Ben ik toch niet helemaal met je oma eens hoor! De dag voor Melvins geboorte werd ik gestoken door een werkbij, terwijl ik de weken ervoor niet vooruit te branden was. Ik heb toen het hele huis van boven tot onder schoongemaakt. Had niks met verveling te maken, want ik had nog zat andere dingen te doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:24 schreef Luchtbel het volgende:
Volgens mijn oma bestaat nesteldrang niet, ze zegt dat het zwnagerschapsverveling is
Ja hallo wat heb ik daar nou weer mee te makenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:08 schreef easy-going het volgende:
Oja Luchtbel
NoNick had liever niet dat je vanavond bevalt, want ze is er namelijk niet.
Daar heb je nix mee te maken toch............dusse go babybel goquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:10 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja hallo wat heb ik daar nou weer mee te maken
Ik weet niet meer wat ik nou wil, eten, op de bank hangen, voor de pc blijven zitten![]()
Er komt deze week vast wel iemand waarvoor ze op F5 kan drukken, mits ik het zelf niet ben....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:12 schreef easy-going het volgende:
[..]
Daar heb je nix mee te maken toch............dusse go babybel go![]()
![]()
![]()
![]()
Maar, hoe voel je je nu ondertussen???
Dan verplaats je de computer naar naast de bank. Kun je eten, op de bank hangen, en op de pc blijven tegelijkertijd!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:10 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet niet meer wat ik nou wil, eten, op de bank hangen, voor de pc blijven zitten![]()
Of misschien is het makkelijker om de bank naar de computer te verplaatsenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:20 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dan verplaats je de computer naar naast de bank. Kun je eten, op de bank hangen, en op de pc blijven tegelijkertijd!
volgens mij zijn de ananassen deze week zo'n beetje overal in de aanbieding geweest, dus dat is ook al geen excuus.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:30 schreef lady-wrb het volgende:
* E.T. schuift een krat tonic en een doos ananassen richting luchtbel
Pluisjes die steken heb ik ook gehad. Alleen had ik oplosbare hechtingen. Het kan gewoon een reactie van je lichaam zijn. Ik zal als ik jou was nog wel gewoon blijven spoelen voorlopig met water tijdens en na het plassen. En af en toe even met een spiegeltje kijken of je littekentje er rustig uit ziet. Gewoon voor je eigen geruststelling.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:05 schreef pluisje het volgende:
Vraag voor reeds bevallenen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |