Ik wist niet dat jij communistische sympathiën had, Franky.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Nog snel een biertje, en dan richting een kameraad voor meer bier!
ahzoquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik wist btw niet of ik je naam goed had geschreven, hence the 'naam?'.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:
Ik zit me net op te winden. Kijk eens :
Kan iemand me uitleggen wie of wat een Nikky is ?
Ik ook - en ik heb een enorme hekel aan lieden die het vrije woord willen beteugelen, helemaal als het om one-liners van Tong gaat. Ik gebruik niet graag scheldwoorden, maar een begrip als 'domme doos' blijft zich maar opdringen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:36 schreef just me het volgende:ik heb gekeken
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:59 schreef Eilanden het volgende:
Hellooooooooooooo
Recensie volgt later of morgen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:20 schreef Eilanden het volgende:
Uitbuiken van....?
Welke 'heerlijkheden' heb je vandaag weer gegeten? Of was het dit keer gewoon thuis?
Zeg dat tegen Nikky.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Recensie volgt later of morgen.
Oh en Tong: er komt per Olympische sport over enkele dagen een apart topic in sport zodat je daar terecht in kunt.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Recensie volgt later of morgen.
Oh en Tong: er komt per Olympische sport over enkele dagen een apart topic in sport zodat je daar terecht in kunt.
Nee hoor, dat was vanmiddag al bekend, zie Bluezz' en golfer's restaurant-recensiesquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:27 schreef Eilanden het volgende:Je kan toch wel vertellen waar je naar toe bent geweest? Of is dat top secret?
Aloha, collega.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:38 schreef Da_Sandman het volgende:shmoop
Jij gaat uitbuiken en ik ga een ietsiepietsie uitrustenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:19 schreef golfer het volgende:
Hallo JM. welkom terug
Zo, nu eerst uitbuiken.
* Eilanden pakt snel een lepel en proeft van de Schmoopy sausquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:44 schreef shmoopy het volgende:
Doet u mij maar een Palmpje.
Overigens staat er in de shmoopkitchen een enorme pan bolognese-saus te pruttelen,
dus wie straks na het zuipen trek heeft bedient zichzelf maar.![]()
edit: sorry, Eilanden, ik zit per ongeluk in jouw wijk
Ha, da's mijn bier, tnx.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]
Twee pannen met eten in de keuken, wat een luxe vandaag hier
Oei, ik had het in ieder geval nog niet gelezen.... Wat balen zeg....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:07 schreef shmoopy het volgende:
Hadden de Hoolers dit al gelezen? Zwangerschap en Geboorte deel 77
Duurt nog effies dus.
Het was dan ook niet al te best.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:39 schreef du_ke het volgende:
die recensie was redelijk vernietigend.
Ik mag hopen dat het restaurant waar ik werk toch wel betere recensies zal krijgen...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:38 schreef golfer het volgende:
Zo, de restaurant-recensie staat in ons topic daarover.
Jammer voor EW en DIGGER dat ze dit moeten gaan meemaken, maar als het kindje er uiteindelijk maar op de 1 of andere manier uitkomt.
Daar sluit ik mij natuurlijk bij aan.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:17 schreef Eilanden het volgende:
In ieder geval veel succes Digger en EW de komende week
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:55 schreef mitt het volgende:
We mogen bijna..
de ontmaagding van JustMe
En daar sluit ik mij ook bij aan.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:17 schreef Eilanden het volgende:
In ieder geval veel succes Digger en EW de komende week
Ze hebben hem bij Harry opgeslotenquote:Op zondag 11 juli 2004 01:26 schreef SCH het volgende:
Is Tong hier ergens, ik ben hem kwijt?
heb je ook een poolhond gewonnen???quote:Op zondag 11 juli 2004 01:44 schreef pascalheister het volgende:
zo de kermis was weer leuk
nee alleen maar in de tent geweest en bier gezopenquote:Op zondag 11 juli 2004 01:47 schreef SCH het volgende:
[..]
heb je ook een poolhond gewonnen???
quote:Op zondag 11 juli 2004 08:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Moggûh.
ow en nu ga je doodquote:Op zondag 11 juli 2004 11:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb gewoon in PTA gepost, what the hell?
Neuh.quote:Op zondag 11 juli 2004 12:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ow en nu ga je dood![]()
Laat dat pieken maar weg, die zijn jaren geleden afgeschaft en meteen zijn de prijzen verveelvoudigdquote:Op zondag 11 juli 2004 02:21 schreef golfer het volgende:
Piekenkermis was waarschijnlijk leuker geweest dan dat kut-restaurant.
Ja maar de belasting betaaltquote:Oh SCH, weet je wel dat Denemarken erg duur is?
Ik zal mijn blokfluit meenemenquote:Alje je geld op is kan je altijd nog in Christanshavn in Kopenhavn bij gaan verdienen.
Wie is u?quote:Op zondag 11 juli 2004 08:10 schreef just me het volgende:
[..]een hele goeie morgen!
Mogguh golfer.. zware nacht gehad?quote:Op zondag 11 juli 2004 13:11 schreef golfer het volgende:
Mogguh![]()
quote:Op zondag 11 juli 2004 14:32 schreef Mindlight het volgende:
Ik ga zo ook maar eens ontbijtje maken.....
Durf het eigenlijk niet goed aan, ben bang dat alles van gisterenavond weer met dezelfde snelheid omhoog komt....
Een renault? Maar je bent nog lang geen 18 toch?quote:Op zondag 11 juli 2004 15:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Holy shit wat een crash van Trulli.
Ligt het aan de ophanging, wat volgens de managers bij het chassis hoort. En wat heb ik gekocht? Bingo.
Manager.quote:Op zondag 11 juli 2004 15:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een renault? Maar je bent nog lang geen 18 toch?
Een gevalletje van haantjes-gedragquote:Op zondag 11 juli 2004 17:11 schreef mitt het volgende:
Heeft die nieuwe prutsmod al een slotje gezet?
Ik ken het!quote:Op zondag 11 juli 2004 17:13 schreef Thetallguy het volgende:
Mn hele ritme naar de klote door die nachtdiensten, dacht dat het vandaag maandag was, F1 gemist enzo
Voordeel dat zo'n weekendje mij veel geld oplevert en jou veel kostquote:Op zondag 11 juli 2004 17:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ken het!
Maar mijn ritme raakt in het weekend altijd fucked up van mijn uitgaanspatroon! :|
You're right on that one!quote:Op zondag 11 juli 2004 17:20 schreef Thetallguy het volgende:
Voordeel dat zo'n weekendje mij veel geld oplevert en jou veel kost
ik verwacht veel van tong vanavondquote:Op zondag 11 juli 2004 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Een gevalletje van haantjes-gedrag
ik ben niet slotjes-geilquote:Op zondag 11 juli 2004 17:11 schreef mitt het volgende:
Heeft die nieuwe prutsmod al een slotje gezet?
ik ben er klaar voorquote:Op zondag 11 juli 2004 17:21 schreef mitt het volgende:
[..]
ik verwacht veel van tong vanavond
Frankyquote:Op zondag 11 juli 2004 18:13 schreef FrankyMcG het volgende:
JustMe!
dank uquote:
Ok.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:20 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Dat 'even' wachten, kan nog wel even duren.
Morgenochtend wordt gel aangebracht (+/- 40% van de vrouwen bevalt daar 'spontaan' van), en anders is het wachten tot de baarmoedermond rijp is om de bevalling in te leiden.
Dus maandag, dinsdag of wellicht pas woensdag is de dag...
Ik weet ut, ik had het moeten vertellenquote:Op zondag 11 juli 2004 18:49 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Vanochtend in het ziekenhuis aan de CTG monitor kwam er nog een ander stel de kamer binnen voor een CTG, de vrouw leekr als 2 druppels water op Bluezz (met een buik van 37 weken zwangerschap), alleen leek de man in de verste verte niet op Golfer.
Dus vertel Bluezz... (of heb ik waanbeelden en m'n vent te veel last van de 3 flessen wijn die ie gisteravond in z'n keelgat gegoten heeft?)
quote:Op zondag 11 juli 2004 18:54 schreef Bluezz het volgende:
* draagmoeder iSCH *
Niets??? Toch wel harde tepels???quote:EW, die gel deed bij mij niets... ook niet toen het door de allersmakelijkste arts erop/erin werd gesmeerd
Bij hem wel jahquote:Op zondag 11 juli 2004 18:56 schreef SCH het volgende:
Niets??? Toch wel harde tepels???
SCH, wat ben je toch een nep-homo! Stiekem vrouwen zwanger maken!quote:Op zondag 11 juli 2004 18:56 schreef SCH het volgende:![]()
SCH bestelt extra stevige wieg
Met een theelepeltje hoor.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
SCH, wat ben je toch een nep-homo! Stiekem vrouwen zwanger maken!
* Gereed zitquote:Op zondag 11 juli 2004 18:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ok.
Sandman, ben je klaar om een mogelijke fotoshop te doen?![]()
Nee man - voor het kunstzwemmenquote:Op zondag 11 juli 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
Ik heb gehoord dat het zaad van SCH een poging doet zich te kwalificeren voor de Olympische Zwemestafette hoor tong.
De rugslag zeker ?quote:Op zondag 11 juli 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
Ik heb gehoord dat het zaad van SCH een poging doet zich te kwalificeren voor de Olympische Zwemestafette hoor tong.
quote:Op zondag 11 juli 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Beter de rugslag dan een terugslag.
Ik hoor net van een deskundige (....) dat sperma hetzelfde effect als gel heeft op hoogzwangere kippen om de baarmoedermond te verweken.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:11 schreef SCH het volgende:
Ik heb maar wat gel in mijn schaamhaar gesmeerd, uit solidariteit met de zwangere kip en haar man.
* Bjoro scheurt ff naar binnen voor een snelle groet en is weer pleite !!quote:Op zondag 11 juli 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga weer eens.
Mooi.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
* Gereed zit
ik ben niet in blije verwachtingquote:Op zondag 11 juli 2004 21:30 schreef tong80 het volgende:
Ja oma je mot ook niet gaan liggen op je ouwe dag.
quote:Op zondag 11 juli 2004 21:49 schreef tong80 het volgende:
Heb je touwtje getrokken SCH ?
Ik heb een kameel over de baan gejaagd, een beer gewonnen op het sterrenbeeld schorpioen en ballen geschoten en rum-rozijnenbol gegeten.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:49 schreef tong80 het volgende:
Heb je touwtje getrokken SCH ?
Dat ben ik zelf toch?quote:Op zondag 11 juli 2004 21:52 schreef tong80 het volgende:
Maar je durfde niet op de boksbal ?
Ik ben tegen huishoudelijk geweld.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ben ik zelf toch?![]()
Ook tegen Moulisex?quote:Op zondag 11 juli 2004 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben tegen huishoudelijk geweld.
Ik ken Mouli niet.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook tegen Moulisex?
Bijna goedquote:Op zondag 11 juli 2004 21:58 schreef tong80 het volgende:
Wist je dat Rita Corita dit gebruikte als dildo ?
Oh ja ze had nog een gaatje gat.quote:
OK.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:04 schreef mitt het volgende:
Waar blijft die ontgroening nou tong
en dan komt zo die stomme golfer die het allemaal gewoon dichtmietert..quote:Op zondag 11 juli 2004 22:13 schreef tong80 het volgende:
mitt ze reageert niet.
Wat had je er in gestopt dan?quote:Op zondag 11 juli 2004 22:15 schreef SCH het volgende:
Ik had een nog mooiere blender, na 5 x opgeblazen - was N. niet blij mee -
ik wilde soep maken, een paar stukje kipfilet - boem, rookquote:Op zondag 11 juli 2004 22:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat had je er in gestopt dan?
quote:Op zondag 11 juli 2004 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
ik wilde soep maken, een paar stukje kipfilet - boem, rook![]()
Oh zeker, manlief vind het alleen niks - die houdt van allerlei punktechno achtige dingenquote:Op zondag 11 juli 2004 22:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je je Shins cd er in had gegooid. Veel luisteren hè, op vakantie.
Dat moet je ook niet doen met een blender.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
ik wilde soep maken, een paar stukje kipfilet - boem, rook![]()
Precies, alleen voor de sex zijn ze leukquote:Op zondag 11 juli 2004 22:34 schreef pfaf het volgende:
Mannen
het heet vast anders - zijn nieuwste liefde is de band "sex in dallas"quote:Op zondag 11 juli 2004 22:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Techno.
Stomme golfer kijkt dit al een tijdje aan, maar laat de eer aan Just Slotje vanavond.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:19 schreef mitt het volgende:
en dan komt zo die stomme golfer die het allemaal gewoon dichtmietert..
of nikky natuurlijk![]()
quote:Op zondag 11 juli 2004 22:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies, alleen voor de sex zijn ze leuk![]()
Vrouwe S.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:17 schreef shmoopy het volgende:
Goedenavond Hools, en vrouwe B.
Ik heb vanmiddag Davids zien voetballen, dus ik ben wel toe aan een biertje, ja.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vrouwe S.
Quick drink?
David (s) ?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:30 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb vanmiddag Davids zien voetballen, dus ik ben wel toe aan een biertje, ja.
Open er een topic overquote:Op zondag 11 juli 2004 23:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
David (s) ?
Vertel!
Nee, die andere, Edgar.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
David (s) ?
Vertel!
quote:Op zondag 11 juli 2004 23:37 schreef Bluezz het volgende:
Davids loopt zo
Maar ze komen allemaal tot mijn navel
Een vriendin liep jaren terug, toen Davids nog een niet zo bekende voetballer was, te roepen dat Edgar zo'n lekker kontje had.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Againzender, does vertellen?
En echte?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een vriendin liep jaren terug, toen Davids nog een niet zo bekende voetballer was, te roepen dat Edgar zo'n lekker kontje had.
Dus kreeg ze met Sinterklaas een papier-mache impressie van Davids' kont. Volgens haar leek het erg goed
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op zondag 11 juli 2004 23:49 schreef golfer het volgende:
Nu maar weer gewoon doen?
en dan is het nu tijd voor bier !!quote:Op zondag 11 juli 2004 23:39 schreef Againzender het volgende:
Hmm, JM heeft volgens mij de slotjes-sleutel gevonden
quote:Op zondag 11 juli 2004 23:59 schreef Eilanden het volgende:
Hmmmpfff ... we kletsen over Davids kont ..... zal SCH wel weer niet weg te branden zijn uit Hools
JustMe heeft nu genoeg in het middelpunt gestaan.quote:Op maandag 12 juli 2004 00:03 schreef Eilanden het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over tieten ofzo hebben?
Heb je het boeket niet gevangen?quote:Op maandag 12 juli 2004 00:03 schreef SCH het volgende:
[..]
JustMe heeft nu genoeg in het middelpunt gestaan.
Ik vond het huwelijk van Ruudje maar een gezapige bedoening.
Bluezz stond net voor hem en dan kan ons SCHeetje natuurlijk niets meer vangen.quote:Op maandag 12 juli 2004 00:08 schreef shmoopy het volgende:
Heb je het boeket niet gevangen?
Heeft Bluezz het boeket gevangen????quote:Op maandag 12 juli 2004 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz stond net voor hem en dan kan ons SCHeetje natuurlijk niets meer vangen.
Ik mocht het gebed uitspreken in de kerk maar die Frank de Boer zat er steeds door heen te pratenquote:Op maandag 12 juli 2004 00:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Heb je het boeket niet gevangen?
Die zei weer zoals gebruikelijk: "uh, uh, uh" ?quote:Op maandag 12 juli 2004 00:12 schreef SCH het volgende:
Ik mocht het gebed uitspreken in de kerk maar die Frank de Boer zat er steeds door heen te praten
Hij probeerde het gebed te vertalen voor Alex F. - en die riep steeds "wait a minute".quote:Op maandag 12 juli 2004 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zei weer zoals gebruikelijk: "uh, uh, uh" ?
Lief dat we net op tijd klaar waren zodat ik Maarten kon uitzwaaienquote:Op maandag 12 juli 2004 00:23 schreef tong80 het volgende:
just mod
Nou nog je sig veranderen in "I got my VBL", en alles komt goed met je.quote:Op maandag 12 juli 2004 00:30 schreef just me het volgende:
Lief dat we net op tijd klaar waren zodat ik Maarten kon uitzwaaien
fixedquote:Op maandag 12 juli 2004 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou nog je sig veranderen in "I got my VBL", en alles komt goed met je.
Trusteh!quote:Op maandag 12 juli 2004 00:50 schreef just me het volgende:
fixed![]()
en welterusten
Ik moest nog beginnen.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:49 schreef golfer het volgende:
Ontgroeningstijd is leuk geweest.
Ik ga zo maar eens naar bedquote:Op maandag 12 juli 2004 07:45 schreef just me het volgende:
* Thetallguy is ook weer wakker![]()
Lol gister zat ik om deze tijd nog in de trein onderweg naar Utrecht om daar weer een uur te wachten todat de trein naar Gorinchem ging.quote:Op maandag 12 juli 2004 07:47 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens naar bed![]()
mogge jmquote:Op maandag 12 juli 2004 09:29 schreef just me het volgende:
mogguh pascalheister en Bjoro
tering wat een ruige bedoeling !quote:Op maandag 12 juli 2004 09:49 schreef Doc het volgende:
Wat fotoos van de band en zo, so you know what we're dealing with here
We're talking waaaaaaaaaaaaaaaay beyond K3 nowquote:Op maandag 12 juli 2004 10:01 schreef just me het volgende:
[..]
tering wat een ruige bedoeling !
Idd, jeetje zeg. Ik schrik me wild...quote:Op maandag 12 juli 2004 10:04 schreef Doc het volgende:
[..]
We're talking waaaaaaaaaaaaaaaay beyond K3 now
quote:Op maandag 12 juli 2004 10:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Idd, jeetje zeg. Ik schrik me wild...
Sorry dat ik datnog niet gedaan had!quote:Op maandag 12 juli 2004 10:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Idd, jeetje zeg. Ik schrik me wild...
Off topic: Doc, stuur jij me nog een lijstje?
Tja, als je niet antwoord blijf ik doormailen hoor.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:43 schreef Againzender het volgende:
Pff, leuk zo'n werkdag na drie weken vakantie. Schrok me een ongeluk: 3265 mailtjes in mijn inbox
En hoeveel daarvan waren er spam?quote:Op maandag 12 juli 2004 11:43 schreef Againzender het volgende:
Pff, leuk zo'n werkdag na drie weken vakantie. Schrok me een ongeluk: 3265 mailtjes in mijn inbox
quote:Op maandag 12 juli 2004 11:44 schreef Mindlight het volgende:
Nu alle atmosfeer topics nog doorlezen, dus je bent wel een dagje bezig met teruglezen van van alles
Nou je het vraagt: nul! Heel opmerkelijk eigenlijk, kennelijk staat onze mailserver goed te filteren.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan waren er spam?
geef je niet eens verse rozen ???quote:Op maandag 12 juli 2004 11:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Middag!
Dadelijk even een bossie rode rozen halen voor mijn meissie, is woensdag jarig!
nog gezien op NSJ gister? (tv)quote:Op maandag 12 juli 2004 11:13 schreef Doc het volgende:
The godfather of Soul citerend:
"Say it loud:
I'M BLACK AND I'M PROUD!!!"
Ik moet ze vandaag bestellen en dan worden ze woensdag vers bezorgt!quote:Op maandag 12 juli 2004 12:33 schreef Bjoro het volgende:
geef je niet eens verse rozen ???
oooohhhhh...kijk dan ben je goed bezig !!quote:Op maandag 12 juli 2004 12:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik moet ze vandaag bestellen en dan worden ze woensdag vers bezorgt!
Ze hebben het industrieterrein waar wij werken zeer netjes opgeruimd, moet gezegd worden!quote:Op maandag 12 juli 2004 12:46 schreef Bjoro het volgende:
Alle rommel al opgeruimt van Bospop (of hoe heet dat daar in Weert ??) ??
met schone schoenen weer naar je werk !!!quote:Op maandag 12 juli 2004 12:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze hebben het industrieterrein waar wij werken zeer netjes opgeruimd, moet gezegd worden!
De meuk is zondagmorgen/-middag vertrokken, en toen lag ik nog in mijn bed!
Yepz, en geen verdwaalde altos en/of oude rockers in slaapzak op het parkeerterrein!quote:Op maandag 12 juli 2004 12:52 schreef Bjoro het volgende:
met schone schoenen weer naar je werk !!!
ik duim en duim en duim en duimquote:Op maandag 12 juli 2004 13:08 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Net pas terug uit het ziekenhuis, eerst een uur kunnen wachten, daarna een uur CTG, was in orde, direct hierna gel gekregen, die direct krampen veroorzaakte, vervolgens weer een uur voor de CTG en nu net pas thuis.
Moet om 17 uur weer in het ziekenhuis zijn en morgenochtend om 7.30 weer, dan voor een inwendig onderzoek en dan zal er bepaald worden of het nog een keer gel moet worden, of dat er ingeleid kan worden.
JustDuim ben je daar niet een beetje te oud voor ???quote:Op maandag 12 juli 2004 13:11 schreef just me het volgende:
[..]
ik duim en duim en duim en duim
En met jou vele Hools!quote:Op maandag 12 juli 2004 13:32 schreef Bjoro het volgende:
Ik hoop wel voor EW dat het een beetje soepel gaat verlopen![]()
Laat me raden, ze wordt 21?quote:Op maandag 12 juli 2004 14:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo, weer de nodige euro's lichter, maar mijn meissie krijgt woensdag een mooie bos met 21 rode rozen bezorgd!
Yepz!quote:Op maandag 12 juli 2004 14:33 schreef Vom het volgende:
Laat me raden, ze wordt 21?
Ik wou jou 21 beugeltjes Grolsch sturen!quote:Op maandag 12 juli 2004 14:35 schreef pascalheister het volgende:
krijg ik volgende week donderdag van jou dezelfde bos franky
dat is nog beterquote:Op maandag 12 juli 2004 14:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik wou jou 21 beugeltjes Grolsch sturen!
zeer zeker, k blijf duimenquote:Op maandag 12 juli 2004 13:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En met jou vele Hools!
he he ist eindelijk gebeurt ???quote:Op maandag 12 juli 2004 13:56 schreef SCH het volgende:
Pft, ik ben nog bekaf van de ontmaagting
graag, zal k ff een cdtje van frans erin leggen?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:16 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Frans Bauer.
Die liggen op de achterste tafel, onder die glazen. Moet je wel eerste de biervlekken eraf halen, anders werken ze niet goed.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
graag, zal k ff een cdtje van frans erin leggen?
vlekken ergens afhalen? daar begin k echt niet aan. k gooi er wel een ander cdtje in; aha, hier Skulker met Too Fat For Tahitiquote:Op maandag 12 juli 2004 15:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die liggen op de achterste tafel, onder die glazen. Moet je wel eerste de biervlekken eraf halen, anders werken ze niet goed.
pfaf onze meester afzetter !!quote:Op maandag 12 juli 2004 15:44 schreef pfaf het volgende:
Goed idee RE. Zet ik wilco af.
quote:Op maandag 12 juli 2004 14:58 schreef Bjoro het volgende:
Nou hoef je geen kracht meer te zetten bij het poepen ??
origineelquote:Op maandag 12 juli 2004 14:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo, weer de nodige euro's lichter, maar mijn meissie krijgt woensdag een mooie bos met 21 rode rozen bezorgd!
Hoe is het method, is de vrouw van huis?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:57 schreef methodmich het volgende:
Ja, 17. Wat voor jou pfaf. Ik ben al voorzien.
Geile donder Amy W. is overigens 20.
Als ze echt zo geil is, is zij meer wat voor mij.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:57 schreef methodmich het volgende:
Ja, 17. Wat voor jou pfaf. Ik ben al voorzien.
Geile donder Amy W. is overigens 20.
Ja, die werkt nog 2 weekjes... Is goed van d'r. Studentes moeten bijbaantjes.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hoe is het method, is de vrouw van huis?
Ach, dan kan jij Djem alles leren. Amy belt alleen mensen die op NSJ werken.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ze echt zo geil is, is zij meer wat voor mij.
17 is op het randje, k zal wel flink gepest gaan worden, maar over 10 jaar lach ik de anderen uit.
Das ook wel weer zo. Kan ik haar naar mijn hand kneden: bier laten halen, goede muzieksmaak laten ontwikkelen, voetbal waarderen, eventueel ontmaagden......quote:Op maandag 12 juli 2004 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, dan kan jij Djem alles leren. Amy belt alleen mensen die op NSJ werken.
Heel nonchalant op het einde gezet...quote:Op maandag 12 juli 2004 16:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Das ook wel weer zo. Kan ik haar naar mijn hand kneden: bier laten halen, goede muzieksmaak laten ontwikkelen, voetbal waarderen, eventueel ontmaagden......
Bij 17 jarige meisjes is het tegenwoordig altijd maar afwachten, de ene keer ben je 3 jaar te laat, de andere keer 3 jaar te vroeg.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heel nonchalant op het einde gezet...
Ik heb net GEEN stroopwafels gekocht bij een deurverkoopster.
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:02 schreef methodmich het volgende:
Studentes moeten bijbaantjes.
lekker consequent in 8 minuten tijd !!!!quote:Op maandag 12 juli 2004 16:10 schreef methodmich het volgende:
Ik heb net GEEN stroopwafels gekocht bij een deurverkoopster.
Bij de 100 feestje!quote:Op maandag 12 juli 2004 16:21 schreef SCH het volgende:
Stroopwafels? Waar................?
Tussenstand: begin 109,2 - gisteren 102,5
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 12 juli 2004 16:21 schreef SCH het volgende:
Stroopwafels? Waar................?
Tussenstand: begin 109,2 - gisteren 102,5
Die fotoos had ik van een aantal verschillende sites gehaald om een indruk te gevenquote:Op maandag 12 juli 2004 13:31 schreef pascalheister het volgende:
leuke pics doc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |