abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:21:00 #1
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_20637511
stel hier je vraag & vertel over jou ervaring


edit Aventura:vervolg van Intieme Piercing

[ Bericht 61% gewijzigd door Aventura op 18-07-2004 21:51:14 ]
pi_20638773
Mensen normaal en ontopic reageren gaarne!!!!

Het een en ander aan reactie's verwijdert...

Dit topic is bedoeld om te praten over intieme piercingen, heb je vragen, of wil je ervaringen delen, of wil je een (nette) foto van je piercing showen, hier kan het...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20638786
Edit: offtopic, ts mag zelf wat aan de op doen, heb het wat uitgebreid in mijn reactie, daar moet je het maar mee doen...

[ Bericht 39% gewijzigd door erodome op 15-07-2004 12:20:24 ]
Deal with it; rock 'n roll
pi_20641055
Tellen tepelpiercings ook? Wil ze al heel lang hebben, maar ben bang dat het pijn doet. Hoe lang heb je er last van en dat soort dingen? Kan je eigenlijk nog borstvoeding geven na een tepelpiercing gehad te hebben?
pi_20641145
Komen infectie's aan (intieme) piercings nou vaak voor?
pi_20645958
waarom kun je niet ewoon de vorige topic (klitoriskapje) terug open doen??
  donderdag 15 juli 2004 @ 17:46:25 #7
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_20646198
een tepel piercing mag je ook wel beschouwen als intiem, ik draag erzelf ook een.

* deed het plaatsen pijn: ja, dat was flink op de tanden bijten
* de over-gevoeligheid in de tepel was zeker een week of twee
* een tepel piercing behoeft geen belemmering te zijn voor borst voeding

en kan je geen antwoorden op internet vinden loop dan een shop binnen.
  donderdag 15 juli 2004 @ 17:51:40 #8
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_20646280
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 13:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Komen infectie's aan (intieme) piercings nou vaak voor?
goede vraag, ik denk niet meer of minder dan bij andere piercings.
om de kans te minimaliseren moet er zo-wie-zo steriel gewerkt worden
en dan komen er nog andere zaken om de hoek kijken .. zoals

* algemene gezondsheid conditie van het persoon zelf
* verzorging en nazorg van de geplaatse piercing

en laat je altijd goed informeren over alle ins en alle outs
pi_20648803
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 13:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Komen infectie's aan (intieme) piercings nou vaak voor?
Nee, mits je het schoonhoud natuurlijk...

Degene die het vaakste gaat ontsteken is de navelpiercing, bij tepelpiercings heb ik er ook weleens van gehoort, bij piercings in de geslachtsdelen heb ik er nog nooit wat over gehoort.
Maar dit ligt grotendeels aan jezelf, als jij de boel netjes schoonhoud volgens de aanwijzingen die je van je piercer krijgt dan is de kans dat het gaat ontsteken nihil.

Pas wel op met goude piercing sieraden(gold plated) en sieraden van prutstaal, daar kunnen veel mensen niet tegen, kies voor titanium of chirurgisch staal om heel zeker te zijn....

Dat de piercer steriel werkt is een must, maar dat lijkt me logisch, naalden komen uit de verpakking(nieuw en steriel dus), handen worden gewassen(met anti bacteriele zeep) en er worden handschoentjes gedragen, piercing sieraad zelf wordt ontsmet, plek van zetten wordt ontsmet, omgeving waar je gepierced wordt is schoon...

Mist er ook maar 1 ding van deze dingen, omdraaien en weglopen...
Denk vooral om die naald, een naald die voor meerder mensen wordt gebruikt is NOT DONE, kan hiv overbrengen bv....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20648885
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 13:47 schreef Jo79 het volgende:
Tellen tepelpiercings ook? Wil ze al heel lang hebben, maar ben bang dat het pijn doet. Hoe lang heb je er last van en dat soort dingen? Kan je eigenlijk nog borstvoeding geven na een tepelpiercing gehad te hebben?
Schijnen de pijnlijkste piercings te zijn, maar weet dat als de naald erdoorheen gaat het pijn doet, 2 sec. later is die pijn weg, blijft nog wel gevoelig, maar geen echte heftige pijn.

Borstvoeding moet geen probleem zijn, maar ik heb wel andere verhalen gehoort, zal aan de manier van piercen liggen misschien, zal eens zien wat voor info ik erover kan vinden voor je...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20648941
Voor de dames die nog kinderen willen en borstvoeding willen geven, de piercings staan deze wens niet in de weg. De tepel bevat meerdere melkgangetjes, en in het geval er al ééntje geraakt is tijdens het piercen, dan blijven er genoeg over om ongestoord borstvoeding te kunnen geven. Het is wel zo dat in de loop van de zwangerschap de tepels veranderen, om zich voor te bereiden op hun zware taak. Deze veranderingen kunnen zodanige vormen aannemen dat het sieraad niet langer goed zit. Er zijn dan twee mogelijkheden. De eerste is, je haalt ze er uit, en probeert ze ongeveer drie maanden na het beëindigen van de borstvoeding weer in te zetten. De tweede mogelijkheid is dat je contact opneemt met je piercer, en in overleg met hem probeert om een passende oplossing te vinden, soms is dat mogelijk door tijdelijk een ander of groter sieraad te plaatsen.

Het is dus geen probleem zoals je kan lezen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 15 juli 2004 @ 20:25:46 #12
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_20649493
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:03 schreef erodome het volgende:
Voor de dames die nog kinderen willen en borstvoeding willen geven, de piercings staan deze wens niet in de weg. De tepel bevat meerdere melkgangetjes, en in het geval er al ééntje geraakt is tijdens het piercen, dan blijven er genoeg over om ongestoord borstvoeding te kunnen geven. Het is wel zo dat in de loop van de zwangerschap de tepels veranderen, om zich voor te bereiden op hun zware taak. Deze veranderingen kunnen zodanige vormen aannemen dat het sieraad niet langer goed zit. Er zijn dan twee mogelijkheden. De eerste is, je haalt ze er uit, en probeert ze ongeveer drie maanden na het beëindigen van de borstvoeding weer in te zetten. De tweede mogelijkheid is dat je contact opneemt met je piercer, en in overleg met hem probeert om een passende oplossing te vinden, soms is dat mogelijk door tijdelijk een ander of groter sieraad te plaatsen.

Het is dus geen probleem zoals je kan lezen...
Blijft de piercing er dan inzitten met melk geven..?? lijkt me ook niet lekker drinken voor die kleine.. of zie ik dat verkeerd..??
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  donderdag 15 juli 2004 @ 20:29:01 #13
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_20649583
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 17:46 schreef cazzie het volgende:
een tepel piercing mag je ook wel beschouwen als intiem, ik draag erzelf ook een.

* deed het plaatsen pijn: ja, dat was flink op de tanden bijten
dit lijkt me voor iedereen anders ik heb nl hele ongevoelige tepels en kan erin knijpen en alles zonder iets te voelen...ik heb zelf geen tepelpiercing maar ik denk dat het bij mij dus minder pijn zou doen als bij iemand met hele gevoelige tepels.
To infinity…and beyond!
  donderdag 15 juli 2004 @ 20:30:36 #14
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_20649631
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Schijnen de pijnlijkste piercings te zijn, maar weet dat als de naald erdoorheen gaat het pijn doet, 2 sec. later is die pijn weg, blijft nog wel gevoelig, maar geen echte heftige pijn.

Borstvoeding moet geen probleem zijn, maar ik heb wel andere verhalen gehoort, zal aan de manier van piercen liggen misschien, zal eens zien wat voor info ik erover kan vinden voor je...
vriendin van me heeft er 1 en die zei dat de piercing eigenlijk niet door de tepel gaat maar er onderdoor...dus niet recht door de tepel, maar meer onder de tepel door de tepelhof door.
To infinity…and beyond!
pi_20650443
bij mij is het toch dwars door mijn tepel
  vrijdag 16 juli 2004 @ 10:46:14 #16
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_20659862
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Schijnen de pijnlijkste piercings te zijn, maar weet dat als de naald erdoorheen gaat het pijn doet, 2 sec. later is die pijn weg, blijft nog wel gevoelig, maar geen echte heftige pijn.
Euhmmm, ik denk dat dat klopt van dat heeeeel pijnlijke (bij mij wel in ieder geval ) Na die 2 seconden (2x 1 sec) Daarnaa heb ik er helemaal GEEN last meer van gehad, wel gevoelig als je het aanraakte de eerste week maar verder niets. Meer lekker gevoelig zal ik maar zeggen
Bij mij zit die piercing trouwens wel dwars door mijn tepel heen maar das bij mannen normaal denk ik.
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
pi_20661927
Tepelpiercings horen altijd door de (onderkant)tepel te gaan en niet door het hof....

Zo dus, dit is een dubbele piercing, vond ik wel grappig om te laten zien...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20663151
cazzie & erodome, bedankt voor het antwoord, ik dacht juist dat infectie's heel vaak voor kwamen maar dat blijkt dus niet zo te zijn
Vakkundigheid van de piercer en persoonlijke hygiëne zijn dus erg belangrijk...
  vrijdag 16 juli 2004 @ 14:26:45 #19
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_20663677
ilona, we zijn er om elkaar te helpen,
een piercing is helaas soms bij sommige een ohja doe maar beslissing
terwijl er dan een hele boel vragen ontbeantwoord blijven ...
en vooral bij intieme piercings is het belangrijk om je laten voorlichten.
pi_20694242
erodome kun je het topic van klitorishoedje niet terug ophalen
  zondag 18 juli 2004 @ 16:30:24 #21
37769 erodome
Zweefteef
pi_20702397
Ik zal het vanavond even bekijken racing_max...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 18 juli 2004 @ 21:47:06 #22
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_20709287
Intieme Piercing
Dat was dus deze, gefuseerd met het clitoriskapje-topic inmiddels
Ik heb dat deel gesloten, en we gaan in dit deel verder
  vrijdag 23 juli 2004 @ 18:00:40 #23
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20812500
Ik heb zojuist (uur geleden) clithoodpiercing laten zetten. Het zetten deed wel ff flink pijn, maar na die seconde was het echt helemaal weg. Ik vind m erg mooi, hoewel er nu nog een te lang staafje in zit (over 2 maanden een kortere). Enige nadeel is dat ik van de piercer 4 weken niet aan mn clitje e.d. mag zitten of laten zitten, ik had begrepen dat het twee weken was

Maar ben er erg blij mee & voel me helemaal stoer!
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_20812697
4 weken? Da's nie tof... Gecondoleerd
  zaterdag 24 juli 2004 @ 14:03:53 #25
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_20827149
gefeliciteerd dafje
en dan die beroemde/beroerde 4 weken, het is wel een strenge grens
maar ik denk als jij na 1 weekje aan jezelf kan voelen dat de genezing
voorspoedig verloopt je er best wel voorzichtig iets mee kan doen ...
  zondag 25 juli 2004 @ 12:34:27 #26
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20842591
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 13:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Komen infectie's aan (intieme) piercings nou vaak voor?
Nee die komen niet zo vaak voor. Ik heb het van vrienden en bekenden en op de fora waar ik hang eigenlijk nog niet gehoord van iemand.

Natuurlijk heb je de genezing voor een groot gedeelte zelf in de hand en ligt het ook wel aan de piercing die je kiest. Kies je een hoodpiercing dan is dat met 2 a 4 weken meestal wel genezen maar bijvoorbeeld een triangle (bijna hetzelfde maar dan onderlangs de klit en dan eindigend op de klit) komt een heel stuk dieper te zitten en heeft dus ook langere tijd nodig om te helen (met meer kans op infecties).

Bij elke piercing dus ook de genitale piercings is het gewoon het beste er niet tot nauwelijks aan te komen, het te laten luchten (geen strakke kleding) en goed schoon te houden.
Proud Powerpauper
  zondag 25 juli 2004 @ 14:10:18 #27
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20844346
quote:
Op zondag 25 juli 2004 12:34 schreef Nuek het volgende:
Bij elke piercing dus ook de genitale piercings is het gewoon het beste er niet tot nauwelijks aan te komen, het te laten luchten (geen strakke kleding) en goed schoon te houden.
Ik draag nu steeds katoenen kleding maar wel redelijk strak, en ook draag ik nu 's nachts steeds een string omdat er nog een te lang staafje in zit, en anders blijf ik aan mn dekbed hangen. Is dit wel goed zo dan, of lucht het niet genoeg?

Verder staat er op mijn papier met advies van mn piercer dat ik na iedere keer dat ik geplast heb met water moet afspoelen. Dat papier is ook voor andere intieme piercings zoals door de schaamlip. Als ik plas komt er echt geen plas bij mn piercing, moet het dan toch? Ik moet vaak naar de wc namelijk en een wond 10x per dag nat maken lijkt me niet goed voor de genezing. Iemand ervaring mee?

Ook vraag ik me af hoe anderen het schoonhouden doen? Ik heb geen moeite de bovenste steek netjes schoon te wassen, maar de onderste vind ik zo moeilijk, hoe deden jullie dat? Ik kan moeilijk een handstand doen in de douche en ik kan m nog niet omdraaien (mag van de piercer niet het staafje heen en weer doen voor de korstjes weg zijn, en ik heb nog geeneens korstjes).

En nog een laatste vraagje: ik heb een kleine bloeduitstorting naast mn piercing gekregen, dat is toch normaal? Ik heb niet gebloed bij het zetten of erna, maar nu heb ik een kleine blauwe plek daar. Normaal zou ik mn piercer bellen, maar die is dinsdag pas weer open, kan iemand me geruststellen?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  zondag 25 juli 2004 @ 14:26:36 #28
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20844679
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:10 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik draag nu steeds katoenen kleding maar wel redelijk strak, en ook draag ik nu 's nachts steeds een string omdat er nog een te lang staafje in zit, en anders blijf ik aan mn dekbed hangen. Is dit wel goed zo dan, of lucht het niet genoeg?

Verder staat er op mijn papier met advies van mn piercer dat ik na iedere keer dat ik geplast heb met water moet afspoelen. Dat papier is ook voor andere intieme piercings zoals door de schaamlip. Als ik plas komt er echt geen plas bij mn piercing, moet het dan toch? Ik moet vaak naar de wc namelijk en een wond 10x per dag nat maken lijkt me niet goed voor de genezing. Iemand ervaring mee?

Ook vraag ik me af hoe anderen het schoonhouden doen? Ik heb geen moeite de bovenste steek netjes schoon te wassen, maar de onderste vind ik zo moeilijk, hoe deden jullie dat? Ik kan moeilijk een handstand doen in de douche en ik kan m nog niet omdraaien (mag van de piercer niet het staafje heen en weer doen voor de korstjes weg zijn, en ik heb nog geeneens korstjes).

En nog een laatste vraagje: ik heb een kleine bloeduitstorting naast mn piercing gekregen, dat is toch normaal? Ik heb niet gebloed bij het zetten of erna, maar nu heb ik een kleine blauwe plek daar. Normaal zou ik mn piercer bellen, maar die is dinsdag pas weer open, kan iemand me geruststellen?
Katoen lijkt me geen probleem. Dat lucht aardig weg
Bacterien verspreiden zich snel dus ik zou wel effe spoelen om eventuele urineresten weg te wassen.

Om te wassen kun je er een glas gedestilleerd lauw/warm water met een halve theelepel opgelost (zee) zout ertegen houden en dan iets bewegen. Dat maakt het goed schoon. Naderhand even wat water erlangsheen spoelen en je bent schoon.

Blauwe plekken lijken me niet abnormaal maar ik durf daar niets over te zeggen.
Proud Powerpauper
  zondag 25 juli 2004 @ 15:57:25 #29
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_20846508
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:26 schreef Nuek het volgende:

[..]

Om te wassen kun je er een glas gedestilleerd lauw/warm water met een halve theelepel opgelost (zee) zout ertegen houden en dan iets bewegen. Dat maakt het goed schoon. Naderhand even wat water erlangsheen spoelen en je bent schoon.
Eventueel water koken, in een glas doen met theelepel zout water en met schoteltje erop af laten koelen. Dan heb je steriel zout water, ideaal om mee te spoelen /wassen. Als je dan elke keer een verse oplossing neemt kun je bijna niet beter krijgen als huis-tuin-keuken oplossing.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  zondag 25 juli 2004 @ 16:03:38 #30
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_20846641
over urine en intieme piercings, ik heb 2x een prince albert gehad en draag nu een apadravya
en bij alle 3 de keren werd mij verteld dat urine een reinigend effect heeft tijdens het helen van
de ontstane wond, urine is lichaams-eigen en is blijkbaar minder 'vies' dan wij allen wel denken.
  zondag 25 juli 2004 @ 16:09:35 #31
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_20846758
quote:
Op zondag 25 juli 2004 16:03 schreef cazzie het volgende:
over urine en intieme piercings, ik heb 2x een prince albert gehad en draag nu een apadravya
en bij alle 3 de keren werd mij verteld dat urine een reinigend effect heeft tijdens het helen van
de ontstane wond, urine is lichaams-eigen en is blijkbaar minder 'vies' dan wij allen wel denken.
Klopt urine bevat ureum, wat ontsmettend werkt en gezonde verse urine is steriel.
Urine is een van de oudste manieren om een wond in de natuur te ontsmetten.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  zondag 25 juli 2004 @ 16:42:05 #32
94827 het_ismij
Life is great
pi_20847400
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:25 schreef erodome het volgende:
Tepelpiercings horen altijd door de (onderkant)tepel te gaan en niet door het hof....

Zo dus, dit is een dubbele piercing, vond ik wel grappig om te laten zien...
[afbeelding]
deze vindtik dus erg mooi!!!
mijn vriendin wil der ook een maar,..
Als je kinderen krijgt,..
Is dat te doen? Kinderen borstvoeding geven?
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
  zondag 25 juli 2004 @ 17:02:32 #33
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20847782
Mijn piercer vond water koken en met zout erbij spoelen onzin, ik moest gewoon lauw kraanwater gebruiken en dan 2x per dag daarmee wassen en daarna betadine. Ik heb al wel geprobeerd met een glaasje en dan een beetje bewegen maar het lijkt me niet echt reinigend werken. Denk dat ik toch maar af en toe zoutoplossing ga maken, t zal toch geen kwaad kunnen ofzo...
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  zondag 25 juli 2004 @ 18:38:28 #34
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_20849792
quote:
Op zondag 25 juli 2004 17:02 schreef dafjedaf het volgende:
Mijn piercer vond water koken en met zout erbij spoelen onzin, ik moest gewoon lauw kraanwater gebruiken en dan 2x per dag daarmee wassen en daarna betadine. Ik heb al wel geprobeerd met een glaasje en dan een beetje bewegen maar het lijkt me niet echt reinigend werken. Denk dat ik toch maar af en toe zoutoplossing ga maken, t zal toch geen kwaad kunnen ofzo...
Ach het is te vergelijken met je ogen spoelen met gewoon water (ongezouten) en fysiologisch zout zoals gebruikt bij lenzenvloeistof e.d.. Hierbij zal de zoutoplossing het minste de ogen irriteren en het prettigste aanvoelen, als spoelmiddel werkt het allebei.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  zondag 25 juli 2004 @ 19:01:56 #35
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20850240
quote:
Op zondag 25 juli 2004 16:42 schreef het_ismij het volgende:

[..]

deze vindtik dus erg mooi!!!
mijn vriendin wil der ook een maar,..
Als je kinderen krijgt,..
Is dat te doen? Kinderen borstvoeding geven?
Lees het gehele topic eens door
Proud Powerpauper
  zondag 25 juli 2004 @ 19:34:50 #36
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20850839
quote:
Op zondag 25 juli 2004 18:38 schreef _joepie_ het volgende:
Ach het is te vergelijken met je ogen spoelen met gewoon water (ongezouten) en fysiologisch zout zoals gebruikt bij lenzenvloeistof e.d.. Hierbij zal de zoutoplossing het minste de ogen irriteren en het prettigste aanvoelen, als spoelmiddel werkt het allebei.
Ah ok. Nou ja, als het geen kwaadkan spoel ik toch liever met zout dan... Kan ik 's morgens een halve liter maken en daar dan een dag mee doen of moet ik iedere keer als ik moet plassen eerst weer water koken?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  zondag 25 juli 2004 @ 20:09:15 #37
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_20851594
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:34 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ah ok. Nou ja, als het geen kwaadkan spoel ik toch liever met zout dan... Kan ik 's morgens een halve liter maken en daar dan een dag mee doen of moet ik iedere keer als ik moet plassen eerst weer water koken?
Dat is goed te doen, je zou een halve liter of zo kunnen maken en steeds in een glas kunnen schenken voor gebruik, op die manier blijft je voorraadje mooi schoon (altijd afgedekt wegzetten, geen open kan, maar iets een deksel of een melkfles of zo) en kun je wel zoveel maken waar je een hele dag mee voortkunt. langer als een dag zou ik het niet laten staan.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  zondag 25 juli 2004 @ 20:15:59 #38
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20851775
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:09 schreef _joepie_ het volgende:
Dat is goed te doen, je zou een halve liter of zo kunnen maken en steeds in een glas kunnen schenken voor gebruik, op die manier blijft je voorraadje mooi schoon (altijd afgedekt wegzetten, geen open kan, maar iets een deksel of een melkfles of zo) en kun je wel zoveel maken waar je een hele dag mee voortkunt. langer als een dag zou ik het niet laten staan.
Ik had nou zo'n halve liter flesje van spa, met gewoon water zodat het niet zo koud was, en dan schenk ik per keer een borrelglaasje vol, dat ga ik dan vanaf nu met die zoutoplossing doen... Hoeveel zout voor een halve liter denk je?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  zondag 25 juli 2004 @ 20:19:39 #39
37769 erodome
Zweefteef
pi_20851881
Ongeveer een mespuntje voor een kopje gekookt water, oftewel gooi er maar een bergje in

Teveel zout kan geen kwaad...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 25 juli 2004 @ 20:53:23 #40
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20852664
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:19 schreef erodome het volgende:
Ongeveer een mespuntje voor een kopje gekookt water, oftewel gooi er maar een bergje in

Teveel zout kan geen kwaad...
Dr staat iets naar boven al dat er een theelepel per glas in moet.... Nou ja, ik donder dr wel wat in, zal wel gaan prikken zeg...
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  zondag 25 juli 2004 @ 21:05:03 #41
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_20852968
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:15 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik had nou zo'n halve liter flesje van spa, met gewoon water zodat het niet zo koud was, en dan schenk ik per keer een borrelglaasje vol, dat ga ik dan vanaf nu met die zoutoplossing doen... Hoeveel zout voor een halve liter denk je?
officieel is het 9 gram per liter, da's ongeveer een eetlepel zout per liter, een theelepel per kopje

[ Bericht 0% gewijzigd door _joepie_ op 25-07-2004 21:41:46 ]
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  zondag 25 juli 2004 @ 21:39:07 #42
37769 erodome
Zweefteef
pi_20853827
Dat prikken valt 100% mee vind ik....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20858449
ff een vraagje aan de vrouwen...
welke mannelijke piercing verschaft het meeste genot?
ik d8 aan de APADRAVYA od de AMPALLANG...
Enige ervaringen mee?

Nog een vraagje (ni echt van toepassing, maarja;-))
Stel dat ik tegen men 40ste die piercing eruit wil... geneest dat gat dan, of blijf ik dan eeuwig met een gat in men leuter rondlopen?
pi_20866457
Als het goed is geneest het gat weer, vrij vlot zelfs...

Verder heb ik geen ervaring met mannen met piercings in hun geslachtsdelen(op ringetjes in de balzak na dan, maar daar merk je niets van).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 26 juli 2004 @ 14:05:20 #45
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20866601
Open_mind, post anders wat plaatjes, dan kunnen mensen met geen echte ervaring ermee er ook over meepraten wat prettiger lijkt....
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_20866841
En iemand een idee waar er in België een goede piercer is voor dit soort piercings? dat het niet ontsteekt of mispierced is ofzo.. ;-)
pi_20867359
hmz... als je op google eerst op afbeeldingen klikt en dan ampallang invoert, krijg je veel foto's te zien
(want kweet ni wak mag posten;-))
om ff te schetsen, zal ik het zo zeggen...
verticaal een staafje door de eikel, net boven de urinebuis...
http://www.piercit.nl/img/ampallang.jpg
daar heb je een schets, da zal wel mogen ;-)
  maandag 26 juli 2004 @ 16:30:17 #48
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_20870166
quote:
Op maandag 26 juli 2004 01:02 schreef Open_mind het volgende:
ff een vraagje aan de vrouwen...
welke mannelijke piercing verschaft het meeste genot?
ik d8 aan de APADRAVYA od de AMPALLANG...
Enige ervaringen mee?

Nog een vraagje (ni echt van toepassing, maarja;-))
Stel dat ik tegen men 40ste die piercing eruit wil... geneest dat gat dan, of blijf ik dan eeuwig met een gat in men leuter rondlopen?
een piercing neem je ten eerste voor jezelf en niet om indruk te maken op de dames,
en vergeet niet dat een apadravya en een ampalang behoorlijk grote piercings zijn.
van je partnet hoef je niet te verwachten dat ze wilt vrijen met iemand met een stuk
ijzer door zijn eikel maw je partner kan hard weg lopen bij het zien van zo'n piercing.

en verders, ja het gaatje groeit weer dicht als het sieraand verwijdert is en waar je
een goede piercing shop in belgie kan vinden ? geen idee, vergelijk ze is mijn advies.
  maandag 26 juli 2004 @ 16:50:20 #49
17698 nappel
raar menneke..
pi_20870589
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 18:00 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb zojuist (uur geleden) clithoodpiercing laten zetten. Het zetten deed wel ff flink pijn, maar na die seconde was het echt helemaal weg. Ik vind m erg mooi, hoewel er nu nog een te lang staafje in zit (over 2 maanden een kortere). Enige nadeel is dat ik van de piercer 4 weken niet aan mn clitje e.d. mag zitten of laten zitten, ik had begrepen dat het twee weken was

Maar ben er erg blij mee & voel me helemaal stoer!
LOL!!
Da's wel meer dan ff afzien!!!
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_20871313
quote:
Op maandag 26 juli 2004 14:16 schreef Open_mind het volgende:
En iemand een idee waar er in België een goede piercer is voor dit soort piercings? dat het niet ontsteekt of mispierced is ofzo.. ;-)
In St. Niklaas zit een hele goede. Ik heb daar mijn navel en hoodpiercing laten zetten. Ze gaan er heel professioneel te werk, leggen precies uit wat ze gaan doen en stellen je heel erg op je gemak.
Dit is hun website http://www.bodymetals.be/
Ik ben er zeer tevreden over
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
  maandag 26 juli 2004 @ 17:44:17 #51
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20871775
quote:
Op maandag 26 juli 2004 14:36 schreef Open_mind het volgende:
(want kweet ni wak mag posten;-))
om ff te schetsen, zal ik het zo zeggen...
verticaal een staafje door de eikel, net boven de urinebuis...
http://www.piercit.nl/img/ampallang.jpg
daar heb je een schets, da zal wel mogen ;-)
Je mag hier best gewoon foto's posten, foto's van hoodpiercings mogen ook, je mag alleen geen wijd opengesperde toestanden laten zien en penetratie enzo. Als je denkt dat het te erg is kun je ook gewoon een link er naar plaatsen met een waarschuwing er bij.

Deze lijkt me niet specifiek prettig voor de vrouw, hoe zit die andere?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_20872410
Hij lijkt me ook als man niet echt prettig
  maandag 26 juli 2004 @ 18:25:39 #53
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20872525
quote:
Op maandag 26 juli 2004 18:17 schreef DyingAtheist het volgende:
Hij lijkt me ook als man niet echt prettig
Als ik een man was en aan anale seks zou doen, zou ik er denk ik ook geen piercing in laten zetten lijkt me best lastig met condooms enzo...
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_20872558
Speciale condooms met 2 dingetjes aan de zijkant
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 26 juli 2004 @ 18:29:14 #55
78918 SeLang
Black swans matter
pi_20872578
De ultieme afknapper
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_20876833
quote:
Op maandag 26 juli 2004 17:44 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Je mag hier best gewoon foto's posten, foto's van hoodpiercings mogen ook, je mag alleen geen wijd opengesperde toestanden laten zien en penetratie enzo. Als je denkt dat het te erg is kun je ook gewoon een link er naar plaatsen met een waarschuwing er bij.

Deze lijkt me niet specifiek prettig voor de vrouw, hoe zit die andere?
He bah die [censuur] altijd .
pi_20884873
dit is de appadravya
http://www.douple2.de/Media/apadravya.gif
http://www.piercing-spezial.de/pix/m_apa.jpg

ik wil dus zelf zo een piercing, maar weet gewoon ni welke van de 2 te kiezen...
sorry dat zo lang duurde, maar had ni door da we al aan pagina 2 zaten ;-)
pi_20884962
in antwerpen heb je ook een heeeel goede piercing winkel
www.wildcat.be

ik heb mijn navel (4mm), tepel(1.8mm) en mijn vrindin heeft haar clitorishoedje hier laten piercen

altijd goed geinformeerd geweest voor en na het piercen
  dinsdag 27 juli 2004 @ 12:11:58 #59
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20886032
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 11:11 schreef Open_mind het volgende:
dit is de appadravya
die lijkt me wel prettig voelen

ik wou dat mijn piercings zulke mooie namen hadden
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_20888279
quote:
Op maandag 26 juli 2004 16:30 schreef cazzie het volgende:
en verders, ja het gaatje groeit weer dicht als het sieraand verwijdert is en waar je
een goede piercing shop in belgie kan vinden ? geen idee, vergelijk ze is mijn advies.
Nee, zo'n gaatje groeit niet dicht, maar kan wel zo gaan krimpen dat het nagenoeg onzichtbaar wordt. In het gaatje is namelijk gewoon huid ontstaan, en huid groeit niet aan huid vast. Vergelijkend voorbeeldje: als je twee vingers een jaar aan elkaar bindt, dan groeien die ook niet aan elkaar. Wat wel kan gebeuren, is dat het gaatje verstopt gaat zitten doordat er dode huidcellen in blijven zitten. Dit geeft dan de illusie dat het gaatje dichtgegroeid is, maar als je even doorduwt met bijvoorbeeld een stompe naald oid, dan zit kun je er gewoon doorheen, zonder bloed.

Alleen twee ontvelde oppervlakken kunnen weer aan elkaar groeien, zoals bijv. een net gezette piercing (nog geen huid ontwikkeld in het gaatje) of een open wond.
pi_20888699
Toen mijn klithoodpiercing eruit was was die helemaal genezen, toch was hij binnen 2 dagen zover dicht dat er geen piercing meer doorheen kon en ik opnieuw geprikt moest worden...
Je kon daar echt niet meer doorheen komen, we hebben het geprobeerd(piercer en ikzelf).

Mijn tong was binnen 24 zover dicht dat er geen piercing meer doorheen kon...

Het groeit dus wel degelijk dicht...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 14:49:27 #62
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_20889149
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 12:11 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

die lijkt me wel prettig voelen



ik wou dat mijn piercings zulke mooie namen hadden
de oorsprong van deze naam komt uit de kama sutra
pi_20895683
vriendin racing max hier ik heb mijn piercing in mijn clitorishoedje nu ongeveer een half jaar en ze hebbe mij niet verteld te spoelen telkens ik moest plassen, urine werkt ontsmettend en is zeker niet vies, mijn piercing is volledig genezen heb er nauwelijks last van gehad heb veel raad gekrege van erodome bedankt! x en tja als ik iemand raad kan geven heb in het begin gewoon losse broeken gedragen zoveel mogelijk met shampoo en andere doucheproducten van de piercing weggebleven enkel kokend water met zout in zoutoplossing gebruikt en voor de rest geen andere ontsmettingsmiddelen ben heel gevoelig en heb heel vlug ontstekingen heb met deze piercing geen last gehad dus gewoon vier weken afblijven losse broeken dragen en af en toe spoelen met zoutoplossing lijkt me echt wel voldoende groetjes
twijfel nog om foto op toppic te zetten
pi_20895745
ah ja nog een vraagje vriendin racing max kan ik er eventueel een korter staafje laten insteke want het mijne is nogal lang en ze hadde me in het begin gezegd beter een langer te pakken maar weet niet goed of er nu een korter zou in mogen?
pi_20895966
Je hebt je piercing een half jaar, niets is meer opgezwollen of wat dan ook, je kan met gemak een korter staafje nemen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 23:27:52 #66
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20900092
Bij mij willen ze er na 2 maanden al een kortere indoen.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_20907149
Als er maar geen zwelling meer is en de wond zit dicht dan kan je gewoon wisselen van piercing....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 28 juli 2004 @ 13:21:37 #68
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20908702
Hoe merk je eigenlijk of het wondje dicht is erodome?

En mijn adviesbriefje babbelt steeds over korstjes, maar die heb ik nou na 5 dagen nog niet, hoort dat zo?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_20909028
Als je de piercing beweegt moet dit zonder welk licht naar gevoel dan ook gaan, echt goed merken kan je het niet omdat je het niet goed kan zien natuurlijk.

De gevoeligheid verteld je wel iets, maar neem gewoon een ruime genezingstijd, als het na een week of 8 nog niet genezen is dan is er echt wel wat mis, denk aan gewone wondjes die je hebt, bv dat je gruwelijk op je wang gebeten hebt, of op je tong, dat is ook met 1 a 2 weken over(helemaal genezen), dat breidt je gewoon uit om zeker te zijn naar idd een maand of 2, dan zit je altijd goed.

Ik weet wel dat bij een navelpiercing geadviseert wordt het eerste jaar niet te wisselen, maar een klithoodpiercing zou ik toch niet zelf wisselen dus daarin kunnen ze ook wat soepeler zijn..
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 28 juli 2004 @ 13:45:04 #70
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20909203
Het lijkt me zo snel gaan bij mij, eerst prikte water al, toen zoutoplossing, en nu prikt alleen betadine nog als ik het staafje heen en weer doe met dat spul er op. Het is niet rood of dik meer, ziet er genezen uit.... Lijkt me zo snel gaan en ik heb dus helemaal geen korstjes tot nu toe.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_20910906
vriendin racing max: ik heb nooit last gehad van korstjes, wat bedoel je erodome met zou ik toch niet zelf wisselen er mee naar de piercer gaan en niet zelf een andere indoen?
pi_20914027
De klithoodpiercing is best lastig wisselen, mij lukte het niet om hem erin te krijgen toen hij eruit geschoten was, daarom ben ik opnieuw geprikt(kon pas na het weekend bij de piercer terrecht)

Mijn navelpiercing wissel ik vaak, maar de klithoodpiercing nooit(wel de balletjes, maar het staafje blijft gewoon zitten).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20918171
en als ik nu die andere piercing erin zou stekken?
  woensdag 28 juli 2004 @ 22:14:34 #74
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_20920607
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 20:36 schreef racing_max het volgende:
en als ik nu die andere piercing erin zou stekken?
niet zomaar iets laten "stekken"
voor het verwisselen van een piercing kan je het beste terecht bij een piercing shop.
die hebben de ervaring en de know-how
pi_20926366
ik weet nu niet of ik dit kan vergelijken maar mijn navel en tepel piercing vervang ik toch ook altijd zelf
pi_20927956
Je kan het niet met de navelpiercing vergelijken igg...

De huid is bij de klithood gewoon veel losser...

Als ik jou was zou ik het gewoon bij de piercer laten doen, zeker de eerste keer...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 29 juli 2004 @ 10:47:08 #77
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_20928065
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:29 schreef ivetje het volgende:

[..]

dit lijkt me voor iedereen anders ik heb nl hele ongevoelige tepels en kan erin knijpen en alles zonder iets te voelen...ik heb zelf geen tepelpiercing maar ik denk dat het bij mij dus minder pijn zou doen als bij iemand met hele gevoelige tepels.
Dan is het een goed idee tepelpiercings te nemen: je tepels worden er gevoeliger van
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_21129436
vriendin racing max hier ik wil een vraagje kwijt ik heb een piercing in men klithoodje maar als er een haar tussenkomt doet dit verschrikkelijk pijn en durft ze wel eens te bloeden is dit normaal?
  zondag 8 augustus 2004 @ 12:37:45 #79
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21129508
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 12:33 schreef racing_max het volgende:
vriendin racing max hier ik wil een vraagje kwijt ik heb een piercing in men klithoodje maar als er een haar tussenkomt doet dit verschrikkelijk pijn en durft ze wel eens te bloeden is dit normaal?
Is het verder gevoelig als je het aanraakt?
Een haar kan denk ik wel pasgenezen dun weefsel kapot scheuren maar gebeurt dit vaak?
Proud Powerpauper
  maandag 9 augustus 2004 @ 15:52:33 #80
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21156264
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 10:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dan is het een goed idee tepelpiercings te nemen: je tepels worden er gevoeliger van
Dat is dus niet per definitie waar. Dit verschilt per persoon. Er zijn ook mensen waar het gevoel er helemaal uit wegtrekt. Ik had als man al relatief gevoelige tepels en dat is bij mij alleen maar beter geworden. Bij mij is het dus goed gegaan, maar het zegt dus niets.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 20:49:32 #81
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_21190664
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 12:33 schreef racing_max het volgende:
vriendin racing max hier ik wil een vraagje kwijt ik heb een piercing in men klithoodje maar als er een haar tussenkomt doet dit verschrikkelijk pijn en durft ze wel eens te bloeden is dit normaal?
hoelang heb je deze piercing nu ?
pi_21239879
ik heb men piercinn een jaar
  donderdag 12 augustus 2004 @ 19:47:39 #83
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21240519
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 19:25 schreef racing_max het volgende:
ik heb men piercinn een jaar
Wellicht verstandig om het te behandelen als een nieuwe piercing.
Proud Powerpauper
  donderdag 12 augustus 2004 @ 22:27:18 #84
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21244445
Even een gekke vraag: voor mn piercings krijg ik altijd betadine mee. De piercer zegt dat je dat na twee weken moet weggooien omdat het dan bederft en niet meer ontsmet. Dat staat niet in de bijsluiter van betadine en ik kan het me ook moeilijk voorstellen, je koopt toch niet voor iedere geschaafde knie van je kinderen nieuwe betadine?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 23:07:13 #85
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_21245688
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:27 schreef dafjedaf het volgende:
Even een gekke vraag: voor mn piercings krijg ik altijd betadine mee. De piercer zegt dat je dat na twee weken moet weggooien omdat het dan bederft en niet meer ontsmet. Dat staat niet in de bijsluiter van betadine en ik kan het me ook moeilijk voorstellen, je koopt toch niet voor iedere geschaafde knie van je kinderen nieuwe betadine?
36 maanden na opening, kijk maar:
quote:
Kwalitatieve en kwantitatieve samenstelling
100 mg/ml povidonjood.
Farmaceutische vorm
Lotion.

Klinische gegevens
Therapeutische indicaties
Desinfectie van snij-, schaaf- en brandwonden en van de huid voor injecties en bloedtransfusies. Pre- en postoperatieve behandeling van het operatiegebied.

Dosering en wijze van toediening
Betadine oplossing kan direct vanuit de flacon of door middel van een watje, tampon of nat kompres opgebracht worden. Het afdekken met verband kan zonder bezwaar plaatsvinden.

Contra-indicaties
Applicatie op grote huidoppervlakken bij een manifeste hyperthyreoïdie.

Speciale waarschuwingen en bijzondere voorzorgen bij gebruik
Buiten bereik van kinderen houden. Voorzichtigheid is geboden bij personen met een jodiumovergevoeligheid en schildklierafwijkingen. Betadine kan niet in plaats van tetanusprofylaxe worden toegepast.

Interacties met andere geneesmiddelen en andere vormen van interactie
Er zijn geen interacties bekend.

Gebruik bij zwangerschap en het geven van borstvoeding
Bij langdurige toepassing op grote oppervlakken kan jodium overgaan in de foetale circulatie en daardoor de schildklierfunctie van de vrucht beïnvloeden.

Beïnvloeding van de rijvaardigheid en het vermogen om machines te gebruiken
Invloed op de rijvaardigheid valt in het algemeen niet te verwachten.

Bijwerkingen
Huidirritatie kan een enkele keer voorkomen. Ook bij patiënten met een bekende jodiumovergevoeligheid veroorzaakt povidonjood slechts zelden huidirritaties.

Overdosering
Mocht een persoon onverhoopt grote hoeveelheden Betadine oraal hebben binnen gekregen, dan bestaat de behandeling uit het laten drinken van veel water of melk en eventueel het toedienen van een laxans.

Farmacologische eigenschappen
Farmacodynamische eigenschappen
Betadine oplossing is een desinfectans, waarvan het werkzame bestanddeel, povidonjood, een snelle en lang aanhoudende microbicide werking heeft. De werking berust op geleidelijk uit de verbinding vrijkomend jodium, dat geen pijn veroorzaakt bij contact met de huid. Door de bruine kleur, dat duidt op de aanwezigheid van jodium is de plaats zichtbaar waar gedesinfecteerd is. De desinfecterende werking van Betadine duurt voort zolang de bruine kleur zichtbaar is. Van Betadine is aangetoond dat het een breedspectrum desinfectans is. Bacteriële resistentie is na gebruik van Betadine niet waargenomen.

Farmacokinetische eigenschappen
Omdat Betadine bedoeld is voor de lokale toediening is systemische farmacokinetiek niet direct van belang. Overigens wordt het wel via de huid opgenomen en elders uitgescheiden.

Gegevens uit het preklinisch veiligheidsonderzoek
Geen bijzonderheden.

Farmaceutische gegevens
Lijst van hulpstoffen
Dinatriumfosfaat, nonoxynol-9, glycerol, kaliumjodaat, natriumhydroxide, citroenzuur en gezuiverd water.

Gevallen van onverenigbaarheid
Niet bekend.


Houdbaarheid
36 maanden.


Speciale voorzorgsmaatregelen bij opslag
Bewaren bij kamertemperatuur (15-25°C).

Aard en inhoud van de verpakking
Betadine oplossing is verkrijgbaar in flacons van 10, 30, 120, 500 en 5000 ml.

Gebruiksaanwijzing/verwerkingsinstructie
Het produkt mag niet worden gemengd met andere geneesmiddelen.

RVG-nummer
RVG 01331.
bron : http://www.medicijnen.nl/(...)id=249&zinr=12105880
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_21246410
Vreselijk, echt weerzinwekkend lelijk, alle vormen van piercing zou verboden moeten worden. Een ontsiering van het menselijk lichaam, en als die klerezooi gaat ontsteken ben je mooi de lul. Ik heb mijn vriendin gelukkig over weten te halen om dat brok ijzer uit haar tong te halen want het zoent erg onprettig, en felatio vind ik ook maar naar met dat staafje wat de hele tijd tegen je eikel aan komt. Piercings........dood en dood zonde
  donderdag 12 augustus 2004 @ 23:26:43 #87
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21246432
Ja dat dacht ik dus al, vette onzin van die piercer dus... Thnx!!
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 23:28:52 #88
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21246498
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:26 schreef LSS het volgende:
Een ontsiering van het menselijk lichaam
Dat is jouw mening, wij vinden het lichaam er juist mooier van worden. Ik zie niet waarom het verboden zou moeten worden, ontsteken komt door slechte verzorging en niet doordat piercen zo slecht is.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 23:45:27 #89
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21247012
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:26 schreef LSS het volgende:
Vreselijk, echt weerzinwekkend lelijk, alle vormen van piercing zou verboden moeten worden. Een ontsiering van het menselijk lichaam, en als die klerezooi gaat ontsteken ben je mooi de lul. Ik heb mijn vriendin gelukkig over weten te halen om dat brok ijzer uit haar tong te halen want het zoent erg onprettig, en felatio vind ik ook maar naar met dat staafje wat de hele tijd tegen je eikel aan komt. Piercings........dood en dood zonde
Leuk voor je dat je een mening hebt maar wat doe je dan in een piercingtopic? Ik vind het trouwens heel onredelijk en egoistisch dat je je vriendin dingen laat doen die ze eigenlijk niet wil omdat jij het niet goed genoeg vindt voor jezelf.
Proud Powerpauper
pi_21296145
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:26 schreef LSS het volgende:
Vreselijk, echt weerzinwekkend lelijk, alle vormen van piercing zou verboden moeten worden. Een ontsiering van het menselijk lichaam, en als die klerezooi gaat ontsteken ben je mooi de lul. Ik heb mijn vriendin gelukkig over weten te halen om dat brok ijzer uit haar tong te halen want het zoent erg onprettig, en felatio vind ik ook maar naar met dat staafje wat de hele tijd tegen je eikel aan komt. Piercings........dood en dood zonde
Vreselijk, bekrompen mensen zouden verboden moeten worden.
pi_21297638
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:44 schreef Openminded het volgende:

[..]

Vreselijk, bekrompen mensen zouden verboden moeten worden.
Inderdaad....dat die überhaupt nog bestaan anno 2004
Waarschijnlijk leest ie de berichten morgen pas
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
  donderdag 3 februari 2005 @ 16:56:33 #92
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_24904384
Ik heb m'n verticale clithoodpiercing ook gespoeld met zoutoplossing en met 'satin', meegekregen vanuit de piercingshop. Heb nooit problemen, korstjes ed gehad. Heb m nu 10 maanden.
Morgen ga ik een navelpiercing laten zettten! Het is helaas waar wat ze zeggen; piercen werkt verslavend...
Love is in the air...
pi_24905578
coowl zoon oud topic ophalen :|
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
pi_24909470
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 16:56 schreef Knorknor het volgende:
Ik heb m'n verticale clithoodpiercing ook gespoeld met zoutoplossing en met 'satin', meegekregen vanuit de piercingshop. Heb nooit problemen, korstjes ed gehad. Heb m nu 10 maanden.
Morgen ga ik een navelpiercing laten zettten! Het is helaas waar wat ze zeggen; piercen werkt verslavend...
Dat is erg he!!!!!!
Ik zit na te denken over nog een piercing, misschien tepelpiercings...
Maar wil eigenlijk eerst 1 in dat friebeltje van je oor dat aan je gezicht vastzit zeg maar, maar dat heeft niets met sexualiteit te maken..
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:26:58 #95
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_24909937
Nee, klopt. Navelpiercing eigenlijk ook niet... Heb jij ook een navelpiercing Erodome?
Love is in the air...
pi_24916443
Ja een navelpercing heb ik al heel lang...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:36:07 #97
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_24920328
Huh wazig. Dit topic staat in mijn active topics, maar ik heb er niets in gepost?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:51:18 #98
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_24920631
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 13:36 schreef SEMTEX het volgende:
Huh wazig. Dit topic staat in mijn active topics, maar ik heb er niets in gepost?
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 10:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dan is het een goed idee tepelpiercings te nemen: je tepels worden er gevoeliger van
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:09:37 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_24920927
Sorry.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:11:47 #100
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_24920960
ik heb een frenum. was binnen 2 weken genezen en ziet er leuk uit

daarnaast heb ik nog een tongpiercing en een tepelpiercing. ook bij deze geen problemen gehad tijdens het genezen

[ Bericht 31% gewijzigd door Matty___ op 04-02-2005 14:17:05 ]
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:12:47 #101
113823 Fl00rtje
Zacht doch hard! ;)
pi_24920972
Lijkt me wel leuk, maar ook wel eng.
[under construction]
pi_24923666
lijkt me pijnliijjkk om te zetten, maar wel leuk!
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
  woensdag 16 februari 2005 @ 20:02:22 #103
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_25116053
Het zetten is idd wel even pijnlijk, maar daarna voel je er weinig van is mijn ervaring. Ik heb m 2 keer laten zetten, 1e keer met verdoving toen deed het zetten niet echt pijn maar erna wel behoorlijk (was een prutser, want verdoven mag helemaal niet en was ook niet goed gezet) en de 2e keer (Body-Sign, Alkmaar ) zonder verdoving, wat achteraf veel beter was. Meer dan die 2 sec pijn tijdens het zetten heb je niet!
Love is in the air...
  donderdag 17 februari 2005 @ 18:21:16 #104
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_25129861
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 14:12 schreef Fl00rtje het volgende:
Lijkt me wel leuk, maar ook wel eng.
eng ? bungee jumpen dat is pas eng
  zaterdag 19 februari 2005 @ 09:54:38 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_25158105
Wat ik me trouwens afvroeg...
Kan je clithoodpiercing blijven zitten bij de bevalling of gaat dat niet?
Weet iemand hier meer van?
pi_25162964
ik heb zelf nou zon goeie 2 maand geleden een prins albert laten zetten, ik vind hem erg mooi, sex ging in het begin moeizaam, pijnlijk, maar dat was na een goeie maand afgelopen ik kan er nu weer volop mee sexen.
Ik ben ook besneden dit is 1 van de redenen dat ik voor een intiempiercing heb gekozen, om het zaakje wat gevoeliger te maken, en dat is gelukt het is erg gevoelig nogsteeds, sex is lekkerder, en ik heb het idee dat als die stijf word dat die veel harder word dan dat die voordetijd werd mijn sexpartner zegt dat ze het idee heeft dat die groter aanvoelt of dit door de piecing zelf komt weet ik niet.
Het ringetje zelf is 2.5mm dik dat was wel ff schrikken, ik wist neit dat er meteen zon dikke ring en dus ook dikke naald door moest, maar ik heb 2.8mm in mn tepel zitten dus ik schrok er ook weer niet zó hard van, maar toch.
naderhand ben ik wel blij dat de ring dikker is, het is wel mooier.
de vraag is en blijft waarom en hoe, wetenschap kan daar niets aan veranderen.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:59:20 #107
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25163552
@watwolliedan: Men plaatst dikkere ringen omdat het dan niet zo snijdt mocht je ergens achter blijven haken. Mooi dat je er blij mee bent.
Proud Powerpauper
  zaterdag 19 februari 2005 @ 17:51:33 #108
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_25164469
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 09:54 schreef Asyniur het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg...
dat is een prima vraag voor een verloskundige maar ikzelf denk dat het geen probleem hoeft te zijn
pi_25167221
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 09:54 schreef Asyniur het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg...
Kan je clithoodpiercing blijven zitten bij de bevalling of gaat dat niet?
Weet iemand hier meer van?
Zeker weten doe ik het niet, maar het lijkt me sterk dat dit problemen op gaat leveren bij een bevalling, waar die clithood piercing zit zit ook bot onder, dus daar komt het kind of het oprekken niet bij in de buurt als het goed is.

Maar dit zou je na moeten vragen bij een verloskundige, ik weet dat navelpiercings eruit moeten zodra je bui echt flink begint te worden, maar dat is vrij logisch, van deze durf ik het echt niet met zekerheid te zeggen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:50:07 #110
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25168726
Maar ero... Wat zeg je nu.... Navelpiercings hoeven er helemaal niet uit. Daar heb je nl. retainers voor. Plastic piercings die wat langer zijn (je moet er alleen niet te laat met het verwisselen zijn). Soms hoeft het zelfs helemaal niet want iedereen is eigenlijk een beetje anders zwanger.
Advies: rond 4 mnd piercing wisselen voor een retainer
Proud Powerpauper
pi_25177362


[ Bericht 99% gewijzigd door watwolliedan op 20-02-2005 13:11:16 ]
de vraag is en blijft waarom en hoe, wetenschap kan daar niets aan veranderen.
pi_25177388
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 16:59 schreef Nuek het volgende:
@watwolliedan: Men plaatst dikkere ringen omdat het dan niet zo snijdt mocht je ergens achter blijven haken. Mooi dat je er blij mee bent.
dat had ik begrepen, en de diameter van de ring moet groter zijn naar de grootte van je geslacht tenminste dat zei van olffen. Maar dan nog, is t een beste naadl waar ze mee aan komen zetten, brr, en t was nog erg ook, hij had een 2.5 mm dikke naald bij een 2.5 mm dik juweeltje, dan komt dat rubbbertje er nog om, dus dan is de dike zon 2.6 , 2.7 en dan door dat gaatje heen , dat was wel ff wat anders

ik zit er over te denken hem nog op te rekken naar iets dikker, 3.5 oid.
de vraag is en blijft waarom en hoe, wetenschap kan daar niets aan veranderen.
  zondag 20 februari 2005 @ 22:42:25 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_25185556
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Zeker weten doe ik het niet, maar het lijkt me sterk dat dit problemen op gaat leveren bij een bevalling, waar die clithood piercing zit zit ook bot onder, dus daar komt het kind of het oprekken niet bij in de buurt als het goed is.

Maar dit zou je na moeten vragen bij een verloskundige, ik weet dat navelpiercings eruit moeten zodra je bui echt flink begint te worden, maar dat is vrij logisch, van deze durf ik het echt niet met zekerheid te zeggen...
Ik had ook zoiets van: volgens mij kan het gewoon blijven zitten. Maar inderdaad zeker weten deed ik het niet. Was benieuwd of er mensen waren die er ervaring mee hadden. Voor mij is het nog niet van toepassing. Als het zover is dan laat ik het wel weten (ooit in de verre toekomst, als ik dan nog er aan denk )
  maandag 21 februari 2005 @ 08:59:38 #114
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25190217
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:42 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik had ook zoiets van: volgens mij kan het gewoon blijven zitten. Maar inderdaad zeker weten deed ik het niet. Was benieuwd of er mensen waren die er ervaring mee hadden. Voor mij is het nog niet van toepassing. Als het zover is dan laat ik het wel weten (ooit in de verre toekomst, als ik dan nog er aan denk )
Ik hoop dat je mijn reactie op ero's comment dan ook gelezen hebt
Proud Powerpauper
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:18:08 #115
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_25216313
quote:
Op maandag 21 februari 2005 08:59 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ik hoop dat je mijn reactie op ero's comment dan ook gelezen hebt
Hoezo? Om een retainer te nemen voor de navelpiercing die ik niet heb?
Of wat bedoel je hiermee te zeggen?
  woensdag 23 februari 2005 @ 17:32:41 #116
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25217158
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:18 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Hoezo? Om een retainer te nemen voor de navelpiercing die ik niet heb?
Of wat bedoel je hiermee te zeggen?
Ja? Ik nam aan dat je een navelpiercing had en het daarom vroeg... in geval je zwanger raakt . Maar ook een clit kan opzwellen (vriendin van me vertelde dat) en dan zou het ook handig kunnen zijn.

confuzzled
Proud Powerpauper
pi_25226805
ik wil hier wel een foto posten van mijn piericing als dat mag maar ik weet niet goed hoe, als iemand mij hiermee kan helpen zou hulp erg op prijs gesteld worden !
de vraag is en blijft waarom en hoe, wetenschap kan daar niets aan veranderen.
  donderdag 24 februari 2005 @ 13:32:18 #118
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_25231936
www.imageshack.us , daar kan je je foto uploaden en krijgt dan meteen een link naar de foto in verschillende mogelijkheden. Als je dan de UBB code pakt kan je hem meteen hier posten.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_25236390
de vraag is en blijft waarom en hoe, wetenschap kan daar niets aan veranderen.
pi_25328353
Even en vraag, kan het namelijk niet allemaal terug vinden....ik laat donderdag een triangel piercing zetten en ben benieuwd naar jullie ervaring...het enige waar ik bang voor ben is dat de clit geraakt wordt en het gevoel weg is ?

Graag jullie reactie !!!
Je gebruikt 60 spieren om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen , waarom zouden we dan moeilijk doen ?
  woensdag 2 maart 2005 @ 14:20:45 #121
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_25332141
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:26 schreef Teigetje75 het volgende:
Even en vraag, kan het namelijk niet allemaal terug vinden....Graag jullie reactie !!!


triangle piercing passing underneath the clitoral shaft
Many women hold the triangle to be the ultimate in female piercings.
It is a ring passing underneath the clitoral shaft,
in theory offering stimulation not possible either manually or with other piercings.
Some women have experienced desensitization over time, but this is rare.
This piercing is anatomy dependant and requires an experienced piercer.
pi_25342442
Ik bedoeld meer een reactie over het zetten en of "het gevoel" er ook beter op wordt, ik heb me idd goed laten voorlichten en laat het bij een ervaren piercer zetten,rij er ongeveer een uurtje voor ( heb je hoop ik ook wat !).

ER IS TOCH WEL IEMAND HIER MET EEN TRIANGEL PIERCING ???
Je gebruikt 60 spieren om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen , waarom zouden we dan moeilijk doen ?
  donderdag 3 maart 2005 @ 09:14:34 #123
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25342679
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 08:50 schreef Teigetje75 het volgende:
Ik bedoeld meer een reactie over het zetten en of "het gevoel" er ook beter op wordt, ik heb me idd goed laten voorlichten en laat het bij een ervaren piercer zetten,rij er ongeveer een uurtje voor ( heb je hoop ik ook wat !).

ER IS TOCH WEL IEMAND HIER MET EEN TRIANGEL PIERCING ???
uit het centrale piercingtopic:
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 13:31 schreef Teigetje75 het volgende:
Zijn er hier mensen met een triangel piercing ? Ik laat er donderdag een plaatsen en ben benieuwd naar verhalen !
Deze piercing wordt uberhaupt niet veel gezet dus ik vrees dat je hier niet veel respons over gaat krijgen. De triangel brengt net iets meer risico met zich mee aangezien deze achter zenuwen van de clitoris naar voren geplaatst wordt (dat is een van de redenen dat deze niet zo vaak voorkomt).

Ik vind het trouwens wel een heel mooie oplossing voor mensen die geen 'normale' horizontale clitpiercing kunnen laten zetten.

Ik hoop dat je je goed hebt laten voorlichten en dat de piercer ervaring heeft met het zetten van deze piercing. Laat je het nog even weten?

*handje vasthoudt donderdag
Proud Powerpauper
pi_25345346
Ik laat het morgen weten NUEK !

Groetjezzz
Je gebruikt 60 spieren om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen , waarom zouden we dan moeilijk doen ?
  donderdag 3 maart 2005 @ 13:29:52 #125
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_25346267


[ Bericht 100% gewijzigd door Knorknor op 03-03-2005 13:32:32 ]
Love is in the air...
  donderdag 3 maart 2005 @ 13:30:46 #126
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_25346278


[ Bericht 100% gewijzigd door Knorknor op 03-03-2005 13:33:34 (per ongeluk te vaak ingevoerd...) ]
Love is in the air...
  donderdag 3 maart 2005 @ 13:31:28 #127
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_25346290
Heel veel succes! En niet laten verdoven hè, mochten ze daar zeggen dat het beter is....
Love is in the air...
pi_25376899
Deze piercer is zeer ervaren met 25 jaar ervaring heeft dus ook NIET verdoofd, het zit nu een beetje rottig beetje beurs gevoel maar verder gaat het goed, met bepaalde bewegingen bloed het nog een heel klein beetje. Ik ben er erg blij mee !! Het zetten was zeker niet gevoelloos even een paar seconden het gevoel dat je op een zadel of stang klapt is echt maar een paar seconden , de piercer gunde megenoeg tijd om bij te komen en daarna het ringetje in wat me 100% meeviel.

Ik ben heeeeel erg benieuwd als het genezen is naar het resultaat.

Groetjezzzz
Je gebruikt 60 spieren om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen , waarom zouden we dan moeilijk doen ?
  zaterdag 5 maart 2005 @ 14:32:27 #129
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_25380206
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 09:59 schreef Teigetje75 het volgende:

Ik ben heeeeel erg benieuwd als het genezen is naar het resultaat.

Groetjezzzz
gefeliciteerd Teigetje en dat de genezing etc voorspoedig mag verlopen
  zaterdag 5 maart 2005 @ 14:59:28 #130
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25380522
Happy healing Teigie
Proud Powerpauper
pi_25382624
Dankjewel.....ervaringen volgen...........
Je gebruikt 60 spieren om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen , waarom zouden we dan moeilijk doen ?
pi_25456912
Ik heb ook een clitoris piercing laten zetten ( nu ongeveer 3 maanden geleden)

Ik vond het zetten erg meevallen, het deed ff 1 seconde zeer en daarna was het over en ik heb geen last gehad van een branderig gevoel ofzo

En sinds ik die piercing heb heb ik er alleen nog maar plezier van gehad
  zaterdag 12 maart 2005 @ 21:00:31 #133
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_25494591
En Teigetje, hoe gaat het? Als je er in het begin nog niet echt aan kunt en mag zitten is een vibrator echt een uitkomst
Love is in the air...
pi_25507598
Ik wil er graag een laten zetten. Op dit moment slik ik echter bloedverdunners. Is het mogelijk om het dan nu toch te laten zetten of om even te wachten tot ik dat die niet meer slik?
  zondag 13 maart 2005 @ 20:59:29 #135
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25509392
quote:
Op zondag 13 maart 2005 17:14 schreef oncrea het volgende:
Ik wil er graag een laten zetten. Op dit moment slik ik echter bloedverdunners. Is het mogelijk om het dan nu toch te laten zetten of om even te wachten tot ik dat die niet meer slik?
Heb je er erg veel haast mee? Ik zou zelf wachten, denk ik, ondanks dat piercings vrijwel nooit bloeden bij het zetten.
Proud Powerpauper
pi_25509560
Nuek nou geen haast maar ik weet niet hoe lang ik dat spul nog precies moet slikken.
Ik bel morgen wel ff een piercingstudio om duidelijkheid te krijgen.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 02:00:05 #137
111964 Jitse
add goes here
pi_25516210
hm intressant

ik zou graag een intieme piercing willen, het lijkt me echt mooi.
Bovendien lijkt het alsof je heel je lichaam goed verzorgt (samen met een scheerbeurt)



die lijkt me makkelijk, flexibel, ook geen last van tijdens seks denk ik..
Vooraan in m'n balzak lijkt me het meest tof

Iemand die dat heeft, weet wat het kost, en hoeveel pijn het doet?

maar uiteraard durf ik nooit zoiets te laten doen, hoe graag ik het ook zou willen..

/Edit

oja erodome, Asyniur, check ook effe mijn link ivm navelpiercing houden bij zwangerschap.. kan oplossing zijn niet?

_________

Barbell Flexibel Kunststof - draaddikte 1,6mm
Aanbevolen voor :
oorbrug, tong, tepel, navel, intiem man, intiem vrouw
Ideaal voor het behouden van de navelpiercing gedurende de zwangerschap

[ Bericht 6% gewijzigd door Jitse op 16-03-2005 23:05:50 (damn sessie site) ]
or here.. contact me for further information or prices
  woensdag 16 maart 2005 @ 16:45:12 #138
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_25531224
quote:
Op zondag 13 maart 2005 17:14 schreef oncrea het volgende:
Is het mogelijk om het dan nu toch te laten zetten of om even te wachten tot ik dat die niet meer slik?
het nuttigen van alcohol word voor, tijdens en na het piercen ten strengste afgeraden
en alcohol heeft ook een bloed verdunnende werking, idd vraag het de piercer/ster !
pi_36484472
Mijn vriendin zou wel een klithoodpiercing willen. Wat is dan het lekkerste? Een ringetje of een staafje?
pi_36612215
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 20:02 schreef Knorknor het volgende:
(Body-Sign, Alkmaar )
Body-Sign Daar heb ik al mijn piercings laten zetten, Suus is gewoon zo relaxed, ze stelt me elke keer op mijn gemak, want ik ben echt de anti-held en toch heb ik nu 12 piercings.
quote:
Op zondag 13 maart 2005 17:14 schreef oncrea het volgende:
Ik wil er graag een laten zetten. Op dit moment slik ik echter bloedverdunners. Is het mogelijk om het dan nu toch te laten zetten of om even te wachten tot ik dat die niet meer slik?
Mij clithoodpiercingh eeft onwijs gebloed, dus ik zou er niet aan moeten denken bloedverdunners te slikken. En het word ook afgeraden, hetzelfde met alcohol en drugs, dat verdunt ook je bloed. Het word je ook gevraagd als je hem laat zetten, en als het goed is word het je afgeraden het niet te doen. Bij een goeie piercer dan..
  maandag 3 april 2006 @ 20:56:23 #141
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_36620591
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:08 schreef Openminded het volgende:
Mijn vriendin zou wel een klithoodpiercing willen. Wat is dan het lekkerste? Een ringetje of een staafje?
ik persoonlijk vind het staafje fijner
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 3 april 2006 @ 20:57:33 #142
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_36620638
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:51 schreef BubblegumBarbie het volgende:

Mij clithoodpiercingh eeft onwijs gebloed
echt? bij mij gelukkig helemaal niet!
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_36746596
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 18:00 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb zojuist (uur geleden) clithoodpiercing laten zetten. Het zetten deed wel ff flink pijn, maar na die seconde was het echt helemaal weg. Ik vind m erg mooi, hoewel er nu nog een te lang staafje in zit (over 2 maanden een kortere). Enige nadeel is dat ik van de piercer 4 weken niet aan mn clitje e.d. mag zitten of laten zitten, ik had begrepen dat het twee weken was

Maar ben er erg blij mee & voel me helemaal stoer!
Een korter staafje? Ik heb nooit terug hoeven komen
pi_36750961
Blijft toch jammer dat mensen hun mooie sexy geslachtsdelen laten verpesten met zo;n lelijk stuk staal. Maar goed jullie zullen het zelf ongetwijfeld wel mooi vinden.
underground forever baby
pi_36760868
quote:
Op maandag 3 april 2006 20:57 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

echt? bij mij gelukkig helemaal niet!
Idd, bij mij heeft het ook helemaal niet gebloed

En er niet aan zitten als je een staafje hebt gezet? Ik heb een ringetje en mocht er gewoon gelijk aanzitten hoor
pi_37985324
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Idd, bij mij heeft het ook helemaal niet gebloed

En er niet aan zitten als je een staafje hebt gezet? Ik heb een ringetje en mocht er gewoon gelijk aanzitten hoor
Toen mijn staafje erin werd gezet kon er dezelfde avond nog gewoon aangezeten worden hoor Geen probleem! (niet te hard natuurlijk, was wel iets gevoelig..)
pi_37988664
Misschien een domme vraag, maar vind je het niet klote als er een piercer met zijn handen aan je kut zit? Kan me voorstellen dat dit wel wat schaamte teweeg zal brengen.

Ik persoonlijk houd niet van piercings, en ben ik blij dat mijn vriendin er geen heeft.
Maar das jullie keuze
pi_37989214
quote:
Op maandag 26 juli 2004 01:02 schreef Open_mind het volgende:
ff een vraagje aan de vrouwen...
welke mannelijke piercing verschaft het meeste genot?
ik d8 aan de APADRAVYA od de AMPALLANG...
Enige ervaringen mee?

Nog een vraagje (ni echt van toepassing, maarja;-))
Stel dat ik tegen men 40ste die piercing eruit wil... geneest dat gat dan, of blijf ik dan eeuwig met een gat in men leuter rondlopen?
ff googlen levert in mijn ogen geen prettige plaatjes op.
Kan me niet voorstellen dat het zetten geen zeer doet.
Denk dat ik dit aan me voorbij laat gaan..... oef
pi_37992354
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:20 schreef TeazNutz het volgende:
Misschien een domme vraag, maar vind je het niet klote als er een piercer met zijn handen aan je kut zit? Kan me voorstellen dat dit wel wat schaamte teweeg zal brengen.

Ik persoonlijk houd niet van piercings, en ben ik blij dat mijn vriendin er geen heeft.
Maar das jullie keuze
Die piercer heeft er vast wel meer gezien.. Iedereen heeft het, waarom zou ik me ervoor schamen? Voor de piercer is het werk..
pi_37992430
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 16:17 schreef Raissa het volgende:

[..]

Die piercer heeft er vast wel meer gezien.. Iedereen heeft het, waarom zou ik me ervoor schamen? Voor de piercer is het werk..
Dat zal best, mij vond jij het niet kut om met je benen wijd voor een gozer te liggen die ff aan je kut zit te klootzakken.
pi_37996300
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:19:32 #152
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_38006586
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 16:20 schreef TeazNutz het volgende:

[..]

Dat zal best, mij vond jij het niet kut om met je benen wijd voor een gozer te liggen die ff aan je kut zit te klootzakken.
Volgens mij kan jij beter op een cursus Nederlands voordat jij nog verder reageert op fok!
World domination is my middle name.
pi_38007318
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 21:27 schreef Laton het volgende:
Blijft toch jammer dat mensen hun mooie sexy geslachtsdelen laten verpesten met zo;n lelijk stuk staal. Maar goed jullie zullen het zelf ongetwijfeld wel mooi vinden.
Helemaal mee eens. Ik zou het ook niet graag bij mijn vriendin tegenkomen. En al helemaal niet bij mezelf!!!
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk!
pi_38007661
Bah wat goor een wijf met piercing in haar geslachtsdeel verwijder ik dringend doch vriendelijk mijn bed uit. Vieze ontstoken staal drin. Het heeft ook iets uitgewoonts, ik vind het hoerig.
pi_38007826
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:20 schreef TeazNutz het volgende:
Misschien een domme vraag, maar vind je het niet klote als er een piercer met zijn handen aan je kut zit? Kan me voorstellen dat dit wel wat schaamte teweeg zal brengen.

Ik persoonlijk houd niet van piercings, en ben ik blij dat mijn vriendin er geen heeft.
Maar das jullie keuze
Nee, geen problemen mee. Het is gewoon zijn werk, zou me ook niet schamen als een arts er naar zou kijken/aan zou zitten, dus waarom bij een een piercer wel?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 01:40:47 #156
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_38008237
Ik heb er ook een, en bevalt me wel, tis leuk voor even zeggen we maar
  zaterdag 20 mei 2006 @ 02:07:21 #157
92521 Nordic_Blue
van gogh los
pi_38008562
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 18:33 schreef badlittlegirl het volgende:
[afbeelding]
mooi hoor
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:03:14 #158
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_38017593
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 18:33 schreef badlittlegirl het volgende:
[knip]plaatje[/knip]
ik neem hier mijn petje voor af bravo bad little gurl
pi_38030056
waarom niet?
je ziet geen sliertjes en bonkjes...
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:32:42 #160
37769 erodome
Zweefteef
pi_38116542
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:20 schreef TeazNutz het volgende:
Misschien een domme vraag, maar vind je het niet klote als er een piercer met zijn handen aan je kut zit? Kan me voorstellen dat dit wel wat schaamte teweeg zal brengen.

Ik persoonlijk houd niet van piercings, en ben ik blij dat mijn vriendin er geen heeft.
Maar das jullie keuze
Nee, dat was geen enkel probleem, die mensen zien er zoveel en gaan er zo gewoon mee om.
Je voelt je best wel even kwetsbaar hoor als je daar ligt en je weet dat ze er een naald doorheen gaan halen, je hebt geen idee hoeveel pijn het gaat doen en bereid je voor op het ergste, maar de piercer is er om je gerust te stellen en je je ontspannen te laten voelen en een beetje piercer kan dat ook prima.

Ze geven geen onnodige aandacht aan dat daar beneden, gaan er gewoon professioneel mee om.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_38117239
Ik heb gelukkig een vrouwelijke piercer, maar ik heb eigenlijk geen moment gedacht van, goh daar lig ik dan, ik was te nerveus over hoeveel pijn het zou gaan doen. En toen die naald er uiteindelijk doorheen ging heb ik liggen schreeuwen van de pijn. zulke intense pijn heb ik nog nooit gevoeld. Maar nu heb ik hem en ik ben er blij mee, ik vind hem sexy.
pi_38117771
Ok duidelijk... Freaky shit blijft het ...
pi_38140285
Here's mine...



Hmmmzzz..geen beste kwalitiet pic.
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
pi_38683045
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef ZmokE het volgende:
Here's mine...

[afbeelding]

Hmmmzzz..geen beste kwalitiet pic.
Geen beste kwaliteit oke maar voor de rest ziet er mooi uit vind ik
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:13:20 #165
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_38683313
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef ZmokE het volgende:
Here's mine...
Yeah right, ik ga ook zomaar met mijn tralalala op fok staan
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:15:35 #166
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_38683358
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:13 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Yeah right, ik ga ook zomaar met mijn tralalala op fok staan
je tralala
kan jij uit je lippen zingen dan ?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:21:14 #167
95517 Openminded
Tuurlijk...
pi_38688942
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef ZmokE het volgende:
Here's mine...

[afbeelding]

Hmmmzzz..geen beste kwalitiet pic.
Respect dat je zulke foto's op fok plaatst. Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.
pi_38689982
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:13 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Yeah right, ik ga ook zomaar met mijn tralalala op fok staan
Dus je gelooft niet dat deze foto van mezelf is?
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
pi_38691064
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:49 schreef ZmokE het volgende:

[..]

Dus je gelooft niet dat deze foto van mezelf is?
Ik ook niet, laat eens een totaalplaatje zien.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_38691459
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:20 schreef slashyou het volgende:

[..]

Ik ook niet, laat eens een totaalplaatje zien.
[S&G] Vrouwen sexy & gewaagd [14]

Ik bedoel maarrrr
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:31:29 #171
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_38691466
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:49 schreef ZmokE het volgende:

[..]

Dus je gelooft niet dat deze foto van mezelf is?
in je fotoboek staat ook een foto van je poes, dus ik geloof je wel

http://fotoboek.fok.nl/userpics/148581/nanuka.JPG
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_38691613
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:31 schreef TeazNutz het volgende:

[..]

[S&G] Vrouwen sexy & gewaagd [14]

Ik bedoel maarrrr
Oke, overtuigd
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_38692296
Zou wel eens mee willen maken, sex met een vrouw welke zoiets heeft.. Maar denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.

Mannen die ervaring hebben, deel mee in uw vreugde!
pi_38692379
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:53 schreef Aneurism het volgende:
Zou wel eens mee willen maken, sex met een vrouw welke zoiets heeft.. Maar denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.
waarom niet?
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_38692918
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:31 schreef TeazNutz het volgende:

[..]

[S&G] Vrouwen sexy & gewaagd [14]

Ik bedoel maarrrr
Thx dat je dat even recht gezet hebt.
Snap niet dat mensen je niet geloven als je dat beweert...moet altijd persé bewezen worden....
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:13:28 #176
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38692942
is een prostaatpiercing haalbaar?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:15:55 #177
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38693018
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef ZmokE het volgende:
Here's mine...

[afbeelding]

Hmmmzzz..geen beste kwalitiet pic.
ha!
oei
piercing
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_38693115
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:53 schreef Aneurism het volgende:
Zou wel eens mee willen maken, sex met een vrouw welke zoiets heeft.. Maar denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.
Waarom zou je dat nooit mee maken? Denk dat er best wel aardig wat meiden met zo'n piercing rond lopen maar dat een heel groot aantal ervan het aan bijna niemand vertellen..
pi_38693215
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:12 schreef ZmokE het volgende:

[..]

Thx dat je dat even recht gezet hebt.
Snap niet dat mensen je niet geloven als je dat beweert...moet altijd persé bewezen worden....
you're welcome.
Tis inderdaad meer, dat mensen er niet vanuit gaan dat er fokkers zijn die hun geslachtsdelen laten zien hier. En al helemaal niet frontaal zoals jij doet.
Jij hebt er duidelijk geen problemen, das dus jouw zaak.

Maare, ben je niet bang dat de buurman van de overkant ook bijv op Fok! zit?
Ik zou (als die buurman zijnde) wel met een scheef oog naar je kijken als we naast elkaar bij de andijvie staan.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:24:21 #180
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38693280
andijvie is lekker
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:49:00 #181
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_38694068
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:21 schreef Openminded het volgende:

[..]

Respect dat je zulke foto's op fok plaatst. Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.
hier ben ik het geheel mee eens
pi_38694203
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:49 schreef cazzie het volgende:

[..]

hier ben ik het geheel mee eens [afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_38695348
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 01:07 schreef Wojworshebn het volgende:
Bah wat goor een wijf met piercing in haar geslachtsdeel verwijder ik dringend doch vriendelijk mijn bed uit. Vieze ontstoken staal drin. Het heeft ook iets uitgewoonts, ik vind het hoerig.
In mijn bed komt geen vrouw zonder piercings
pi_38695447
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:22 schreef TeazNutz het volgende:

[..]

.

Maare, ben je niet bang dat de buurman van de overkant ook bijv op Fok! zit?
Ik zou (als die buurman zijnde) wel met een scheef oog naar je kijken als we naast elkaar bij de andijvie staan.
Nee hoor.
De foto's die we hier showen zijn van een website die we ooit gehad hebben. Daar stonden nog meer (zuiver erotische) plaatjes op.
Er waren veel bekenden die het erg mooi vonden en waardeerden wat we deden.
En ja, er werd ook over geouwehoert.
Ons motto is altijd geweest...laat ons in onze waarde, net zoals wij jullie in jullie waarde laten.
Wil je de foto's niet zien, ga er dan aan voorbij.
Conclusie, bang zijn we niet en ouwehoeren doen ze toch wel.
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
pi_38695811
Iets dat ik hier nog niet gezien heb: toen mijn tepelpiercing erin ging deed het gehannes met die tang van tevoren evenveel pijn als het uiteindelijke erin prikken. Dat met die tang duurde alleen veel langer
pi_38696005
Bij mij deed alleen de prik even pijn...kwam los van mijn stoel.
Na twee tellen was het al over...
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
pi_38696130
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:31 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

in je fotoboek staat ook een foto van je poes, dus ik geloof je wel

http://fotoboek.fok.nl/userpics/148581/nanuka.JPG
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
pi_38696254
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:43 schreef ZmokE het volgende:
Bij mij deed alleen de prik even pijn...kwam los van mijn stoel.
Na twee tellen was het al over...
Nou was ze ook wel een vrij lompe piercer "Even schoonmaken" was ook met rukken en trekken en even goed schrobben.
pi_38697985
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:31 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

in je fotoboek staat ook een foto van je poes, dus ik geloof je wel

http://fotoboek.fok.nl/userpics/148581/nanuka.JPG
nee dat is mijn poes...
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_38698313
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:34 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

nee dat is mijn poes...
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_38699129
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:19 schreef Raissa het volgende:

[..]

Waarom zou je dat nooit mee maken? Denk dat er best wel aardig wat meiden met zo'n piercing rond lopen maar dat een heel groot aantal ervan het aan bijna niemand vertellen..
Omdat mijn vriendin allergisch is voor pijn en ik niet verwacht dat het snel over is.

pi_38699371
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:06 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Omdat mijn vriendin allergisch is voor pijn en ik niet verwacht dat het snel over is.
allergisch voor pijn, dat is de beste grap die ik ooit gehoord heb.
En daarnaast hoef je het natuurlijk niet bij 1 vriendin te laten als je echt graag wilt.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_38700183
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:34 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

nee dat is mijn poes...
Zie je nu wel? Hij leek al totaal niet op de mijne.
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
pi_38700220
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:40 schreef ZmokE het volgende:

[..]

Zie je nu wel? Hij leek al totaal niet op de mijne.
bedoel je die kale of die harige?
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 17:59:58 #195
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38700783
ik loop net doritos te eten godverdomme
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_39476895
Ik zou wel graag willen weten of je je piercing ook zelf kunt vervangen. Ik wil graag een horizontale clithoodpiercing maar ik zou wel af en toe willen veranderen: ene x een ringetje andere x een staafje. Is dit mogelijk??
pi_39477462
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:58 schreef Ellebasi het volgende:
Ik zou wel graag willen weten of je je piercing ook zelf kunt vervangen. Ik wil graag een horizontale clithoodpiercing maar ik zou wel af en toe willen veranderen: ene x een ringetje andere x een staafje. Is dit mogelijk??
Ik heb zelf een verticale clithoodpiercing, staafjes kan ik heel simpel zelf verwisselen.. (Ringetjes nooit geprobeerd, vind ik minder mooi.)
pi_39477877
Maar is het ook echt zo dat zo'n piercing constant stimuleert? Ik zou bijvoorbeeld wel een horizontaal staafje willen hebben voor 'gewoon' en dan bijv met de seks een ringetje, zodat het balletje m'n clitje stimuleert.
Verder lees ik allemaal geile verhalen over de verticale clithoodpiercing, dat lijkt me ook wel leuk/lekker, maar als ik dan in de klas zit geil te zijn heb je op zich niet zo veel aan.
pi_39478042
quote:
Op maandag 3 juli 2006 16:29 schreef Ellebasi het volgende:
Maar is het ook echt zo dat zo'n piercing constant stimuleert? Ik zou bijvoorbeeld wel een horizontaal staafje willen hebben voor 'gewoon' en dan bijv met de seks een ringetje, zodat het balletje m'n clitje stimuleert.
Verder lees ik allemaal geile verhalen over de verticale clithoodpiercing, dat lijkt me ook wel leuk/lekker, maar als ik dan in de klas zit geil te zijn heb je op zich niet zo veel aan.
In het begin stimuleert het wel vaak.. Nu ik eraan gewend ben let ik er niet meer zo op, ben dus niet de hele dag geil Tijdens de sex is een verticale piercing echt toppie
pi_39483368
quote:
Op maandag 3 juli 2006 16:36 schreef Raissa het volgende:

[..]
Tijdens de sex is een verticale piercing echt toppie
mee eens, en het ziet er ook nog eens mooi uit (vooral als je bovenop zit ).
Zetten doet even zeer, maarja, wie mooi wil zijn...
pi_39502712
Gelukkig hebben wij mannen geen piercings nodig om de hele dag geil te zijn

On-topic: is een piercing niet net als een zwembad? In het begin gebruik je het regelmatig maar later wen je eraan en gebruik je het nog maar zelden?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_39502789
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:22 schreef rameijer het volgende:
On-topic: is een piercing niet net als een zwembad? In het begin gebruik je het regelmatig maar later wen je eraan en gebruik je het nog maar zelden?
Qua gevoel klopt dat wel, eerst voel je de piercing continu. De trap oplopen kan zelfs een geile bezigheid zijn Daarna voel je hem niet meer continu zitten (tenzij ik er net een ander staafje in gedaan heb)

Qua gebruiken is het niet helemaal waar. Met de sex wordt de piercing altijd benut (al kan dat ook bijna niet anders..)
pi_39512061
... en het blijft lekker...
pi_39533278
Dus het is niet zo dat je er na een tijdje niets meer aan vindt/weinig van voelt?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_39533448
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:38 schreef rameijer het volgende:
Dus het is niet zo dat je er na een tijdje niets meer aan vindt/weinig van voelt?
nope, ik heb hem nou 1,5 jaar en vind hem nog steeds geweldig
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:26:56 #206
37769 erodome
Zweefteef
pi_39536680
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:38 schreef rameijer het volgende:
Dus het is niet zo dat je er na een tijdje niets meer aan vindt/weinig van voelt?
Ik heb hem al een heel aantal jaren en ben er nogsteeds erg blij mee qua gevoel, het is alleen dat dingen als traplopen enzo, dat wordt wel weer normaal, in het begin voel je elke beweging, maar daar wen je wel aan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_39543814
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:38 schreef rameijer het volgende:
Dus het is niet zo dat je er na een tijdje niets meer aan vindt/weinig van voelt?
Nope, na jaren geeft ie nog steeds een geweldig gevoel
Waarom moet je altijd volgens het boekje leven om te worden geaccepteerd? Fuck It!
pi_39582001
conclusie: aanrader!
pi_39907636
even een tvp voor later
When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts, there's no end to what you can't do...
pi_39907681
heb tepelpiercing.
Geen last van gehad geen pijn bij het zetten geen pijn na afloop.
Nu is mijn tepel wel veeeeeeeeel gevoeliger als de ander...maar dat is alleen maar fijn
Dit was mijn laaste dag op fok thanks everyone have fun xxx
  maandag 17 juli 2006 @ 15:01:06 #211
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39907700
ik heb een tepelpiercing, en mijn tepel is wel iets gevoeliger

een clithood piercing lijkt me ook al heel lang heel interresant, maar dat durf ik niet..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_39910488
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een tepelpiercing, en mijn tepel is wel iets gevoeliger

een clithood piercing lijkt me ook al heel lang heel interresant, maar dat durf ik niet..
Gewoon doen, ik heb er ook een en het was de 2 seconden pijn echt waard!

Alleen het piercen doet pijn, zodra de naald erdoorheen is voel je helemaal niks meer. Ik had hem laten zetten en ben daarna nog de hele middag wezen winkelen, ik heb hem helemaal niet gevoeld! en hij is binnen 2 weken genezen, je hoeft er niets aan te doen behalve elke dag schoon spoelen, een heerlijk makkelijke piercing dus.
pi_39911789
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een tepelpiercing, en mijn tepel is wel iets gevoeliger

een clithood piercing lijkt me ook al heel lang heel interresant, maar dat durf ik niet..
ik wilde ook en ik ging.....blijkt nou dat ik anatomisch niet correct in elkaar zit ....mijn clithood bestaat dus niet ik baalde dus vandaar die tepelpiercing als troost genomen
Dit was mijn laaste dag op fok thanks everyone have fun xxx
pi_39928773
al die foto's uit dit topic en die oude werken niet meer was wel benieuwd hoe het er uit zag zelf nog nooit gezien namelijk
  dinsdag 18 juli 2006 @ 02:42:56 #215
130026 Shakermaker
in de wolken
pi_39928876
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 02:33 schreef Plantenpot het volgende:
al die foto's uit dit topic en die oude werken niet meer was wel benieuwd hoe het er uit zag zelf nog nooit gezien namelijk
Google
pi_39928946
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 02:42 schreef Shakermaker het volgende:

[..]

Google
http://img392.imageshack.us/img392/8673/ipg2siamsj7ix.jpg
nou prachtig
  dinsdag 18 juli 2006 @ 09:40:11 #217
130026 Shakermaker
in de wolken
pi_39931665
quote:
Jij vindt gele kikkers prachtig?
pi_39935879
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 09:40 schreef Shakermaker het volgende:

[..]

Jij vindt gele kikkers prachtig?
imageshack host maar 1 dag
pi_39988913
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een tepelpiercing, en mijn tepel is wel iets gevoeliger

een clithood piercing lijkt me ook al heel lang heel interresant, maar dat durf ik niet..
ik heb een clithood, voel je bijna niks van, maar omg, ik moet er niet aan dénken om een naald door mijn tepel te laten jassen! Bij het idee alleen al krijg ik dikike vette kippevel.
Precies andersom dus.
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:53:17 #220
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39994307
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:45 schreef robina het volgende:

[..]

ik heb een clithood, voel je bijna niks van, maar omg, ik moet er niet aan dénken om een naald door mijn tepel te laten jassen! Bij het idee alleen al krijg ik dikike vette kippevel.
Precies andersom dus.
grappig
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 20 juli 2006 @ 10:46:44 #221
102387 FUFR
schwung!
pi_40004142
Alle vrouwen hebben toch een clit-hoed?
Of heb ik iets gemist?

Mijn lady draagt gewoonlijk 2 gouden ringetjes in haar lipjes (onder, niet door haar gewone lippen, das zo ordi imo)
Momenteel even niet, onze dochter vroeg waarom mama oorbellen in haar plasser had en of zij dat ook mocht...

Persoonlijk zie ik ringetjes of staafjes door mijn piemel niet zitten. Hijzelf ook niet, hij krimpt al ineen bij de gedachte..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_40005824
Nou ja, niet iedereen heeft een clithood die een piercing kan dragen, bij de een zit er een aardig velletje, bij de ander zit er amper wat.
De piercing heeft wel een beetje draagvlak nodig, zou dat maar door een heel summier velletje gaan dan is de kans dat er wat fout gaat(uitscheuren of zoiets engs) vrij groot.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_40005911
Ik heb ook een clithood.....en geloof me dat het verrot zeer deed....maar heb er wel heel veel plezier van
  donderdag 20 juli 2006 @ 11:56:24 #224
102387 FUFR
schwung!
pi_40006228
dat lijkt mij ook ja. tis al zoon gevoelig dingetje en er dan met een naald doorheen willen...
brrrr
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_61920481
Ff een schopje met een vraag!

Ik heb zelf een verticale clithoodpiercing gehad en die is erg bevallen. Helaas ligt hij nu ergens op de bodem van de rode zee!
Zaterdag ga ik dus weer naar de piercer, maar ik zit nu te twijfelen tussen horizontaal en verticaal.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat een horizontale 'stimulerend' werkt, maar die sieraden zijn zo geweldig! .
pi_61920540
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 17:46 schreef cazzie het volgende:
een tepel piercing mag je ook wel beschouwen als intiem, ik draag erzelf ook een.

* deed het plaatsen pijn: ja, dat was flink op de tanden bijten
* de over-gevoeligheid in de tepel was zeker een week of twee
* een tepel piercing behoeft geen belemmering te zijn voor borst voeding

en kan je geen antwoorden op internet vinden loop dan een shop binnen.
* een tepel piercing behoeft geen belemmering te zijn voor borst voeding
Graag wel de piercing eruit doen voor je borstvoeding gaat geven, stel het kind slikt het in?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_61924104
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

* een tepel piercing behoeft geen belemmering te zijn voor borst voeding
Graag wel de piercing eruit doen voor je borstvoeding gaat geven, stel het kind slikt het in?
ik hoorde eens dat dan de melk via andere kanalen (de piercinggaatjes) ging lopen?
Lijkt me nog niet zo'n probleem, maar toch..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_61933324
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ff een schopje met een vraag!

Ik heb zelf een verticale clithoodpiercing gehad en die is erg bevallen. Helaas ligt hij nu ergens op de bodem van de rode zee!
Zaterdag ga ik dus weer naar de piercer, maar ik zit nu te twijfelen tussen horizontaal en verticaal.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat een horizontale 'stimulerend' werkt, maar die sieraden zijn zo geweldig! .
Ik heb verticaal, ik vind het mooier en heb er érg veel plezier van
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:05:21 #229
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61933783
Ik heb een vraag; ik heb nog een nieuw staafje liggen voor mijn tong, is al genezen, maar omdat ik in gips zit kon ik niet naar de studio om korter staafje te halen en nu heb ik last van dat grote stuk ijzer. Echt tijd voor een kortere. Nu lijkt tong me wat lastig, maar MAG ik het uberhaupt zelf vervangen?

Navel heb ik 3 weken geleden ook zelf weer doorgeprikt na 14 jaar, en nieuw curved bb in gedaan. Is goed gegaan, want ik heb super steriel gewerkt. Geen last van.
Met mijn tong durf ik echter minder risico te nemen, dus als iemand het weet, dan hoor ik dat graag.

Overigens zijn dit de laatste hoor, kut of tepel vind ik echt vreselijk smerig. Behalve bij anderen
pi_61933831
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:05 schreef SHE het volgende:
Ik heb een vraag; ik heb nog een nieuw staafje liggen voor mijn tong, is al genezen, maar omdat ik in gips zit kon ik niet naar de studio om korter staafje te halen en nu heb ik last van dat grote stuk ijzer. Echt tijd voor een kortere. Nu lijkt tong me wat lastig, maar MAG ik het uberhaupt zelf vervangen?

Navel heb ik 3 weken geleden ook zelf weer doorgeprikt na 14 jaar, en nieuw curved bb in gedaan. Is goed gegaan, want ik heb super steriel gewerkt. Geen last van.
Met mijn tong durf ik echter minder risico te nemen, dus als iemand het weet, dan hoor ik dat graag.

Overigens zijn dit de laatste hoor, kut of tepel vind ik echt vreselijk smerig. Behalve bij anderen
Ik heb zelf mijn staafje vervangen.. In de shop waar ik het heb laten doen hebben ze er eentje meegegeven.. Ik heb zelf het eerste staafje er uit gehaald omdat deze toch te klein bleek.. en later zelf een kortere ingedaan.. En ik heb er nooit last van gehad..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:09:13 #231
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61933863
Tof.
Ik zorg altijd dat mijn handen en staafje goed gesteriliseerd zijn, dus ik verwacht eigenlijk geen onzin.

Thnx
pi_61934440
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:09 schreef SHE het volgende:
Tof.
Ik zorg altijd dat mijn handen en staafje goed gesteriliseerd zijn, dus ik verwacht eigenlijk geen onzin.

Thnx
Ik deed inderdaad ook altijd mijn handen goed wassen en het staafje goed schoonmaken voor ik hem ging verwisselen.. Dat zou geen problemen moeten geven..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_61934615
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:46 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik heb verticaal, ik vind het mooier en heb er érg veel plezier van
Dat had ik ook van mijn verticale , maar ik was benieuwd of er ook vrouwen zijn die plezier hebben aan een horizontale met zo'n sieraad
pi_61948208
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:05 schreef SHE het volgende:
Met mijn tong durf ik echter minder risico te nemen, dus als iemand het weet, dan hoor ik dat graag.
Lijkt me vreselijk, metaal in je tong, ga je niet slissen??
pi_61952000
ik herb een navel piercing...ik vindhem mooi en heb geen pijn gehad..het is een kwestie van goed ontspannen.
Je moet de piercing wel goed schoon houden, ik kreeg te horen dat ik met een unicura zeep moest schoonhouden en nu geneest het goed.
pi_61957953
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:22 schreef meisje4 het volgende:
ik herb een navel piercing...ik vindhem mooi en heb geen pijn gehad..het is een kwestie van goed ontspannen.
Je moet de piercing wel goed schoon houden, ik kreeg te horen dat ik met een unicura zeep moest schoonhouden en nu geneest het goed.
Een navelpiercing is geen 'intiempiercing' imho
Verder moet je juist heel erg oppassen met zeep ivm restjes die kunnen blijven zitten en dan gaat het irriteren/ontsteken/etc., het beste is gewoon zoutoplossing
pi_61981777
Ik heb een tongpiercing, al vanaf mijn 17e. Heb er nooit spijt van gehad, officieel is een tongpiercing ook een intieme piercing. Ik moest ook eigenlijk wachten totdat ik 18 was, maar omdat ik toestemming kreeg van mijn vader mocht het (joepie hehe). Mijn vriend heeft hem pas geleden laten zetten.

Paar jaar terug zat ik ook te denken aan zo'n clit-hood piercing. Leek me wel wat, maar nooit gedurft, ik denk ook niet dattie komt in de toekomst, hahaha.
pi_61981808
een tongpiercing is geen intiem piercing
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_61983890
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:40 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik heb een tongpiercing, al vanaf mijn 17e. Heb er nooit spijt van gehad, officieel is een tongpiercing ook een intieme piercing. Ik moest ook eigenlijk wachten totdat ik 18 was, maar omdat ik toestemming kreeg van mijn vader mocht het (joepie hehe). Mijn vriend heeft hem pas geleden laten zetten.
Tongpiercing mag gewoon op je 16e. En het is geen intiempiercing, ook niet officieel. Wie heeft je dat wijs gemaakt?
quote:
Paar jaar terug zat ik ook te denken aan zo'n clit-hood piercing. Leek me wel wat, maar nooit gedurft, ik denk ook niet dattie komt in de toekomst, hahaha.
Hoezo lijkt het iedereen zo eng? Het is echt niet zo dat hij/zij hem per ongeluk door je clit jast hoor en het is ook absoluut niet pijnlijk. Ik vond mijn tongpiercing pijnlijker dan clithood. En clithood geneest ook snel, tong had ik allemaal problemen met niet kunnen eten/drinken/roken en sowieso een ENORME tong.
Snap niet dat je dan clithood niet durft en tong wel .
Het piercen zelf is trouwens gewoon een 'akelig' prikje, het is in een seconde gebeurd en als het staafje/ringetje er dan inzit voel je er niets meer van!
pi_61983973
Oh, nog een vraagje

Ik heb wel iets van littekenweefsel zitten op de plek waar mijn clithood zat. Nu was dit met het opnieuw laten piercen van mijn tong geen probleem, het was alleen wat pijnlijker . Maar ik dacht omdat het zo'n dun stukje is dat het met een clithoodpiercing misschien wel een probleem vormt.
Iemand ervaring hiermee?
pi_61984084
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]
Hoezo lijkt het iedereen zo eng? Het is echt niet zo dat hij/zij hem per ongeluk door je clit jast hoor en het is ook absoluut niet pijnlijk. Ik vond mijn tongpiercing pijnlijker dan clithood. En clithood geneest ook snel, tong had ik allemaal problemen met niet kunnen eten/drinken/roken en sowieso een ENORME tong.
Snap niet dat je dan clithood niet durft en tong wel .
Het piercen zelf is trouwens gewoon een 'akelig' prikje, het is in een seconde gebeurd en als het staafje/ringetje er dan inzit voel je er niets meer van!
Ik ben van mening dat iedereen pijn anders beleeft. Het piercen zelf is inderdaad een akelig prikje maar ik wil niet zeggen dat je er direct daarna niets meer van voelt! Ik ben na het laten zetten naar de bios gegaan en heb er niet echt lekker rustig gezeten moet ik zeggen, het was niet overdreven pijnlijk maar toch echt wel een zeurderige napijn.

Ik zou er zelf niet bang van zijn als ik het nog een keer zou moeten doen, er zijn genoeg dingen véél pijnlijker
pi_62155200
Hallo! Ik ben van plan binnenkort een vch te laten zetten nu had ik een paar vragen:

Ik ben 17 jaar, wordt er heel erg gelet op leeftijd, of verschilt dit per shop?

Kan het zijn dat je vagina er niet geschikt voor is? (Daar las ik allemaal dingen over op internet net )

Zijn er veel verschillende soorten piercings beschikbaar?

Alvast bedankt, en sorry als het al eens gevraagd is.
pi_62158826
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
Hallo! Ik ben van plan binnenkort een vch te laten zetten nu had ik een paar vragen:

Ik ben 17 jaar, wordt er heel erg gelet op leeftijd, of verschilt dit per shop?

Kan het zijn dat je vagina er niet geschikt voor is? (Daar las ik allemaal dingen over op internet net )

Zijn er veel verschillende soorten piercings beschikbaar?

Alvast bedankt, en sorry als het al eens gevraagd is.
Gewoon een piercing shop binnen stappen, kunnen ze al je vragen beantwoorden
pi_62493055
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef BlixaBargeld het volgende:

[..]

Gewoon een piercing shop binnen stappen, kunnen ze al je vragen beantwoorden
Haha nou heb ik gedaan, en ik heb m inmiddels laten zetten !

Woensdagavond om precies te zijn. Het deed trouwens niet zoveel pijn vond ik (alleen die tang die ze erop zetten, AUW!)!

Ik vroeg me wel af of dat spoelen met een zoutoplossing ed noodzakelijk is?
De piercer raadde mij gewoon aan om meerdere malen per dag te wassen met water, maar that's it.

Ook mag ik er al over een paar dagen een korter staafje in, terwijl ik hier lees dat sommigen 2 maanden (!?) moeten wachten ?
pi_62495833
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:40 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik heb een tongpiercing, al vanaf mijn 17e. Heb er nooit spijt van gehad, officieel is een tongpiercing ook een intieme piercing. Ik moest ook eigenlijk wachten totdat ik 18 was, maar omdat ik toestemming kreeg van mijn vader mocht het (joepie hehe). Mijn vriend heeft hem pas geleden laten zetten.

welke mafketel heeft je dat wijsgemaakt een tong is gewoon een normale piercing, want hij word al gezet bij 12 jaar (met ouderlijke toestemming) een intiem echt pas vanaf 18.

Anyway, ik heb een tepel, en Microdermal intiem (op me venusheuvel) ik wil er uiteindelijk 3 en nog een clithood en christina, een hele muts vol dus maar even wat vraagjes horizontale of verticale clithood, wat heb jij en bevalt het? (zit ie niet in de weg met strakke broeken oid?) en wie heeft er hier een cristina?
pi_62495968
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 00:11 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

welke mafketel heeft je dat wijsgemaakt een tong is gewoon een normale piercing, want hij word al gezet bij 12 jaar (met ouderlijke toestemming) een intiem echt pas vanaf 18.

Anyway, ik heb een tepel, en Microdermal intiem (op me venusheuvel) ik wil er uiteindelijk 3 en nog een clithood en christina, een hele muts vol dus maar even wat vraagjes horizontale of verticale clithood, wat heb jij en bevalt het? (zit ie niet in de weg met strakke broeken oid?) en wie heeft er hier een cristina?
dat zal een pijnlijke muts zijn dan
pi_62496105
mwah, erger als me tepel kan niet, denk dat heel utrecht me had kunnen horen.
pi_62496233
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 00:28 schreef Kleintje19 het volgende:
mwah, erger als me tepel kan niet, denk dat heel utrecht me had kunnen horen.
nah ,k heb niks gehoord
pi_62509661
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 21:59 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Haha nou heb ik gedaan, en ik heb m inmiddels laten zetten !

Woensdagavond om precies te zijn. Het deed trouwens niet zoveel pijn vond ik (alleen die tang die ze erop zetten, AUW!)!

Ik vroeg me wel af of dat spoelen met een zoutoplossing ed noodzakelijk is?
De piercer raadde mij gewoon aan om meerdere malen per dag te wassen met water, maar that's it.

Ook mag ik er al over een paar dagen een korter staafje in, terwijl ik hier lees dat sommigen 2 maanden (!?) moeten wachten ?
Die klem deed bij mij ook behoorlijk zeer..... die klem erop, vervolgens op het dooie gemak de naald pakken, terwijl je da zoiets hebt van SCHIET OP!!!!!!
pi_62510040
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 21:59 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Haha nou heb ik gedaan, en ik heb m inmiddels laten zetten !

Woensdagavond om precies te zijn. Het deed trouwens niet zoveel pijn vond ik (alleen die tang die ze erop zetten, AUW!)!

Ik vroeg me wel af of dat spoelen met een zoutoplossing ed noodzakelijk is?
De piercer raadde mij gewoon aan om meerdere malen per dag te wassen met water, maar that's it.

Ook mag ik er al over een paar dagen een korter staafje in, terwijl ik hier lees dat sommigen 2 maanden (!?) moeten wachten ?
Gewoon een borrelglaasje met zoutoplossing erop zetten, trust me, dat is echt het beste

En clithood geneest heel snel, dus het zou best kunnen dat dat mag inderdaad. Tegen mij werd gezegd dat ik gelijk al de eerste avond seks mocht hebben, je voelt zelf het beste aan of het al kan
pi_62510220
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:10 schreef BlixaBargeld het volgende:

[..]

Die klem deed bij mij ook behoorlijk zeer..... die klem erop, vervolgens op het dooie gemak de naald pakken, terwijl je da zoiets hebt van SCHIET OP!!!!!!
Ja precies, ze liet m er bij mij gewoon even in 'hangen' terwijl ze de naald pakte, en ik dacht echt aaaaah schiet op inderdaad!
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Gewoon een borrelglaasje met zoutoplossing erop zetten, trust me, dat is echt het beste

En clithood geneest heel snel, dus het zou best kunnen dat dat mag inderdaad. Tegen mij werd gezegd dat ik gelijk al de eerste avond seks mocht hebben, je voelt zelf het beste aan of het al kan
Oke, dankjewel ga ik dat straks even proberen!
En die zoutoplossing is dus gekookt water met zout? Of kan warm water ook?
pi_62510454
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:30 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja precies, ze liet m er bij mij gewoon even in 'hangen' terwijl ze de naald pakte, en ik dacht echt aaaaah schiet op inderdaad!
[..]
Dat is alleen maar goed, des te minder je de naald voelt
quote:
Oke, dankjewel ga ik dat straks even proberen!
En die zoutoplossing is dus gekookt water met zout? Of kan warm water ook?
Koken!
Ook een beetje dat staafje naar boven en naar beneden halen, beter met een wattenstaafje met zoutoplossing erop dan met je handen en voorlopig het bad vermijden
pi_62510562
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:30 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja precies, ze liet m er bij mij gewoon even in 'hangen' terwijl ze de naald pakte, en ik dacht echt aaaaah schiet op inderdaad!
En dan nog gewoon stom door blijven kletsen ook..... alsof ik daarvoor in de stemming ben op dat moment
pi_62533736
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Dat is alleen maar goed, des te minder je de naald voelt
[..]

Koken!
Ook een beetje dat staafje naar boven en naar beneden halen, beter met een wattenstaafje met zoutoplossing erop dan met je handen en voorlopig het bad vermijden
Oke, bedankt voor de tips ! Ik ga het zo even proberen. Ooh en bij deze even mijn excuses dat ik zo flauw heb gedaan tegenover je, het sloeg nergens op, sorry.
pi_62534373
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:57 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Oke, bedankt voor de tips ! Ik ga het zo even proberen. Ooh en bij deze even mijn excuses dat ik zo flauw heb gedaan tegenover je, het sloeg nergens op, sorry.
No prob, ik was ook niet lief
pi_62588705
Ik heb vandaag een tepelpiercing laten zetten! (grappig het woordenboek kent het woord niet)
Vond het wel vrij pijnlijk, duurde ook langer dan gedacht.. Maar dat had natuurlijk ook te maken met het pakken van een verkeerde maat piercing. Daarna nog wat pijn, heb nu een aspirintje genomen en nu nergens last van!
Vind het wel eng met slapen vanavond, en mn vriend moet zn handen thuishouden!
pi_62589116
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:06 schreef MarritJohanna het volgende:
Ik heb vandaag een tepelpiercing laten zetten! (grappig het woordenboek kent het woord niet)
Vond het wel vrij pijnlijk, duurde ook langer dan gedacht.. Maar dat had natuurlijk ook te maken met het pakken van een verkeerde maat piercing. Daarna nog wat pijn, heb nu een aspirintje genomen en nu nergens last van!
Vind het wel eng met slapen vanavond, en mn vriend moet zn handen thuishouden!
Tip: Plak een gaasje met zoutoplossing in een oude BH
pi_62598427
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Tip: Plak een gaasje met zoutoplossing in een oude BH
juist niet dicht gaan plakken bij een nieuwe piercing! lekker laten luchen, wij tshirt aan en geen BH, vinden ze snachts weleens fijn!
pi_62599370
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:52 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

juist niet dicht gaan plakken bij een nieuwe piercing! lekker laten luchen, wij tshirt aan en geen BH, vinden ze snachts weleens fijn!
Nee, zo'n gaasje erop is juist heel goed tegen het krabbelen o.a.
pi_62689752
Heb nu bijna een jaar een prins albert nu 5mm bij 20mm (heb 3x laten oprekken) en bevalt oke.
Laat het nu wel bij deze maat, want deze komt mooi over en valt niet echt op (door voorhuid)
Maar het is een aanwinst het heeft gewoon wat..
pi_62708122
Damn.. elke keer als ik hier iets lees over tepelpiercings, moet ik weer terudenken toen de mijne werden gezet Ik heb tot nu toe niets meegemaakt wat NOG pijnlijker is.. Heb er trouwens nu na 3 jaar nog steeds geen spijt van gehad though, dus zo erg was het achteraf tog niet
Tepelpiercings -->
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62732762
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 01:41 schreef theKiD het volgende:
Damn.. elke keer als ik hier iets lees over tepelpiercings, moet ik weer terudenken toen de mijne werden gezet Ik heb tot nu toe niets meegemaakt wat NOG pijnlijker is.. Heb er trouwens nu na 3 jaar nog steeds geen spijt van gehad though, dus zo erg was het achteraf tog niet
Tepelpiercings -->
same here, wil er zelfs nog één maar heb ook nog niets gemeten dat meer pijn deed, tattoo's niet, microdermals niet, nee niets
pi_62733408
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:33 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

same here, wil er zelfs nog één maar heb ook nog niets gemeten dat meer pijn deed, tattoo's niet, microdermals niet, nee niets
Ik loop al vanaf het begin dat ik in me linkertepel, een kruis wil, dus 1 er verticaal achter, maar dat durf ik -voorlopig- niet
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62909836
Ooh trouwens, vraagje. Ik heb zelf een piercing met een kromming erin zeg maar maar als ik op internet kijk naar andere piercings zie ik allemaal rechte staafjes, hoezo dit? En wat voor piercing hebben jullie?
pi_62912123
banana barbell
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_62915133
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh trouwens, vraagje. Ik heb zelf een piercing met een kromming erin zeg maar maar als ik op internet kijk naar andere piercings zie ik allemaal rechte staafjes, hoezo dit? En wat voor piercing hebben jullie?
Met een kromming lijkt mij eigenlijk niet mooi. Ik had een recht staafje
pi_62916427
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Met een kromming lijkt mij eigenlijk niet mooi. Ik had een recht staafje
Ja ik zou het dus niet weten, ziet het er verschillend uit?
pi_62916447
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
banana barbell
Ja ik google en zo'n staafje is het inderdaad al zie ik ze daar vooral voor navels.
pi_62916896
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:00 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja ik zou het dus niet weten, ziet het er verschillend uit?
Ik moet aan zo'n navelpiercingachtig sieraad denken bij wat jij zegt zoals ik het voor me zie ziet het er iig gek uit! En lijkt me niet zo lekker zitten ook, of dat ding hangt naar een zijkant of de 2 puntjes dan naar boven! lijkt me gewoon raar.
pi_62916911
Oh ik moet eens meer reacties lezen
pi_62920291
Tepelpiercings en vch Nog steeds zielsgelukkig mee.
pi_62920359
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ik moet aan zo'n navelpiercingachtig sieraad denken bij wat jij zegt zoals ik het voor me zie ziet het er iig gek uit! En lijkt me niet zo lekker zitten ook, of dat ding hangt naar een zijkant of de 2 puntjes dan naar boven! lijkt me gewoon raar.
Huh ?
pi_62920968
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:11 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Huh ?
Nou! Als hij krom is moeten die twee uiteindes toch of naar boven of naar de zijkant wijzen? Lijkt me allebei vreemd.
pi_62922205
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Nou! Als hij krom is moeten die twee uiteindes toch of naar boven of naar de zijkant wijzen? Lijkt me allebei vreemd.
Nee?
Mijne ziet er eigenlijk precies zo uit als alle google plaatjes..
pi_62922395
Dan snap ik het niet.
pi_62922414
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dan snap ik het niet.
Ik ook niet
pi_62926345
Valt me trouwens op dat meer vrouwen dan mannen over hun intieme piercings praten.. Vooropgesteld dat tepel bij mannen ook intiem is, lijkt het me redelijk weinig eigenlijk wat tot nu toe heeft gereageerd?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62929276
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ik moet aan zo'n navelpiercingachtig sieraad denken bij wat jij zegt zoals ik het voor me zie ziet het er iig gek uit! En lijkt me niet zo lekker zitten ook, of dat ding hangt naar een zijkant of de 2 puntjes dan naar boven! lijkt me gewoon raar.
Die van mij is ook gekromd, maar niet zo zwaar als een banana barbell, gewoon een lichte kromming erin zodat hij zich prachtig aan het lichaam aanpast, zit niet scheef en heeft geen 2 puntjes naar boven.
Is handgebogen, zit erg prettig.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_62948810
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Die van mij is ook gekromd, maar niet zo zwaar als een banana barbell, gewoon een lichte kromming erin zodat hij zich prachtig aan het lichaam aanpast, zit niet scheef en heeft geen 2 puntjes naar boven.
Is handgebogen, zit erg prettig.
Kijk zo snap ik hem.
pi_63286702
hoi! ik heb een vraagje voor degenen met een clithood piercing...

hoe lang duurde het ongeveer voordat het 'helemaal' genezen is?!
pi_63288745
quote:
Op maandag 17 november 2008 13:21 schreef girl-88 het volgende:
hoi! ik heb een vraagje voor degenen met een clithood piercing...

hoe lang duurde het ongeveer voordat het 'helemaal' genezen is?!
3 dagen tot een week is mij verteld in de piercingshop.
Bij mijzelf was het zo'n 4 dagen
pi_63288937
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:41 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

3 dagen tot een week is mij verteld in de piercingshop.
Bij mijzelf was het zo'n 4 dagen

ik heb begrepen dat het volledige genezings proces 4 tot 6 weken duurt..
ik heb hem nu zo'n 4 weken geleden laten zetten (wat een hell ) en hij was idd na ongeveer 4 dagen minder pijnlijk met lopen en fietsen etc.. ik kan hem nu ook wel bewegen zonder pijn, maar als ik op het gedeelte druk waar het staafje zit (dus niet de bolletjes zelf) dan doet dat nog steeds pijn! mn vriend komt er perongeluk wel is te hard tegen aan, en dat is nog steeds een vervelend pijnlijk gevoel.. wou graag dat dit weg gaat! want wil hem er zeker weten niet uithalen, vind het veels te mooi
pi_63289293
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:48 schreef girl-88 het volgende:

[..]

ik heb begrepen dat het volledige genezings proces 4 tot 6 weken duurt..
ik heb hem nu zo'n 4 weken geleden laten zetten (wat een hell ) en hij was idd na ongeveer 4 dagen minder pijnlijk met lopen en fietsen etc.. ik kan hem nu ook wel bewegen zonder pijn, maar als ik op het gedeelte druk waar het staafje zit (dus niet de bolletjes zelf) dan doet dat nog steeds pijn! mn vriend komt er perongeluk wel is te hard tegen aan, en dat is nog steeds een vervelend pijnlijk gevoel.. wou graag dat dit weg gaat! want wil hem er zeker weten niet uithalen, vind het veels te mooi
Hmm oke dat is wel vreemd ja. Als ik jou was zou ik je piercer er even naar laten kijken!
Heb je al vanaf het begin dezelfde piercing erin zitten? Want ik mocht al na een paar dagen terug komen voor een kleiner model.. Zo zie je maar weer hoe verschillend de richtlijnen van piercingshops zijn !
pi_63289551
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:02 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Hmm oke dat is wel vreemd ja. Als ik jou was zou ik je piercer er even naar laten kijken!
Heb je al vanaf het begin dezelfde piercing erin zitten? Want ik mocht al na een paar dagen terug komen voor een kleiner model.. Zo zie je maar weer hoe verschillend de richtlijnen van piercingshops zijn !
korter staafje?? heeft die helemaal niks over gezegd.. heb nu vanaf t begin nog steeds hetzelfde staafje erin zitten.. is niet te groot of te klein ofzo. en ik was het elke dag, gewoon onder de douche met water.

het is blijkbaar echt een verschil met die shops en piercers!
pi_63301975
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:02 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Hmm oke dat is wel vreemd ja. Als ik jou was zou ik je piercer er even naar laten kijken!
Heb je al vanaf het begin dezelfde piercing erin zitten? Want ik mocht al na een paar dagen terug komen voor een kleiner model.. Zo zie je maar weer hoe verschillend de richtlijnen van piercingshops zijn !
Korter staafje lijkt me niet nodig, het gaat daar immers niet zo opzwellen als in je tong .
Bij mij zelfs totaal niet opgezwollen, zie het ook niet zo voor me.
pi_63302689
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Korter staafje lijkt me niet nodig, het gaat daar immers niet zo opzwellen als in je tong .
Bij mij zelfs totaal niet opgezwollen, zie het ook niet zo voor me.
bij mij is het ook niet gaan opzwellen.. en naar mijn idee is een korter staafje (vch) niet nodig toch? anders had die kerel dat wel gezegd.. en de lengte van het staafjes is dacht ik prima. nu alleen de pijn (zo nu en dan) weg en dan is het helemaal toppie!!
pi_63302864
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:31 schreef girl-88 het volgende:

[..]

bij mij is het ook niet gaan opzwellen.. en naar mijn idee is een korter staafje (vch) niet nodig toch? anders had die kerel dat wel gezegd.. en de lengte van het staafjes is dacht ik prima. nu alleen de pijn (zo nu en dan) weg en dan is het helemaal toppie!!
Borrelglaasje met zoutoplossing geprobeerd al? Helpt het te genezen . Gewoon wat water koken, mengen met flink wat zout af laten koelen en erop houden! Niet knoeien!
pi_63302929
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Korter staafje lijkt me niet nodig, het gaat daar immers niet zo opzwellen als in je tong .
Bij mij zelfs totaal niet opgezwollen, zie het ook niet zo voor me.
Bij mij was het ook totaal niet opgezwollen, maar ze zeiden toch dat een kortere handiger was. Misschien deden ze gewoon voor de zekerheid een langere aan het begin oid.
pi_63303042
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:39 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Bij mij was het ook totaal niet opgezwollen, maar ze zeiden toch dat een kortere handiger was. Misschien deden ze gewoon voor de zekerheid een langere aan het begin oid.
Ik dacht meer richting het twee keer moeten betalen van een sieraad.
pi_63303044
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Borrelglaasje met zoutoplossing geprobeerd al? Helpt het te genezen . Gewoon wat water koken, mengen met flink wat zout af laten koelen en erop houden! Niet knoeien!
niet knoeien.. oke ik zal me best doen
hoelang hou je dat erop dan?
pi_63303102
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ik dacht meer richting het twee keer moeten betalen van een sieraad.
Mweh, ik heb er 50 euro voor betaald en daar zat die 2e piercing gewoon bij inbegrepen.
Lijkt mij wel meevallen
pi_63303116
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:42 schreef girl-88 het volgende:

[..]

niet knoeien.. oke ik zal me best doen
hoelang hou je dat erop dan?
5 minuten oid
pi_63303177
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Mweh, ik heb er 50 euro voor betaald en daar zat die 2e piercing gewoon bij inbegrepen.
Lijkt mij wel meevallen
waar heb jij hem laten zetten dan?? ik moest 80 euro betalen..en gewoon 1 staafje en thats it..
pi_63303374
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:47 schreef girl-88 het volgende:

[..]

waar heb jij hem laten zetten dan?? ik moest 80 euro betalen..en gewoon 1 staafje en thats it..
Plaatselijke piercingshop, denk niet dat je daar veel aan hebt..
pi_65022203
quote:

» Er is al 57 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Ja, ik vind van wel

Na mijn verticale clithoodpiercing te zijn verloren in de rode zee, wil ik hem nu toch echt wel opnieuw laten zetten!
Maar! Ik maak me zorgen over het littekenweefsel, of die piercing wel op dezelfde plaats kan en of dat niet ontzettend pijnlijk gaat zijn . Is natuurlijk wel een dun stukje vel!
pi_65022284
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ja, ik vind van wel

Na mijn verticale clithoodpiercing te zijn verloren in de rode zee, wil ik hem nu toch echt wel opnieuw laten zetten!
Maar! Ik maak me zorgen over het littekenweefsel, of die piercing wel op dezelfde plaats kan en of dat niet ontzettend pijnlijk gaat zijn . Is natuurlijk wel een dun stukje vel!
Nu durf ik de rode zee niet meer in !

Maar ik kan je hier niet echt mee helpen weet daar ook niet veel over!
pi_65022356
eeen scharrel van me had dat ook! is echt wel geil om te zien! en om mee te spelen.
pi_65022393
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:10 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nu durf ik de rode zee niet meer in !

Maar ik kan je hier niet echt mee helpen weet daar ook niet veel over!
Ja hij moet gewoon losgezeten hebben anders kan hij niet zomaar weg zijn.
Het fijne aan de rode zee is ook dat wondjes en zo ook piercings heel snel gaan genezen opeens een grote zoutoplossing
pi_65022403
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:12 schreef EmiltjE het volgende:
eeen scharrel van me had dat ook! is echt wel geil om te zien! en om mee te spelen.
Daar heb ik niets aan
pi_65022547
Ff vol hoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')