koppie op! dr komt beter weer aanquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:44 schreef Copycat het volgende:
Bleeeghh.
Computer slaat constant op hol, buiten ziet het er mistroostig uit en ik heb weer last van mijn nek.
Hopelijk zet het sporten straks wat zoden aan de dijk.
Word onderhand echt sjaggie van deze klotezomer.
Pieter Pelleboerquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:52 schreef hellmondunited het volgende:
koppie op! dr komt beter weer aan
beetje mijn naam belachelijk maken hequote:Op donderdag 15 juli 2004 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pieter Pelleboer.
Ik hoop dat het inderdaad zo is, maar begin er een hard hoofd in te krijgen.
Ik wil in mijn hangmat hangen...
Nou ja, dan ga ik maar een artikel schrijven over overwinteren... ook leuk...![]()
hmm zie ik nu pas.. Gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Wow, jarig én HVJJN mogen openen!
The honour!
quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Wow, jarig én HVJJN mogen openen!
The honour!
*knuf*quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:50 schreef Jumparound het volgende:
not to happy
"i will survive"![]()
[feeling down mode off]
Ah joh.. nog maar 1 dagje... komt ook wel goed toch?quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
*knuf*
Hier gaat het zo zo... nu nog een dag werken, lijkt wel geen einde te komen aan deze werkweek. Kvoel me gewoon een beetje hulpeloos eigenlijk. Ik zou zo omver kunnen vallen van de vaak. Maar eens ik in mijn bed lig.. Oh what the hell![]()
Nog een twintigtal uurkes aftellen tot mijn vriend er is... waarom duren de uren altijd zo lang als je op iets leuks wacht![]()
check "geditte" (damn hoe schrijf je dat?) sub-gedoe eens in mijn vorige postquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ah joh.. nog maar 1 dagje... komt ook wel goed toch?
Ik sterf van het werk dus ik vermaak me morgen wel
tnx for knuf
Jaaaaaa, ik ook!!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:10 schreef diannetjhu het volgende:
En morgen met mijn lieve vriendinnetje meeten! IEEHH!!Ik heb echt ZOOOO'N ZIN!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:19 schreef Faithy het volgende:goed
fantastische baan, leuke collegae, misschien een beetje verliefd, morgen naar 't vuurwerk op scheveningen
en en en*bounce*
quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:23 schreef graafsmakula het volgende:
Hoe kan dat nou,
Gister schreef je nog dat je benen waren afgezaagd!??
De pijn opnieuw beleven om het te verwerken en een plaats te gevenquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:23 schreef Arinna het volgende:
@T1andonly: is goed dat er vanalles los komt! Het gaat ook wel weer vast zitten allemaal maar dan als het goed is net een beetje beter geordend (als je me volgt)
Precies... beetje defragmenteren...quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:25 schreef T1andonly het volgende:
[..]
De pijn opnieuw beleven om het te verwerken en een plaats te geveniets anders kan ik niet verzinnen. Wel dat ik regelmatig wil praten dat weet ik wel
Ik ook, en het stomme is dat het morgen dan achteraf ws wel weer meevalt...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:18 schreef Paxlie het volgende:
Hoerig klote en bang voor morgen
Ik hoop het. Zou me echt heel erg opluchtenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:24 schreef Untitled het volgende:
[..]
Ik ook, en het stomme is dat het morgen dan achteraf ws wel weer meevalt...
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:26 schreef Paxlie het volgende:
Ik hoop het. Zou me echt heel erg opluchten
niet meer na 6 blikjes nep red bull.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
vermoeid.
wou dat ik kon slapenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
niet meer na 6 blikjes nep red bull.
Damn, ik wil niet weten wat jij met je toetsen borden doetquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:24 schreef Copycat het volgende:
Het is bijna weekend... zo lunchen, dan nog een middagje doorbikkelen en morgen heerlijk uitslapen.
Vanochtend flink gekraakt door mijn fysiotherapeut, heeft wel wat geholpen. Vergeet alleen steeds te letten op mijn werkhouding als ik druk bezig ben.
* hellmondunited verslijt gemiddeld drie toetsenborden per jaar ivm vervaging en uiteindelijk breken van de toetsen...
Hetzelfde geldt voor mij, maar de reden was hier dat ik eenvoudigweg 's middags wakker werd en dientengevolge pas toen kotsend boven de plee kon gaan hangen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:50 schreef thaleia het volgende:
Ik voel me hoogst verbaasd dat ik vanochtend NIET met een knallende koppijn kotsend boven de plee hing, en vraag me af of dat komt door mazzel, of doordat ik gewoon nog steeds bezopen was toen ik wakker werd![]()
Bij mijn weten is dat morgen pas, anders sta ik morgen behoorlijk voor lul in Bestquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:05 schreef DuchessX het volgende:
Ik 'geniet' van ExtremaWat een gebonk zeg
Ik woon er op een steenworp afstand vandaan en er is al de hele dag van die gezellige harde muziekquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij mijn weten is dat morgen pas, anders sta ik morgen behoorlijk voor lul in Best...
OT: Moe, dadelijk maar eens naar bed, morgen weer werken en daarna genieten op Extrema.
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:17 schreef DuchessX het volgende:
OT:
Ik voel me alsof ik al 4 jaar en 16 minuten op FOK! kom.
Dan nodig je toch wat fokkers uit?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]das lang
OT:voel me goed
Heb een mini-koffiezetapparaatje voor mezelf gekocht![]()
En ik ben heel erg aan het hopen dat mijn verjaardagsfeestje nog doorgaat, en dat niet iedereen af gaat bellen wat ze wel gaan doen, mark my words
hehehe, leuk idee, maar ken geen fokkers IRL. Dus tenzij mensen zich aan gaan bieden, komt daar ook niet veel van terechtquote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:39 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
Dan nodig je toch wat fokkers uit?
michien een beeejthequote:Op zaterdag 17 juli 2004 02:42 schreef Frenkie het volgende:
hlemeaal niel deoknen
Je wist al dat je dubbel ging posten?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:27 schreef Beetlebabe het volgende:
Dubbel
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:18 schreef Untitled het volgende:
Nerveus en compleet kapot
beetje laat, maar toch.....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:45 schreef Untitled het volgende:
Nou...devoldoet wel zo'n beetje, hoe ik me nu voel...
Ik voel me echt verdrietig...
Ach, Best sucks anywaysquote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:17 schreef DuchessX het volgende:
Ik woon er op een steenworp afstand vandaan en er is al de hele dag van die gezellige harde muziekMisschien sta je morgen idd voor lul
Dat heb ik ook... maar daar moet je niet bij nadenken.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:22 schreef T1andonly het volgende:
Voelt alsof ik op achterstand sta, iedereen heeft enige progressie in zijn leven en ik blijf op dit niveau. Ik zie dat iedereen het beter krijgt...
Ik gun het ze, maar tegelijkertijd verlang ik naar wat die hebben...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:29 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dat heb ik ook... maar daar moet je niet bij nadenken.
Je gunt hen dat toch ook?
Wacht maar... we halen ze wel inmss duurt t wat langer, maar ach... who cares?
Tnx!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:45 schreef Hanneke1983 het volgende:
beetje laat, maar toch.....
[afbeelding]
OT: Ik heb vanavond een feestje van mijn broer zijn afstuderenWordt vast gezellig
Anders post je hier 10 x op een dagquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:10 schreef T1andonly het volgende:Ik ga dalijk naar mijn vrienden toe
en hopelijk word het daar gezellig
Mij bevalt het prima! En jou zo te horen ook, blij voor je!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:22 schreef Peregrijn het volgende:
P.S. Nog gefeleciteerd Brighteyes! Hoe bevalt jouw nieuwe woning je?
Veel beter, na eindelijk eens een goeie nachtrustquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:33 schreef thomas26 het volgende:
Ziekjes, verkouden, ...
Het feestje was echt leukquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:35 schreef Untitled het volgende:
[..]
Tnx!
Ik hoop, dat het feestje leuk wordt!![]()
-OT-
Dit benauwde weer...ik word er echt gek van, krijg alleen maar meer pijn door al die vochtigheid in de lucht.
Ik ben aan het nadenken over de toekomst, wil ook concrete plannen maken...
Ik ben blij, dat ik iig de stap wil en durf te nemen om dingen te veranderen, om aan m'n leven te werken en dingen beter te maken, ipv te blijven zitten en me unhappy te voelen...
Er zit wel een deel van waarheid in, dat je zelf je leven als het ware "maakt" en dus ook zelf dingen een positieve wending kunt geven.
Ruilen?quote:Op zondag 18 juli 2004 17:32 schreef hellmondunited het volgende:
zometeen een date
*stress*
neequote:Op zondag 18 juli 2004 17:38 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
Ruilen?
Hee, dat heb ik lang niet gezien van jou!quote:Op zondag 18 juli 2004 23:43 schreef hellmondunited het volgende:
WHOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII![]()
toppie toppie
got laid?quote:Op zondag 18 juli 2004 23:43 schreef hellmondunited het volgende:
WHOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII![]()
toppie toppie
quote:Op zondag 18 juli 2004 23:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hee, dat heb ik lang niet gezien van jou!
OT: tijd om te gaan slapen...
Wat heb je? :/quote:Op maandag 19 juli 2004 00:52 schreef Brennie het volgende:
Nu zo'n 3 maanden ziek..
Dus raad maar...
Niet nodig, silly.. ik red me wel... en zo krijg je me echt niet zover dak t ga vertellenquote:Op maandag 19 juli 2004 00:47 schreef hellmondunited het volgende:
Beetje bezorgd om een medefokker
Kewl, picsquote:Op zondag 18 juli 2004 16:22 schreef Whistler112 het volgende:
De russen zijn er Devv05
En ze zijn vrij makkelijk geloof ik ja
Precies hetzelfde hier.. heb er alleen ook nog eens kloten bij geslapen dus opzich kun je moe ook nog wel toevoegen!quote:Op maandag 19 juli 2004 09:16 schreef hardsilence het volgende:
Nadenkerig, twijfelend en onzeker.
Kaashooliganquote:Op maandag 19 juli 2004 01:31 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Niet nodig, silly.. ik red me wel... en zo krijg je me echt niet zover dak t ga vertellen
Bereid jij je nou maar (mentaal) voor op dat kaasjesgevecht wat je te wachten staat als je echt naar Nac toekomt
Ot: Nog steeds k u t, maar wel al beter... mn beste vriend gaat morgen op vak en n andere goede vriend is dus nu net terug!Had m best gemist, dus ben blij dat hij terug is
Zo voel ik me ook!!!!!!quote:Op maandag 19 juli 2004 14:59 schreef Idyllic het volgende:
OMG ik voel me echt een wanhopige doos!Word een soort van gek van frustratie hier.
Blegh, word echt gek van mezelf op deze manier.
Doe eens normaal zeg!
quote:Op maandag 19 juli 2004 15:26 schreef Xilantof het volgende:
wel okee
me werk viel mee dus dat is wel goed.
vanavond naar Fokradiodat is ook wel grappig
jaja, ik werd zowaar uitgenodigdquote:Op maandag 19 juli 2004 16:10 schreef T1andonly het volgende:
[..]radio
quote:Op maandag 19 juli 2004 18:10 schreef diannetjhu het volgende:
Ik heb het gevoel alsof het nooit goed genoeg zal zijn. En nog meer geven, kan ik niet.
Waarom lijkt niemand te begrijpen hoe bang ik ben. Bang om weer te vallen. en dat ik alles wil doen om juist dat te voorkomen.
*heel alleen voelt*
You're not alonequote:Op maandag 19 juli 2004 18:10 schreef diannetjhu het volgende:
Ik heb het gevoel alsof het nooit goed genoeg zal zijn. En nog meer geven, kan ik niet.
Waarom lijkt niemand te begrijpen hoe bang ik ben. Bang om weer te vallen. en dat ik alles wil doen om juist dat te voorkomen.
*heel alleen voelt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |