's assassination.

Milenkovic also is suspected of taking part in an earlier failed attempt to assassinate Djindjic in February 2003, when he allegedly tried to drive his truck into Djindjic's motorcade.

The indictment against Djindjic's alleged assassins claims that the aim of the killing was to topple his pro-Western government which was fighting organized crime and bring back to power allies of former President Slobodan Milosevic, who allowed criminal gangs to flourish.
I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
pi_20685218
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 23:13 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ja, of Pim Fortuyn T-shirts.
Bah, laf hoor. Zeg dan tenminste Kennedy-shirts.
pi_20685347
Tuana, zou jij heel lief willen zijn en met mij dampend de liefde bedrijven in de lift van het Empire State Building?
pi_20685389
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 13:57 schreef Johan_de_With het volgende:
Tuana, zou jij heel lief willen zijn en met mij dampend de liefde bedrijven in de lift van het Empire State Building?
Hoe denkt je vriendin hierover?
pi_20685415
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 14:02 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Hoe denkt je vriendin hierover?
Die kent Tuana.
pi_20685432
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 14:06 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Die kent Tuana.
Dan is het goed, ik dacht al.
pi_20685643
Hoe kan iemand nou zo gek zijn? Daar moet toch een verklaring voor zijn?
pi_20685647
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 13:21 schreef Johan_de_With het volgende:
UnderWorld_;

Opvallend..
Staaltje gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving?
pi_20685669
Mocht Bush niet herkozen worden omdat Moore als een sadist uit een psychologisch experiment zijn eerste verbijsterde reactie op de massamoorden in New York misbruikte, dan zal het Amerikaanse volk wel ''intelligent'' heten.
pi_20685681
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 14:28 schreef UnderWorld_ het volgende:
Hoe kan iemand nou zo gek zijn? Daar moet toch een verklaring voor zijn?
Spreekt u over TRU?
pi_20685732
JIJ bent het AAPJE!
  zaterdag 17 juli 2004 @ 14:43:08 #137
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_20685820
quote:

Ben ik alleen lief als ik "dampend de liefde wil bedrijven in de lift van het Empire State Building"?
I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
pi_20685863
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 14:32 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Spreekt u over TRU?
Ja, aapjes zijn het!
pi_20685911
quote:
Vraag het is aan Sidekick.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 14:49:49 #140
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_20685915
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 14:43 schreef Tuana het volgende:

[..]

Ben ik alleen lief als ik "dampend de liefde wil bedrijven in de lift van het Empire State Building"?
nee hoor ik vind je altijd wel lief
pi_20685945
Ik ga maar eens naar de kapper voordat ik irl ook voor een linkse sukkel wordt aangezien.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 14:55:31 #142
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_20685980
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 14:52 schreef gelly het volgende:
Ik ga maar eens naar de kapper voordat ik irl ook voor een linkse sukkel wordt aangezien.
Je kunt thuis ook je hoofd wel kaal scheren
pi_20686017
Ja, ik moet mij ook maar es laten knippen.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 15:01:19 #144
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_20686088
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 14:45 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Ja, aapjes zijn het!
..ik vind jou ook lief
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_20686138
quote:
Premier Singapore draagt macht over

SINGAPORE - De premier van Singapore, Goh Chok Tong, heeft zaterdag bekendgemaakt dat hij op 12 augustus de macht overdraagt aan zijn plaatsvervanger, Lee Hsien Loong. Het wordt de tweede machtswisseling in de moderne geschiedenis van de metropool.

Lee is de 52-jarige zoon van de oprichter van Singapore, Lee Kuan Yew. Waarnemers menen dat de toekomstige premier nog veel werk moet verzetten om geliefd te raken bij het volk. Lee staat, anders dan Goh, als autoritair bekend. Weinigen verwachten echter dat de toekomstige premier een andere politieke koers zal voeren.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 15:05:38 #146
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_20686153
quote:
de mainstream media die laten we nou even die ufo case nemen he .. dat is een mooi voorbeeld van een event die nauwelijks in het nieuws komt en vol staat van halve waarheden en iig niet het vertellen van het hele verhaal .. die mainstream media IS toch ook puur gericht op sensatie .. ik snap het niet .. echt zo veel moeite om dat te downloaden is het niet .. lekker pulp kijken .. veel plezier .. het zou eens waar zijn ...we zitten toch allemaal in de matrix en het toch allemaal maar film en het is niet boeiend en we gaan allemaal dood en daarom is het niet belangrijk dus wil ik het niet weten ...vandaar het handje...nou welterusten
quote:
Slaap lekker, met jou praat ik niet meer, je bent al te ver heen. Niet meer te redden. Aapje!
quote:
maar je wil niet eens kijken naar die film .. wie is dan het aapje ?
verder wat ik vind of denk van die ufo case staat er los van
en matrix bedoel ik idd niet zo als de film
die film was The road to tyranny
http://100777.com/media/911theroadtotyranny.asf
quote:
JIJ bent het AAPJE! Ik heb je al uitgelegd dat ik niet mijn tijd ga verdoen 2 uur kijken naar een flim die onzin bevat. De film van MM was al niet spectaculair en die had nog wel enige amusementswaarde. Alleen al dat hitler te zien was in de de intro is schandalig.
het niet afvragen waarom die schandalige connectie gelegd wordt dan ?

maargoed .. over aapjes gesproken
quote:
stel nou he dat we allemaal een groepje bonobo apen zijn. en er een aapje zegt dat hij DENKT dat de macht achter het hoofd bonobo aapje. de rest van de bonobo aapjes laat rondrennen in een systeem dat neigt naar dat het hoofdbonobo aapje al een luizenleventje heeft en de macht gebruikt om alleen maar meer macht te krijgen. zal die ene bonobo aap dan zeggen dat hij ijlt, mhaw. maar als hij er nou ook bij zegt dat de macht van het hoofd bonobo aapje zegt dat het ene aapje niet naar het andere aapje mag fluisteren dat het een beetje vreemd is........
dan krijg je dus de reactie zoals die gegeven is door een aapje
en kijk nou gewoon die film eens dan *zuch*

[ Bericht 0% gewijzigd door coz op 17-07-2004 15:19:51 (wij worden genaaid.. zij worden genaaid .. jij ;)) ]
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_20686275
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 14:49 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

nee hoor ik vind je altijd wel lief
Jij bent ook welkom.
pi_20686313
Ik ga 'Road to tyranny' maar evne op VCD zetten, .

Die Alex Jones komt in ieder geval al verschrikkelijk slecht over.
pi_20686326
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 15:05 schreef coz het volgende:

het niet afvragen waarom die schandalige connectie gelegd wordt dan ?
Ja, ik vind het inderdaad van een gezond lef getuigen. Zeker wanneer je, zoals Moore zelf, toespraken uit elkaar haalt om een verzinsel te maken dat doet denken aan een communique van de Wehrmacht:

Moore's fabrication here cannot be described by any polite term. It is a lie, a fraud, and a few other things. Carrying it out required a LOT of editing to mislead the viewer, as I will show below. I transcribed Heston's speech as Moore has it, and compared it to a news agency's transcript, color coding the passages. CLICK HERE for the comparison, with links to the original transcript.

Moore has actually taken audio of seven sentences, from five different parts of the speech, and a section given in a different speech entirely, and spliced them together. Each edit is cleverly covered by inserting a still or video footage for a few seconds.

First, right after the weeping victims, Moore puts on Heston's "I have only five words for you . . . cold dead hands" statement, making it seem directed at them. As noted above, it's actually a thank-you speech given a year later in North Carolina.

Moore then has an interlude -- a visual of a billboard and his narration. This is vital. He can't go directly to Heston's real Denver speech. If he did that, you might ask why Heston in mid-speech changed from a purple tie and lavender shirt to a white shirt and red tie, and the background draperies went from maroon to blue. Moore has to separate the two segments.

http://www.hardylaw.net/Truth_About_Bowling.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')