Zoals gezegd is alleen de arbeidsparticipatie verhogen niet voldoendequote:Op woensdag 14 juli 2004 15:55 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
tja, ik vind dat dus overbodig, voor zover het te zien is, maar dat is dus mijn mening maar
Volksgezondheid is ook een loos argument, wij hebben toch ook niet een massaal alcohol probleemquote:ander nieuws dan maar
[..]
http://www.nieuws.nl/bericht/4/26240
zal Zweden hierdoor uit de EU stappen?
quote:Scheepvaart moet wijken voor plant
Uit een onderzoek van vorig jaar is gebleken dat er in de geplande vaarroute tussen Veendam en het Zuidlaardermeer een beschermde waterplant leeft. De plant waterweegbree zorgt er voor dat het project dat achttien miljoen euro heeft gekost nu nog duurder uit gaat vallen, omdat er van de geplande route moet worden afgeweken. Het is namelijk verboden om de plant te verwijderen voor de scheepvaart. De geplande vaarroute tussen Veendam en het Zuidlaardermeer moet worden omgeleid.
Het project wordt bekostigd door een samenwerking van drie gemeentes in Drenthe en Groningen en het waterschap. De wethouder van de gemeente Veendam Edzko Smid zei dat door het plantje er meer gedacht moet worden aan 100.000 euro dan aan 1000 euro voor al het extra tekenwerk en graafwerk dat nu moet worden verricht. Door de aanpassing zal er ongeveer 1500 tot 2000 meter moeten worden omgegraven.
* noteert, RQ houdt zich niet bezig met het eurpeesch waterweegbreebeleidquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:18 schreef RichardQuest het volgende:
Mental note: als er iets is in m'n leven waar ik me niet in ga verdiepen is het het waterweegbreebeleid van de EU omtrent de aanlegging van infrastructurele lijnen.
ieder zij dingquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:18 schreef RichardQuest het volgende:
Mental note: als er iets is in m'n leven waar ik me niet in ga verdiepen is het het waterweegbreebeleid van de EU omtrent de aanlegging van infrastructurele lijnen.
quote:Bankenfusie in Japan leidt mogelijk tot grootste bank ter wereld
UFJ Holdings, de op drie na grootste bank in Japan, overweegt fusiebesprekingen te beginnen met de branchegenoot Mitsubishi Tokyo Financial Group, nummer twee op de ranglijst.
Grootste bank ter wereld
Als het tot een samengaan komt, ontstaat de grootste bank ter wereld, met een balanstotaal van 190 biljoen yen (1425 miljard euro).
UFJ Holdings, dat in grote problemen verkeert, maakte het voornemen woensdag bekend naar aanleiding van berichten in de Japanse pers. De bank zei er wel bij dat nog geen definitief besluit is genomen. Wel is alvast een in mei gesloten akkoord voor een gedeeltelijke fusie met Sumitomo Bank and Trust Company opgezegd. Sumitomo liet woensdag weten juridische stappen tegen dat besluit te overwegen.
Waarom niet, zeer interessant hoor. Het schijnt dat de Rijn het afgelopen jaar 2 cm ondieper is geworden, maar dat wordt gecompenseerd door extra regenval in het Oeral-gebergte.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:18 schreef RichardQuest het volgende:
Oké danquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:20 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
* noteert, RQ houdt zich niet bezig met het eurpeesch waterweegbreebeleid
sinds wanneer heet ik sidekickquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oké danDaar hou je me aan hè.
Om nog maar te zwijgen over de links-omwentelende trend door de Waterweegbree...quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom niet, zeer interessant hoor. Het schijnt dat de Rijn het afgelopen jaar 2 cm ondieper is geworden, maar dat wordt gecompenseerd door extra regenval in het Oeral-gebergte.
Als een vriendendienst dan maarquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Sinds je reply van daarnet.
You owe mequote:Op woensdag 14 juli 2004 16:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Braaf
eh.. moet ik nou iets doen ofzo?quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:31 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Issie dan, de rondbladige waterweegbree
Het had natuurlijk altijd erger gekund..quote:Oosting wilde driekwart schuld kwijtschelden
ANP
DEN HAAG - De commissie-Oosting, die heeft gezocht naar een oplossing in het conflict over aandelenlease, wilde driekwart van de schuld van beleggers laten kwijtschelden. Die ingreep zou Dexia, de verkoper van deze aandelenleaseconstructie, honderden miljoenen hebben gekost.
Tering, ik heb me verdiept in de rondbladige waterweegbree.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
eh.. moet ik nou iets doen ofzo?
Daar kun je mee naar Brussel, wist je datquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Tering, ik heb me verdiept in de rondbladige waterweegbree.
Heerlijkquote:Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag
Interview met Bill Clitton
NOVA praat vanavond met Bill Clitton, de oud-president van de Verenigde Staten. Aan de hand van een serie foto's, variërend van de alcoholistische vader van Clitton, z'n ambitieuze vrouw Hillary tot de rebelse documentairemaker Michael Moore, vertelt Bill Clitton over zijn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |