dat is een prima vraag voor een verloskundige maar ikzelf denk dat het geen probleem hoeft te zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:54 schreef Asyniur het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg...
Zeker weten doe ik het niet, maar het lijkt me sterk dat dit problemen op gaat leveren bij een bevalling, waar die clithood piercing zit zit ook bot onder, dus daar komt het kind of het oprekken niet bij in de buurt als het goed is.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:54 schreef Asyniur het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg...
Kan je clithoodpiercing blijven zitten bij de bevalling of gaat dat niet?
Weet iemand hier meer van?
dat had ik begrepen, en de diameter van de ring moet groter zijn naar de grootte van je geslacht tenminste dat zei van olffen. Maar dan nog, is t een beste naadl waar ze mee aan komen zetten, brr, en t was nog erg ook, hij had een 2.5 mm dikke naald bij een 2.5 mm dik juweeltje, dan komt dat rubbbertje er nog om, dus dan is de dike zon 2.6 , 2.7 en dan door dat gaatje heen , dat was wel ff wat andersquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:59 schreef Nuek het volgende:
@watwolliedan: Men plaatst dikkere ringen omdat het dan niet zo snijdt mocht je ergens achter blijven haken. Mooi dat je er blij mee bent.
Ik had ook zoiets van: volgens mij kan het gewoon blijven zitten. Maar inderdaad zeker weten deed ik het niet. Was benieuwd of er mensen waren die er ervaring mee hadden. Voor mij is het nog niet van toepassing. Als het zover is dan laat ik het wel weten (ooit in de verre toekomst, als ik dan nog er aan denkquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het niet, maar het lijkt me sterk dat dit problemen op gaat leveren bij een bevalling, waar die clithood piercing zit zit ook bot onder, dus daar komt het kind of het oprekken niet bij in de buurt als het goed is.
Maar dit zou je na moeten vragen bij een verloskundige, ik weet dat navelpiercings eruit moeten zodra je bui echt flink begint te worden, maar dat is vrij logisch, van deze durf ik het echt niet met zekerheid te zeggen...
Ik hoop dat je mijn reactie op ero's comment dan ook gelezen hebtquote:Op zondag 20 februari 2005 22:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets van: volgens mij kan het gewoon blijven zitten. Maar inderdaad zeker weten deed ik het niet. Was benieuwd of er mensen waren die er ervaring mee hadden. Voor mij is het nog niet van toepassing. Als het zover is dan laat ik het wel weten (ooit in de verre toekomst, als ik dan nog er aan denk)
Hoezo? Om een retainer te nemen voor de navelpiercing die ik niet heb?quote:Op maandag 21 februari 2005 08:59 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mijn reactie op ero's comment dan ook gelezen hebt![]()
Ja? Ik nam aan dat je een navelpiercing had en het daarom vroeg... in geval je zwanger raakt . Maar ook een clit kan opzwellen (vriendin van me vertelde dat) en dan zou het ook handig kunnen zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hoezo? Om een retainer te nemen voor de navelpiercing die ik niet heb?
Of wat bedoel je hiermee te zeggen?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:26 schreef Teigetje75 het volgende:
Even en vraag, kan het namelijk niet allemaal terug vinden....Graag jullie reactie !!!
uit het centrale piercingtopic:quote:Op donderdag 3 maart 2005 08:50 schreef Teigetje75 het volgende:
Ik bedoeld meer een reactie over het zetten en of "het gevoel" er ook beter op wordt, ik heb me idd goed laten voorlichten en laat het bij een ervaren piercer zetten,rij er ongeveer een uurtje voor ( heb je hoop ik ook wat !).
ER IS TOCH WEL IEMAND HIER MET EEN TRIANGEL PIERCING ???
Deze piercing wordt uberhaupt niet veel gezet dus ik vrees dat je hier niet veel respons over gaat krijgen. De triangel brengt net iets meer risico met zich mee aangezien deze achter zenuwen van de clitoris naar voren geplaatst wordt (dat is een van de redenen dat deze niet zo vaak voorkomt).quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:31 schreef Teigetje75 het volgende:
Zijn er hier mensen met een triangel piercing ? Ik laat er donderdag een plaatsen en ben benieuwd naar verhalen !
gefeliciteerd Teigetje en dat de genezing etc voorspoedig mag verlopenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:59 schreef Teigetje75 het volgende:
Ik ben heeeeel erg benieuwd als het genezen is naar het resultaat.
Groetjezzzz
Heb je er erg veel haast mee? Ik zou zelf wachten, denk ik, ondanks dat piercings vrijwel nooit bloeden bij het zetten.quote:Op zondag 13 maart 2005 17:14 schreef oncrea het volgende:
Ik wil er graag een laten zetten. Op dit moment slik ik echter bloedverdunners. Is het mogelijk om het dan nu toch te laten zetten of om even te wachten tot ik dat die niet meer slik?
het nuttigen van alcohol word voor, tijdens en na het piercen ten strengste afgeradenquote:Op zondag 13 maart 2005 17:14 schreef oncrea het volgende:
Is het mogelijk om het dan nu toch te laten zetten of om even te wachten tot ik dat die niet meer slik?
Body-Signquote:
Mij clithoodpiercingh eeft onwijs gebloed, dus ik zou er niet aan moeten denken bloedverdunners te slikken. En het word ook afgeraden, hetzelfde met alcohol en drugs, dat verdunt ook je bloed. Het word je ook gevraagd als je hem laat zetten, en als het goed is word het je afgeraden het niet te doen. Bij een goeie piercer dan..quote:Op zondag 13 maart 2005 17:14 schreef oncrea het volgende:
Ik wil er graag een laten zetten. Op dit moment slik ik echter bloedverdunners. Is het mogelijk om het dan nu toch te laten zetten of om even te wachten tot ik dat die niet meer slik?
ik persoonlijk vind het staafje fijnerquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:08 schreef Openminded het volgende:
Mijn vriendin zou wel een klithoodpiercing willen. Wat is dan het lekkerste? Een ringetje of een staafje?
echt? bij mij gelukkig helemaal niet!quote:Op maandag 3 april 2006 16:51 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Mij clithoodpiercingh eeft onwijs gebloed
Een korter staafje? Ik heb nooit terug hoeven komenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:00 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb zojuist (uur geleden) clithoodpiercing laten zetten. Het zetten deed wel ff flink pijn, maar na die seconde was het echt helemaal weg. Ik vind m erg mooi, hoewel er nu nog een te lang staafje in zit (over 2 maanden een kortere). Enige nadeel is dat ik van de piercer 4 weken niet aan mn clitje e.d. mag zitten of laten zitten, ik had begrepen dat het twee weken was![]()
Maar ben er erg blij mee & voel me helemaal stoer!
Idd, bij mij heeft het ook helemaal niet gebloedquote:Op maandag 3 april 2006 20:57 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
echt? bij mij gelukkig helemaal niet!
Toen mijn staafje erin werd gezet kon er dezelfde avond nog gewoon aangezeten worden hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, bij mij heeft het ook helemaal niet gebloed
En er niet aan zitten als je een staafje hebt gezet? Ik heb een ringetje en mocht er gewoon gelijk aanzitten hoor
ff googlen levert in mijn ogen geen prettige plaatjes op.quote:Op maandag 26 juli 2004 01:02 schreef Open_mind het volgende:
ff een vraagje aan de vrouwen...
welke mannelijke piercing verschaft het meeste genot?
ik d8 aan de APADRAVYA od de AMPALLANG...
Enige ervaringen mee?
Nog een vraagje (ni echt van toepassing, maarja;-))
Stel dat ik tegen men 40ste die piercing eruit wil... geneest dat gat dan, of blijf ik dan eeuwig met een gat in men leuter rondlopen?
Die piercer heeft er vast wel meer gezien.. Iedereen heeft het, waarom zou ik me ervoor schamen? Voor de piercer is het werk..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:20 schreef TeazNutz het volgende:
Misschien een domme vraag, maar vind je het niet klote als er een piercer met zijn handen aan je kut zit? Kan me voorstellen dat dit wel wat schaamte teweeg zal brengen.
Ik persoonlijk houd niet van piercings, en ben ik blij dat mijn vriendin er geen heeft.
Maar das jullie keuze
Dat zal best, mij vond jij het niet kut om met je benen wijd voor een gozer te liggen die ff aan je kut zit te klootzakken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:17 schreef Raissa het volgende:
[..]
Die piercer heeft er vast wel meer gezien.. Iedereen heeft het, waarom zou ik me ervoor schamen? Voor de piercer is het werk..
Volgens mij kan jij beter op een cursus Nederlands voordat jij nog verder reageert op fok!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:20 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Dat zal best, mij vond jij het niet kut om met je benen wijd voor een gozer te liggen die ff aan je kut zit te klootzakken.
Helemaal mee eens. Ik zou het ook niet graag bij mijn vriendin tegenkomen. En al helemaal niet bij mezelf!!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:27 schreef Laton het volgende:
Blijft toch jammer dat mensen hun mooie sexy geslachtsdelen laten verpesten met zo;n lelijk stuk staal. Maar goed jullie zullen het zelf ongetwijfeld wel mooi vinden.
Nee, geen problemen mee. Het is gewoon zijn werk, zou me ook niet schamen als een arts er naar zou kijken/aan zou zitten, dus waarom bij een een piercer wel?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:20 schreef TeazNutz het volgende:
Misschien een domme vraag, maar vind je het niet klote als er een piercer met zijn handen aan je kut zit? Kan me voorstellen dat dit wel wat schaamte teweeg zal brengen.
Ik persoonlijk houd niet van piercings, en ben ik blij dat mijn vriendin er geen heeft.
Maar das jullie keuze
ik neem hier mijn petje voor afquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:33 schreef badlittlegirl het volgende:
[knip]plaatje[/knip]
Nee, dat was geen enkel probleem, die mensen zien er zoveel en gaan er zo gewoon mee om.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:20 schreef TeazNutz het volgende:
Maar das jullie keuze
Geen beste kwaliteit oke maar voor de rest ziet er mooi uit vind ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef ZmokE het volgende:
Here's mine...
[afbeelding]
Hmmmzzz..geen beste kwalitiet pic.![]()
Yeah right, ik ga ook zomaar met mijn tralalala op fok staanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef ZmokE het volgende:
Here's mine...
je tralalaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yeah right, ik ga ook zomaar met mijn tralalala op fok staan
Respect dat je zulke foto's op fok plaatst.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef ZmokE het volgende:
Here's mine...
[afbeelding]
Dus je gelooft niet dat deze foto van mezelf is?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yeah right, ik ga ook zomaar met mijn tralalala op fok staan
Ik ook niet, laat eens een totaalplaatje zien.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:49 schreef ZmokE het volgende:
[..]
Dus je gelooft niet dat deze foto van mezelf is?
[S&G] Vrouwen sexy & gewaagd [14]quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:20 schreef slashyou het volgende:
[..]
Ik ook niet, laat eens een totaalplaatje zien.
in je fotoboek staat ook een foto van je poes, dus ik geloof je welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:49 schreef ZmokE het volgende:
[..]
Dus je gelooft niet dat deze foto van mezelf is?
Oke, overtuigdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:31 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
[S&G] Vrouwen sexy & gewaagd [14]
Ik bedoel maarrrr
waarom niet?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:53 schreef Aneurism het volgende:
Zou wel eens mee willen maken, sex met een vrouw welke zoiets heeft.. Maar denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.
Thx dat je dat even recht gezet hebt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:31 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
[S&G] Vrouwen sexy & gewaagd [14]
Ik bedoel maarrrr
ha!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef ZmokE het volgende:
Here's mine...
[afbeelding]
Waarom zou je dat nooit mee maken? Denk dat er best wel aardig wat meiden met zo'n piercing rond lopen maar dat een heel groot aantal ervan het aan bijna niemand vertellen..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:53 schreef Aneurism het volgende:
Zou wel eens mee willen maken, sex met een vrouw welke zoiets heeft.. Maar denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.
you're welcome.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:12 schreef ZmokE het volgende:
[..]
Thx dat je dat even recht gezet hebt.
Snap niet dat mensen je niet geloven als je dat beweert...moet altijd persé bewezen worden....
hier ben ik het geheel mee eensquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:21 schreef Openminded het volgende:
[..]
Respect dat je zulke foto's op fok plaatst.Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:49 schreef cazzie het volgende:
[..]
hier ben ik het geheel mee eens [afbeelding]
In mijn bed komt geen vrouw zonder piercingsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:07 schreef Wojworshebn het volgende:
Bah wat gooreen wijf met piercing in haar geslachtsdeel verwijder ik dringend doch vriendelijk mijn bed uit. Vieze ontstoken staal drin. Het heeft ook iets uitgewoonts, ik vind het hoerig.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:22 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
.
Maare, ben je niet bang dat de buurman van de overkant ook bijv op Fok! zit?
Ik zou (als die buurman zijnde) wel met een scheef oog naar je kijken als we naast elkaar bij de andijvie staan.![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
in je fotoboek staat ook een foto van je poes, dus ik geloof je wel
http://fotoboek.fok.nl/userpics/148581/nanuka.JPG
Nou was ze ook wel een vrij lompe piercerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:43 schreef ZmokE het volgende:
Bij mij deed alleen de prik even pijn...kwam los van mijn stoel.
Na twee tellen was het al over...
nee dat is mijn poes...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
in je fotoboek staat ook een foto van je poes, dus ik geloof je wel
http://fotoboek.fok.nl/userpics/148581/nanuka.JPG
Omdat mijn vriendin allergisch is voor pijn en ik niet verwacht dat het snel over is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:19 schreef Raissa het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nooit mee maken? Denk dat er best wel aardig wat meiden met zo'n piercing rond lopen maar dat een heel groot aantal ervan het aan bijna niemand vertellen..
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:06 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Omdat mijn vriendin allergisch is voor pijn en ik niet verwacht dat het snel over is.
Zie je nu wel? Hij leek al totaal niet op de mijne.quote:
bedoel je die kale of die harige?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:40 schreef ZmokE het volgende:
[..]
Zie je nu wel? Hij leek al totaal niet op de mijne.
Ik heb zelf een verticale clithoodpiercing, staafjes kan ik heel simpel zelf verwisselen.. (Ringetjes nooit geprobeerd, vind ik minder mooi.)quote:Op maandag 3 juli 2006 15:58 schreef Ellebasi het volgende:
Ik zou wel graag willen weten of je je piercing ook zelf kunt vervangen. Ik wil graag een horizontale clithoodpiercing maar ik zou wel af en toe willen veranderen: ene x een ringetje andere x een staafje. Is dit mogelijk??
In het begin stimuleert het wel vaak.. Nu ik eraan gewend ben let ik er niet meer zo op, ben dus niet de hele dag geilquote:Op maandag 3 juli 2006 16:29 schreef Ellebasi het volgende:
Maar is het ook echt zo dat zo'n piercing constant stimuleert? Ik zou bijvoorbeeld wel een horizontaal staafje willen hebben voor 'gewoon' en dan bijv met de seks een ringetje, zodat het balletje m'n clitje stimuleert.
Verder lees ik allemaal geile verhalen over de verticale clithoodpiercing, dat lijkt me ook wel leuk/lekker, maar als ik dan in de klas zit geil te zijn heb je op zich niet zo veel aan.
mee eens, en het ziet er ook nog eens mooi uit (vooral als je bovenop zitquote:Op maandag 3 juli 2006 16:36 schreef Raissa het volgende:
[..]
Tijdens de sex is een verticale piercing echt toppie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |