Ze is lekker bezig geweest met d'r legoquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:24 schreef mighty_myte het volgende:
Jo79 heeft lego gehad. Daarvan gaat ze een dildo maken.
Auw.
Die linker...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:30 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ze is lekker bezig geweest met d'r lego
hee _joepie_ goeiemiddag....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:59 schreef _joepie_ het volgende:
hee sannetie..kusssssssssssssssss
* Sannetie nietquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:00 schreef _joepie_ het volgende:
_joepie_ zit ff op de chat : http://www.nexttime.nl/fokchat/frames.asp
mmm vertel...???quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:02 schreef Sannetie het volgende:
* _joepie_ moet ze ff gaan koken.....in een spannend out fitje.....![]()
valt best mee, in het weekend vrij rustig ja, maar door de week nietquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:03 schreef mat_herben het volgende:
wat een kuttopic
hmmm, kut? waar!?! jaaaa, hmmm.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:03 schreef mat_herben het volgende:
wat een kuttopic
tis eigenlijk noodzaak...tis al zo bloedje heet moet ik nog koken ook.....dan maar alleen een schortje slipje en bhtje aan......dan moet tie me maar mee uit eten nemen vind je ook nietquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:02 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
mmm vertel...???
of bel
mmmmmmquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:04 schreef Sannetie het volgende:
[..]
tis eigenlijk noodzaak...tis al zo bloedje heet moet ik nog koken ook.....dan maar alleen een schortje slipje en bhtje aan......dan moet tie me maar mee uit eten nemen vind je ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
buiten...loopt er genoeg....blijktquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:04 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
hmmm, kut? waar!?! jaaaa, hmmm.
zelf trek je, als de ander met je bezig is dan moet dat duwen zijn, tenzij hij/zij achter je staat, dan is het weer trekkenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:05 schreef mighty_myte het volgende:
doet iemand hier wel eens aan afduwen?
is weer eens wat anders dan altijd maar aftrekken.
ja ik denk dat jouw kook kunsten beter zijn als die van mij......quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:05 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
mmmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
kom je voor mij koken..?? of beter, zal ik voor jou koken dan (hier)
kooooom dan..!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:07 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja ik denk dat jouw kook kunsten beter zijn als die van mij......![]()
![]()
jij moet dringend genomen worden. je blijft hier maar spuien.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:07 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja ik denk dat jouw kook kunsten beter zijn als die van mij......![]()
![]()
ja, dat geloof ik ook en nee niet spuien.. eerder lekken...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:08 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
jij moet dringend genomen worden. je blijft hier maar spuien.
moeje doen dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:08 schreef Sannetie het volgende:
sorry schatjes...moet gaan...plicht roept![]()
![]()
yep 24/7....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:08 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
jij moet dringend genomen worden. je blijft hier maar spuien.
aaaaahhh, nog heeeeel ffies ajbquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:08 schreef Sannetie het volgende:
sorry schatjes...moet gaan...plicht roept![]()
![]()
kusjesss....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:09 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
aaaaahhh, nog heeeeel ffies ajb
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:30 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ze is lekker bezig geweest met d'r lego
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kusssssssssssssquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:11 schreef Sannetie het volgende:
[..]
kusjesss....![]()
![]()
dat meen je niet....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:11 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
kusssssssssssss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
psssss, ben vrij komende week![]()
dacht ik ook...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:13 schreef Sannetie het volgende:
[..]
dat meen je niet........hmmmmmm.......beterrrrr
![]()
dat wil je niet weten....spinazie met een gehakt balletje met gekookte aardappelen en eitjes....3 voor mn mannetje (kijken of dat helpt) en 0 voor mij (heb ik niet nodigquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:13 schreef _joepie_ het volgende:
Wat ga je voor eten maken Sannetie ..??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |